In de Vier Seizoenen reeks 27 Zomer 2022
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Gisteren geprobeerd huisarts te bereiken op telefoon uurtje.
De bezettoon bleef bezet aangeven.
Toen was het uurtje om.
OTV zwijgt in alle talen.
Sinds die in zo een commerciële groep zitten is dat alleen maar stoefen en winst maken.
Dat ze hun hulp houden.
Ik zal me wel behelpen.
Daarstraks geprobeerd steunverband uit te doen.
Lukt niet bon dan blijft het aan.
Oef, beenhouwer wil bestelling brengen.
Alweer voor drie dagen gemakkelijk eten.
Brood stond aan de deur.
Omdat alles nog dicht was durfde ze niet te bellen.
Tja, alles blijft toe tegen de warmte.
Soit ik heb brood.
Poes ligt op de vensterbank in de tocht van een zuchtje wind.
Braaf beest, moet nog eten hebben seffens.
Ik was toch efkes boos toen ik de keuken gedoopt vond gisteren.
Dames smelt niet.
De bezettoon bleef bezet aangeven.
Toen was het uurtje om.
OTV zwijgt in alle talen.
Sinds die in zo een commerciële groep zitten is dat alleen maar stoefen en winst maken.
Dat ze hun hulp houden.
Ik zal me wel behelpen.
Daarstraks geprobeerd steunverband uit te doen.
Lukt niet bon dan blijft het aan.
Oef, beenhouwer wil bestelling brengen.
Alweer voor drie dagen gemakkelijk eten.
Brood stond aan de deur.
Omdat alles nog dicht was durfde ze niet te bellen.
Tja, alles blijft toe tegen de warmte.
Soit ik heb brood.
Poes ligt op de vensterbank in de tocht van een zuchtje wind.
Braaf beest, moet nog eten hebben seffens.
Ik was toch efkes boos toen ik de keuken gedoopt vond gisteren.
Dames smelt niet.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Nu iedereen meer dan één telefoon heeft
zijn ze nog moeilijker te bereiken dan vroeger
toen iedereen alleen een vast toestel had...
Heel ambetant .... veel sterkte,
en hopelijk spoedig beterschap
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
De boontjes zitten al in de diepvries, manlief heeft meegeholpen. Dat scheelt toch veel als je hulp hebt.
Volgende week nog eens. De boontjes die nog te klein zijn blijven hangen. Dus als avondmaal boontjes met
vissticks. Heb er toch in diepvries steken. Heb geen zin om naar de viswinkel te rijden, blijf liever binnen
Manlief zit hier al naar de koers te kijken, die volgt dat elke dag.
Deze middag bij de boterham tomaatjes gegeten uit de serre. Met dit warme weer rijpen die goed af. Ik pluk die net voor we gaan eten, dan zijn die nog warm, is wel lekker en zoet. Zal er geen hebben voor in te vriezen , want zo heel veel hangen er niet aan. Er zijn ook verschillende tapastomaatjes bij. Ik krijg plantjes van buurman en dan is het altijd afwachten waar er aan komt.
Dames, tot morgen allemaal.
-

Voor allen een gezellige avond nog,
hoe moeilijk de dagen ook kunnen zijn
voor sommigen.... heel veel sterkte...
Hopelijk kan je slapen en houdt de
warmte jullie niet wakker
Moet nog een rekening van het labo betalen
om niet te vergeten....
mmm lekker verse bontjes, eet ik ook geregeld
en die warme verse tomaten doen me denken
aan de grote serres van mijn vader, dat was
telkens weer snoepen
Slaapwel allen en tot morgen....
Groetjes allen en tot morgen....
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Hmm, zo'n echte tomaten uit eigen tuin of serre, zoveel lekkerder dan de tomaten die je koopt. Ben positief jaloers
Heb een plaatje van een aapje gezet, want Matice heeft dus uiteindelijk toch gegeten en is nu de aap aan het uithangen. Lang gaat dat niet duren, want hij heeft zijn ochtenddut nog niet gedaan. Enfin, we moeten dus niet naar de dierenarts.
Ga dadelijk beginnen aan het HH. Nu is het nog koel en moet de airco niet op. Moet de 2 beneden verdiepingen volledig afvegen, zodat ik die morgen enkel moet dweilen. En ga al een deel was doen en die buitenhangen. Zal vlug droog zijn en misschien heb ik tegen dan de fut nog om deze te strijken. Morgen dan de rest van de was doen. Die strijk ik dan zaterdagochtend in alle vroegte.
