In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Hey leuterkes,
vandaag een ietsie pietsie betere dag. Bdankt voor de steun allemaal.
Het was droog en niet koud, dus even een frisse neus gehaald deze namiddag en ons Megane gewassen. Was alweer heel vuil.
Maar ja, 't is dan ook een witte hé, allé, geen gewoon wit maar parelmoer wit....Een optie van € 650,00.
Is wel prachtig als die in de zon staat. Er zitten precies allerlei kleuren in.
Maar ik redeneer dan zo, een nieuwe wagen koopt men niet elk jaar. Dus liever eentje naar ons gedacht dan want die moet een tijdje mee gaan.
Zopas mijn 2e covid attest afgedrukt. Ik had er al een van de vorige prikken, maar met de boosterprik had ik dus een nieuwe nodig.
Even de kaartlezer aansluiten, Eid er in en binnen de 5 minuten is het opgehaald en afgedrukt.
Fluitje van een cent.
Remie, zal wel zijn zoals Sita zegt. Veel kijkers maar wellicht heeft niemand de ballen om als man iets te schrijven in een topic.
Misschien hangen ze liever aan de toog hé. Ik voel me beter thuis zonder drank...
Kijk maar eens naar alle topics, bijna allemaal dames.
Ik heb daar geen moeite mee. Als de mannen niet willen babbelen, dan houd ik me wel met de dames bezig.
Nog zo gezellig bij een kopje koffie.

Allé, zal de riem er af leggen.
Tot latersss...
vandaag een ietsie pietsie betere dag. Bdankt voor de steun allemaal.
Het was droog en niet koud, dus even een frisse neus gehaald deze namiddag en ons Megane gewassen. Was alweer heel vuil.
Maar ja, 't is dan ook een witte hé, allé, geen gewoon wit maar parelmoer wit....Een optie van € 650,00.
Is wel prachtig als die in de zon staat. Er zitten precies allerlei kleuren in.
Maar ik redeneer dan zo, een nieuwe wagen koopt men niet elk jaar. Dus liever eentje naar ons gedacht dan want die moet een tijdje mee gaan.
Zopas mijn 2e covid attest afgedrukt. Ik had er al een van de vorige prikken, maar met de boosterprik had ik dus een nieuwe nodig.
Even de kaartlezer aansluiten, Eid er in en binnen de 5 minuten is het opgehaald en afgedrukt.
Fluitje van een cent.
Remie, zal wel zijn zoals Sita zegt. Veel kijkers maar wellicht heeft niemand de ballen om als man iets te schrijven in een topic.
Misschien hangen ze liever aan de toog hé. Ik voel me beter thuis zonder drank...
Ik heb daar geen moeite mee. Als de mannen niet willen babbelen, dan houd ik me wel met de dames bezig.
Nog zo gezellig bij een kopje koffie.
Allé, zal de riem er af leggen.
Tot latersss...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Heeft de huisarts nog wat voor Uw ventje kunnen betekenen Marietteke?
-
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bertje fijn dat je een betere dag hebt. En ook dat je dingen hebt kunnen doen. Houden zo.
Remie wel wij eten ook stamppot boerenkool maar wel met een metworst. En meer mannen op het topic is jouw wens. Vraag het eens lief aan de kerstman. Wie weet
Jadi fijn dat je ook geregistreerd hebt op Jigidi. Nu de rest nog nog dit de puzzeltjes maken.
Marietteke hoe gaat het met je man. Wat zegde de dokter
An ik las van puzzels van Van Haasteren, wel ik heb er ook een paar van. Ik vind die keileuk om te doen, die zijn zo grappig. Ook de Wasgij puzzels zijn zo leuk om te doen.
Sita mooi gedaan zo met Gimp, is iets dat ik echt niet kan. Zal voor als ik op pensioen ben zijn. En er staat er eentje aan te schuiven voor hulp denk ik zo
Zonnebloemeke lekker bezoek gehad van je zus en lekker kunnen kletsen. Kan deugd doen denk ik. Ik kan er niet van meespreken ik ben enig kind.
Gerda grappig plaatje die hond dit zo klaar staat.
Ons bruintje heeft weer een stoot uitgehaald. Ik was de worst aan het afsnijden voor in de pot te doen en ze zat er klaar voor om een stuk te ontvangen. Maar neen echt geen salami voor de hond neen dat krijgt ze niet. Dus zij naar haar baasje tegen zijn arm duwen en daarna terug naar het aanrecht waar de worst lag. Wilde ze iets zeggen, ik ben er zeker van van wel.
Tjiens ik mis Puzzel precies al even. Weer een vermiste. Maar ja ik moet weinig zeggen ik ben ook soms vermist.
En nu ben ik uitgescrolt.
Leuters allemaal een fijne avond hé.
Remie wel wij eten ook stamppot boerenkool maar wel met een metworst. En meer mannen op het topic is jouw wens. Vraag het eens lief aan de kerstman. Wie weet
Jadi fijn dat je ook geregistreerd hebt op Jigidi. Nu de rest nog nog dit de puzzeltjes maken.
Marietteke hoe gaat het met je man. Wat zegde de dokter
An ik las van puzzels van Van Haasteren, wel ik heb er ook een paar van. Ik vind die keileuk om te doen, die zijn zo grappig. Ook de Wasgij puzzels zijn zo leuk om te doen.
Sita mooi gedaan zo met Gimp, is iets dat ik echt niet kan. Zal voor als ik op pensioen ben zijn. En er staat er eentje aan te schuiven voor hulp denk ik zo
Zonnebloemeke lekker bezoek gehad van je zus en lekker kunnen kletsen. Kan deugd doen denk ik. Ik kan er niet van meespreken ik ben enig kind.
Gerda grappig plaatje die hond dit zo klaar staat.
Ons bruintje heeft weer een stoot uitgehaald. Ik was de worst aan het afsnijden voor in de pot te doen en ze zat er klaar voor om een stuk te ontvangen. Maar neen echt geen salami voor de hond neen dat krijgt ze niet. Dus zij naar haar baasje tegen zijn arm duwen en daarna terug naar het aanrecht waar de worst lag. Wilde ze iets zeggen, ik ben er zeker van van wel.
Tjiens ik mis Puzzel precies al even. Weer een vermiste. Maar ja ik moet weinig zeggen ik ben ook soms vermist.
En nu ben ik uitgescrolt.
Leuters allemaal een fijne avond hé.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
zojuist een lekker koekebroodje uit mijn bak oventje gehaald en lekker dat het ruikt , mjammie dat smaken morgenochtend
maar nu ist tijd voor het avond eten
nog een fijne gezellige avond allemaal
daaaaaaag

