In de Vier Seizoenen reeks 18 Lente 2020
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Alles met eerbied gelezen. En nergens echt slecht nieuws, wat leuk is. We doen het allemaal nog behoorlijk goed. Manlief moet nu naar de dokter voor een bloedafname, dat is op afspraak en gaat gewoon door. Binnenkort moet ik mijn voorschriften hebben, manlief gaat nu vragen hoe ik dat moet doen, waarschijnlijk ook een afspraak maken, ik zal het straks weten.
Vandaag blijft de dressing de dressing want vandaag moet ik de 2 benedenverdiepingen dweilen. En dat is meer dan genoeg vandaag. Ben wel wat achter met de gewone was, want heb veel machines gedraaid tijdens het opruimen van de dressing, zoals al de wollen pulls en diens meer, dat waren allemaal echte winterspullen en die liggen er nu fris gewassen bij.
Ik moet als ik opsta altijd nadenken welke dag het vandaag is.
Gisteren een leuke wandeling gemaakt met Matice. Het doet ook ons goed een dik half uurtje buiten te zijn.
Gisteren ook besloten voortaan ' s middags warm te eten om 2 redenen, na 18.00H eet ik normaal niet meer en ten tweede, na een hele dag bezig geweest te zijn, ben ik eigenlijk te moe om nog uitgebreid te koken, alles daarvan opruimen en de keuken af te vegen. Dan kun je me letterlijk opplooien.
Ik ga niet alle namen noemen, zo kan ik ook niemand vergeten. Ik wens iedereen een zonnige vrijdag en een extra sterkteknuffel voor diegenen die in deze barre tijden alleen zijn en waarvoor het nu extra zwaar is. Houd de moed erin , ooit is deze zwarte periode voorbij.
Liefs aan ieder van jullie.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
het is "goede vrijdag" vandaag voor
wie in de paasweek leeft...
Hier een stralende zon... heerlijk zo
het zal raar doen als het de volgende
dagen weer kouder wordt
maar dat zullen we dan ook maar
moeten meemaken
vrijdag poets...zoals gewoonlijk en dan is
de week weeral om, we zijn al bijna half april
De dagen vliegen ook al zitten we thuis...
Ik hoop dat jullie gezond mogen blijven en de
familie ook... we zijn nog niet verlost van
die quarantaine maar als we het overleven
is het niet voor niets geweest
Alle seizoentjes een fijne dag en een mooi weekend straks
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede bijna middag!
In feite zou ik ook beter 's middags warm eten, maar dan moet ik vroeger opstaan.
Anders valt ontbijt en middagmaal te vlug op mekaar.
Ik heb dat al dikwijls geprobeerd, maar ik verval toch altijd in de gewoonte 's avonds te koken.
Nu ik niet met mijn fietsje van hot naar her moet alle dagen om boodschappen, ben ik veel minder moe.
Raar maar waar, het blijf hier heel netjes, terwijl, als de poets en hulp komen het hier soms en stal is.
Als de hulp komt ben ik daarna meestal bekaf.
Ik wil dan ook altijd meehelpen en zoveel mogelijk gedaan krijgen op die vier uur.Fout.
Nu het beter weer wordt zou het aangenamer zijn als die kookaffaire gedaan is en ik 's avonds rustigjes een boterhammetje zou kunnen eten. Want inderdaad tegen de avond kan je mij op sommige dagen ook bijeen vegen met stoffer en blik.Huisarts van een vriendin zaliger raadde haar ook aan te zorgen dat ze in de voormiddag minstens de voorbereidingen voor het warme eten zou afgewerkt hebben.
Gordijn nummer twee van de living zit in de wasmachine.Misschien nummer drie ook wassen vandaag. Als die niet dadelijk kan opgehangen worden is dat niet zo een ramp. Die andere twee, als die niet dicht kunnen, zit ik in de vitrine...
In totaal nog zes te gaan en dan zijn ze dit jaar allemaal gewassen.Morgen komt ook nog langs en als ik ondertussen schielijk kom te gaan dan weet ik het toch niet dat ze vuil zijn...
Vandaag komt mijn corona buddy langs. Zou hij ijsjes bij hebben?
Ons dochter werd in de Aldi vies bekeken omdat haar kar zo vol was.
Nu ja, eten voor een heel week voor een huishouden van vijf man, met drie grote kinderen.
Aan de kassa heeft ze goed luid gezegd:"Tot volgende week mevrouw en hou je gezond. Ik ga mijn drie kinderen eten geven." De vieze blik madame was een beetje beschaamd...
hou jullie goed en hou jullie bezig!