Zo, verder heb ik niets te vertellen. HVT, beterschap en dit ook aan alle anderen die zich niet lekker voelen.
Liefs aan jullie allen en een koele knuffel voor elk.
-

Goedemorgen alle seizoentjes,
een warme dag vandaag weerom en zien wat er komt...
Ik heb ook al wat huistaken gedaan,
het is een beetje koeler en dat doet deugd...
Veel sterkte aan elk wie het nodig heeft
Gezellige dag aan allen,
hier geen nieuws dus niks te schrijven
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
overbuurvrouw vroeg gisteren of iemand ( of liefst allemaal) een oogje in het zeil wilde houden want ze zijn zaterdag voor 14 dagen op reis.
buurvrouw was me voor maar ik krijg de krant.
Gisteren was het 3 jaar geleden dat Hans hier voor de eerste keer was. dat was op een vrijdag. ik heb zijn foto met de frieten op 'mijn verhaal' geplaatst. Suus gaf later een reactie via mms.
Ventje is op boodschap. veel moet hij niet meenemen. morgen zal het eens snelle hap zijn want we gaan op bezoek naar de tweeling. Maandag is het dan alle hens aan dek want ik moet voor mijn behandeling en langs mijn moeder. mijn nek zit blokvast. de moninkskapspier heet dat en die is nog ontstoken ook. veel hoofdpijn en juist aan die plaats waar die spier langsloopt. maar het is nu eenmaal zo.
gelukkig heb ik nog 4 warmtesprays en 3 flesjes hoofdpijnroller. die helpt ook. die essentiële olie erin verzacht de pijn.
aan de kust is het minder warm dan in het binnenland voor de moment maar drukkend. nu is het 18°. wordt 21°. er zitten veel vogeltjes tot groot (on)genoegen van Gimly. er was weer geen kattenzand te verkrijgen. de rekening van de boodschappen was weer hoger dan normaal. het eten van Gimly was weer in prijs gestegen. ik ga straks een kittenpakket moeten aanvragen bij de een of andere producent van kateten. Lili mag zeker geen senior voer. het zal ook trial en error zijn. zijn korrels zou ze ook niet mogen eten. dus zal er een van de twee ergens anders gevoerd moeten worden.
Clive: dus het zijn sierknoopjes! tast nu mijn zakken af! ik had me iets heel anders voorgesteld. kan het zijn dat Matice niet eet omdat het toch te warm en nu drukkend is? Gimly is ook niet in zijn normale eetpatroon. hij kletste vanmorgen de oren van ventje af. en het was dringend!!! ventje was zich aan het aankleden maar dat ging niet rap genoeg naar de zin van ons bontjasje. nu is hij aan het zeuren. echt klagen.
Helena: Poes met water gespeeld?
Fijne dag seizoentjes, keep safe en cool en knuffel.
overbuurvrouw vroeg gisteren of iemand ( of liefst allemaal) een oogje in het zeil wilde houden want ze zijn zaterdag voor 14 dagen op reis.
buurvrouw was me voor maar ik krijg de krant.
Gisteren was het 3 jaar geleden dat Hans hier voor de eerste keer was. dat was op een vrijdag. ik heb zijn foto met de frieten op 'mijn verhaal' geplaatst. Suus gaf later een reactie via mms.
Ventje is op boodschap. veel moet hij niet meenemen. morgen zal het eens snelle hap zijn want we gaan op bezoek naar de tweeling. Maandag is het dan alle hens aan dek want ik moet voor mijn behandeling en langs mijn moeder. mijn nek zit blokvast. de moninkskapspier heet dat en die is nog ontstoken ook. veel hoofdpijn en juist aan die plaats waar die spier langsloopt. maar het is nu eenmaal zo.
gelukkig heb ik nog 4 warmtesprays en 3 flesjes hoofdpijnroller. die helpt ook. die essentiële olie erin verzacht de pijn.
aan de kust is het minder warm dan in het binnenland voor de moment maar drukkend. nu is het 18°. wordt 21°. er zitten veel vogeltjes tot groot (on)genoegen van Gimly. er was weer geen kattenzand te verkrijgen. de rekening van de boodschappen was weer hoger dan normaal. het eten van Gimly was weer in prijs gestegen. ik ga straks een kittenpakket moeten aanvragen bij de een of andere producent van kateten. Lili mag zeker geen senior voer. het zal ook trial en error zijn. zijn korrels zou ze ook niet mogen eten. dus zal er een van de twee ergens anders gevoerd moeten worden.