zojuist een lekker koekebroodje uit mijn bak oventje gehaald en lekker dat het ruikt , mjammie dat smaken morgenochtend
maar nu ist tijd voor het avond eten
nog een fijne gezellige avond allemaal
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allemaal ,
Fijn Bert dat je een betere dag had vandaag . Houden zo he ?
Remie , misschien lezen er meer jouw oproep ?
Lenk , haha jaja jouw bruintje wilde vast wat zeggen . Slim hoor.
Marietteke , wat zei de dokter van jouw man ?
Z'bloemeke , weer een steenmarter op bezoek
Vandaag gezellig gewerkt in de winkel . Nu lekker voor de buis .
Fijne avond allemaal en voor later een fijne nachtrust .

Fijn Bert dat je een betere dag had vandaag . Houden zo he ?
Remie , misschien lezen er meer jouw oproep ?
Lenk , haha jaja jouw bruintje wilde vast wat zeggen . Slim hoor.
Marietteke , wat zei de dokter van jouw man ?
Z'bloemeke , weer een steenmarter op bezoek
Vandaag gezellig gewerkt in de winkel . Nu lekker voor de buis .
Fijne avond allemaal en voor later een fijne nachtrust .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Hey leuterkes,
ik ben moe, ga mijn bedje opzoeken. Ik weet het, het is nog vroeg maar voel me niet zo lekker vanavond.
Was nochtans veel beter vandaag. Maar soit, beetje bij beetje zal het wel lukken zeker?
Slaapwel allemaal.....
ik ben moe, ga mijn bedje opzoeken. Ik weet het, het is nog vroeg maar voel me niet zo lekker vanavond.
Was nochtans veel beter vandaag. Maar soit, beetje bij beetje zal het wel lukken zeker?
Slaapwel allemaal.....
-

Straks ga ik verder met waar ik gisteren er de brui aan gaf.
Verder heb ik nog geen enkel idee wat er op de rol staat van
voor vandaag aan opdrachten voor mij. 
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Vandaag wat boodschapjes doen . Ligt het aan mij of is het nu veel drukker in de winkels dan voorheen ?

Eerst maar eens koffie
en wat krantjes lezen
.
Wens jullie allemaal hier een hele fijne dinsdag en toedeloeeeeee.

Vandaag wat boodschapjes doen . Ligt het aan mij of is het nu veel drukker in de winkels dan voorheen ?

Eerst maar eens koffie
en wat krantjes lezen
.Wens jullie allemaal hier een hele fijne dinsdag en toedeloeeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
hoor Bert, scoor je punten mee..!