In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Yuna
Jadi, ik kan me voorstellen dat de ontvangst bij zonnebloemetje en picasso$ heel hartelijk en warm is geweest.
Fijn dat je een mooie namiddag hebt gehad.
Zonnebloemetje, belangrijke beslissingen nemen daar gaat een tijdje overheen.
Dat heb ik onlangs zelf nog ondervonden.
Eens de knoop doorgehakt is het enkel nog vooruitkijken.
An, wassen heb ik gisteren gedaan. Ideaal weer om te drogen buiten.
Grootjegerda, mama-inge, Remie
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie morgen en middag samen iedereen
de wekelijkse wasjes zijn aan 't draaien en ze zijn al goed gevorderd van deze morgen vroeg al , van de wasmachine naar de droogkast en klaar is kees
en vandaag hebben we hopelijk een rustiger dag dan gisteren , want onze vrijdag zag er opeens helemaal anders uit dan anders met al die afspraken en we moesten van het ene naar het andere en deze voormiddag hebben we toch alweer enkele telefoontjes gekregen , maar deze namiddag zal het verplichte rust worden
Yuna bedankt voor het complimentje hoor , en hopelijk kunnen we binnenkort vooruit kijken , want grote beslissingen brengen ook wel wat kopzorgen met zich mee maar we zullen proberen als alles achter de rug is om dan te genieten en rustig aan te doen
jadi wat leuk met al die ganzenkuikens , en je wasje zal zeker goed drogen aan het rekje buiten
en laat de zomer hutsepot je smaken hé , en wij eten vandaag een koude schotel die ik dan straks zal klaar maken
An oei motregen daar bij jullie , hier is het droog en bewolkt maar toch goed warm , 22°
en geniet van de kofferbak markt
inge veel plezier nog met de kleinste
Remie aan 't dromen over een bootje zo te zien , ja als je graag op het water vertoefd zal dat waarschijnlijk er nooit meer uitgaan
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Arina en Yuna
nog een gezellige zaterdag verder en tot later

de wekelijkse wasjes zijn aan 't draaien en ze zijn al goed gevorderd van deze morgen vroeg al , van de wasmachine naar de droogkast en klaar is kees
en vandaag hebben we hopelijk een rustiger dag dan gisteren , want onze vrijdag zag er opeens helemaal anders uit dan anders met al die afspraken en we moesten van het ene naar het andere en deze voormiddag hebben we toch alweer enkele telefoontjes gekregen , maar deze namiddag zal het verplichte rust worden
Yuna bedankt voor het complimentje hoor , en hopelijk kunnen we binnenkort vooruit kijken , want grote beslissingen brengen ook wel wat kopzorgen met zich mee maar we zullen proberen als alles achter de rug is om dan te genieten en rustig aan te doen
jadi wat leuk met al die ganzenkuikens , en je wasje zal zeker goed drogen aan het rekje buiten
en laat de zomer hutsepot je smaken hé , en wij eten vandaag een koude schotel die ik dan straks zal klaar maken
An oei motregen daar bij jullie , hier is het droog en bewolkt maar toch goed warm , 22°
en geniet van de kofferbak markt
inge veel plezier nog met de kleinste
Remie aan 't dromen over een bootje zo te zien , ja als je graag op het water vertoefd zal dat waarschijnlijk er nooit meer uitgaan
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Arina en Yuna
nog een gezellige zaterdag verder en tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
Vanmorgen hier bewolkt , maar erg "benauwd"
Morgen is het onze "smikkeltocht " hopelijk kan mijn jongste zus mee ,
want ze had haar rug verzeerd in Walibi , tja ..die denkt ook dat ze nog 20 is
is ondertussen ook al 68
jadi , kan me best voorstellen , dat je een superdagje had ,
met twee lieve supermensen , en bloemeke hare tuin is fantastisch ,
en ik kan het weten
wij hadden ook 'n geweldige ontmoeting 'n paar jaartjes geleden
bloemeke , tijd brengt raad ,
en dan neem je wel de juiste beslissing
Yuna , mama inge , grootjegerda , remie , an w
nog een fijne dag
ik ga nu frietjes halen in 't frituur , ..mmmm
geluk vind je onverwacht
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

mama igne , dat ziet er best plezant uit ,
en wat is die "band" aan jullie enkel ?
ik zou het niet durven hoor , want daar kan ik niet goed genoeg voor zwemmen ,
geluk vind je onverwacht
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Met die band zit je aan de sup vast.marietteke schreef: ↑19 aug 2023, 17:24
mama igne , dat ziet er best plezant uit ,
en wat is die "band" aan jullie enkel ?
ik zou het niet durven hoor , want daar kan ik niet goed genoeg voor zwemmen ,
Als je in het water valt, kun je de sup makkelijk weer naar je toe halen
-
een goeie namiddag iedereen
tis warm vandaag maar dan blijven wij binnen en hier is het goed te doen met de ventilator
marietteke bedankt voor het complimentje hoor en tis jammer dat je zover woont hé , maar als jullie nog eens in de buurt zijn kom dan zeker maar langs , of we kunnen ook ergens afspreken als dat voor jullie gemakkelijker is
en hopelijk kan je jongste zus mee morgen met de fiets , en het zal zeker droog zijn volgens het weerbericht , dus profiteer er maar van
en die beslissing hebben we al genomen , maar tis nu wel nog efkes in spanning afwachten , maar dat vertel ik dan later wel hoor
en laat de frietjes smaken hoor , mjammie
inge wat een leuke foto en jullie zijn echte waterratten denk ik , maar de kinderen zullen dat zeker leuk vinden samen met hun mama
gerda hopelijk ook voor jou een leuke zaterdag en geniet er van
nog efkes een foto van Celine deze week op hun reisje met de caravan

