In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede namiddag
het triest aan de herfst zijn die grijze dagen ,ppfft
HTV, beterschap gewenst ,
ik kwam ineens ook niet goed, ,
slecht geslapen al een paar nachten
en het weer helpt niet mee
de tijd van het jaar ook niet
het triest aan de herfst zijn die grijze dagen ,ppfft
HTV, beterschap gewenst ,
ik kwam ineens ook niet goed, ,
slecht geslapen al een paar nachten
en het weer helpt niet mee
de tijd van het jaar ook niet
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Hallo allen ...
en niet koud, wel veel wind en ik heb het gevoeld
ben naar de dokter gefietst om een brief van de cardio
in z'n brievenbus te droppen, dan doorgereden naar en oude vriendin
die knipvellen voor kaartjes was komen brengen..
Ik heb er kaartjes van gemaakt en bij haar gaan afgeven
ze was er heel blij mee... en dan verder doorgereden naar Merksem
ik had iets nodig van bij Hema, hier is geen Hema
en Kapellen is bijna even ver als Merksem, (In kapellen is ook een Hema..).
enfin....ik heb gevonden wat ik zocht en dan terug naar huis...
Een goede 2 uren onderweg geweest pppfff
Het was stoempen tegen de wind in sommige straten, en op
andere plaatsen had ik de wind mee... ik had chanse
de draainissen zijn "te doen" en nu met die nieuwe fiets-o-strade
scheelt het een flink stuk, vroeger moest ik rondrijden en nu ben
ik al bijna op mijn bestemming als ik het fietspad volg... ikke blij
wilde eend, nu voel ik mijn benen en rug ook weer natuurlijk,
maar als ik stilzit heb ik evenveel last, bewegen is nog altijd beter
dan medicijnen, die moet ik al genoeg nemen
Veel noten brengen een strenge winter zei men vroeger
laat ons hopen van niet... een fijne dag verder...
Helena, ook beterschap met je buikgriep... ik hoop dat
M-M en jij spoedig beter zijn...
ik hoor ook veel verkoudheden rond mij...
Mammyretro ook sterkte.... je voelt je ook niet best....
dat is in het begin van de herfst meer het geval...
Verzorg je goed en neem op tijd je rust...
Ik wens alle seizoentjes een aangename avond en een fijne nacht
groetjes allen en tot....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Oeps, veel zieke Seizoentjes
Was deze ochtend vrij laat met alles en moest om 12.00H bij de manicure /pedicure zijn en dan zijn we daarna nog alle boodschappen gaan doen.
Ik heb net nog een kwartiertje met Matice op het commando " blijf " geoefend en hij heeft het onder de poot heb ik zo de indruk, zal het morgen zien op de hondenschool als er meer prikkels zijn en manlief is nu met hem gaan wandelen, want we konden hem vandaag niet meenemen .
Hier is het een hele dag droog gebleven en morgen zou het zelfs 22°C worden. Eerst zien, dan geloven.
Zo, ook ik heb niet veel te vertellen. Word terug allemaal gezond en vergeet niet veel te drinken als je buikgriep hebt. Hoor gestommel, manlief is terug thuis met Matice en hoor hem flinke jongen zeggen, manlief zegt dat dus, Matice zijn vocabulaire is matig
Wens jullie allemaal een zo'n fijn mogelijke avond en een voor later een ongestoorde nachtrust.
Liefs en een knuffel voor jullie allen.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond seizoentjes,
Oei, verschillende ziek en zich niet goed voelen....
Dat is een begin van grieptoestanden. Het moet uitgeziekte worden. Dat duurt weer efkes.
En omaC heeft ook een druk dagje gehad vandaag. Goed dat de Draainissen te doen zijn, anders ging het weer kalmaan moeten zijn.
Hier in de voormiddag gepoetst en morgen nog eens swifferen in de living. We hebben 2 logees gehad, de hondjes van dochterlief. Ze moesten naar de kapper en wij doen ze dan weg en gaan ze halen. De eerste knipbeurt duurde twee en een half uur en de tweede twee uur. Ze moeten appart gebracht worden want anders kan de kapster er geen weg mee. Ook als ik ze ga halen binnen , moet ik soms buiten wat wachten als ze nog niet klaar is. Je komt er ook zomaar niet binnen, ze moet op een zoekknop duwen en dan pas kan je binnen. Oei, telefoon. Dames, tot morgen en hou jullie zo goed mogelijk.....
