NACHTUILTJES(5) 2021
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen alles uiltjes
een zonnige groet, het is wel nog fris buiten
maar 't is nog steeds maart....
Yorkske beste wensen bij je huwelijksverjaardag vandaag
hopelijk een fijne dag.... veel sterkte...

Ik kan straks de was al buitenhangen en als
het droog is opruimen want er is geen strijk bij
Een zonnig weekend iedereen en sterkte wie het nodig heeft
Groetjes en tot.......
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Michelly, nu nog die Corona extra zorg voor u erbij en wij maar herhalen dat ge u sterk moet houden en volhouden, maar we blijven het menen en u het beste wensen!
Rietjes ik heb die mooie foto van W en I ook gezien op FB, vind het jammer dat jij er ook niet bij staat! Kan ik geloven dat ge genoten hebt van een leuke "samen"dag.
Zoals verwacht is ook Els besmet. Zoals zij allebei voorzichtig zijn is het onbegrijpelijk wat men nog meer zou moeten doen om Corona te ontlopen! Wie waar aangestoken heeft? Els kan het in school opgelopen hebben en Nik bij zijn klanten, zij kunnen het ook al doorgegeven hebben voor ze zelf gewaar hadden dat er iets niet pluis was.
Het is een verschrikkelijk virus dat elkeen kan vloeren!
Tot nu toe zijn ze allebei danig vermoeid(Nik was gisterennamiddag zelfs in bed toen ik belde)maar geen koorts geen smaak-noch reukverlies, geen ademnood.
Laat ons hopen dat ze allebei thuis kunnen uitzieken, ik mag er niet aan denken dat ze naar de kliniek zouden moeten!
Voor iedereen een aangenaam weekend!
Rietjes ik heb die mooie foto van W en I ook gezien op FB, vind het jammer dat jij er ook niet bij staat! Kan ik geloven dat ge genoten hebt van een leuke "samen"dag.
Zoals verwacht is ook Els besmet. Zoals zij allebei voorzichtig zijn is het onbegrijpelijk wat men nog meer zou moeten doen om Corona te ontlopen! Wie waar aangestoken heeft? Els kan het in school opgelopen hebben en Nik bij zijn klanten, zij kunnen het ook al doorgegeven hebben voor ze zelf gewaar hadden dat er iets niet pluis was.
Het is een verschrikkelijk virus dat elkeen kan vloeren!
Tot nu toe zijn ze allebei danig vermoeid(Nik was gisterennamiddag zelfs in bed toen ik belde)maar geen koorts geen smaak-noch reukverlies, geen ademnood.
Laat ons hopen dat ze allebei thuis kunnen uitzieken, ik mag er niet aan denken dat ze naar de kliniek zouden moeten!
Voor iedereen een aangenaam weekend!
Ivette
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Ik denk dat wij hier ten huize een ander tijdschema hebben.
De voormiddag is zo voorbij gevlogen
Aan iedereen een fijne dag
menu: filet pur met prinsesbonen ventje zijn vertrouwde hamburger...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie namiddag
'k denk dat we met onze 9 km stappen vanmorgen vroeg al voldoende calorieën verbrand hebben, frisse lucht opgedaan hebben en vitamine D hebben om de rest vd dag te mogen zetelen voor TV om de renners te zien zwoegen.
Het was een hele mooie wandeling, rustige wegen, fraaie vergezichten ....
Jadi
herken je iets ???

'k denk dat we met onze 9 km stappen vanmorgen vroeg al voldoende calorieën verbrand hebben, frisse lucht opgedaan hebben en vitamine D hebben om de rest vd dag te mogen zetelen voor TV om de renners te zien zwoegen.
Het was een hele mooie wandeling, rustige wegen, fraaie vergezichten ....
Jadi

