In de Vier Seizoenen reeks 10: Lente
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, veel beterschap voor onderbuurvrouw. En gisteren meegereden met de renners maar met een dubbel gevoel. Ja, dat zijn drama's voor zijn ouders en nabestaanden.
Wingerd, moest lachen met jouw 3 " hangjongeren ". Zag het beeld zo voor me. Misschien is het weer wat beter vandaag en kunnen ze buiten spelen.
Zwanenmeer, de regentonnen leeg ? Maar als het voor jou hetzelfde is, mag het dan ' s nachts regenen
a. u. b. ?
HVT, mag dat wel, varkentjes slachten in de tuin ??? Denk zeer zeker van niet
Hier heeft het gisteren de hele tijd zacht maar gestaag geregend.
Amuseer jullie morgen aan zee. Rustig aandoen = de boodschap van vandaag.
Anjelier, heb even gegoogeld op zoek naar azijn van 4°. Zou wel bestaan, maar nergens staat er een merk bij of waar je het kunt kopen. En neen, die vervelende gele vlekken krijg ik ook niet uit de donsdekens tot mijn grote ergernis.
Muddy Maddy, ventje heeft dan 2 dagen verlof. Wat kleurwas betreft, hier misschien een goede tip. Als k weet dat er in mijn was zit wat ( blijft) kleuren , doe ik er een kleurdoekje in van VA*NISH GO*D. Die helpen echt heel goed. Je moet ze op de bodem van de machine leggen en ze nemen echt alle kleur op. Dat scheelt mij heel wat machines was.
Manlief is op mij ook boos als ik te weinig of niet eet. Dus probeer maar te eten.
Heb de 2 benedenverdiepingen al gestofzuigd, kan ik straks overal alles afwassen en dan moet ik dat morgen, nimmer doen en moet ik morgen enkel stofzuigen en dweilen + de was doen. Nu zit er een machine tere spulletjes in op zijdewasprogramma. Morgen na het HH alweer terug mijn nageltjes gaan laten doen, de weken vliegen voorbij.
Zo, ik wens iedereen een fijne donderdag. Liefs en een knuffel voor wie hem wilt.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen iedereen, grijs maar droog en zo goed als geen wind..
boodschappendag vandaag en de gewone huistaken...
Helene ik kijk niet naar de buienradar...
dat beeld is klein en je ziet nooit echt waar het gaat regenen
als het in het volgende dorp regent ben je er al aan voor de moeite
Dat slachten moet in het slachthuis gebeuren maar de rest zal wel thuis mogen..
en ze zullen niet thuis geslacht zijn dan had je het wel gehoord
niet leuk.... maar je er druk en zenuwachtig in maken helpt ook niet...
je wordt er alleen slechtgezind van.... da's nutteloze energie
Amuseer je aan 't zeetje...met hopelijk goed weer...
Hier kwam de zon er ook pas 's avonds door
M-M, samen op stap, geniet van de dag...wat er ook komt...
maak je niet zenuwachtig wat er met de parkeerplaatsen gebeurt
daar is niks aan te doen... elk zorgt voor zichzelf...
dat is eigen aan mensen...en ik laat ook geen toestellen werken als ik niet thuis ben
anjelier, ik heb er nog nooit op gelet hoeveel ° azijn heeft, ik gebruik het
voor wat het dient....eten of poets... dat zijn andere flessen
mijn dekbed kan ik zelf wassen, een 1persoonsdekbed, het kan ook in de droger
dan doe ik er 4 tennisballen bij... (ook bij een anorak)
Alle seizoentjes een fijne dag verder... see You later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen,
Mooie muziek op Klara voor de moment, als je het graag hoort natuurlijk:"Spiegel im spiegel" van Arvo Part.
Awel, ik heb die beesten horen krijsen, denk ik, in de week en ik zie sleepsporen in het gras.
Maar ja misschien vonden die dat niet zo plezant dat ze naar het slachthuis moesten...
Enfin, het volgende? Een koe of een geit in de tuin? Of een schaap, maar dat beest gaat dan toch niet genoeg gras hebben.
Mijn zus heeft altijd geitjes gehad, maar die had dan ook heel veel land.
Dat was dan altijd een heel historie om met die dames naar de bok te gaan...
Vandaag boodschappen, geld halen, alles in orde brengen voor morgenvroeg en voor morgen over dag.
Ik ben benieuwd wanneer ze Poes komen halen.
We zullen onder het weekend dan maar kuisen, want J. heeft alleen de badkamer en het terras gedaan.