Oei, verschillende ziek en zich niet goed voelen....
Dat is een begin van grieptoestanden. Het moet uitgeziekte worden. Dat duurt weer efkes.
En omaC heeft ook een druk dagje gehad vandaag. Goed dat de Draainissen te doen zijn, anders ging het weer kalmaan moeten zijn.
Hier in de voormiddag gepoetst en morgen nog eens swifferen in de living. We hebben 2 logees gehad, de hondjes van dochterlief. Ze moesten naar de kapper en wij doen ze dan weg en gaan ze halen. De eerste knipbeurt duurde twee en een half uur en de tweede twee uur. Ze moeten appart gebracht worden want anders kan de kapster er geen weg mee. Ook als ik ze ga halen binnen , moet ik soms buiten wat wachten als ze nog niet klaar is. Je komt er ook zomaar niet binnen, ze moet op een zoekknop duwen en dan pas kan je binnen. Oei, telefoon. Dames, tot morgen en hou jullie zo goed mogelijk.....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-

Goede zondagmorgen alle zeizoentjes
gisteren was hier een mooie dag en ik hoop voor vandaag hetzelfde
we hadden gisteren 21° en droog dat zijn we al een tijdje niet meer gewend
Vandaag afwachten...
M-J, zolang hebben wij bij de kapper niet nodig hé
maar ze kunnen er weer een tijdje tegen
clive ik hoop dat je niet in het slijk moet baggeren vandaag
en dat de grote hond er weer niet is dan heb je rust...
Een fijne zondag
Aan alle seizoentjes een mooie zondag ik ga een en ander
gereed zetten tegen dat dochter komt..
't zal weer een babbelzondag worden, maar rond 15 u vertrekt ze weer
't is ver rijden en vroeg donker
't zal nog niet beteren
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Zon & 20 °? die hebben dat gedroomd. hier bewolkt met 16° maar een goed voelbare wind dus hutsepot was nog zo'n slecht gedacht niet. gisteren een heel brood mee laten brengen, was ook een goed gedacht want ventje dan 's avonds brood en begint niet te snoepen.
de straatlichten gingen niet aan. eerste besparing van de regering of Mr Zonnepaneel had de rekening niet betaald. zijn dan midden in de nacht aangesprongen. ventje denkt dat ze al op zomeruur gezet zijn. Of er was een algemene panne want niet alleen in onze straat was het donker. Geeft mij toch een onveiligheidsgevoel met al die rare sjarels die hier soms rondlopen.
vanavond camenbert in de oven met lookbrood. als hij nog niet rijp genoeg is, dan wordt het iets anders.
rest van de soep opeten en maandag soep met spekjes.
het herstarten van het pillenregime begint te werken want gisterenavond begon ik me toch wat onwel te worden, teken dat ik laag van suiker sta. en ons moeder maar mekkeren dat het nooit gaat werken...
het kan ook nog een nawee geweest zijn van die buikgriep. die heb ik waarschijnlijk opgelopen toen ik vrijdag op boodschap was en dus met heel veel mensen in contact kwam. gelukkig heeft ventje niets.
ons moeder heeft gebeld en gespeeld voor dokter. ivm mijn pillen. ( dan ben je net op....
)
dinsdag komen ze haar cassette insteken. een collega van haar ex-werk van vroeger gaat komen helpen opkuisen. ze hebben nu overal lakens gelegd. goed dat moeder nog veel oude witte lakens heeft. nu hoeft ze alleen de zetels naar de eettafelkant te schuiven.
we hadden het er gisteren nog over dat ze boos is en dat dan weer vergeet als ze ons weer nodig heeft voor een prul. enfin.
ga ontbijten, frambozen en een yoghurtje. eerst pillen nemen. dan aperitief om 11 uur met kaasblokjes en mosterd. Dan het hutsepotvlees koken en de rest opwarmen in de microgolf.
Morgen zullen het eitjes zijn met aardappelballetjes. denk dat we vandaag "castle" verder gaan bingewatchen. gisteren alle kaarsjes aangestoken voor de gezelligheid.
ventje is getondeusd geraakt en zijn baard heeft hijzelf afgedaan. is weer proper.
goed, tweede koffie op, nu pillen en dan ontbijt.