In feite zou ik ook beter 's middags warm eten, maar dan moet ik vroeger opstaan.
Anders valt ontbijt en middagmaal te vlug op mekaar.
Ik heb dat al dikwijls geprobeerd, maar ik verval toch altijd in de gewoonte 's avonds te koken.
Nu ik niet met mijn fietsje van hot naar her moet alle dagen om boodschappen, ben ik veel minder moe.
Raar maar waar, het blijf hier heel netjes, terwijl, als de poets en hulp komen het hier soms en stal is.
Als de hulp komt ben ik daarna meestal bekaf.
Ik wil dan ook altijd meehelpen en zoveel mogelijk gedaan krijgen op die vier uur.Fout.
Nu het beter weer wordt zou het aangenamer zijn als die kookaffaire gedaan is en ik 's avonds rustigjes een boterhammetje zou kunnen eten. Want inderdaad tegen de avond kan je mij op sommige dagen ook bijeen vegen met stoffer en blik.Huisarts van een vriendin zaliger raadde haar ook aan te zorgen dat ze in de voormiddag minstens de voorbereidingen voor het warme eten zou afgewerkt hebben.
Gordijn nummer twee van de living zit in de wasmachine.Misschien nummer drie ook wassen vandaag. Als die niet dadelijk kan opgehangen worden is dat niet zo een ramp. Die andere twee, als die niet dicht kunnen, zit ik in de vitrine...
Vandaag komt mijn corona buddy langs. Zou hij ijsjes bij hebben?
Ons dochter werd in de Aldi vies bekeken omdat haar kar zo vol was.
Nu ja, eten voor een heel week voor een huishouden van vijf man, met drie grote kinderen.
Aan de kassa heeft ze goed luid gezegd:"Tot volgende week mevrouw en hou je gezond. Ik ga mijn drie kinderen eten geven." De vieze blik madame was een beetje beschaamd...
hou jullie goed en hou jullie bezig!
-

Nog even en het is weer avond, de tijd gaat snel...
Helena ik heb dat ook geprobeerd om 's middags warm te eten
van in de tijd dat mijn man ziek was...
maar als ik in de voormiddag aan mijn werkjes bezig ben
dan vergeet ik dat weer ....en dan wordt het veel te laat...
ik ben terug overgestapt om 's avonds warm te eten...
dat is een gewoonte van toen we allemaal nog werkten
en ik vind dat nog altijd het gemakkelijkste...ik eet wel weinig
en daardoor heb ik er ook geen last van... en dessertjes eet ik nooit...
Ik wens alle seizoentjes een fijn weekend, geniet van thuis uit
van de dingen die nog mogen en kunnen ... leuk is het niet maar
't is niet anders dus 'braaf in ons kot' blijven...
Slaapwel later en een mooi weekend

-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Iedereen een fijne avond gewenst.
Vanmiddag onze eerste 'familie-Bbq' (wij tweetjes) gedaan , waarbij we vergaten dat het vandaag .... Goede vrijdag was...
Wij eten wel elke middag warm, sta redelijk vroeg op voor de voorbereidingen, en dat lukt altijd !
Ga nog wat tv kijken, vandaag een dagje 'corona-verlof' genomen, en buiten de afwas nadien heb ik niets meer gedaan ! Moet ook eens kunnen !
MH, hetgeen jij daar vertelde van in de ALDI , doet me sterk denken aan wat wij eens meemaakten : We waren naar de Okay gereden voor onze boodschappen en moesten wat wachten voor een mevrouw, die op haar gemakje verder ging, terwijl wij dan, als ze gepasseerd was, indraaide op een gehandicapte plaats voor de auto. Ik stapte eerst uit zodat manlief zijn auto beter kon zetten want het was vrij druk. Ze draaide zich om en zei tegen mij : dat vind ik nu schandalig se, iemand gelijk hij (op mijn man) die op een gehandicapte plaats gaat staan, gewoon omdat dit korter is, terwijl een ander een plaatsje veraf moet zoeken.....
Ze had me zien uitstappen, dus ze wist dat wij samen waren !
Ik zei gewoon: mevrouw, mijn man is gehandicapt en mag daar dus wel staan. Zij: dat zal wel, het staat er van achter niet op. Ik: Neen, het staat er vooraan op.....
Ze draaide zich om en verdween vlug in de winkel......
Dat kan je dus ook meemaken !
En nu begint 'familie' !
Dag dames, hou jullie gezond, indien mogelijk, en, tot .... de volgende
.
Vanmiddag onze eerste 'familie-Bbq' (wij tweetjes) gedaan , waarbij we vergaten dat het vandaag .... Goede vrijdag was...
