NACHTUILTJES(12)2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede avond allen, 't was een rustige dag
en ben toch met vanalles bezig geweest
De dag is voorbijgevlogen....
Straks weer op tijd naar mijn kofferke
beetje voorbereiden voor wat nog moet komen
Fijn dat jullie een gezellig kerstfeest hadden
Geniet nog van de avond en tot morgen....
Sterkte aan de zieken...
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-

Goede 2e Kerstdag allemaal
Droog maar alles ligt nog nat buiten...
vandaag een gewone dag met de gewone huistaken
rustigaan doen om de volgende feestdag door te komen
Voor allen een fijne dag en veel moed en
sterkte aan hen die het nodig hebben
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Yvette mooie show van Helene Fisher, zeker de samenzang met Florian
Yorkske ze worden groot en wij krimpen
Jadi op kerstavond was ik niet zattekes hoor, moest met de auto naar broer
Oma-c telenet zendt minder cyclocross uit, heb onlangs naar een spannende tennisfinale gekeken jij ook?
Rietjes een beetje jaloers zo samen naar de Kerstmarkt, geniet samen zoveel mogelijk.
Geraak niet meer in Gent, spijtig en zo heb ik vriendin dit jaar ook nog niet gezien.
Groetjes allemaal
Greetie
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Greetie ik vond het schitterend maar mijn slecht oog kan niet zo lang naar al die blauwe lazerlichten kijken, ik heb het opgenomen hoor, er wordt niet veel in gebabbeld, zullen velen content mee zijn.
Ik moet om 11u in de oogkliniek in Torhout zijn, op de terugweg zal de MBC chauffeur me bij Christa afzetten voor het middageten met hun gasten.
Gisteren bij Nik en Els heerlijk met al die kleintjes, kreeg niet alleen een handje maar ook een knuffel van Lars, mijn hartje smolt! Tot later allemaal
Ik moet om 11u in de oogkliniek in Torhout zijn, op de terugweg zal de MBC chauffeur me bij Christa afzetten voor het middageten met hun gasten.
Gisteren bij Nik en Els heerlijk met al die kleintjes, kreeg niet alleen een handje maar ook een knuffel van Lars, mijn hartje smolt! Tot later allemaal
Ivette
-
Greetie schreef:
Oma-c telenet zendt minder cyclocross uit, heb onlangs naar een spannende tennisfinale gekeken jij ook?
Ja greetie maar ik heb geen telenet maar proximus
en ik volg alle sporten op Eurosport en W10 en op de vrt natuurlijk
Allen motorsporten volg ik niet, teveel lawaai
Ivette sterkte in de oogkliniek....
Aan allen een fijne 2e Kerstdag, hier zijn de vuilzakken
vandaag al opgehaald
de laatste keer dit jaar.
Ja greetie maar ik heb geen telenet maar proximus
en ik volg alle sporten op Eurosport en W10 en op de vrt natuurlijk
Allen motorsporten volg ik niet, teveel lawaai
Ivette sterkte in de oogkliniek....
Aan allen een fijne 2e Kerstdag, hier zijn de vuilzakken
vandaag al opgehaald
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie morgen
Boxing Day, zoals de Britten het noemen, vandaag
Voor mij een gewone stille donderdag met restjes die me dus kookwerk uitsparen
't was een geslaagde Kerst, lekker eten, leuke geschenkjes, een kleine wandeling, leuke babbels met fijne herinneringen....
Boxing Day, zoals de Britten het noemen, vandaag
Voor mij een gewone stille donderdag met restjes die me dus kookwerk uitsparen
't was een geslaagde Kerst, lekker eten, leuke geschenkjes, een kleine wandeling, leuke babbels met fijne herinneringen....
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Deze bewerking kwam via fb weer binnen veronderstel dat ze het ook mooi vinden.
Kerst voorbij. melancholie naar toen blijft bestaan.
Gezelligheid in huis met boom en kaarsjes was al even voorzien.
Rietjes, op jullie leeftijd was hier ook alles OK, je kan niet meer doen dat wat de tijd en gezondheid je geeft. Wens jullie vele jaren in goede doen toe.
Wat de dag brengt, met tram tot einde dijk Blankenberge, boterzacht en geen wind ideaal om het zeetje te zien.
Yorkske, een zalige foto van moeder en dochter, je steun en toeverlaat.
