In de Vier Seizoenen reeks 28 Herfst 2022

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C

13 okt 2022, 09:09

Goede donderdagmorgen allemaal :wink:
hier nog droog maar 't ziet eruit dat het
niet zo zal blijven.... niet erg... ik moet niet buiten :roll:
Heb gisteren de boodschappen gedaan...
Vandaag de gewone donderdagse huistaken...

Allen een fijne dag verder en hou het veilig... :roll:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Muddy Maddy

13 okt 2022, 09:32

Goede morgen seizoentjes,

het is mistig en koud. ventje gaat sebiets op boodschap want we gaan dat eerst doen voor we onze covidprik nummer 4 laten zetten. kwart voor 1. mijn moeder moet vanavond om 18.00 u! das veel te laat en ze mist dus "de dinges des levens". pech voor haar. ik kijk daar niet naartoe. heb je er ene gezien dan heb je de andere gezien. begon in onze "jonge" tijd met "dallas" en "Dynasty."
ik was een fan van Dynasty. die Alexis was pas een kreng van een wijf.
Gisteren spek met ei gegeten en na dat voetbal de twee borden afgewassen + bijhorend bestek. weg is weg. kan ik straks rustig een kopje of twee koffie drinken in een semi opgeruimde keuken zonder een in water dansende afwas. :?
ons "spook" is weer "full of beans". Vanmorgen heeft ze een vlering gekregen van Gimly. Was ze effen niet goed van. ik zeg wel effen.
ik was rond 05.00 u opgestaan om te gaan plassen en zij mee naar de badkamer. maar ik was niet van plan op te blijven dus terug in bed.
dan is ze terug gekomen en heeft ook nog een poosje op bed blijven liggen. maar eerst spelen mama! neen. mama wilde slapen.
ik heb gisteren een bericht van naar buurman V gestuurd dat als hij me hoort roepen dat een reden heeft. genaamd lilly. dat was geen probleem schreef hij terug. moet dan straks nog in de rapte een kaartje maken want ik ben de verjaardag van zijn oudste vergeten. ik schrijf dat allemaal op en kijk er dan ook nog over. en had nu geen in reserve liggen.
Clive: dat zijn allemaal retrosnoepjes dat ik koop. als ik die druppels contramal heb genomen en nog een rare nasmaak in mijn mond heb dan stop ik een violetje in mijn mond. en ook soms als ik bezig ben met kaartjes maken of zeker als ik buiten moet en mijn maag nog leeg is en de slijmen in mijn keel zitten. dan helpt zo'n snoepje. ik koop enkele zakjes en ik kan weer een hele maand verder. ventje lust die retrosnoepjes niet en dus zit ik zelden zonder tenzij hij deze keer aan de zure beertjes zit. we hadden voor de doopsuiker van de tweeling een zakje tradionele doopsuiker gekregen en een doosje met zachte beertjes. jammer genoeg lust ik geen gele of witte exemplaren en hier kan je dat aanpassen. verleden maand waren het zure dolfijntjes. en deze maand zit er ook een klein potje karameladvocaat in. die potjes kan je uitkuisen en bewaren voor iets in te stoppen zoals een restje kruiden. of zoals voor schoonbroer een likje carolina reaper saus die ik had belooft.
onze sensorlamp in de gang loopt op zijn laatse benen. hij heeft dan ook ruim 10 jaar goede dienst bewezen in dat donker hoekje tussen de keuken en het toilet en de achterdeur. heb ik ventjes bol account gebruikt en er ene besteld. bij H&C hebben ze dat niet meer. action heeft er wel maar krijg ventje daar naartoe. :roll: te veel volk, ik die slecht te been ben en niet lang kan rechtstaan. moesten die indertijd op de e-commerce kar gesprongen zijn zoals in volle covidcrisis toen je niets mocht, dan was dat een overdaverend succes.
Lilly is opgedoken en ligt languit zoals Vinny in de tijd op de verwarming. binnen 5 min zal dat kwikzilver wel ergens anders zitten. gisteren is ze nadat ventje van de apotheek kwam en nog eens terug moest en terug kwam van de drankencentrale eindelijk kalm geworden. dan heeft ze heel de middag geslapen terwijl ik ging liggen om mijn benen rust te gunnen. zo'n 5 uur achter een energiek kattebeest lopen is vermoeiend. maar ja, ik begin liever nu met het opnieuw opvoeden van een kat dan na de dood van Gimly ( en moge dat nog lang op zich laten wachten)
Toen ventje zei dat ze een vlering gekregen had verwonderde me dat niet. Ze lokt het ook uit. oops, ze heeft een meeuw gezien. dat is pas intressant. meeuwen hebben ze niet in Dordrecht.
er moet een nieuwe geleider op de tens maar dat is nog niet gebeurd. ventje was ook vergeten dat we vandaag nog als speldenkussen gebruikt gaan worden. of als dartbord. kleed u gemakkelijk staat er te lezen in de mail. ja. een t-shirt en een jeansvest in teddy moeten dan voldoende zijn. en deze keer moeten ze rechts prikken want links had ik de laatste keer te veel last.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en warm want er komen weer regendagen met koudere temp. op ons af. knuffel
Cats Rule!