Wij eten wel elke middag warm, sta redelijk vroeg op voor de voorbereidingen, en dat lukt altijd !
Ga nog wat tv kijken, vandaag een dagje 'corona-verlof' genomen, en buiten de afwas nadien heb ik niets meer gedaan ! Moet ook eens kunnen !
MH, hetgeen jij daar vertelde van in de ALDI , doet me sterk denken aan wat wij eens meemaakten : We waren naar de Okay gereden voor onze boodschappen en moesten wat wachten voor een mevrouw, die op haar gemakje verder ging, terwijl wij dan, als ze gepasseerd was, indraaide op een gehandicapte plaats voor de auto. Ik stapte eerst uit zodat manlief zijn auto beter kon zetten want het was vrij druk. Ze draaide zich om en zei tegen mij : dat vind ik nu schandalig se, iemand gelijk hij (op mijn man) die op een gehandicapte plaats gaat staan, gewoon omdat dit korter is, terwijl een ander een plaatsje veraf moet zoeken.....
Ze had me zien uitstappen, dus ze wist dat wij samen waren !
Ik zei gewoon: mevrouw, mijn man is gehandicapt en mag daar dus wel staan. Zij: dat zal wel, het staat er van achter niet op. Ik: Neen, het staat er vooraan op.....
Ze draaide zich om en verdween vlug in de winkel......
Dat kan je dus ook meemaken !
En nu begint 'familie' !
Dag dames, hou jullie gezond, indien mogelijk, en, tot .... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: ik vond het heel origineel van vriendin, je moet er maar opkomen.Zo had haar kleinzoontje toch zijn cadeautje en "kusjes".
Zoon en schoondochter hebben beslist om een trampoline te kopen voor de verjaardag van de ukjes, de familie kan dan een stukje mee betalen.Is wel een goed idee, alhoewel ik vind dat ukkemeisje daar toch wat te klein voor is.
Ik kook steeds s'avonds warm, dat is nog een gewoonte van vroeger.Maar ik vind het ook wel gemakkelijk, dan kan je overdag gewoon doorwerken.Een boterham is vlug gegeten.Enkel in het weekend kook ik s'middags.
Dames, tot morgen allemaal.
MM: ik vond het heel origineel van vriendin, je moet er maar opkomen.Zo had haar kleinzoontje toch zijn cadeautje en "kusjes".
Zoon en schoondochter hebben beslist om een trampoline te kopen voor de verjaardag van de ukjes, de familie kan dan een stukje mee betalen.Is wel een goed idee, alhoewel ik vind dat ukkemeisje daar toch wat te klein voor is.
Ik kook steeds s'avonds warm, dat is nog een gewoonte van vroeger.Maar ik vind het ook wel gemakkelijk, dan kan je overdag gewoon doorwerken.Een boterham is vlug gegeten.Enkel in het weekend kook ik s'middags.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Wij eten nu meestal 's middags warm, eten we 's avonds dan is het laat en wordt de afwas vergeten.
's middags volstaat een boterham, tegen dat ik honger heb is het ver 2 uur de laatste tijd.
Gisteren een dip-dagje. ik had veel pijn in mijn schouder en ondanks het veelvuldig gebruik van de warmtespray had ik geen soelaas. na het middagmaal van vis en een grote portie krinkelfrieten uit onze diepvries, frituur is maar 's avonds open, raadde ventje me aan naar mijn bed te gaan, helemaal ingesmeerd met flexium. zo gezegd zo gedaan en tegen kwart voor 6 werd ik wakker en was de pijn wegge-ebd. Lastig zo, een uitgewerkte denervatie. het is minder dan een jaar geweest: op 9 april was de tweede denervatie. ( dan van de rug)
Dinsdag naar de dokter bellen voor een afspraak voor een spuitje in die schouder.
Vannacht ook gezorgd dat ik met de dekens zo lag dat de schouder niet bloot kon liggen.
Hoor ventje opstaan, er was een update vanuit Brussel gedaan en dat gebeurd 's nachts, en die was gaan kijken hoe het stond. blijf nog liggen, heb ook last van tranende ogen: stuifmeel, we zetten het raam nu niet open. ( anders stond die de hele dag op kip en neen Gimly klimt er niet in, dat deed zelfs avontuurlijke Vinny niet)
Gisteren er toch weer een paar gezien die de 1, 5 regel met de voeten traden en kinderen die op straat voetbalden.