Fijne dag seizoentjes!
Zon & 20 °? die hebben dat gedroomd. hier bewolkt met 16° maar een goed voelbare wind dus hutsepot was nog zo'n slecht gedacht niet. gisteren een heel brood mee laten brengen, was ook een goed gedacht want ventje dan 's avonds brood en begint niet te snoepen.
de straatlichten gingen niet aan. eerste besparing van de regering of Mr Zonnepaneel had de rekening niet betaald. zijn dan midden in de nacht aangesprongen. ventje denkt dat ze al op zomeruur gezet zijn. Of er was een algemene panne want niet alleen in onze straat was het donker. Geeft mij toch een onveiligheidsgevoel met al die rare sjarels die hier soms rondlopen.
vanavond camenbert in de oven met lookbrood. als hij nog niet rijp genoeg is, dan wordt het iets anders.
rest van de soep opeten en maandag soep met spekjes.
het herstarten van het pillenregime begint te werken want gisterenavond begon ik me toch wat onwel te worden, teken dat ik laag van suiker sta. en ons moeder maar mekkeren dat het nooit gaat werken...
ons moeder heeft gebeld en gespeeld voor dokter. ivm mijn pillen. ( dan ben je net op....
dinsdag komen ze haar cassette insteken. een collega van haar ex-werk van vroeger gaat komen helpen opkuisen. ze hebben nu overal lakens gelegd. goed dat moeder nog veel oude witte lakens heeft. nu hoeft ze alleen de zetels naar de eettafelkant te schuiven.
we hadden het er gisteren nog over dat ze boos is en dat dan weer vergeet als ze ons weer nodig heeft voor een prul. enfin.
ga ontbijten, frambozen en een yoghurtje. eerst pillen nemen. dan aperitief om 11 uur met kaasblokjes en mosterd. Dan het hutsepotvlees koken en de rest opwarmen in de microgolf.
Morgen zullen het eitjes zijn met aardappelballetjes. denk dat we vandaag "castle" verder gaan bingewatchen. gisteren alle kaarsjes aangestoken voor de gezelligheid.
ventje is getondeusd geraakt en zijn baard heeft hijzelf afgedaan. is weer proper.
goed, tweede koffie op, nu pillen en dan ontbijt.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goedemiddag Seizoentjes,
Oma-C, ik wens jou een jouw dochter een hele fijne dag. Babbel er maar op los, het zal jullie beiden deugd doen.
Muddy Maddy, lekker wat jullie allemaal op de menu hebben staan. En een beetje onwel geworden, goed letten op jouw suiker hoor
Vandaag al naar de hondenschool geweest en agressieve hond was weer daar. Maar nu was er constant een trainer bij om de eigenaren te begeleiden, moest van de therapeut/ eigenaar van de hondenschool. Was ik toch een klein beetje gerust. Alhoewel ik hem in de gate hield als Matice oefeningen moest doen zonder leidband en dus los oefende. Kreeg zelfs geen goedemorgen van de eigenaars, nu ja , dat vertelt meer over hen dan over mij. Matice heeft het vandaag erg goed gedaan. Bij een nogal moeilijke oefening, de keerwende , mocht ik zelfs in het midden gaan staan en de andere tonen hoe ze de oefening moesten doen. Ikke fier op Matice.
Dan zijn we nog even in de bloemenwinkel gestopt voor een mooi bloemstukje voor op tafel en even nog een koffietje gaan drinken. En dan zijn we naar huis gekomen en heb ik alles van het licht HH gedaan. Maar goed dat alles netjes is, want ik heb juist een telefoontje gekregen dat we onverwacht bezoek krijgen bij een uurtje;
Gelukkig heb ik wat hapjes in huis.
Zo, veel beterschap voor hen die nog ziek zijn . En voor elk van jullie nog een mooie zondag.
Liefs aan jullie allemaal.
-
Goede avond iedereen,
hier een mooie zonnige dag gehad,
als er niet zoveel wind was geweest hadden we
op het terras kunnen zitten, maar de wind was te fel
en dan is het niet aangenaam...
