NACHTUILTJES (1)2020
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Greetie gezien gisteren dat Tilly er toch vanonder is, mocht ze al een tijdje geleden van mij!
Ook van Peter wordt het op de lange baan geschoven, vrees dat ook dat lang zal aanslepen! Ik kijk graag naar dertigers, zo realistisch. Ik kan wel de serie niet opnemen wat nochtans gemakkelijk is: nu nemen ze 2x dezelfde episode op 's avonds en 's middags is het immers dezelfde herhaling.
Ook van Peter wordt het op de lange baan geschoven, vrees dat ook dat lang zal aanslepen! Ik kijk graag naar dertigers, zo realistisch. Ik kan wel de serie niet opnemen wat nochtans gemakkelijk is: nu nemen ze 2x dezelfde episode op 's avonds en 's middags is het immers dezelfde herhaling.
Ivette
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Dag allemaal
Ben beetje moe ....maar weet van wat . Deze morgen 8000 stappen op de step gedaan in de fitness daarna nog de andere oefeningen .
Ik was pas thuis (met belbus) en moest al weg naar de kapster , achter de hoek ,carrè kapsel bij knippen .
Jadi al wat minder pijn , beetje geduld en het komt wel goed
Rietjes nog goed dat je kan wandelen .....mijn man heeft jaren geleden gewacht voor een nieuwe heup , tot hij heel veel pijn had en bijna niet meer kon stappen
Ivette wij kijken ook graag naar de dertigers .
Ook naar het programma van oorlog en leven van Vrancks . Heel aangrijpend
Greetie ,Meme Rietje , Corry, Yorkske, Frankje,Bekske, groetjes
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Ivette op FB speculeren ze dat naar het einde toe Paulien het kindje van Bob zou ontvoeren, volgens haar gedrag denk ik wel!
De dertigers zie ik ook graag!
Rinskekijk je naar Gentbruggeop Canvas, heel leuk met Joris die daar komen wonen is
Memerietje, veel beterschap en een dikke nieuwjaarsknuffel❤
Yorkske, ben benieuwd naar je schrijven van de uitstap want een stemgeluid zal je nu niet meer hebben
Assa, we zullen blij zijn dat je terug bent hoor!
Fijne avond allemaal
Greetie
De dertigers zie ik ook graag!
Rinskekijk je naar Gentbruggeop Canvas, heel leuk met Joris die daar komen wonen is
Memerietje, veel beterschap en een dikke nieuwjaarsknuffel❤
Yorkske, ben benieuwd naar je schrijven van de uitstap want een stemgeluid zal je nu niet meer hebben
Assa, we zullen blij zijn dat je terug bent hoor!
Fijne avond allemaal
Greetie
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Dag maatjes allemaal,
Ik heb verleden week vrijdag op 17/01 een bloedonderzoek gehad om de tumormarker te controleren. Op maandag 20/01 heb ik gesprek gehad met de oncoloog. De uitslag was goed voorlopig en "het Beest" slaapt dus nog steeds. Ik hoop dat het dat nog heel lang doet en niet in de loop van de volgende drie maanden wakker wordt.
Ik volg al jullie berichtjes met veel aandacht maar heb niet de fut om hierop te reageren. Wens Jadi vlugge beterschap en Rietjes veel moed voor volgende week en snel herstel.
Yorkske is de moedigste vrouw die ik ken en wens haar een jaar met minder tegenslagen. En voor jullie allemaal een fijn, gezond jaar zonder verdriet of tegenslagen.
Slaap lekker allemaal.
Michelly
Ik heb verleden week vrijdag op 17/01 een bloedonderzoek gehad om de tumormarker te controleren. Op maandag 20/01 heb ik gesprek gehad met de oncoloog. De uitslag was goed voorlopig en "het Beest" slaapt dus nog steeds. Ik hoop dat het dat nog heel lang doet en niet in de loop van de volgende drie maanden wakker wordt.
Ik volg al jullie berichtjes met veel aandacht maar heb niet de fut om hierop te reageren. Wens Jadi vlugge beterschap en Rietjes veel moed voor volgende week en snel herstel.
Yorkske is de moedigste vrouw die ik ken en wens haar een jaar met minder tegenslagen. En voor jullie allemaal een fijn, gezond jaar zonder verdriet of tegenslagen.
Slaap lekker allemaal.
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

GOEDE MORGEN
Lio dag
Michelly, we duimen dat het beest voor eeuwig blijft slapen!
Oma-c, hier zeggen ze bloedworst eet ik ook met een boterham en de blokjes appel in microgolf zodat ze nog lichtjes knapperig zijn en geen suiker lekker!