Het doet me goed om onder jullie te zijn, weet ongeveer hoe jullie de Kerstdagen doorbrachten.
Krijg honger, ga boterhammetjes eten, teveel bijval in huis , bijval weten jullie wat het is, Lierenaars veronderstel ik van wel.
Tot dan
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Bijval = toespijs... veronderstel ik
Ja Corry we beseffen heel goed hoor dat we nu het nog kan moeten genieten van elk moment en van elkaar.
Om de curieuzeneuzen even hun zin te geven
:
Mijn bende(tje), met kleine B en M cke die ondertussen grootste B en M..ce zijn.
Sommigen onder jullie hebben hun geboorte meegemaakt (virtueel dan toch); moet je ze nu eens zien.
Bijval = toespijs... veronderstel ik
Ja Corry we beseffen heel goed hoor dat we nu het nog kan moeten genieten van elk moment en van elkaar.
Om de curieuzeneuzen even hun zin te geven
:Mijn bende(tje), met kleine B en M cke die ondertussen grootste B en M..ce zijn.
Sommigen onder jullie hebben hun geboorte meegemaakt (virtueel dan toch); moet je ze nu eens zien.
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Wat een mooi gezin !
Bedankt Rietjes, weet dat het je gewoonte niet is hen te tonen, daarom xxx
Inderdaad bijval is toespijs , was al zo klaar als een klontje met mijn de uitleg erbij.
Ben niet op den draai geweest, mijn hoofd zegt ja maar rug maakt het op het ogenblik niet mogelijk, moet mezelf telkens ter orde roepen, komt goed nog even geduld.
Heb het boek AL HET BLAUW VAN DE HEMEL in huis, een redelijk dik exemplaar, zal een vuistje moeten maken met rechterhand om het te ondersteunen …..
Nog een mooie avond en tot morgen
Corry
Bedankt Rietjes, weet dat het je gewoonte niet is hen te tonen, daarom xxx
Inderdaad bijval is toespijs , was al zo klaar als een klontje met mijn de uitleg erbij.
Ben niet op den draai geweest, mijn hoofd zegt ja maar rug maakt het op het ogenblik niet mogelijk, moet mezelf telkens ter orde roepen, komt goed nog even geduld.
Heb het boek AL HET BLAUW VAN DE HEMEL in huis, een redelijk dik exemplaar, zal een vuistje moeten maken met rechterhand om het te ondersteunen …..
Nog een mooie avond en tot morgen
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond iedereen, . .
Ik ben hier niet geraakt deze morgen . Mijn lieve poetsvrouw kwam vandaag , dus alle hengst aan dek .
En ik was deze morgen verre van uitgeslapen.. Een waakslaap bang om mij te overslapen .. En twee dagen maar rond 12u in mijn bedje .. Dat liet zich voelen .. Te veel gegeten , en veel gedronken (water) want ik was bob.
De 1ste Kerst na onze kleindochter haar ongeluk . . het was heel warm en gezellig . Mijn dochter had haar best gedaan ..
Vandaag heb ik wat de weerbots. . .
Morgen een andere en betere dag ..
Fijne avond iedereen
toedeloe
menu : de rest van gisteren kalkoengebraad met pepersaus prinsesbonen, wortels en peertjes met veenbes en kroket .
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Goede vrijdagmorgen allemaal,
mistig weer ziet het eruit en alles is nat...
Ik moet vandaag naar de kliniek naar de
nefroloog-endocrinoloog, (moeilijk woord)
Kort na de middag, maar dan zal de dag
weer voorbij zijn tegen dat ik terug thuis ben
Zoon brengt me naar de kliniek, dat is het gemakkelijkste
en hij gaat altijd mee bij de dokter, met 2 hoor je meer dan alleen
Voor allen een fijne dag, kijk maar niet teveel naar buiten
en maak het beste van deze dag.....
Sterkte en moed aan al wie het kan gebruiken
mistig weer ziet het eruit en alles is nat...
Ik moet vandaag naar de kliniek naar de
nefroloog-endocrinoloog, (moeilijk woord)
Kort na de middag, maar dan zal de dag
weer voorbij zijn tegen dat ik terug thuis ben
Zoon brengt me naar de kliniek, dat is het gemakkelijkste
en hij gaat altijd mee bij de dokter, met 2 hoor je meer dan alleen
Voor allen een fijne dag, kijk maar niet teveel naar buiten
en maak het beste van deze dag.....