We hebben weer goed getetterd
en dan gaan de uren vlug voorbij...
maar we hebben het weer gehad... van 13u tot 16 u
dikwijls zal het niet meer zijn dit jaar
clive een goede training achter de rug, zo is het plezant
geniet van je bezoek...
M-M ik hoop dat jullie een gezellige dag hadden...
Ik wens allen een aangename avond verder en straks een rustige nacht
slaaplekker en tot morgen
Het overtrekt hier ... er komt regen van denk ik...
hier een mooie zonnige dag gehad,
als er niet zoveel wind was geweest hadden we
op het terras kunnen zitten, maar de wind was te fel
en dan is het niet aangenaam...
We hebben weer goed getetterd
maar we hebben het weer gehad... van 13u tot 16 u
dikwijls zal het niet meer zijn dit jaar
clive een goede training achter de rug, zo is het plezant
geniet van je bezoek...
M-M ik hoop dat jullie een gezellige dag hadden...
Ik wens allen een aangename avond verder en straks een rustige nacht
slaaplekker en tot morgen
Het overtrekt hier ... er komt regen van denk ik...
-

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, genoten van dochters bezoek , fijn zo.
Ons bezoek is net de deur uit. Is een jonge vriend van ons die als hobby vissen heeft. Kwam deze middag een paar porties vers gevangen kabeljauw brengen, schoon gemaakt en gefileerd en alles. Dadelijk alle vis in de diepvries gestopt, mochten niets betalen. Hij zou qua leeftijd onze zoon kunnen zijn, maar dat is zo'n lieve. Nu, blijkbaar beviel het hem hier, want hij is nu pas weg. Had wat hapjes op tafel gezet. Hij heeft een spraakgebrek, maar gek genoeg als hij bij ons is en hij babbelt veel, stottert hij geen enkele keer. Kwestie van hem ook nooit te onderbreken als hij aan het praten is.
Moesten lachen met Matice. Hij gaf me net een compliment dat het ondanks viervoeter in huis wel heel erg proper is en op dat moment verkiest Matice ervoor zijn hele speelgoedbox om te kieperen
Maar het is een fijne dag geweest.
Ik wens ieder van jullie nog een fijne avond en voor later vandaag een zachte welterusten. Liefs aan jullie allen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
een vroege. moet vandaag nogal veel doen.
ventje moet vandaag na de middag naar zeebrugge, controle gaan doen aan boord een schip en zal later thuis zijn dus zijn het eitjes met aardappelballetjes. lekker makkelijk en vlug klaar.
vandaag op het programma: afwas ( een redelijk grote), witte was en boodschappen.
zal me niet afbeulen maar de boodschappen dat is altijd een zware. gebruik wel een trolley maar die moet je tegenhouden als je uit de beenhouwer komt. ( er is een verschil tussen binnengaan en buiten)
die zou eigenlijk zo'n hellend vlak moeten installeren.
Gingen gisteren camenbert in de oven doen, maar dat voetbal kort na de middag stak stokken in die plannen. ventje had tijdens de match niets anders gedaan dan gesnoept van oude kaas. daar dan nog camenbert bij en die sliep helemaal niet. En ik had geen honger. heb nog een restje hutsepot over en soep. morgen nieuwe ui met spekjes. heb nog geloof ik een brik prei staan maar die is van dezelfde familie als de ui. Zou als ik een zekere Melanie moet geloven seldersoep moeten maken en heel de dag door drinken met groenten en fruitcapsules. jaja.
Zou dan ook de 5 bijgekomen kilo's kwijt raken. ook jaja.
Krijg net een mail van zoo+ dat Gimly zijn korrels klaar staan voor verzending. Morgen of woensdag komen ze eraan. die geven het uur door, zodat ik dan toch mijn leesvoer kan halen en woensdag moet ik normaal nergens zijn. Morgen is ook de dag dat ze de cassette van moeder komen plaatsen. ventje vreest dat het zal zijn van: kan je eens komen? ik krijg dat ding niet aan...
Ze heeft gelukkig iemand die komt helpen opkuisen. een ex-collega van d'r werk. Die heeft zonder boe of ba ineens d'r vent laten zitten en is er van gescheiden. reden: hij deed niets in het huishouden. Bizar detail: hij stak al haar kookgerief weg op andere plaatsen.