We zijn terug een beetje zoetjes met Australiën Open
Groetjes Uiltjes
Greetie
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie grijze morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen hier ook grijs en donker
maar gisteren begon het ook zo en nadien
kregen we toch nog zonnig weer tussendoor
niet te vlug wanhopen dus...
meme-rietje, een fijne dag vandaag, maak er het beste van
een sterkteknuffeltje...
Bekske ook sterkte straks...
Michelly, goed als je zo'n nieuws krijgt bij de oncoloog...
laat het beest maar eeuwig slapen en jij je beter voelen...
dat wens ik je van harte toe, en nog veel meer
Een sterkteknuffeltje voor jou ook
jadi, veel sterkte en beterschap, hopelijk ook spoedig minder last
dan ben je ook weer nieuw
de nieuwe knie steken
een sterkteknuffeltje...
Yorkske, jou hoop ik ook het allerbeste toe voor zover
het kan natuurlijk, je zal nooit zonder last zijn en altijd
je plan moeten trekken voor bepaalde dingen
Maar je bent moedig en doet dat dan ook... velen zouden
niet kunnen of nog niet proberen wat jij doet elke dag...
ook een sterkteknuffeltje zoals voor de anderen
Rietjes, jou vergeet ik ook niet, de kaars brandt hier
voor ieder die het nodig heeft... baat het niet? het schaadt ook niet
Hopelijk valt de ingreep mee en is er niet teveel pijn nadien...
tegen de lente kan je weer pijnloos fietsen en wandelen
als je voorzichtig bent.....de knuffel geldt ook voor jou
Corry ook voor jou en Stafke veel moed en een goede ingreep
binnenkort... ik heb ook 2x via de pols 2 stenten gekregen in 24 maanden
leuk is het niet maar er zijn ergere dingen, ook hoop dat je man
niet teveel last heeft nadien... kaars brandt!
Wie ik nog vergeet, sorry, met namen noemen is dat gevaarlijk
om niemand te vergeten, maar ik wens iedereen bij de uiltjes
een fijne dag hoe dan ook
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Michelly, ge zijt OOK EEN MOEDIGE VROUW, ik zet u graag naast Yorkske, wat heel hoog is!Michelly zo blij voor u dat het "beest" verder slaapt, ik wens het een lange rust toe!
Ge zult wel heel opgelucht zijn dat ge toch min of meer weer goesting zult hebben voor enkele andere activiteiten!
Ja Corry, hoe zit het nu met Staf?
Ik ben wat triestig dat ik niet binnen geraakt ben in de Belbuscentrale om de Belbus aan te vragen. Als die moeilijkheid aanhoudt zal ik veel moeten derven want de 74 Roeselare-Brugge rijdt niet zo vaak en bovendien zijn er meer trappen om mijn volle "karretje" op te
sleuren dan die ene opstap van de Belbus.
Na die tussenkomst van die herprogrammering van "sluit uw computer niet af"is er weer veel veranderd in mijn nadeel: bij postvak in en bij verzonden items zijn het plots heel kleine letterkes die ik haast niet kan lezen! Nee dier herprogrammering is absoluut geen verbetering! Ik heb gisterenavond en vanmorgen al het één en ander geprobeerd maar ik durf ook niet teveel foefelen om niet helemaal in de penarie te geraken!
Gelukkig is mijn Krantje voor februari al naar de drukker!
Ik heb gisteren broccoli gekocht, staartje van kabeljauw ontvroren en dat ga ik nu klaarmaken zie!
Gisteren soep gemaakt met een doos blokjes tomaat in, beter verteerbaar, niet zo zuur als tomatenpuree!
Greetie, ze gaan nu zeker Jacques koppelen aan Roza, hopelijk verdwijnt hij ook niet uit de soap want ik vind hem een heel goed acteur!
Het zal wel kloppen van die kidnapping door Paulien, wat wel weer extreem zal zijn!
Ge zult wel heel opgelucht zijn dat ge toch min of meer weer goesting zult hebben voor enkele andere activiteiten!
Ja Corry, hoe zit het nu met Staf?
Ik ben wat triestig dat ik niet binnen geraakt ben in de Belbuscentrale om de Belbus aan te vragen. Als die moeilijkheid aanhoudt zal ik veel moeten derven want de 74 Roeselare-Brugge rijdt niet zo vaak en bovendien zijn er meer trappen om mijn volle "karretje" op te
sleuren dan die ene opstap van de Belbus.
Na die tussenkomst van die herprogrammering van "sluit uw computer niet af"is er weer veel veranderd in mijn nadeel: bij postvak in en bij verzonden items zijn het plots heel kleine letterkes die ik haast niet kan lezen! Nee dier herprogrammering is absoluut geen verbetering! Ik heb gisterenavond en vanmorgen al het één en ander geprobeerd maar ik durf ook niet teveel foefelen om niet helemaal in de penarie te geraken!