Het terras de eerste keer na de winter is altijd corvee daarom moest ze niet meer doen van mij.
Poes heeft haar programma afgewerkt:
komen vragen om het kraantje open te zetten, kan mevrouw de barones water van de kraan drinken en niet uit haar drinkbakje,
komen bedelen voor het papiertje van de smeerkaas om af te likken,
dan gaan eten uit haar potje,
dan de toer van het huis,
dan op haar bakje gaan en komen zeggen dat ik die moet proper maken...
Nu is ze naar hogere regionen getrokken om daar op de hoogste kast te gaan liggen voor haar ochtendmeditatie.
Nu ze haar draai weer gevonden heeft moet ze terug naar huis.
Gisteravond heeft ze de hele avond op mijn benen gelegen en nog eens haar trucje pijn wegnemen uitgehaald. Ik snap het mechanisme niet, maar het helpt. Warm dekentje, of fleece op de benen geeft alleen maar warmte, geen pijn weg nemen, warm deken en Poes daar bovenop neemt de pijn weg. En ik voel die pijn gewoon wegtrekken.Magische krachten!
De eerste was hangt op, op hoop van zegen.
Dames en dieren amuseer jullie vandaag met wat jullie gaan ondernemen.
Mooie muziek op Klara voor de moment, als je het graag hoort natuurlijk:"Spiegel im spiegel" van Arvo Part.
Awel, ik heb die beesten horen krijsen, denk ik, in de week en ik zie sleepsporen in het gras.
Maar ja misschien vonden die dat niet zo plezant dat ze naar het slachthuis moesten...
Enfin, het volgende? Een koe of een geit in de tuin? Of een schaap, maar dat beest gaat dan toch niet genoeg gras hebben.
Mijn zus heeft altijd geitjes gehad, maar die had dan ook heel veel land.
Dat was dan altijd een heel historie om met die dames naar de bok te gaan...
Vandaag boodschappen, geld halen, alles in orde brengen voor morgenvroeg en voor morgen over dag.
Ik ben benieuwd wanneer ze Poes komen halen.
We zullen onder het weekend dan maar kuisen, want J. heeft alleen de badkamer en het terras gedaan.
Het terras de eerste keer na de winter is altijd corvee daarom moest ze niet meer doen van mij.
Poes heeft haar programma afgewerkt:
komen vragen om het kraantje open te zetten, kan mevrouw de barones water van de kraan drinken en niet uit haar drinkbakje,
komen bedelen voor het papiertje van de smeerkaas om af te likken,
dan gaan eten uit haar potje,
dan de toer van het huis,
dan op haar bakje gaan en komen zeggen dat ik die moet proper maken...
Nu is ze naar hogere regionen getrokken om daar op de hoogste kast te gaan liggen voor haar ochtendmeditatie.
Nu ze haar draai weer gevonden heeft moet ze terug naar huis.
Gisteravond heeft ze de hele avond op mijn benen gelegen en nog eens haar trucje pijn wegnemen uitgehaald. Ik snap het mechanisme niet, maar het helpt. Warm dekentje, of fleece op de benen geeft alleen maar warmte, geen pijn weg nemen, warm deken en Poes daar bovenop neemt de pijn weg. En ik voel die pijn gewoon wegtrekken.Magische krachten!
De eerste was hangt op, op hoop van zegen.
Dames en dieren amuseer jullie vandaag met wat jullie gaan ondernemen.
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag dames allemaal,
Even 2 betalingen gedaan, nog van het ziekenhuis van manlief. Die blijven maar komen, me dunkt. Enfin, gedaan is gedaan, he, en nu één dezer naar de mutualiteit, en dan is dat ook weer in orde !
Heb ook bijgelezen, het was weer een poosje geleden
, dat komt omdat ik met alles tegelijk bezig ben !
En Billyken is hier ook nog ! Gegroet hoor ! En Billy ziet er nog even knap uit ! Hou het beestje maar flink gezond hoor, het is gegund! Ook voor de andere dieren-liefhebber-baasjes natuurlijk ! Hier naast ons zijn nieuwe buren komen wonen, met een wit malteserke, het beestje weet ook al dat er hier snoepjes te krijgen zijn !
De 2 van dochterlief kennen hier ook goed de kast waar de 'overvloed' uit komt als iemand die opendoet ! Sesaem, open u ! Jaja ! En die weten wat ze willen ook, je moet ze geen rodeo geven als ze een gedroogd kippenlapje in spekvorm willen. Juist de spraak mankeert nog ......, en dat doen de baasjes dan wel !