mariajohanna

13 okt 2022, 11:03

Iedereen een fijne bijna/middag,

Het is hier al druk geweest, nog trouwens. Eerst ons ochtendwandeling, nu is de kinesist hier bezig met manlief, seffes naar lunch garden, beloofde maaltijd offeren, en intussen zijn we er ook graag bij (!), en om 14 u bewonersvergadering.....
Ale, we weten wat doen !

Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Helena van Troje

13 okt 2022, 12:29

Hallo iedereen!

De voormiddag is weeral bijna voorbij met lekker niets doen.
Beetje lezen, beetje puzzelen, beetje computeren.
Was de bedoeling na de drukke dag van gisteren.
Al bij al valt het nog best mee met de pijn.
Ik heb heel goed geslapen deze nacht.

Morgen dan weer op tijd opstaan om naar de les te gaan.
Daar gaan we ons ven mee bezig houden na de middag.
Tekst nalezen en boeken klaar leggen.
Hopelijk blijft het droog morgen vroeg.

Ondanks de regen, maak het gezellig binnen.

Muddy Maddy

14 okt 2022, 05:20

Goede morgen seizoentjes,

Gisteren zijn we brave burgertjes geweest en ons prikje laten zetten in opdracht van de minister van volks(on)gezondheid.
Reslutaat: naald 1, arm 0. beetje pijnlijk. Daarna naar delhaize geweest. beetje fruit, wat vis, wat beleg een paar blikjes Hard seltezer.Wat reclaam blaadjes.
Thuisgekomen en dan vernomen van die vreselijke gasontploffing in midden stad.
Na het bekijken van de beelden: kom dan 's avonds eens thuis. 8O De boel is weg, een taske kippensoep genuttigd om warm te worden.
dan maar een beetje doelloos gezapt. 18.00 u: tijd voor het avondeten. een teljoor fijne frietjes en elk een fricandel. de een met tartaresaus en de ander met mayonaise. Lilly heeft 2 frietjes opgegeten en 1 likje mayonaise. Is qua tafelmanieren gelijk Vinny. als het maar eetbaar is.
Dan 2 chocolaatjes als dessert.
had een mail gekregen van de het snoepeiland. dit beantwoord. ik ga nog een straffer brilletje nodig hebben want er ontbrak een nummer.
Vandaag afhangende van het weder naar het marktje. Moet ook nog naar de kleinere apotheek en ze kan maar beter vriendelijk zijn. heb een tube flexium nodig en een flesje valeriaan van dr vogel. Er is hier een beetje te veel gegrom naar mijn gedacht. :?
Ventje draaide zich daarstraks nog eens om toen ik zei naar beneden te gaan. Ze doet maar, als ze maar stil is. Gisteren is praktisch alles gedaan geraakt, ook de afwas. dan nog een beetje film gekeken. om 8.30 de brui eraan gegeven. Kwart voor 9 zaten we in bed.
Vroeg naar bed is natuurlijk ook vroeg op. maar als het dan licht wordt heb je meer aan je dag. vandaag gebakken aardappeltjes met rolmops.
mijn overijverige blaas is weer aan het opspelen.
ik wou nog blijven liggen maar telkens ik dan uit de badkamer kom, gaat Juffrouw Lilly in de aanval op je handen en voeten. en dat is om de 5, 10 of 15 min naargelang hoeveel water ik gedronken heb.
Straks een kopje of twee, drie troost. Koffie! 1 kopje koffie zong VOF De kunst. ja, maar eer dat je wakker bent....
Lilly ligt hier naast me op ventjes plaats. Opstaan is plaats vergaan bij haar.
Seffens een paar triple A batterijen in het vogellampje doen dat in de gang staat. Ik zeg wel seffens want ik wil nog een beetje rust en stilte.
Straks staan de buren van hiernaast op en hoor je ook de koffiezet de ene na de andere kop zetten.