Oud maar niet Out
-
@Rietjes moch gauw zeg, ik herken alles.... Je bent gestart aan de feestzaal hé... een prachtige wandeling vind ik dan.
Je bent dus letterlijk langs onze deur voorbij gekomen.
Dit zicht hebben wij van uit de living.
Heb je onderweg bijna op het einde van de wandeling geen paard zien staan in de wei? E wel dat is "ons" paard
Je bent dus letterlijk langs onze deur voorbij gekomen.
Dit zicht hebben wij van uit de living.
Heb je onderweg bijna op het einde van de wandeling geen paard zien staan in de wei? E wel dat is "ons" paard
-
Ik dacht het Jadi; de spoorweg, het schooltje dat in de stijgers staat, de paardestal maar zonder paard; wel een ruiter te paard tegen gekomen die ons wist te vertellen dat hij het paard ff uitliet omdat het andere paard net een veulentje gekregen had.
Zit jij dan in dat witte appartementsgebouw ? Heb nog naar boven gekeken en zag plastiek zakken hangen aan een terras om de meeuwen weg te houden.
Je had het laatst ook over dokter heel dichtbij, die nieuwe groepspraktijk waar ze nog aan het werken zijn ?
Dan is een van de vrouwelijke dokters die daar zitten van Boe... afkomstig, we hebben nog ff met haar vader gepraat die daar aan het werk was.
Bij mooi weer doen we dinsdagnamiddag die wandeling opnieuw met zus en schoonbroer, 'k zal eens zwaaien hoor.
Zit jij dan in dat witte appartementsgebouw ? Heb nog naar boven gekeken en zag plastiek zakken hangen aan een terras om de meeuwen weg te houden.
Je had het laatst ook over dokter heel dichtbij, die nieuwe groepspraktijk waar ze nog aan het werken zijn ?
Dan is een van de vrouwelijke dokters die daar zitten van Boe... afkomstig, we hebben nog ff met haar vader gepraat die daar aan het werk was.
Bij mooi weer doen we dinsdagnamiddag die wandeling opnieuw met zus en schoonbroer, 'k zal eens zwaaien hoor.
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
assa een dagje gemist, kan gebeuren bij mij ook eens

goeie morgen allemaal
lente vandaag
je ziet het niet
maar het is zo

goeie morgen allemaal
lente vandaag
je ziet het niet
maar het is zo

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ja inderdaad die plastieken zakken dienen om meeuwen en hopelijk ook ander gevederte weg te houden. Maar kauwen zijn van heel weinig bang.. Zal het in 't oog houden...Ritavdm schreef: ↑20 mar 2021, 19:53Ik dacht het Jadi; de spoorweg, het schooltje dat in de stijgers staat, de paardestal maar zonder paard; wel een ruiter te paard tegen gekomen die ons wist te vertellen dat hij het paard ff uitliet omdat het andere paard net een veulentje gekregen had.
* De huisdokter die woont wat midden het plein. Maar inderdaad daar komt een nieuwe praktijk op de hoek.. Het is goed om weten... wie weet,.... in de toekomst worden we ooit haar klant.. Onze huisdokter nu is ook al 60j
-
Hallo iedereen, 't is in een rapke want ik moet hoognodig aan "teeten" beginnen
Fijne zondag iedereen
toedeloe
menu: friet met gehaktballetjes in tomatensaus...Zoon en ik met champignons, ventje met kleine tomaatjes .Die mag geen champignons
en nu als een speer er aan beginnen
Fijne zondag iedereen
toedeloe
menu: friet met gehaktballetjes in tomatensaus...Zoon en ik met champignons, ventje met kleine tomaatjes .Die mag geen champignons
en nu als een speer er aan beginnen
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
weer een grijze dag
nu gisteren werd mijn dag opgevrolijkt
met een kijkend gesprekje met mijn gastjes met WhatsApp
mijn dag was weer goed
had ze al lang niet meer gezien
ze hadden hun rapport gekregen
en ze waren naar de kapper geweest
tjonge tjonge wat missen we nu veel met die corona
oma en opa langs de andere kant, het was gisteren hun huwelijks verjaardag
en V. had een ontbijt laten bezorgen
dat is wel allemaal leuk maar samen eten is toch leuker
en het ziet er niet naar uit dat het in de toekomst zal veranderen

weer een grijze dag
nu gisteren werd mijn dag opgevrolijkt
met een kijkend gesprekje met mijn gastjes met WhatsApp
mijn dag was weer goed
had ze al lang niet meer gezien
ze hadden hun rapport gekregen
en ze waren naar de kapper geweest
tjonge tjonge wat missen we nu veel met die corona
oma en opa langs de andere kant, het was gisteren hun huwelijks verjaardag
en V. had een ontbijt laten bezorgen
dat is wel allemaal leuk maar samen eten is toch leuker
en het ziet er niet naar uit dat het in de toekomst zal veranderen