Ziezo, even hier uitgerust , kan er terug tegenaan nu. De uren die manlief weg is gaan precies dubbel zo vlug voorbij, binnen een dik uur is hij al op de terugweg. Het begint te kriebelen om terug met de auto te rijden. Hij wil het O zo graag, zodat we nog eens naar zee kunnen, wat al geleden is van in augustus vorig jaar. Elke dag spreekt hij van die auto ..... en ik hem dan moed geven en zeggen dat hij goed bezig is .... wat ook zo is, natuurlijk. Hij is enorm gemotiveerd en dat is goed zo.
M-Helena, doe Oostende 'de groetjes'
.
Ga nog wat voortdoen met wat ik bezig was .....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en tot ..... de volgende !
Even 2 betalingen gedaan, nog van het ziekenhuis van manlief. Die blijven maar komen, me dunkt. Enfin, gedaan is gedaan, he, en nu één dezer naar de mutualiteit, en dan is dat ook weer in orde !
Heb ook bijgelezen, het was weer een poosje geleden
En Billyken is hier ook nog ! Gegroet hoor ! En Billy ziet er nog even knap uit ! Hou het beestje maar flink gezond hoor, het is gegund! Ook voor de andere dieren-liefhebber-baasjes natuurlijk ! Hier naast ons zijn nieuwe buren komen wonen, met een wit malteserke, het beestje weet ook al dat er hier snoepjes te krijgen zijn !
Ziezo, even hier uitgerust , kan er terug tegenaan nu. De uren die manlief weg is gaan precies dubbel zo vlug voorbij, binnen een dik uur is hij al op de terugweg. Het begint te kriebelen om terug met de auto te rijden. Hij wil het O zo graag, zodat we nog eens naar zee kunnen, wat al geleden is van in augustus vorig jaar. Elke dag spreekt hij van die auto ..... en ik hem dan moed geven en zeggen dat hij goed bezig is .... wat ook zo is, natuurlijk. Hij is enorm gemotiveerd en dat is goed zo.
M-Helena, doe Oostende 'de groetjes'
Ga nog wat voortdoen met wat ik bezig was .....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en tot ..... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Goede avond iedereen ..Bij tussenpozen regen en af en toe probeerde de zon
maar dat lukte niet zo goed...we pakken wat komt hé...
ik ben droog naar de winkel gegaan en met de plu teruggekomen...
en nu is het weer over zolang het duurt
nog de living te doen, en dan ben ik ook weer rond
van de gerookte zalm van gisteren...Smakelijk allemaal
een fijne avond en tot later
-

Goedenavond Seizoentjes,
Billyken en MJ, fijn jullie terug te zien ( Billy) en terug te lezen
Ik heb vandaag de 2 benedenverdiepingen volledig dweilklaar gekregen, lees alles afgeveegd, ook de keuken; Moet ik morgen enkel boven opruimen en stofzuigen en de 2 benedenverdiepingen dweilen.
Mag dan in de late namiddag mijn nagels gaan laten doen en dan heb ik het HH graag achter de rug.
Vandaag alle tere spulletjes gewassen en morgen de gewone was. Morgenavond de boodschappen gaan doen en zaterdagochtend licht HH en de strijk. De weken vliegen om. Maar dat kan natuurlijk ook de ouderdom zijn
Manlief is net thuis van zijn werk, heeft voor een keertje eens geen file gehad.
Moert morgen ook nog even een bestelling halen bij de apotheek, moest dat vandaag eigenlijk doen, maar was aan het wachten op een pakket van manlief. Hij moest een nieuwe hogedrukreiniger hebben wegens onze vorige stuk en veel te duur om nog te laten maken, hadden we een nieuwe voor en zelfs een zwaarder type. Alles is wegwerp tegenwoordig en wat je dan eventueel kunt laten maken is peperduur. Heb daar een beetje een hekel aan. Enfin, zijn probleem is opgelost.
HVT, hopelijk zijn ze Poes komen halen . Amuseer je in Oostende.
Zo, ga me verzorgen voor de nacht, moeten er morgen weer vroeg uit.
Liefs aan jullie allen en voor later vandaag , een zachte slaapwel.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Manlief heeft vandaag het laatste stuk gazon geverticuteerd en bemest.Nu mag het van mij regenen om de korrels te laten smelten( liefst s'nacht).