Heb mailtje gekregen van nederlandse vriendin. Ze mist geen Fb. Die haar eruit gecyberpest hebben mogen van haar gerust een fles Moët en Chandon of hoe heet dat duur merk ook al weer, opentrekken.
Zal de anderen eens polsen of ze geen zin hebben om op seniorennet te komen dan kunnen we de dagelijkse België/Nederland chat weer doen.
Ventje heeft zei hij heel de nacht gedroomd van kassa's te tellen. ik over totaal andere dingen. heb wel een groot deel van de nacht liggen piekeren.
Clive: dat moet een rode kaken moment geweest zijn als Matice ineens zijn speelgoedbox omkieperde. Wij hadden in engeland een dove buurjongen maar dat vergat ik al eens en sprak hem gewoon aan. ( hij kon liplezen) waren het lange verhalen dan schreven we elkaar om beurt op een kladblok. Meer dan 1 keer ging de telefoon: zijn moeder om te weten of hij bij ons zat. Soms kwam ze dan ook af. hij had eens een fles wijn gekregen van de zuid-afrikaanse buren met een mooi prentje. nu had die wijn een medicinale smaak en er zat bezinksel in. heeft nooit meer een fles aanvaard. hij ging altijd wijn kopen in de Tesco ipv op zijn werk: de M&S, waar hij 10% kreeg.
Oma C: lekker bijgekletst met de dochter? Wij wilden toen we in nederland waren eens zo'n gehaktbal uit de muur proberen, maar werd ons afgeraden. mag maar 20 min. in dat vakje blijven liggen maar wie zegt dat ze aan de andere kant van de muur die niet opnieuw opwarmen? Ik heb in elk geval een gehaktbal met kaas van de beenhouwer liggen als beleg of als tussendoortje. veel veiliger. ( ventje lust ze niet)
Gimly is aan het Imeldaën op mijn schoenen.
seffens is ventje er en dan kan ik gaan afwassen. ontbijt zal een reep liongranen zijn wegens slechte frambozen. Maar eerst nog een kopje koffie en een mail van Suus beantwoorden.
het is vreemd niets van mijn sarcastische prentjes en opmerkingen meer beantwoord te krijgen met een lachend gezichtje.
çe la vie.
Anjelier, als je meeleest: wij denken aan jou.
Fijne dag seizoentjes!
een vroege. moet vandaag nogal veel doen.
ventje moet vandaag na de middag naar zeebrugge, controle gaan doen aan boord een schip en zal later thuis zijn dus zijn het eitjes met aardappelballetjes. lekker makkelijk en vlug klaar.
vandaag op het programma: afwas ( een redelijk grote), witte was en boodschappen.
zal me niet afbeulen maar de boodschappen dat is altijd een zware. gebruik wel een trolley maar die moet je tegenhouden als je uit de beenhouwer komt. ( er is een verschil tussen binnengaan en buiten)
die zou eigenlijk zo'n hellend vlak moeten installeren.
Gingen gisteren camenbert in de oven doen, maar dat voetbal kort na de middag stak stokken in die plannen. ventje had tijdens de match niets anders gedaan dan gesnoept van oude kaas. daar dan nog camenbert bij en die sliep helemaal niet. En ik had geen honger. heb nog een restje hutsepot over en soep. morgen nieuwe ui met spekjes. heb nog geloof ik een brik prei staan maar die is van dezelfde familie als de ui. Zou als ik een zekere Melanie moet geloven seldersoep moeten maken en heel de dag door drinken met groenten en fruitcapsules. jaja.
Zou dan ook de 5 bijgekomen kilo's kwijt raken. ook jaja.
Krijg net een mail van zoo+ dat Gimly zijn korrels klaar staan voor verzending. Morgen of woensdag komen ze eraan. die geven het uur door, zodat ik dan toch mijn leesvoer kan halen en woensdag moet ik normaal nergens zijn. Morgen is ook de dag dat ze de cassette van moeder komen plaatsen. ventje vreest dat het zal zijn van: kan je eens komen? ik krijg dat ding niet aan...
Ze heeft gelukkig iemand die komt helpen opkuisen. een ex-collega van d'r werk. Die heeft zonder boe of ba ineens d'r vent laten zitten en is er van gescheiden. reden: hij deed niets in het huishouden. Bizar detail: hij stak al haar kookgerief weg op andere plaatsen.