Dit weekend is het draaien van kant. wij hebben ons in de zijstraat gezet anders moet ventje midden op de avond nog in pijama over straat omdat het politieregelment dat zegt. In het reclaamblaadje stond tonijn in eigen nat. dat is voor Lilly haar zondag. Jammer dat Gimmetje boven zit te mokken want zondag is het ook orloff, met kroketten en mandarijnpartjes.
Suus gaat vanavond naar Rotjedam. buur x of buur Y gaat voor die bende katten zorgen.
Toen wij van het vaccinatiecentrum en delhaize kwamen waren er 2 mannen een plakaat met verboden om in te slaan op te hangen. ventje mopperde want 't stad is zone 30. De polies heeft geld nodig. en als je daar niet op let heb je prijs. Niet zoals op de oktoberfoor. 1 kogel= 1 punt. Altijd prijs.
Nog een half uur en ik mag de verwarming een beetje hoger zetten. er brandden hier 2 kaarsen. de "Vinnykaars" en een 10 uur durend theelichtje in een vierkante box. dat was normaal een grote korte stomp kaars maar die is nooit tot het einde opgebrand en dus nu zit er een theelichtje in. en de promo's komen weer de mailbox binnen. bakspullen en strips 5 +1 gratis. weer een dure maand. maar we moeten er ons wel doorslaan want we zijn op de helft. op de tanden bijten en niet op de knop bestellen duwen.
Beest Lilly ligt hier languit. is moe poessie. en nu ligt ze weer opgekruld in een bolletje. als die slaapt is die braaf maar ze moet eerst slapen.
Ik ga het nieuws lezen hier op het forum. daarna naar Fb. goede morgen plaatje zetten. overbuurman zou vannacht in eigen bed slapen. is een lympheklier op zijn longen. zal waarschijnlijk operatief verwijderd worden. Een mens wordt als je ouder wordt een sputterende motor.
Morgen naar moeder bellen. Ik zal we horen welk belangrijk nieuws dat was. wij hebben van die gasontploffing niets gehoord. was in stad en wij waren onder de baan. Vind ik wel erg voor die mensen.
Fijne dag seizoentjes, keep safe, warm & dry. knuffel.
Cats Rule!

Oma-C

14 okt 2022, 09:38

Afbeelding

Goede vrijdagmorgen alle seizoentjes, :wink:
Grijs en nat weer, en we zullen zelf voor
zonnetje moeten spelen :wink:

Geen nieuw hier, alles rustig dus hou ik het zo :wink:

M-M, je hebt wat te stellen met dat kleine grut :roll:
jammer voor Gimly, die beseft niet wat er gebeurt denk ik :oops:

Groetjes allemaal en maak het beste van deze dag :) tot later :)

clive

14 okt 2022, 09:39

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

De bovenverdieping is al volledig gedaan en de eerste van de twee wasmachines is aan het draaien.
Ik moet hier alle grote en kleine theelichtjes vervangen, ze zijn allemaal opgebrand. En dan ga ik hier de keuken en de living grondig dweilen met een scheutje Dettol in het water. Doe ik elke week 1 keer in mijn poetswater. Manlief vindt dat "proper" ruiken. Als ik hier gedaan heb en alles terug staat waar het hoort, kan ik de benedenverdieping beginnen te dweilen. De vloer van de waskamer en de garage zijn echt wel vuil, dat komt omdat Matice daar binnen komt met natte pootjes. Hij heeft deze ochtend weer goed gegeten en weer met een stukje witte pens erin. Nu heeft hij voor vanavond nog 1 stukje over. Maar morgen moeten we toch naar de slager voor hem en brengen dat dan mee als extraatje.

Muddy Maddy, ik kan er niet aan doen, maar ik heb medelijden met Gimly. En die explosie in Oostende is inderdaad heel erg, er zijn bij de zwaargewonden ook een politieman en een brandweerman mee betrokken.

Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een mooie vrijdag. Maak het binnen gezellig en kijk maar niet teveel buiten. Ik ga eraan beginnen want om 15:00H moet ik bij de manicure/pedicure zijn.
Liefs en een dikke knuffel aan jullie allen.

Helena van Troje

14 okt 2022, 12:46

Klapper, klapper, klapper, horen jullie mij klappertanden?
Ik ben nog steeds aan het ontdooien van in de Latijnse les.
Hebben we daar vorige seizoen wegens covid met de vensters open les gekregen in de winter.
Staat nu de verwarming nog steeds uit, wegens energiecrisis...
Volgende week neem ik mijn gehaakte plaid mee en doe drie truien aan en dikke sokken in mijn winterlaarzen...
Volgende reeks ga ik heel hard twijfelen of ik voor 50€ nog ga bevriezen zes weken na mekaar.
Gelukkig was het droog op de heen en terugweg.

Zoals hierboven reeds aangehaald maak het binnen gezellig en kijk niet teveel naar buiten.

Oma-C

14 okt 2022, 15:14

Goede namiddag allen, hier "probeert" het zonnetje
erdoor te komen maar 't is nog altijd frisjes....
Ja, 't is herfst en dan krijgen we dat.... :oops:

Helena, klapper-klapper, kou gehad :) .... je zal je
voortaan goed moeten voorzien om een
beetje zelf voor warmte te zorgen :roll:
Het zal op veel plekken zo zijn....en als we
echt een koude winter gaan krijgen,
dan hebben we wat tegoed... :roll: :oops:

Mijn zoon is in de voormiddag de windows -
updates komen bijwerken, dat doet hij zo
elke maand zo eens... de pc moet ook bijblijven hé... :)
en het was geen fietsweer, dus ja dan komt
hij zo'n dingen doen :roll:

Nu ga ik nog een paar kleine huistaken doen
heb weer efkes gerust want het gaat allemaal
niet meer zo vlot als een paar jaren geleden :oops: :oops:
Ik ga nu het laptopke afsluiten en iedereen nog een
fijne dag wensen en voor later een goeie nacht :)

Muddy Maddy

14 okt 2022, 17:23

Goede avond seizoentjes,

ik spring zomaar even binnen. Ventje is naar de catch aan het kijken en tickets bestellen voor Iron Maiden via ticketmaster. heeft ook verzekering genomen. hij gaat met zijn maat Stefaan en diens zoo
wat hebben we allemaal al gedaan vandaag?
* pakje van de snoepwinkel uitgepakt.
* aardappelen geschild en klaar gezet om te koken.
* kleren gaan aandoen.
* naar de apotheek om flexium en valeriaan.
* naar de Markt om een bol kaas. je kreeg een bewaardoos erbij. kaas is van dixmuda. stond al een klant achter ons ook voor een bol.
* een halve kilo krielaardappeltjes gekocht.
* gaan rusten maar dan toch een halve was mand geplooid.
de bloemen en planten waren er niet. de beenhouwer wel. stond redelijk veel volk.
dan naar huis, alles uitgeladen en mijn aardappelen gaan koken. die moet ik nog afgieten.
straks een sneetje gerookte zalm met een sjalotje. en dan de rolmops met gebakken aardappelen.
Gimly is daarstraks toen ik gaan rusten was naar beneden gekomen en heeft rondgesnuffeld. zij als een schaduw achter hem. hij gromde af en toe maar er was geen battaille. ( allez, nog niet)
bericht naar Janet gestuurd om te vragen waar ik die valeriaan moet rondsprenkelen. zal straks wel horen als de gsm "ping" doet of ze een antwoord heeft want peter is ziekjes. ze zijn nu bezig met stoelgang monsters te verzamelen. maandag moet hij weer op controle.
wij gaan morgen een afspraak maken met maya voor die chip en Lilly's check-up.
Ventje kwam vertellen dat Lilly bloedworst, witte pens, rosbief en Virgin Mary eet en drinkt.
Fijne avond nog, straks de theelichtjes vervangen en aansteken.
Cats Rule!

anjelierken

14 okt 2022, 22:33

Afbeelding

Hallo iedereen,

Oei, Bekske is niet langs geweest. Dat zijn we niet gewoon.