Spaanse woef was stiekem met zijn bot naar buiten gegaan en op de gazon zitten knagen, tot ik zag dat het bot een rare kleur had.Die blauwe kleur van die mestkorrels zat erop.Vlug afgenomen, afgespoeld onder de kraan, afgedroogd en binnen gelegd, daar mag hij niet meer mee naar buiten.
Ik ga morgen op rommelkamer eens zien voor oude boeken, hier in de gemeente is het terug ShareFair.Is een initiatief van de plaatselijke vrouwenvereniging, boeken die je niet meer gebruikt , kun je inleveren.Later kunnen mensen die gratis meenemen.Ik heb nog dozen Artis en Historia boeken staan, denk van die af te geven.Vroeger nog veel geld voor betaalt en nu wil niemand dat nog.Zelfs de kringloopwinkel wil het niet aannemen.Denk dat nog heel veel mensen zulke boeken hebben.
Dames, tot morgen.
Manlief heeft vandaag het laatste stuk gazon geverticuteerd en bemest.Nu mag het van mij regenen om de korrels te laten smelten( liefst s'nacht).
Spaanse woef was stiekem met zijn bot naar buiten gegaan en op de gazon zitten knagen, tot ik zag dat het bot een rare kleur had.Die blauwe kleur van die mestkorrels zat erop.Vlug afgenomen, afgespoeld onder de kraan, afgedroogd en binnen gelegd, daar mag hij niet meer mee naar buiten.
Ik ga morgen op rommelkamer eens zien voor oude boeken, hier in de gemeente is het terug ShareFair.Is een initiatief van de plaatselijke vrouwenvereniging, boeken die je niet meer gebruikt , kun je inleveren.Later kunnen mensen die gratis meenemen.Ik heb nog dozen Artis en Historia boeken staan, denk van die af te geven.Vroeger nog veel geld voor betaalt en nu wil niemand dat nog.Zelfs de kringloopwinkel wil het niet aannemen.Denk dat nog heel veel mensen zulke boeken hebben.
Dames, tot morgen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede vroege morgen seizoentjes,
ik kon niet meer slapen, dus ben dan maar opgestaan.
moeten straks zo rond 11 uur naar het postpunt. terwijl we boodschappen gaan doen waren, is B-post hier gekomen met een pakje en ook de buren waren niet thuis. ze steken tegenwoordig geen blaadjes meer in de bus maar je krijgt een mail. die moet je dan tonen in het postpunt.
beest is al een keer binnen geweest en is nu weer naar buiten. die maakt er een spelletje van.
ventje heeft gisteren twee nieuwe trainingsbroeken gekocht. ik heb het boek dat ik wilde.
de mergueze die we gisteren gegeten hebben was droog. 's avonds frietjes gegeten. ventje heeft nu ook een smaak ontwikkeld voor bitterballen.
er was ruzie op de pagina van de poezehaven. afbladderende verf is blijkbaar vuil. wel dan moet die persoon eens bij mij op de koer zijn. alle witte verf op de muur bladderd ook af. zou de hoge druk reiniger van Clive's manlief eens moeten lenen.( als ik mag natuurlijk)
ik was een flesje voltaren spray kwijt. nu heb ik die terug gevonden op een plaats waar het niet moet zijn. waarschijnlijk onbewust die in de mandjes met medicijnen geworpen.
enfin, ik heb nu twee mandjes voor de keukenkruiden. anders heb ik A. weer tegen me.
die wil de ramen doen. good luck zei ventje. door dat hij maandag bruks moest remmen voor de van vreemde origine leren rijdende, is er een sensorke gesprongen. het verbruik van ons naft klopt niet meer. Tuut moet binnenkort toch voor onderhoud binnen. zijn eerste groot onderhoud.
beest ligt hier ongeneerd te snorren naast mij. gisteren was die aan het snurken en aan het twisten met zijn pootjes. hij had dus een droom. Toen ik naar beneden ging, stond hij al miauwend aan de trap.
de nood was hoog dus.
hij is ook niet gewoon om veel alleen te zijn. toch niet voor heel lange periodes. en ik ben elke dinsdag naar brugge. soms merk ik dat hij midden in de nacht naar boven komt om te zien of wij er wel zijn.
mijn nachtelijk kuchen zal van de droge lucht komen. zal eens kijken of het bakje aan de vensterbank niet helemaal leeg is. moet dan citronella- olie gaan halen. of eucalyptus. denk dat ik de muggen waarschijnlijk ook wel met wasabi-olie ga weg krijgen.