Heb mailtje gekregen van nederlandse vriendin. Ze mist geen Fb. Die haar eruit gecyberpest hebben mogen van haar gerust een fles Moët en Chandon of hoe heet dat duur merk ook al weer, opentrekken.
Zal de anderen eens polsen of ze geen zin hebben om op seniorennet te komen dan kunnen we de dagelijkse België/Nederland chat weer doen.
Ventje heeft zei hij heel de nacht gedroomd van kassa's te tellen. ik over totaal andere dingen. heb wel een groot deel van de nacht liggen piekeren.
Clive: dat moet een rode kaken moment geweest zijn als Matice ineens zijn speelgoedbox omkieperde. Wij hadden in engeland een dove buurjongen maar dat vergat ik al eens en sprak hem gewoon aan. ( hij kon liplezen) waren het lange verhalen dan schreven we elkaar om beurt op een kladblok. Meer dan 1 keer ging de telefoon: zijn moeder om te weten of hij bij ons zat. Soms kwam ze dan ook af. hij had eens een fles wijn gekregen van de zuid-afrikaanse buren met een mooi prentje. nu had die wijn een medicinale smaak en er zat bezinksel in. heeft nooit meer een fles aanvaard. hij ging altijd wijn kopen in de Tesco ipv op zijn werk: de M&S, waar hij 10% kreeg.
Oma C: lekker bijgekletst met de dochter? Wij wilden toen we in nederland waren eens zo'n gehaktbal uit de muur proberen, maar werd ons afgeraden. mag maar 20 min. in dat vakje blijven liggen maar wie zegt dat ze aan de andere kant van de muur die niet opnieuw opwarmen? Ik heb in elk geval een gehaktbal met kaas van de beenhouwer liggen als beleg of als tussendoortje. veel veiliger. ( ventje lust ze niet)
Gimly is aan het Imeldaën op mijn schoenen.
seffens is ventje er en dan kan ik gaan afwassen. ontbijt zal een reep liongranen zijn wegens slechte frambozen. Maar eerst nog een kopje koffie en een mail van Suus beantwoorden.
het is vreemd niets van mijn sarcastische prentjes en opmerkingen meer beantwoord te krijgen met een lachend gezichtje.
çe la vie.
Anjelier, als je meeleest: wij denken aan jou.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, bedankt voor het overzichtje. En neen hoor, geen rode kakenmoment toen Matice zijn speelgoedbox omkieperde. Het was gewoon grappig dat hij net dat moment uitkoos omdat te doen.
Vind dat ook niet echt rommel als zijn speelgoed her de der ligt. Ruim dat 2 keer per dag op. Eén keer voordat we gaan wandelen en een tweede keer als hij ' s avonds slapen gaat. Manlief en ik lopen dan met de box rond en gooien daar al zijn speelgoed in, kijken dan nog eens onder de zetels waar meestal nog wel een bal of 2 ligt en dan is alles opgeruimd en dat gaat snel. Dan ruim ik verder op, zoals de plaidjes opplooien en de kussens opschudden en eventuele glazen in de vaatwasser zetten en dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Ook jij bent aan het wachten op een pakje. Moet ik ook doen, de voeding van Matice komt vandaag aan in 2 keer, ondanks samen besteld. De blikvoeding zou vandaag aankomen met de Post en de brokken komen met DHL, begrijpen wie begrijpen kan. En dan morgen verwacht ik een nieuw dunner kussen voor Matice voor in de living. Het kussen waarop hij nu ligt, is er nog eentje van Niels, die moest altijd een dik kussen hebben, maar we hebben gemerkt dat Matice met groter worden daar niet zo graag op ligt en dan hij dunne kussen verkiest. Heb een mooi gekozen want tenslotte ligt het in de living. Dat gaat hij comfortabeler vinden. Kan het ook op 60°C wassen en het mag in de droogkast. En zijn dik kussen brengen we naar het dierenasiel in het weekend. Die zijn daar blij mee.
Ga eens beginnen aan het HH, de was en deze avond de strijk. Rond 14.00H gaan wandelen met Matice en dan hier doordoen.