Groetjes van meme-rietje,
-
Goede morgen iedereen
Ventje en ik in discussie,
Wat is België weer "kramiekelig" bezig hé.
Overleggen, nog eens vergaderen, wachten op antwoord van X, het goed kunnen zeggen daar komt het er op aan.
In alle landen is hun verslag voor TV kort en bondig. Bij ons is dat langdradig en zodanig erg dat je op den duur er niks meer van begrijpt.
Weten jullie dat we op de derde laatste plaats staan om de Europese lijst wat het "spuiten" van vaccins betreft.
België land van de foefelaars, een maxi regering, maar geen structuur..
Voilà dat moest eens van mij af.
*We zijn nog lang niet aan de nieuwe patatjes
Deze morgen zijn de vogels minder druk. Alleen het glas van de balustrade is bezaait met vogelpoep. Straks weer acrobatische toeren uithalen om die langs de buitenkant proper te krijgen.
Het paard rolde zich in het gras, reeds zo vroeg op de morgen. Niet te geloven dat het nog zo lenig terug recht kan. Lorenzo (het paard) krijgt gezelschap van enkele loslopende kippen.. Ik verlang al dat de koeien terug in de weide komen.. En wie weet zien we ook nog schapen.. Dat laatste is afwachten.
In de hoge "Italiander" (ik kom op de juiste naam niet) is een koppel eksters druk bezig met hun nest te bouwen.. En op oude asbest dak, zaten er op een bepaald moment, 2 kauwen, 2 houtduiven, en 2 merels.. Terwijl mijn oog viel op een mus op de balustrade.. Dat is me nog nooit overkomen dat alles te zien was in een oogwenk
Zo mijn inspectie is voorbij, en nu vlieg ik er in. Het HH moet ook gedaan worden.. Of... eens vragen aan ventje of we naar de markt gaan...........
........... Nee dus
Fijne dag allen
toedeloe
menu: kaashamburgers met voor de laatste keer rode kool
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede morgen allen
Hier ook donker en grijs, waar blijft dat zonnetje
dan krijgen wij meer moed voor iets te doen, zelf stel ik uit
Jadi hier moet men ook wachten op de uitnodiging voor het vaccin
alleen het rusthuis hebben ze al gedaan.
Yorkske onze drukke en moedige dame, Grumpy
Wens aan allen een fijne dag, liefs assa
Hier ook donker en grijs, waar blijft dat zonnetje
dan krijgen wij meer moed voor iets te doen, zelf stel ik uit
Jadi hier moet men ook wachten op de uitnodiging voor het vaccin
alleen het rusthuis hebben ze al gedaan.
Yorkske onze drukke en moedige dame, Grumpy
Wens aan allen een fijne dag, liefs assa
Groetjes van assa
-
Goeie voormiddag
Weeral maandag ......
Hebben jullie ook zo genoten van De Rotonde gisteren met Karl.
'k had gisterenvoormiddag niet alles gehoord en gisterenavond dan maar herbeluisterd.
Machtige uitzending, een vent naar mijn hart !
Het weer : droog, frisjes...
't zal toch een fietstochtje worden denk ik deze namiddag .
Gisteren wel gewandeld in eigen dorp met onze gezinsbubbel ttz dochter nr 2 en haar gezinnetje.

een fotootje van het busjeswrak in een stukje natuur hoorde er natuurlijk bij
Menu : Entrecote met provencaalse saus en aardappel en als toetje een lekker stukje kaastaart (restje v gisteren)
Weeral maandag ......
Hebben jullie ook zo genoten van De Rotonde gisteren met Karl.
'k had gisterenvoormiddag niet alles gehoord en gisterenavond dan maar herbeluisterd.
Machtige uitzending, een vent naar mijn hart !
Het weer : droog, frisjes...
't zal toch een fietstochtje worden denk ik deze namiddag .
Gisteren wel gewandeld in eigen dorp met onze gezinsbubbel ttz dochter nr 2 en haar gezinnetje.

een fotootje van het busjeswrak in een stukje natuur hoorde er natuurlijk bij
Menu : Entrecote met provencaalse saus en aardappel en als toetje een lekker stukje kaastaart (restje v gisteren)
Oud maar niet Out