Tuinvraagje aan Anjelier: bestaat er ook zoiets als augurkenplantjes? want ik was van mening dat je eigenlijk komkomers inlegd om dat augurken zijn.( of familie ervan) ten minste heb ik een tv- programma gezien dat ze komkommers gebruikten.
ben nu echt in de war.
beest wilde weer naar buiten. heb de deur op een kiertje gezet. ik ben geen portier en hij is te oud en te bang om zo'n luikje te gebruiken. ventje wilde vroeger een luikje in de deur naar de gang. dan kon Mies naar boven en beneden zonder verlies van temp. nu is dat niet nodig.
alles is nu dubbel glas uitgezonderd de twee zolderkamers. 1 van die zolderkamers was bedoeld om logeerkamer te worden. maar aangezien de enige logee daar een hond is geweest met een gebroken poot, gaan we die kamer blijven gebruiken voor dozen van apparaten in garantie.
op de rest van de zolder staat een antieke kleerkast en heel veel nog te zagen hout en rommel.
A. mag volgens contract daar niet zijn.
moet nog iemands gat oplichten om hier stuckwerk te verrichten. Henk heb ik al gestrikt voor de koer, maar dat gaat niet rap genoeg naar A.'s zin. kan ook Henk's nummer aan A. geven maar dan denkt zijn tweede vrouw dat hij vreemd gaat. best niet hè.
kijk, nu ga ik afsluiten en verder lezen in de ontknoping van de reeks geschreven door Arlidge.
daarna zien we wel.
Fijne vrijdag,(de 13 de brrrrr) groetjes en een knuffel. ( hoop dat Helena een goede dag heeft in mijn thuisstad.)
ik kon niet meer slapen, dus ben dan maar opgestaan.
moeten straks zo rond 11 uur naar het postpunt. terwijl we boodschappen gaan doen waren, is B-post hier gekomen met een pakje en ook de buren waren niet thuis. ze steken tegenwoordig geen blaadjes meer in de bus maar je krijgt een mail. die moet je dan tonen in het postpunt.
beest is al een keer binnen geweest en is nu weer naar buiten. die maakt er een spelletje van.
ventje heeft gisteren twee nieuwe trainingsbroeken gekocht. ik heb het boek dat ik wilde.
de mergueze die we gisteren gegeten hebben was droog. 's avonds frietjes gegeten. ventje heeft nu ook een smaak ontwikkeld voor bitterballen.
er was ruzie op de pagina van de poezehaven. afbladderende verf is blijkbaar vuil. wel dan moet die persoon eens bij mij op de koer zijn. alle witte verf op de muur bladderd ook af. zou de hoge druk reiniger van Clive's manlief eens moeten lenen.( als ik mag natuurlijk)
ik was een flesje voltaren spray kwijt. nu heb ik die terug gevonden op een plaats waar het niet moet zijn. waarschijnlijk onbewust die in de mandjes met medicijnen geworpen.
enfin, ik heb nu twee mandjes voor de keukenkruiden. anders heb ik A. weer tegen me.
die wil de ramen doen. good luck zei ventje. door dat hij maandag bruks moest remmen voor de van vreemde origine leren rijdende, is er een sensorke gesprongen. het verbruik van ons naft klopt niet meer. Tuut moet binnenkort toch voor onderhoud binnen. zijn eerste groot onderhoud.
beest ligt hier ongeneerd te snorren naast mij. gisteren was die aan het snurken en aan het twisten met zijn pootjes. hij had dus een droom. Toen ik naar beneden ging, stond hij al miauwend aan de trap.
de nood was hoog dus.
hij is ook niet gewoon om veel alleen te zijn. toch niet voor heel lange periodes. en ik ben elke dinsdag naar brugge. soms merk ik dat hij midden in de nacht naar boven komt om te zien of wij er wel zijn.
mijn nachtelijk kuchen zal van de droge lucht komen. zal eens kijken of het bakje aan de vensterbank niet helemaal leeg is. moet dan citronella- olie gaan halen. of eucalyptus. denk dat ik de muggen waarschijnlijk ook wel met wasabi-olie ga weg krijgen.
Tuinvraagje aan Anjelier: bestaat er ook zoiets als augurkenplantjes? want ik was van mening dat je eigenlijk komkomers inlegd om dat augurken zijn.( of familie ervan) ten minste heb ik een tv- programma gezien dat ze komkommers gebruikten.
ben nu echt in de war.
beest wilde weer naar buiten. heb de deur op een kiertje gezet. ik ben geen portier en hij is te oud en te bang om zo'n luikje te gebruiken. ventje wilde vroeger een luikje in de deur naar de gang. dan kon Mies naar boven en beneden zonder verlies van temp. nu is dat niet nodig.
alles is nu dubbel glas uitgezonderd de twee zolderkamers. 1 van die zolderkamers was bedoeld om logeerkamer te worden. maar aangezien de enige logee daar een hond is geweest met een gebroken poot, gaan we die kamer blijven gebruiken voor dozen van apparaten in garantie.
op de rest van de zolder staat een antieke kleerkast en heel veel nog te zagen hout en rommel.
A. mag volgens contract daar niet zijn.
moet nog iemands gat oplichten om hier stuckwerk te verrichten. Henk heb ik al gestrikt voor de koer, maar dat gaat niet rap genoeg naar A.'s zin. kan ook Henk's nummer aan A. geven maar dan denkt zijn tweede vrouw dat hij vreemd gaat. best niet hè.
kijk, nu ga ik afsluiten en verder lezen in de ontknoping van de reeks geschreven door Arlidge.
daarna zien we wel.
Fijne vrijdag,(de 13 de brrrrr) groetjes en een knuffel. ( hoop dat Helena een goede dag heeft in mijn thuisstad.)
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, oppassen met bemestingsstof waar cacaodoppen inzitten, kan fataal zijn voor hondjes als ze ervan snoepen. Hebben dat jaren geleden hier geleden aan de hand gehad met Niels. Hij had daar danig van gegeten ( smaakt naar chocolade) en hij was bijna vergiftigd. Antigifcentrum gebeld toen en in allerijl naar de dierenarts moeten gaan. Hij is daar toen 3 dagen ziek van geweest. Op de ingrediëntenlijst van jouw zak staat op of er cacaodoppen inzitten. Sorry voor het bemoeien, maar ben bang dat jullie met Spaanse woef hetzelfde aan de hand gaan hebben. Best vandaag al alles volledig nat spuiten.
Muddy Maddy, geniet van je wandeling naar het postpunt. En ventje 2 nieuwe trainingsbroeken en jij een nieuw boek. Geef mij maar het nieuwe boek. Ik heb dan gisteren ook moeten wachten op een pakket. Zou jou de hogedrukreiniger wel willen laten lenen, maar het ding is wat zwaar en jij woont net iets te ver.
Spijtig dat er ruzie is op de poezenpagina.
Niels zijn spullen zijn al gewassen en droog. Ga hem zijn ontbijt geven.
Vandaag kan ik het HH op een rustig tempo doen, want heb gisteren al heel veel voorbereid. Moet wel om 15.30H klaar zijn met alles. Want dan ga ik naar de manicure.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een fijne vrijdag.
Liefs voor elk van jullie.
-
Goede zonnige morgen aan alle maatjes,ik wens beterschap aan de zieken... en ik hoop dat ze kunnen
meegenieten van het mooie weer... en een buitje nemen we er maarbij
Verder wens ik jullie allen een aangename vrijdag
want ik geloof niet in die fratsen van de 13 e
ongelukken liggen overal en altijd op de loer...
dus laat die zwarte kat maar komen
Geniet allemaal van de zon en van het weekend straks....
tot later
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
alles gelijk gewoonte ,ben ook niet veel thuis ga mijn dochter wat helpen ,en ze heeft zo al moeilijk moet nu 3maal in week kine voor gezwollen hand ,is zo altijd iets
en dan nog mijn werk en met billy naar bos
zal eens trachten terug te komen meer ,bedank met julli allemaal goed
grtj

en dan nog mijn werk en met billy naar bos
zal eens trachten terug te komen meer ,bedank met julli allemaal goed
grtj

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Hallo beste dames
kom hier nog even langs, alles is min of meer opgeruimd en de musketiers wachten hier op hun mama maar die is op weg via de autostrade en liet al weten dat het zeer druk is (neen ze zit niet te bellen achter het stuur).
Wij verdwijnen dan weer voor een poosje, mogelijk kom ik af en toe eens langs maar dat kan ik niet garanderen.
Hou jullie allemaal goed
kom hier nog even langs, alles is min of meer opgeruimd en de musketiers wachten hier op hun mama maar die is op weg via de autostrade en liet al weten dat het zeer druk is (neen ze zit niet te bellen achter het stuur).
Wij verdwijnen dan weer voor een poosje, mogelijk kom ik af en toe eens langs maar dat kan ik niet garanderen.
Hou jullie allemaal goed