Ik ben zaterdag Anjeliers huwelijksverjaardag vergeten. Anjelier, als je tijd hebt om af en toe te lezen, nog een dikke proficiat.
Ik wens iedereen een fijne maandag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-

Goede morgen seizoentjes allemaal
Een prachtig weekend gehad wat het weer betreft
maar 't is op... fijne motregen nu...
Gisteravond als alles al gesloten was hebben we
hier een onweersbui gehad met hagel en alles erop en eraan
dat was even schrikken als er ineens zo'n hagelbui tegen de
rolluiken sloeg maar het duurde niet langer dan een goeie 5 min.
clive, Matice wou graag dat je bezoeker meespeelde waarschijnlijk
M-M, veel werk vandaag, doe op het gemakske, dan gaat het vlotjes
een fijne maandag
Verder heb ik geen nieuws,
aan allen die last en pijn hebben...ik wens allen sterkte en moed
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Eerst niet in slaap geraken en dan overslapen.
De helft van mijn dag al om bij wijze van spreken.
Deze namiddag naar een lezing.
Vandaag gaat het over fake news.
Daar komen altijd twee volle cinema zalen op af.
Eén zaal met spreker en de andere zaal met 3D projectie, net of de spreker aanwezig is.
Om in de zaal met spreker te geraken moet je wel heel vroeg zijn.
Sinds de nieuwe regeling van De Lijn is het bij ons op het nippertje op tijd, dus geen spreker.
Ik hoop dat we droog over en weer geraken.
Verder moet ik nog eens heel erg nadenken over wat ik de student vanavond gaan voorschotelen.
Zijn moeder had eens tijd gisteravond en is eventjes blijven babbelen.
In één weekend twee van mijn kinderen iets langer dan een flits over de vloer gehad.
En beetje pc hulp gehad van middelste.
Natuurlijk had ik aan oudste moeten vragen waar ik die farde met verplaatste onderdelen moet onderbrengen. Niet op bureaublad, niet ordelijk. Dat moet leeg blijven.
Blijft het probleem van banden oppompen, terras bijwerken, nieuw salon kopen, vloerbekleding bovenste verdieping...niemand bijt...
Misschien dat de zus met mij naar een meubelwinkel wil.
Rgenene, zon schijnen, grijs het heeft hier al alles gedaan behalve sneeuwen!
De helft van mijn dag al om bij wijze van spreken.
Deze namiddag naar een lezing.
Vandaag gaat het over fake news.
Daar komen altijd twee volle cinema zalen op af.
Eén zaal met spreker en de andere zaal met 3D projectie, net of de spreker aanwezig is.
Om in de zaal met spreker te geraken moet je wel heel vroeg zijn.
Sinds de nieuwe regeling van De Lijn is het bij ons op het nippertje op tijd, dus geen spreker.
Ik hoop dat we droog over en weer geraken.
Verder moet ik nog eens heel erg nadenken over wat ik de student vanavond gaan voorschotelen.
Zijn moeder had eens tijd gisteravond en is eventjes blijven babbelen.
In één weekend twee van mijn kinderen iets langer dan een flits over de vloer gehad.
En beetje pc hulp gehad van middelste.
Natuurlijk had ik aan oudste moeten vragen waar ik die farde met verplaatste onderdelen moet onderbrengen. Niet op bureaublad, niet ordelijk. Dat moet leeg blijven.
Blijft het probleem van banden oppompen, terras bijwerken, nieuw salon kopen, vloerbekleding bovenste verdieping...niemand bijt...
Misschien dat de zus met mij naar een meubelwinkel wil.
Rgenene, zon schijnen, grijs het heeft hier al alles gedaan behalve sneeuwen!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de rouwbetuigingen en de steun, het deed deugd.Ook voor de kaartjes voor onze huwelijksverjaardag dat bijna in dezelfde week viel.
De begrafenis was vorige week en is goed verlopen.We hebben het bewust korter gehouden voor vader, zodat het niet te vermoeiend was voor hem.Door de gebeurtenis is vader toch wel van slag, hij snapt het soms niet goed.Vergeet ook veel.
Alles gaat toch snel hé, 2 dagen nadat we de kamer van moeder hadden leeggemaakt, woonde er al een andere mevrouw in.Moeder is maandag begraven en donderdag zat er al een rekening in de brievenbus voor het urnenveld! Ja, rapper kan niet.