Clive: dus het zijn sierknoopjes! tast nu mijn zakken af! ik had me iets heel anders voorgesteld. kan het zijn dat Matice niet eet omdat het toch te warm en nu drukkend is? Gimly is ook niet in zijn normale eetpatroon. hij kletste vanmorgen de oren van ventje af. en het was dringend!!! ventje was zich aan het aankleden maar dat ging niet rap genoeg naar de zin van ons bontjasje. nu is hij aan het zeuren. echt klagen.
Helena: Poes met water gespeeld?
Fijne dag seizoentjes, keep safe en cool en knuffel.
Cats Rule!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56

Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Zo.... binnen geraakt!
Iedereen een fijne morgen gewenst.
We zijn naar zee aan het rijden, lees juist MM dat het daar 21 ° is, voor de moment is het warm genoeg ! Hebben iedereen verwittigd die verwittigd moet worden, kwestie dat de buren niet ongerust worden als de auto weg is en weg blijft, we komen zondag pas af, we moeten ons niet haasten.
Mooie klaprozen, OmaC ! Laat ik nu juist dezelfde kaart met klaprozen en piano gemaakt, voor als kleindochter verjaardag! Het is maar in January hoor, maar die is voor haar 'gereserveerd ', ze speelt namelijk ook piano, en is er wel een krak in. Ze heeft het computergestuurd op haar 1tje geleverd, je moest ze eens bezig horen........
Ik ga hier mee de weg in het oog houden, het begint druk te worden, en file......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... later !
.
Iedereen een fijne morgen gewenst.
We zijn naar zee aan het rijden, lees juist MM dat het daar 21 ° is, voor de moment is het warm genoeg ! Hebben iedereen verwittigd die verwittigd moet worden, kwestie dat de buren niet ongerust worden als de auto weg is en weg blijft, we komen zondag pas af, we moeten ons niet haasten.
Mooie klaprozen, OmaC ! Laat ik nu juist dezelfde kaart met klaprozen en piano gemaakt, voor als kleindochter verjaardag! Het is maar in January hoor, maar die is voor haar 'gereserveerd ', ze speelt namelijk ook piano, en is er wel een krak in. Ze heeft het computergestuurd op haar 1tje geleverd, je moest ze eens bezig horen........
Ik ga hier mee de weg in het oog houden, het begint druk te worden, en file......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... later !
.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
MM: het ziet er een klein deugnietje uit
Het dierenvoer is inderdaad duurder geworden. Heb gisteren hondenvoer bestelt voor Spaanse woef , op 1 zak van 12 kg was het 6 € duurder. Ik bestel altijd 2 zakken , dus het was 12€ meer.
Straks gaan we eens fietsen, is al een tijdje geleden. Eigenlijk gaan we meer wandelen ( vooral voor Spaanse woef).Heb al een toertje uitgestippeld. Als we vroeg genoeg doorrijden , is manlief nog thuis om het einde van de koers te zien.
Dames, tot morgen allemaal.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
MM : een heel mooi poesje ! Dat zal vreugde brengen in huis
. ze zal inderdaad voeding voor kittens nodig hebben .
Alles blijft maar duurder worden , het is echt schandalig ! en ik heb de indruk dat dat vooral hier bij ons is . ik was in Duitsland en daar was tenminste niet àlles duurder geworden ....
Nog een fijne namiddag aan alle seizoentjes : hier komt seffens bezoek .
Alles blijft maar duurder worden , het is echt schandalig ! en ik heb de indruk dat dat vooral hier bij ons is . ik was in Duitsland en daar was tenminste niet àlles duurder geworden ....
Nog een fijne namiddag aan alle seizoentjes : hier komt seffens bezoek .
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Sorry MM, was het poesje vergeten te melden.... ja, een mooitje, lief he, als ze zo klein zijn.
Goed aan zee toegekomen, was wel wat bewolking , maar dat was vlug anders, de zon is hier ook ' à volonté '
Oei, moet manlief een nieuwe lamp helpen zoeken .....
Tot .......
Goed aan zee toegekomen, was wel wat bewolking , maar dat was vlug anders, de zon is hier ook ' à volonté '
Oei, moet manlief een nieuwe lamp helpen zoeken .....
Tot .......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen