In de Vier Seizoenen reeks 40 Herfst 2025
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Clive: Jij hebt zelf een muis gevangen? Wow. Voor ze ziek werd dacht moeder dat er een muis zat en vroeg om een muizenval te zetten. Zo'n echte die dichtklapt. Met kaas. Ze zijn echter het best te lokken met chocolade. Maar wat ze hoorde was de buizen van de verwarming. Geen muis dus. Buurvrouw vroeg of de toen nog levende Praline eens een nacht binnen mocht. De poes zou er wel korte metten mee maken. Dat aanbod werd vriendelijk afgeslagen. Moeder ziet graag poezen maar er een in huis hebben? Neen. Ze snapte ook niet dat ze niet aan de staart van Mies mocht komen toen die aan de venster zich zat te wassen. Logisch dat ze een knauw kreeg. Mies moest ook niet veel van mijn moeder hebben. Ze vond mijn vader leuker.
Lathyrus, ik herinner me haar ook nog met haar naaktkatjes en haar lepeltjes. Want zo legde ze het uit.
Zoveel lepeltjes: zo veel energie die ze te besteden had.
De luisterdokter was best pittig. Ik moet binnen drie weken al terug. Maandag naar Frank. Deze keer komt de knie erbij. Zal best een joggingbroek aandoen.
Ace Friehly is overleden. Dat is een van Kiss. Ze geven geen doodsoorzaak.
Ventje moet straks naar moeder bellen om te vragen wat ze wil eten. Dan gaat hij erom en rijdt door. We eten rolmops. En een pistolet met gerookte zalm. Lilly heeft de hele nacht tussen ons geslapen. En toen we gingen eten moest ze haar kaas hebben. Daarna kwam ze nog bedelen voor stukjes van tussen mijn pistolet.
Ze moet echt veel zin in kaas gehad hebben.
Mijn boeken van Freida Mc Fadden zijn toegekomen op 1 na. Ik heb ze laten inpakken zodat het een verrassing is als ik er eentje opendoe. Een kadootje aan mezelf.
Zaterdag naar de inenting. Ik voor alle twee en ventje maar voor Covid. Hij moet eerder gaan. Ze hebben die Zaterdag 300 patiënten. Das binnen, prikken en wegwezen. Er zijn drie vaste dokters en genoeg behandelkamers. Gimly is boven dus kan ik swifferen.
Fijne dag seizoentjes.
Clive: Jij hebt zelf een muis gevangen? Wow. Voor ze ziek werd dacht moeder dat er een muis zat en vroeg om een muizenval te zetten. Zo'n echte die dichtklapt. Met kaas. Ze zijn echter het best te lokken met chocolade. Maar wat ze hoorde was de buizen van de verwarming. Geen muis dus. Buurvrouw vroeg of de toen nog levende Praline eens een nacht binnen mocht. De poes zou er wel korte metten mee maken. Dat aanbod werd vriendelijk afgeslagen. Moeder ziet graag poezen maar er een in huis hebben? Neen. Ze snapte ook niet dat ze niet aan de staart van Mies mocht komen toen die aan de venster zich zat te wassen. Logisch dat ze een knauw kreeg. Mies moest ook niet veel van mijn moeder hebben. Ze vond mijn vader leuker.
Lathyrus, ik herinner me haar ook nog met haar naaktkatjes en haar lepeltjes. Want zo legde ze het uit.
Zoveel lepeltjes: zo veel energie die ze te besteden had.
De luisterdokter was best pittig. Ik moet binnen drie weken al terug. Maandag naar Frank. Deze keer komt de knie erbij. Zal best een joggingbroek aandoen.
Ace Friehly is overleden. Dat is een van Kiss. Ze geven geen doodsoorzaak.
Ventje moet straks naar moeder bellen om te vragen wat ze wil eten. Dan gaat hij erom en rijdt door. We eten rolmops. En een pistolet met gerookte zalm. Lilly heeft de hele nacht tussen ons geslapen. En toen we gingen eten moest ze haar kaas hebben. Daarna kwam ze nog bedelen voor stukjes van tussen mijn pistolet.
Ze moet echt veel zin in kaas gehad hebben.
Mijn boeken van Freida Mc Fadden zijn toegekomen op 1 na. Ik heb ze laten inpakken zodat het een verrassing is als ik er eentje opendoe. Een kadootje aan mezelf.
Zaterdag naar de inenting. Ik voor alle twee en ventje maar voor Covid. Hij moet eerder gaan. Ze hebben die Zaterdag 300 patiënten. Das binnen, prikken en wegwezen. Er zijn drie vaste dokters en genoeg behandelkamers. Gimly is boven dus kan ik swifferen.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen allemaal
hetzelfde weer als gisteren en
zoals de hele week al
Niet echt koud, maar je voelt dat
het al herfst is, gewoon nemen wat komt hé
Sterkte en moed aan al wie het kan gebruiken....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Het ministrijkje is al gedaan. We hadden voor Halloween zo'n soort plastic tafellaken, maar manlief vond dat niet prettig om op te eten. Gisteren ben ik dan even gaan kijken in een goedkope winkel of ze daar geen stoffen Halloweentafellakens hadden en ze hadden er. Weliswaar maar 1 soort ,maar manlief en ik vinden het een mooi. Was ook helemaal niet duur. Had het gisterenavond in de wasmachine gestoken en daarna in de droogkast en zonet heb ik het gestreken. Er staan allemaal lieve kleine pompoentjes op. En servetten heb ik genoeg. Manlief vindt zoiets leuk. Het tafellaken en de servetten voor Kerst liggen ook al gewassen en gestreken in de kast.
Als manlief de boodschappen doen is, bel ik buurvrouw voor een wandelingetje. Maar eerst mijn HH doen.
Ik vind het behoorlijk koud buiten tegenover een week geleden, de herfst laat zich voelen.Dan is het ' s avonds in huis wel gezellig vind ik. De kaarsjes allemaal aan en rond 20:00H nog een warm badje, pyjama aan, meer moet dat niet zijn.
Ik had rijstkoeken voor Matice gekocht, maar daar trekt hij zijn neus voor op. Het was het proberen waard.
Zo , ik wens ieder een fijne zaterdag. Voor hen die last hebben, een dikke sterkteknuffel. Liefs.
-
Vandaag alle twee voor prikken. Ventje moet eerder. Ik later.
Maandag naar Frank. Eerst naar mijn moeder. Vrijdag wordt ik dan bij ONA verwacht. Een kennismakingsgesprek. Ik hoop er hun mijn kaartjesmateriaal te geven. Vandaag eten we pizza. We beleggen die zelf.
Gisteren naar de bank gebeld. Het duurde me te lang voor ze m'n mail beantwoorden. Vriendelijke hulp. Legde mij uit waar hun filialen hier waren. Ja, hallo. Ik zie ventje niet naar de A. Pieterslaan rijden of de Elizabethlaan. Het komt binnen 4 werkdagen per post toe. Je zal zien, zei ventje, als het hier toekomt, gaan we het vinden.
Er staat hier een onbekende bestelwagen. Hopelijk niet eentje die hier heel 't weekend gaat blijven staan. Mijn moeder gaat naar buiten als er ene voor haar deur komt te staan. Om te vragen die ergens anders te parkeren.
Ze zegt dan dat ze geen daglicht genoeg binnenkrijgt.
Bij mijn kledingpakket zat er een cadeau kaart van 60 euro om te besteden op een online groentenwinkel. Zoiets in de trant als HF. Frank heeft een tijd gebruik gemaakt van HF omwille van het feit dat Margaux vegetarisch is. Zij zit nu in Rijsel te studeren voor 6 maanden. Haar kot in Gent is behouden en er zit iemand anders in. Tijdelijk. Dat was ook een soap op zich. Pas 1 dag voor ze naar Rijsel vertrok geregeld. Ze moet nog een jaar studeren voor ze haar specialiteit kiest. Het wordt ofwel kindergeneeskunde of oncologie. Frank zijn enige zus was oncologe. Frank zei dat ze gezegd had dat ze zich goed geamuseerd heeft tijdens de maaltijd omdat ik naast haar zat. Blijkbaar heb ik wat moppen getapt.
Ha, ik zie dat het een werkbestelwagen is. Dan is er grote kans dat die rap weg is.
Ik ga eens neuzen op die online groentenwinkel
Fijne dag seizoentjes.
Vandaag alle twee voor prikken. Ventje moet eerder. Ik later.
Maandag naar Frank. Eerst naar mijn moeder. Vrijdag wordt ik dan bij ONA verwacht. Een kennismakingsgesprek. Ik hoop er hun mijn kaartjesmateriaal te geven. Vandaag eten we pizza. We beleggen die zelf.
Gisteren naar de bank gebeld. Het duurde me te lang voor ze m'n mail beantwoorden. Vriendelijke hulp. Legde mij uit waar hun filialen hier waren. Ja, hallo. Ik zie ventje niet naar de A. Pieterslaan rijden of de Elizabethlaan. Het komt binnen 4 werkdagen per post toe. Je zal zien, zei ventje, als het hier toekomt, gaan we het vinden.
Er staat hier een onbekende bestelwagen. Hopelijk niet eentje die hier heel 't weekend gaat blijven staan. Mijn moeder gaat naar buiten als er ene voor haar deur komt te staan. Om te vragen die ergens anders te parkeren.
Bij mijn kledingpakket zat er een cadeau kaart van 60 euro om te besteden op een online groentenwinkel. Zoiets in de trant als HF. Frank heeft een tijd gebruik gemaakt van HF omwille van het feit dat Margaux vegetarisch is. Zij zit nu in Rijsel te studeren voor 6 maanden. Haar kot in Gent is behouden en er zit iemand anders in. Tijdelijk. Dat was ook een soap op zich. Pas 1 dag voor ze naar Rijsel vertrok geregeld. Ze moet nog een jaar studeren voor ze haar specialiteit kiest. Het wordt ofwel kindergeneeskunde of oncologie. Frank zijn enige zus was oncologe. Frank zei dat ze gezegd had dat ze zich goed geamuseerd heeft tijdens de maaltijd omdat ik naast haar zat. Blijkbaar heb ik wat moppen getapt.
Ha, ik zie dat het een werkbestelwagen is. Dan is er grote kans dat die rap weg is.
Ik ga eens neuzen op die online groentenwinkel
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hallo allemaal!
Ons moeder zou zeggen:"Het klaart uit."
Dat zullen we dan maar hopen, want er hangt beddengoed te drogen.
Nu weet ik weer dat wingerd stokroos geworden is.
Ik was daar in de week aan aan het denken.
Kon er niet meer op komen.
Clive ik vind dat ook plezant servetten en tafellakens assorteren.
En ik eet ook niet graag op een plastic tafellaken.
Vroeger met de kleine kinderen heb ik dat een tijd gedaan.
Er ging geen dag voorbij of er werd een beker omgestoten of gemorst.
Toen ging ik met de schoteldoek aan tafel.
Anjelier inderdaad het Vrijbroekpark.
Als je door de rozentuin wandelt en rechts naar de wilde rozentuin gaat daar verder door heb je de dahliatuin.
Ik ga heel dikwijls eventjes naar het park.
Als ik bloed moet laten nemen en nuchter moet zijn dan eet ik mijn boterhammetje daarna in het park op.
Naar de kine gaat mijn weg ook door het park.
Onze dokterspraktijk heet "Vrijbroek".
Zo dames, ik ga iets nuttigs doen denk ik als daar zijnde was nummer twee aan de draad hangen.
Stel het wel allemaal.
Ons moeder zou zeggen:"Het klaart uit."
Dat zullen we dan maar hopen, want er hangt beddengoed te drogen.
Nu weet ik weer dat wingerd stokroos geworden is.
Ik was daar in de week aan aan het denken.
Kon er niet meer op komen.
Clive ik vind dat ook plezant servetten en tafellakens assorteren.
En ik eet ook niet graag op een plastic tafellaken.
Vroeger met de kleine kinderen heb ik dat een tijd gedaan.
Er ging geen dag voorbij of er werd een beker omgestoten of gemorst.
Toen ging ik met de schoteldoek aan tafel.
Anjelier inderdaad het Vrijbroekpark.
Als je door de rozentuin wandelt en rechts naar de wilde rozentuin gaat daar verder door heb je de dahliatuin.
Ik ga heel dikwijls eventjes naar het park.
Als ik bloed moet laten nemen en nuchter moet zijn dan eet ik mijn boterhammetje daarna in het park op.
Naar de kine gaat mijn weg ook door het park.
Onze dokterspraktijk heet "Vrijbroek".
Zo dames, ik ga iets nuttigs doen denk ik als daar zijnde was nummer twee aan de draad hangen.
Stel het wel allemaal.
-

Goede namiddag,
Boodschappen gedaan, de vaatwasser
is bijna klaar dan kan die vanavond
leeggemaakt worden, zaterdagse werkjes
zijn ook gedaan, was is er niet genoeg deze week
want ik laat geen machine draaien als het maar
halfvol is....broodje is nog aan 't bakken
Nu mag ik rusten, de zon komt ook efkes piepen
Een gezellige dag verder en tot morgen...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Stokroos: dank je wel voor je antwoord. We beginnen ook te vermoeden dat het een marter is. Nochtans zie je die niet, maar vorig jaar was buurvrouw haar auto beschadigd aan de leidingen onderaan. Daardoor weten we dat er hier marters zitten. We gaan het eens bekijken wat we kunnen doen. Hoop maar dat die geen schade aanrichten .
De hondenwas is droog geraakt, die hing al van in de voormiddag buiten en net voor het donker worden haal ik die binnen. Dat droog ik het liefst buiten met al die hondenhaartjes. Spaanse woef borstel ik 1 x per week, je moet eens zien wat er vanaf komt. De ene week meer dan de andere. Hijzelf vindt dat wel leuk, geborsteld worden, denk dat die haartjes jeuken.
Eergisteren bloed laten nemen en bepaalde waarden waren niet goed, schrok daar wel van want ik voel me prima. Maar ik denk dat ik weet wat de boosdoener is. Sinds 4 maanden neem ik dagelijks 1000mg calcium voor de botontkalking. Nu neem ik nog de helft en volgende week naar de huisarts voor bespreking. Had ook een enorm ijzertekort. We zien wel.
Tot morgen allemaal.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

anjelierken als je geen probleem met de cholesterol eet dan regelmatig gekookte eieren .Liefst smorgens met volkoren brood want in wit brood zit amper iets in .Of eet een volkoren boterham met banaan geen baan eten op nuchtere maag .Of eet havermout .Ook bonen en spinazie enz .Maar vooral bij de maaltijd geen zwarte thee ,koffie,melk drinken Als je dat drink neemt het weinig op Maar vooral de dag goed starten met een maaltijd zoals ik hier geschreven heb .Ook fruit met vitamine c eten kiwi,enz.Drink fruitsap met vitamine c in bij het eten of water .Kortom volkoren eten en ook bonen en pindas enz ook rozijnen en vijgen enz.
volgende week zondag uur verzetten
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, jouw bloeduitslag niet goed. Toch maar goed in het oog houden hoor. Je moet je dan toch ook moe voelen met dat ijzertekort. Vlug terug beter worden hoor. Ik moet altijd lachen als je schrijft dat Spaansz Woef uitgeteld in de zetel ligt. Matice hier, die kan ook per dag zoveel powernapkes doen in de raarste houdingen. Manlief en ik zeggen dan dat hij te hard voor ons moet werken
Oma-C, te weinig was voor een volle wasmachine. Het wordt dan ook echt wel kouder en je draagt meer dingen die niet meteen gewassen hoeven te worden. Ik doe als ik een trui draag, die niet meteen in de was, maar pas de tweede dag als ik hem gedragen heb. Wol moet meestal toch apart gewassen worden op wolwasprogramma met een speciaal wolwasmiddel. De meeste was heb ik van manlief, die heeft niet gegeten als hij geen vlek op zijn kleding heeft gemaakt
Stokroos, van jou heb ik geleerd dat steenmarters geen lieve diertjes zijn, maar aardig voor schade kunnen zorgen.
Wilde eend, alles nog oke met jou ? Hoop van harte van wel. Ga je nog zoveel wandelen ?
HVT, heb jij jouw beddengoed nog droog gekregen ? Dat is iets wat ik wekelijks was en steeds in de droogkast droog. Want ik heb een droogparaplu en mijn dekbedden zijn 2 meter op 2,40meter en dat is iets wat ik onmogelijk op de paraplu kan ophangen. De hoeslakens wel, maar dat zijn beide 1 persoonshoeslakens en die krijg ik er wel op.