Ja, het leven gaat verder.
Ben hier rode biet aan het klaarmaken, doe het zoals rode kool.Is voor in te vriezen.Daarmee zijn alle groenten uit de tuin, behalve nog enkele butternuts.
Zaterdagnamiddag hetzelfde meegemaakt als Clive: een loslopende hond die Spaanse woef aanviel.Eigenaar kwam aangelopen met de leiband in zijn hand.Had ons niet gezien , zei hij.Ja, hallo, wij zagen hem al van ver aankomen.Manlief was echt boos, zo boos heb ik hem nog nooit gezien.Gelukkig zijn we niet gebeten, al stond ik te bibberen op mijn benen.Heb al lopen denken hoe we dit kunnen voorkomen, want we gaan dat nog tegen komen.Misschien een plantenspuit bij de hand hebben met dank aan Clive voor de tip.
Dames, tot morgen allemaal.
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de rouwbetuigingen en de steun, het deed deugd.Ook voor de kaartjes voor onze huwelijksverjaardag dat bijna in dezelfde week viel.
De begrafenis was vorige week en is goed verlopen.We hebben het bewust korter gehouden voor vader, zodat het niet te vermoeiend was voor hem.Door de gebeurtenis is vader toch wel van slag, hij snapt het soms niet goed.Vergeet ook veel.
Alles gaat toch snel hé, 2 dagen nadat we de kamer van moeder hadden leeggemaakt, woonde er al een andere mevrouw in.Moeder is maandag begraven en donderdag zat er al een rekening in de brievenbus voor het urnenveld! Ja, rapper kan niet.
Ja, het leven gaat verder.
Ben hier rode biet aan het klaarmaken, doe het zoals rode kool.Is voor in te vriezen.Daarmee zijn alle groenten uit de tuin, behalve nog enkele butternuts.
Zaterdagnamiddag hetzelfde meegemaakt als Clive: een loslopende hond die Spaanse woef aanviel.Eigenaar kwam aangelopen met de leiband in zijn hand.Had ons niet gezien , zei hij.Ja, hallo, wij zagen hem al van ver aankomen.Manlief was echt boos, zo boos heb ik hem nog nooit gezien.Gelukkig zijn we niet gebeten, al stond ik te bibberen op mijn benen.Heb al lopen denken hoe we dit kunnen voorkomen, want we gaan dat nog tegen komen.Misschien een plantenspuit bij de hand hebben met dank aan Clive voor de tip.
Dames, tot morgen allemaal.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
Wat een mooi weer vandaag !
kheb het gras gemaaid en de lakens gewassen , die liggen al terug droog en fris op het bed ..
Gisteren niet hier geraakt , Metekind gaf een feestje voor haar 30 ste verjaardag .
Anjelierken : veel moed , hopelijk zijn de moeilijkste dagen nu voorbij .
Toch wel erg dat jullie ook aangevallen werden door een agressieve hond . De "baasjes" zijn de grote schuldigen . Honden moeten trouwens aan de leiband
Maar er is een soort mensen die denken dat ze alles mogen .
Ben blij dat voor Clive de les op zondag nu terug beter verloopt .
Oma C : fijn dat je dochter op bezoek geweest is .
Nu ga ik verder rusten en naar Blokken kijken . Mijn rug is niet akkoord met het werk dat ik vandaag gedaan heb
/ morgen sowieso naar de kiné .
Groetjes aan iedereen en nog een fijne avond !
Wat een mooi weer vandaag !
Gisteren niet hier geraakt , Metekind gaf een feestje voor haar 30 ste verjaardag .
Anjelierken : veel moed , hopelijk zijn de moeilijkste dagen nu voorbij .
Toch wel erg dat jullie ook aangevallen werden door een agressieve hond . De "baasjes" zijn de grote schuldigen . Honden moeten trouwens aan de leiband
Ben blij dat voor Clive de les op zondag nu terug beter verloopt .
Oma C : fijn dat je dochter op bezoek geweest is .
Nu ga ik verder rusten en naar Blokken kijken . Mijn rug is niet akkoord met het werk dat ik vandaag gedaan heb
Groetjes aan iedereen en nog een fijne avond !