Sterkte en moed aan al wie het kan gebruiken
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallookes, wat een mistige morgen . Ik kan zelf het uur op de kerktoren niet aflezen .. De bomen zien er als spoken uit . En geen zuchtje wind, als je er op let , het voelt wel wat griezelig aan . Zelfs de vogeltjes zitten op de takken "geplakt". Ze bewegen geen pluim. Af en toe is er eentje die precies aan het wippen is op een tak .
Verder is er maar weinig te zien buiten .. Nog even mijn blik naar de hemel . . egaal grijs . Ik denk dat men in de hemel alles aan het klaarzetten zijn om oude naar het nieuwe te vieren .. Menu: wedden dat het rijstpap is met gouden lepeltjes . .
Hoe verder mijn dag zal verlopen . . E wel mijn ogen waren nog maar open of ik had al een berichtje van zoonlief.. Zijn lavabo loopt traag door. . Tja Bibi zal maar eens gaan kijken zekers of ik dat euvel kan verhelpen ..
Dat staat al op mijn programma o. a. En verder eerlijk. . . ik ben een beetje uit mijn routine ga ik boodschappen doen of zou ik wachten tot maandag ..
Oma-c naar de dokter lees ik . Ik duim op goed nieuws .. Inderdaad met 2 weet je meer . . Dat zeiden mijn ventje en ik ook altijd . Daar ik hardhorig ben , is dat serieus ambetant natuurlijk. Ik moet nu alleen gaan , mijn kinderen werken nog allebei .. enfin ik mag anders zeker niet klagen hoor wat de kids betreft . Ik wil dit er vlug toch nog even aan toevoegen ..
Greetie hier is de mist nog dik , dus ga ik nog even wachten voor ik mijn "Suzke" neem om toch even andere lucht op te snuiven . .
Verder heb ik mooie foto' s gezien , en allemaal met blije gezichten ..Met uitzondering van 1 . ;:lol: Yorkje een haar kleindochter. Tja je kan er niet naast kijken wat grote betreft hé .
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: rest linquin met truffelsaus ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Idd Rietjes uw "kleintjes zijn grote mensen geworden!. Mijn kleinkinderen moeten zich ook naar mij toe buigen alhoewel dat niet moeilijk is hé! Ik geniet wel nog van mijn 4 kleintjes en hoop hen nog enkele jaren te mogen zien groeien!
Gisteren zei de jonge oogarts me dat mijn geopereerd oog 25% verbeterd is. Ik ben content maar ik kon ermee zelfs de grootste letters niet lezen. Mijn bril kan ook niet "verzwaard" worden dus moet ik verder met mijn oude
Yorkskehet was idd. een schitterende show, ik ben ook nog niet zo ver geraakt, gisteren eerst Blokken, Switch, Thuis beetje show en dan Vrede op aarde, dan naar bed!
's middags heerlijk gegeten bij Christa en hun "kinderen". Mijn maag vroeg zich af vanwaar al die hapjes vandaan bleven komen en waarom ik al 2 dagen maar om 13u deftig begon te eten!
Ik heb ook nog vanmiddag van haar feestmaal mee zodat ik hier nu nog kan zitten tokkelen!
Ik moet nog programmeren voor vanavond, Christa en Luc halen me op om in de Keizer naar Karel Declercq te gaan kijken.
Doeiii ALLEMAAL
Gisteren zei de jonge oogarts me dat mijn geopereerd oog 25% verbeterd is. Ik ben content maar ik kon ermee zelfs de grootste letters niet lezen. Mijn bril kan ook niet "verzwaard" worden dus moet ik verder met mijn oude
Yorkskehet was idd. een schitterende show, ik ben ook nog niet zo ver geraakt, gisteren eerst Blokken, Switch, Thuis beetje show en dan Vrede op aarde, dan naar bed!
's middags heerlijk gegeten bij Christa en hun "kinderen". Mijn maag vroeg zich af vanwaar al die hapjes vandaan bleven komen en waarom ik al 2 dagen maar om 13u deftig begon te eten!
Ik heb ook nog vanmiddag van haar feestmaal mee zodat ik hier nu nog kan zitten tokkelen!
Ik moet nog programmeren voor vanavond, Christa en Luc halen me op om in de Keizer naar Karel Declercq te gaan kijken.
Doeiii ALLEMAAL
Ivette