MJ, alles bij jullie ook nog een beetje oke . Hoe gaat het met manlief ?
MM; amai, een bon van 60€, dat kan tellen. Gisteren nog een mooie beige sjaal met bijpassende muts van
L...U J... Gekregen van manlief. Heb al een tijdje een volledig nieuwe outfit in de kast hangen, maar als het echt koud is, moeten daar een sjaal en een muts bij.
Bekske, hoop dat het stilaan beter wordt met jou. Dankjewel voor de mooie plaatjes altijd.
Ik moet afronden, want mijn batterij is bijna leeg. Hoop dat ik niemand vergeten ben.
Een mooie zondag gewenst aan elkeen. Liefs.
-
Het was een lange rij (ze stonden tot buiten) als ik aankwam voor de prikken. Ik had mijn eigen huisdokter! Er zat iemand de administratie te doen. Ze sprak met haar over mijn blauwe plek van het bloedprikken. Ze excuseert zich daar altijd voor. Maar ik heb het toch altijd zitten. Toen ik buiten kwam stond ventje nog te wachten. Was ik blij mee.
In de namiddag belde moeder op te zeggen dat ze haar enveloppen voor het ziekenfonds gevonden had. Ze heeft er geen meer moeten gebruiken na het overlijden van mijn vader. Das al van 2018. Ventjes vader in 2017. En zijn moeder? Das ook al twee jaar geleden.
Zus ventje moet de hele week nog op onderzoek. Na deze sessie mag ze er nu 6 maand tussen laten. Anders is het om de drie maand. Vandaar daar dat het leeghalen zo traag ging.
Mijn rechterarm doet pijn. Geen idee welke spuit het was. Links heb ik minder last. Ik bood Lilly gisteren een liquid stick aan om ze binnen te lokken. Ze miauwde en kwam binnen, nam 1 likje en ging naar boven.
Heb de stick dan maar aan Gimly gegeven. Het was met kip en daar is hij dol op. Ze krijgen vanmiddag alle twee soep. En wij eten een door de beenhouwer gebraden kip. De beenhouwer gaat gaan snorkelen in de rode zee. In de dode zee zou hij niet veel zien. Ik vraag me af of er daar geen kuuroord is. Je hoeft toch niet bang te zijn om te verdrinken want je blijft drijven. Zou ideaal zijn voor mij. Ik kan immers niet zwemmen.
Steenmarters bijten inderdaad autokabels door. Vooral rond de kanten van Duitsland verwittigen ze dat je regelmatig moet onder je auto kijken. Op welke kabels ze het gemunt hebben weet ik niet ,maar ze knagen die door omdat her rubber visolie bevat. . Een steenmarter lijkt een beetje op een fret vind ik. Die kan je dingen aanleren heb ik ergens gelezen.
Anjelier: mijn moeder heeft ook ijzer te kort. Tot kort nam ze een bruistablet maar daar had ze bijwerkingen van en zijn het nu pillentjes. Gimly kan ook zo genieten van een kamsessie. Hij kronkelt zich in alle bochten en snort op op los. Lilly heeft er een hekel aan. Aan mijn lijf geen polonaise zie je haar denken. Ze had zich weer het zeteltje in de badkamer toegeëigend. Maar ik moest me aankleden. Dus deed ik alsof ik op haar ging zitten. Ze keek me boos aan. Haar dutje was gestoord.
De kippen: sierkippen bij ventjes vriend zijn aan het uitsterven. Ze gaan geen nieuwe meer kopen. Is een hobby van de zoon. sierkippen houden. Er is weer een concertje in de B52. Geen idee of ventje gaat gaan. Maar op 2 december is hij ribbedebie naar Sabaton. Er is een busje ingelegd. Ik ben benieuwd met welke mechandice Patrick nu weer naar huis gaat komen. Plectrums, drumstokken, speldjes. Als hij het kan lospeuteren dan gaat het mee. Liefst met een handtekening.
Ik moet nog wat spullen bestellen in de online apotheek.
Fijne dag seizoentjes.