Gelukkig is mijn Krantje voor februari al naar de drukker!
Ik heb gisteren broccoli gekocht, staartje van kabeljauw ontvroren en dat ga ik nu klaarmaken zie!
Gisteren soep gemaakt met een doos blokjes tomaat in, beter verteerbaar, niet zo zuur als tomatenpuree!
Greetie, ze gaan nu zeker Jacques koppelen aan Roza, hopelijk verdwijnt hij ook niet uit de soap want ik vind hem een heel goed acteur!
Het zal wel kloppen van die kidnapping door Paulien, wat wel weer extreem zal zijn!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Zucht! Had het voorspeld, onderzoek om eventueel verstoppingen op te sporen werd Stafke ook voorbereid deze te uit te voeren. . AZ Brugge was daarvoor aangewezen. Waarom deze behandeling niet door kon gaan . Omdat de opdracht vanuit Blankenberge kwam en de cardioloog eerst de resultaten moet zien. Bijgevolg terug een opname daarvoor.
Had meermaals aangedrongen vanuit Brugge alle onderzoeken op te starten. Nu is Blankenberge, Knokke en Brugge aan zet. Taxi Corry rijd maar aan.
Ondertussen is Stafke zijn weerstand er niet beter op geworden.
Een optie , via de lies een ring rond de hartklep te plaatsen. Nu moeten er nog twee onderzoeken gebeuren alvorens eindelijk iets definitief gedaan kan worden .
Groetjes
Michelly, dikke duim , doe zo verder
Corry
Had meermaals aangedrongen vanuit Brugge alle onderzoeken op te starten. Nu is Blankenberge, Knokke en Brugge aan zet. Taxi Corry rijd maar aan.
Ondertussen is Stafke zijn weerstand er niet beter op geworden.
Een optie , via de lies een ring rond de hartklep te plaatsen. Nu moeten er nog twee onderzoeken gebeuren alvorens eindelijk iets definitief gedaan kan worden .
Groetjes
Michelly, dikke duim , doe zo verder
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
@ Ivette, ik ben even gaan Googelen en vond dit...
maar er staat nog veel meer, je kan misschien eens proberen
of eventueel een ander onderwerp bij Google bekijken...
https://www.seniorweb.nl/tip/alle-lette ... windows-10
Groetjes en hopelijk helpt het je vooruit...?
maar er staat nog veel meer, je kan misschien eens proberen
of eventueel een ander onderwerp bij Google bekijken...
https://www.seniorweb.nl/tip/alle-lette ... windows-10
Groetjes en hopelijk helpt het je vooruit...?
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Ik kan me niet verwarmen vandaag .... ja van stil te zitten aan de computer zeker .Nog gene klop gedaan
Straks moet ik wel naar clubhuis waar D .... is. iemand die vroeger ook nog naar de fitness kwam komt samen met haar man ne keer dag zeggen dus zal ik maar gaan . Het is hier vlakbij . Neem rindake mee zo sla ik 2 vliegen in een klap .
Corry dat is wel tegenslag voor Stafke ..... je zou er wel moedeloos van worden .
Yorkske blij voor je dat je zo genoten hebt de show . Kan ik me wel indenken dat het niet zo makkelijk is voor mensen met een handicap .....maar je doet het toch maar
Ook voor Michelly .....dikke pluim
Ivette ...de belbus grrrrrrr kan er van meespreken . Ik kan wel altijd mee maar niet op het uur dat past .
De groepslessen in de fitness beginnen om 10 uur en meestal kan dat dan maar mee om 9,50 en dat is wel te laat.Andere optie andere stelplaats nemen (nog goed dat mijn man me dan daar naartoe rijd )
Een paar jaren geleden zelen een probleem maar nu pffff
Iedereen de groetjes , zal me best klaarmaken en vertrekken nu
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeieavond ... of toch bijna
Het was een dagje buitenhuis, een dagje Zw.... met hh aldaar, Mauricke en lekker koken tegen dat ze thuis komen van het werk.
Menu : gebakken kippenblokjes met een lekkere champignonroomsaus en rijst.
Heb al jullie wel en wee gelezen, liefst het wel maar helaas het meest wee.
'k hoop dat voor iedereen alles goed komt en blijf duimen;
meer commentaar heb ik niet
Het was een dagje buitenhuis, een dagje Zw.... met hh aldaar, Mauricke en lekker koken tegen dat ze thuis komen van het werk.
Menu : gebakken kippenblokjes met een lekkere champignonroomsaus en rijst.
Heb al jullie wel en wee gelezen, liefst het wel maar helaas het meest wee.
'k hoop dat voor iedereen alles goed komt en blijf duimen;
meer commentaar heb ik niet
Oud maar niet Out