tis warm vandaag maar dan blijven wij binnen en hier is het goed te doen met de ventilator
marietteke bedankt voor het complimentje hoor en tis jammer dat je zover woont hé , maar als jullie nog eens in de buurt zijn kom dan zeker maar langs , of we kunnen ook ergens afspreken als dat voor jullie gemakkelijker is
en hopelijk kan je jongste zus mee morgen met de fiets , en het zal zeker droog zijn volgens het weerbericht , dus profiteer er maar van
en die beslissing hebben we al genomen , maar tis nu wel nog efkes in spanning afwachten , maar dat vertel ik dan later wel hoor
en laat de frietjes smaken hoor , mjammie
inge wat een leuke foto en jullie zijn echte waterratten denk ik , maar de kinderen zullen dat zeker leuk vinden samen met hun mama
gerda hopelijk ook voor jou een leuke zaterdag en geniet er van
nog efkes een foto van Celine deze week op hun reisje met de caravan

Bedankt zonnebloemetje
Wij houden inderdaad van actief in of op het water
Jongste zoon en ik zijn daarin wat actiever als oudste zoon en man nog minder, maar dat komt bij hem ook vanwege de mankementen aan zijn lichaam
Mooie foto van Celine, die genieten van hun vakantie
Wij houden inderdaad van actief in of op het water
Jongste zoon en ik zijn daarin wat actiever als oudste zoon en man nog minder, maar dat komt bij hem ook vanwege de mankementen aan zijn lichaam
Mooie foto van Celine, die genieten van hun vakantie
-

een goeie zondagmorgen iedereen
vannacht was het veel frisser dan de vorige nacht en dat deed deugd met alles open zodat er een fris windje binnen kon
er is een flauw zonnetje maar dat mag ook eens met wat bewolking er bij
we waren al vroeg wakker en hebben al ons ontbijt binnen met een lekker zelfgebakken vers koekebroodje en dat smaakte en halverwege de voormiddag drinken we dan onze koffie op ons overdekt terras
en nu ga ik naar de badkamer zodat ik er toch een beetje presentabel uitzie hé
Remie alles goed daar bij jou , want je bent vandaag nog niet langs geweest en ik maak mij een beetje zorgen
voor alle leutertjes nog een aangename zondag verder

vannacht was het veel frisser dan de vorige nacht en dat deed deugd met alles open zodat er een fris windje binnen kon
er is een flauw zonnetje maar dat mag ook eens met wat bewolking er bij
we waren al vroeg wakker en hebben al ons ontbijt binnen met een lekker zelfgebakken vers koekebroodje en dat smaakte en halverwege de voormiddag drinken we dan onze koffie op ons overdekt terras
en nu ga ik naar de badkamer zodat ik er toch een beetje presentabel uitzie hé
Remie alles goed daar bij jou , want je bent vandaag nog niet langs geweest en ik maak mij een beetje zorgen
voor alle leutertjes nog een aangename zondag verder

Goedemorgen en een fijne dag
Ook ik was vroeg wakker
Net weer thuis van een flinke wandeling met de honden
Want het belooft weer een warme dag te worden
Heb een was in de machine en nog wat in de mand, daar ga ik me eerst maar eens mee bezig houden
En verder zien we wel hoe de dag loopt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Ook ik was vroeg wakker
Net weer thuis van een flinke wandeling met de honden
Want het belooft weer een warme dag te worden
Heb een was in de machine en nog wat in de mand, daar ga ik me eerst maar eens mee bezig houden
En verder zien we wel hoe de dag loopt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Inge , wat een leuke sportieve foto van jullie .
Z'bloemeke , wat een leuke vakantie foto van Celine en de hondjes .
En ik waag een gokje dat jullie een bod hebben gedaan op een appartement o.i.d. , iets gelijkvloers in elk geval .
Ik hou van spannende raadseltjes
Jadi , die foto van Charles in zijn hippe shorts haha. Hij kan het hebben hoor
Marietteke , veel plezier op jullie "smikkeltocht " en hopelijk kan je jongste zus ook mee .
Remie , hopelijk alles goed bij jou ?
Ik ben zomer en winter dekbedden aan het wassen , stuk voor stuk in de machine.
Het kan maar gedaan zijn en droogt goed met deze temperaturen en de zon.
Vanmiddag stukje fietsen .
Zo , en nu koffie

Fijne zondag allemaal
Inge , wat een leuke sportieve foto van jullie .
Z'bloemeke , wat een leuke vakantie foto van Celine en de hondjes .
En ik waag een gokje dat jullie een bod hebben gedaan op een appartement o.i.d. , iets gelijkvloers in elk geval .
Jadi , die foto van Charles in zijn hippe shorts haha. Hij kan het hebben hoor
Marietteke , veel plezier op jullie "smikkeltocht " en hopelijk kan je jongste zus ook mee .
Remie , hopelijk alles goed bij jou ?
Ik ben zomer en winter dekbedden aan het wassen , stuk voor stuk in de machine.
Het kan maar gedaan zijn en droogt goed met deze temperaturen en de zon.
Vanmiddag stukje fietsen .
Zo , en nu koffie

Fijne zondag allemaal

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

en