Het was een lange rij (ze stonden tot buiten) als ik aankwam voor de prikken. Ik had mijn eigen huisdokter! Er zat iemand de administratie te doen. Ze sprak met haar over mijn blauwe plek van het bloedprikken. Ze excuseert zich daar altijd voor. Maar ik heb het toch altijd zitten. Toen ik buiten kwam stond ventje nog te wachten. Was ik blij mee.
In de namiddag belde moeder op te zeggen dat ze haar enveloppen voor het ziekenfonds gevonden had. Ze heeft er geen meer moeten gebruiken na het overlijden van mijn vader. Das al van 2018. Ventjes vader in 2017. En zijn moeder? Das ook al twee jaar geleden.
Mijn rechterarm doet pijn. Geen idee welke spuit het was. Links heb ik minder last. Ik bood Lilly gisteren een liquid stick aan om ze binnen te lokken. Ze miauwde en kwam binnen, nam 1 likje en ging naar boven.
Steenmarters bijten inderdaad autokabels door. Vooral rond de kanten van Duitsland verwittigen ze dat je regelmatig moet onder je auto kijken. Op welke kabels ze het gemunt hebben weet ik niet ,maar ze knagen die door omdat her rubber visolie bevat. . Een steenmarter lijkt een beetje op een fret vind ik. Die kan je dingen aanleren heb ik ergens gelezen.
Anjelier: mijn moeder heeft ook ijzer te kort. Tot kort nam ze een bruistablet maar daar had ze bijwerkingen van en zijn het nu pillentjes. Gimly kan ook zo genieten van een kamsessie. Hij kronkelt zich in alle bochten en snort op op los. Lilly heeft er een hekel aan. Aan mijn lijf geen polonaise zie je haar denken. Ze had zich weer het zeteltje in de badkamer toegeëigend. Maar ik moest me aankleden. Dus deed ik alsof ik op haar ging zitten. Ze keek me boos aan. Haar dutje was gestoord.
De kippen: sierkippen bij ventjes vriend zijn aan het uitsterven. Ze gaan geen nieuwe meer kopen. Is een hobby van de zoon. sierkippen houden. Er is weer een concertje in de B52. Geen idee of ventje gaat gaan. Maar op 2 december is hij ribbedebie naar Sabaton. Er is een busje ingelegd. Ik ben benieuwd met welke mechandice Patrick nu weer naar huis gaat komen. Plectrums, drumstokken, speldjes. Als hij het kan lospeuteren dan gaat het mee. Liefst met een handtekening.
Ik moet nog wat spullen bestellen in de online apotheek.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-

Goede zondagmorgen iedereen
Maak er een fijne dag van ook al is
de zon niet van de partij
clive, dank voor het overzichtje
Veel sterkte en moed aan hen die het
kunnen gebruiken....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Nog vlug even binnenspringen voor ik ga eten.
Clive jawel hoor het beddengoed is droog geraakt buiten gisteren.
Alles ligt al gevouwen in de kast.
Misschien strijk ik nog een beetje deze namiddag.
Hangt een beetje van de rug af.
Ik heb nog zo een ouderwetse drooglijnen.
24 meter denk ik ongeveer.
Vroeger met de was van heel de bende hing die regelmatig helemaal vol.
Soms duurt het wel lang eer een machine vol genoeg is.
Rode was onder andere wordt altijd volledig apart gewassen.
Daar zijn zelfs die speciale kleurendoekjes niet tegen opgewassen.
Ik ga een boterhammetje eten.
Nog een fijne zondag aan iedereen.
Clive jawel hoor het beddengoed is droog geraakt buiten gisteren.
Alles ligt al gevouwen in de kast.
Misschien strijk ik nog een beetje deze namiddag.
Hangt een beetje van de rug af.
Ik heb nog zo een ouderwetse drooglijnen.
24 meter denk ik ongeveer.
Vroeger met de was van heel de bende hing die regelmatig helemaal vol.
Soms duurt het wel lang eer een machine vol genoeg is.
Rode was onder andere wordt altijd volledig apart gewassen.
Daar zijn zelfs die speciale kleurendoekjes niet tegen opgewassen.
Ik ga een boterhammetje eten.
Nog een fijne zondag aan iedereen.