Vandaag grijs en regenachtig. De bladeren vallen met bosjes naar beneden. Manlief moet 2x per dag
de blaadjes uit de vijver scheppen. Als die naar beneden zinken, kun je daar niet meer aan.

Deze voormiddag naar apotheker geweest voor de griepspuiten. Die liggen hier in de frigo voor binnen 2 weken.
Onze huisarts heeft speciale uren waarop er enkel ingeënt wordt. Dat was vorig jaar ook zo.

Dames, tot morgen allemaal.

Muddy Maddy

15 okt 2022, 08:42

Goede morgens seizoentjes,

gisterenavond keek ventje op zijn gsm. "wij hebben uw pakje geleverd maar u was niet thuis". wat hebben ze in brievenbus gestoken? het was die sensorlamp van bol. die hangt ondertussen al in de gang in dat donker hoekje waar het nu heel helder is. moeten nog batterijen bestellen en ventje wil nog zo'n sensorlampjes voor bv op de trap en in de gang vooraan.
kost 13.95. maar dat heb ik er voor over als ik maar niet over "springmarie" val. in de keuken heeft ze voor de voeten gelopen en ja, zij had prijs: op de pootjes gestampt. ik draag dan wel zachte slofjes maar ventje draagt verplegerssloeffen en die zijn zwaarder. ze is dan geschrokken. en de rolmops was lekker. wij bakken de aardappeltjes in de friteuse dan zijn ze goudbruin en overal even goed doorbakken.
Lilly was beneden gebleven toen we naar boven gingen en ik had aan Janet gevraagd of ik op de dorpels van de deuren ook mocht sprenkelen maar het plan was dat die deuren vervangen werden en dus is het van geen tel of er plekken op de dorpels zijn of niet. het is hier oud en een en al vlek. vooral boven waar Gimly indertijd heeft gespogen is die planchèè helemaal kapot. om dat er uit te krijgen moet je alles eens opscheuren en vernissen. Maar ja. we hebben tijd te kort ( als wij het niet zijn is het de firma) en zeker de centen.
ik had de tablet mee naar boven genomen want ik had nog een taak. liggende op mijn rug, ging ook lezen goed. dus terwijl ik moest wachten het boek: katten zoals ze zijn beginnen te lezen. lang kan ik dat wel niet volhouden maar alles beter dan te liggen "mediteren" tot ventje zijn licht uitdoet. Die valeriaan werkte ook op mij want ik heb heerlijk geslapen tot 20 voor 8. dan was ook Lilly klaarwakker.
we hebben gisteren popcorn met spek/kaas kruiden gegeten als nagerecht terwijl we tv lijken. Lilly lust dat ook. Katten proeven wel geen zout schreef dat boek maar ze proefde wel de speksmaak. komt normaal uit Amerika/ Canada van iemand uitgevonden die dol is op spek en wiens vrouw de vegetarische toer op ging. Hij mistte zijn spek zo erg dat hij die kruiden heeft uitgevonden.
Lilly heeft al haar ontbijt binnen en ligt aan de venster op de verwarming. momenteel met de oogjes toe maar dat hoort ze iets en is weer aandachtig.
ik ben benieuwd voor morgen als het draaien van kant is. er staat hier een dikke Mercedes van wie we niet weten van wie die is. ook de nummerplaat is hier niet gekend door de buurtwacht bestaande uit mezelf. De baron is in staat de politie te bellen of een ander zal het doen. het kan ook zijn dat we morgen opstaan en alles al goed staat. en voor het zelfde geld moeten de auto's slalommen. krijg als chauffeur van een grote vrachtwagen van je gps de opdracht in die straat daar te rijden en je kan er niet door! is hier al meermaals gebeurd. ofwel staan ze dan te toeteren tot er een zijn eurocent laat vallen en verkast. ofwel rijden ze achteruit en proberen een andere route.
ik heb een kapotte wasmand met ductape hersteld. want ik heb er ene nodig voor de kleurwas van vandaag. dan nog twee wassen opplooien. de lakens gaan normaal zo weer het bed op maar sinds ventje door zijn rug is gegaan, is dat klusje uitgesteld. moet boven nog even met de swiffer rondlopen maar die is nog niet tot boven geraakt. :?
sinds mijn vaccin heb ik al 2 dagen veel gedaan. er lag daar zeker een spuitje met vaccin & speed tussen? ofwel speelt het weer een rol omdat er niet al te veel vochtigheid in de lucht zit.
gisteren heeft buurmeisje me bedankt voor het kaartje. die hebben elementaire beleefdheid geleerd. de familie helaas niet.
mijn moeders buurvrouw verwittigd dat ze zeker niet de foto mocht tonen want ik ga het anders mogen horen. en dat is binnen een half uur. ventje vind dat vervelend dat ik moet bellen. dan kan hij niet blijven liggen. vandaag ook die papieren voor de bank ondertekenen en opzenden met een postzegel want er zit er geen op. van de snoepwinkel mijn centjes van het niet leverbaar potje karameladvocaat terug gekregen. nu nog de ziekenbond voor de griepspuit. ik moet deze op 29 oktober laten zetten om 10.30. binnen, spuit zetten en buiten. ventje laat ze niet zetten. hij vind het niet nodig. die heeft nu iets aan zijn nek. een verkeerde beweging gedaan zegt hij. nu smeert hij zich wel in met zalf dus het zal wel erg zijn.
ik ga een kopje koffie gaan maken. vandaag eten we camenbert met lookbrood in de oven. en voor vanavond een boterham met beleg. heb in Delhaize eindelijk pastrami gevonden. ons Mies was daar ook zo dol op. ze haalde dat uit je broodje. en daar zat ik met de telefoon in 1 hand en de andere met een pastramiloze boterham. :lol:
Fijne dag seizoentjes, keep safe en maak het binnen gezellig als het buiten niet is. knuffel.
Cats Rule!

Oma-C

15 okt 2022, 09:54

Afbeelding

Allen een mooi weekend gewenst :)
We moeten het nemen zoals het komt
erover klagen helpt niks, dus maken we er
het beste van :oops: .... het kan nog slechter :roll:
want de winter moet nog komen...

Sterkte wie het kan gebruiken....en hou het veilig... :wink:

Helena van Troje

15 okt 2022, 10:13

Streep door de rekening van Warm Welkom Weekend.
De handelaars in de binnenstad hebben het al zo moeilijk omdat er geen auto's meer in de binnenstad kunnen/mogen rijden.
Ik moet nog aan brood geraken.
Ik heb nog net genoeg tot en met deze middag.
De toespijs is ook op.
Een boterhammetje met gebakken appeltjes is ook lekker.
Of een eitje kan ook.
De buienradar is soms nogal onbetrouwbaar.
Het regent en het zou alleen maar bewolkt zijn tot deze middag.
Ik had gisteren moeten doorbijten en ineens mijn boodschappen doen na de les.
Ik was zo door koud, dat ik dat niet zag zitten...

Ik belde gisteren naar mijn zus.
Zegt die:"Of je me nu gelooft of niet, ik was juist bezig je nummer te vormen."
Ja, die wafels en pannenkoeken komen eraan en dan moeten er afspraken gemaakt hé.
Nieuwjaar zal anders gevierd worden dan anders en later.
Het wordt wat veel allemaal.
Maar als we daar mee stoppen zien we mekaar zeker veel te weinig.
Ik had toen zij aan het bouwen was, daar ook iets moeten kopen.
Ach ja, gedane zaken nemen geen keer.
We zien wel weer.

Amuseer jullie ondanks de regen.

Bekske

15 okt 2022, 10:40

even een uitleg plaatsen ondanks het nog enorm moeilijk is vandaag .Meer dan 30 jaar geleden is mijn moeder in mijn armen gestorven .Ga er verder niks over zeggen want het was een enorme strijd .ze was 8 jaar ziek K .De arsten haar 8 maanden gegeven heb haar twee jaar dag en nacht verzorgt .Ze had geen doorligwonden .Kortom op laatst was het enorm zwaar en nu iedere jaar de 13 oktober komt die film voor mij terug daardoor dat ik het moeilijk heb vandaag de 15 oktober is ze begraven we moesten hadden geen andere keuze en datis nu nog bezig die film .Sommige zullen zeggen vergeet het sory heb al zoveel geprobeerd maar niks lukt vanaf morgen gaat het terug beter met mij .Dan nog problemen met de nieuwkomer die isonderbehandeling nu wel maar ook is dat nog koffiedik kijken .Dit doe ik in feite niet graag om dat neer te pennen maar zo weten jullie waarom ik niet aanwezig kan zijn sorry hoor voorjullie alle het beste groetje