Ze hadden beter gezegd: maatregelen tot 1 juni, dan zou de geestelijke mentaliteit nu niet naar : als ik het moet krijgen dan is het maar zo en ik zit al veel te lang in m'n kot, 1 keer kan geen kwaad.
Politie is opgetreden tegen een man die op het strand zat in z'n eentje, maar een mens is een kuddedier en dat weet de politie ook. nochthans veel strand, maar ja. Dat er daar weer kritiek op kwam dat kon je wel peinzen. mekaar de duvel ( en niet het bier) aandoen via sociale media.
't was 't kamp van de man tegen die, die de politie gelijk gaven. ook een wat ouder koppel is beboet in het bosje ( maria-hendrika) die even waren gaan zitten wegens gezondheidsproblemen. elk 250 euro. Man reageerde op het ostends nieuws dat ze per fiets waren en dat hij niet ging betalen ( burgervader hanteert systeem paraplu) en lap: de woordenoorlog was begonnen.
Ga vlug m'n koffie opdrinken, seffens gaat de telefoon.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Wij eten nu meestal 's middags warm, eten we 's avonds dan is het laat en wordt de afwas vergeten.
's middags volstaat een boterham, tegen dat ik honger heb is het ver 2 uur de laatste tijd.
Gisteren een dip-dagje. ik had veel pijn in mijn schouder en ondanks het veelvuldig gebruik van de warmtespray had ik geen soelaas. na het middagmaal van vis en een grote portie krinkelfrieten uit onze diepvries, frituur is maar 's avonds open, raadde ventje me aan naar mijn bed te gaan, helemaal ingesmeerd met flexium. zo gezegd zo gedaan en tegen kwart voor 6 werd ik wakker en was de pijn wegge-ebd. Lastig zo, een uitgewerkte denervatie. het is minder dan een jaar geweest: op 9 april was de tweede denervatie. ( dan van de rug)
Dinsdag naar de dokter bellen voor een afspraak voor een spuitje in die schouder.
Vannacht ook gezorgd dat ik met de dekens zo lag dat de schouder niet bloot kon liggen.
Hoor ventje opstaan, er was een update vanuit Brussel gedaan en dat gebeurd 's nachts, en die was gaan kijken hoe het stond. blijf nog liggen, heb ook last van tranende ogen: stuifmeel, we zetten het raam nu niet open. ( anders stond die de hele dag op kip en neen Gimly klimt er niet in, dat deed zelfs avontuurlijke Vinny niet)
Gisteren er toch weer een paar gezien die de 1, 5 regel met de voeten traden en kinderen die op straat voetbalden.
Ze hadden beter gezegd: maatregelen tot 1 juni, dan zou de geestelijke mentaliteit nu niet naar : als ik het moet krijgen dan is het maar zo en ik zit al veel te lang in m'n kot, 1 keer kan geen kwaad.
Politie is opgetreden tegen een man die op het strand zat in z'n eentje, maar een mens is een kuddedier en dat weet de politie ook. nochthans veel strand, maar ja. Dat er daar weer kritiek op kwam dat kon je wel peinzen. mekaar de duvel ( en niet het bier) aandoen via sociale media.
't was 't kamp van de man tegen die, die de politie gelijk gaven. ook een wat ouder koppel is beboet in het bosje ( maria-hendrika) die even waren gaan zitten wegens gezondheidsproblemen. elk 250 euro. Man reageerde op het ostends nieuws dat ze per fiets waren en dat hij niet ging betalen ( burgervader hanteert systeem paraplu) en lap: de woordenoorlog was begonnen.
Ga vlug m'n koffie opdrinken, seffens gaat de telefoon.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Weer een nieuwe dag.
MJ, als manlief iemand ziet die echt wel niet gehandicapt is, maar toch een parkeerplaats inneemt van een gehandicapte, gaat hij er naar toe en vraagt die persoon of die mentaal gehandicapt is. Meestal staan ze dan met hun mond vol tanden ofwel zeggen ze dat het maar voor 5 minuten is.
Spijtig dat de paashaas niet bij oma en opa mogen komen. Maar gelukkig mag hij bij de ouders komen, want hij heeft een essentieel beroep volgens Marc Van Ranst.
Heb al een reuzestrijk achter de rug. Had die niet kunnen doen omdat ik met mijn dressing bezig was en daarvan veel aan het wassen was. Gisteren dan de gewone was gedaan en die buiten laten drogen, een ganse paraplu vol + een droogrekje. En die heb ik dus nu net gedaan. En de vaatwasser is ook al leeg geruimd. Daarvan staat ook al alles op zijn plaats.
Nu meteen alles gaan stofzuigen en dan is het HH voor vandaag gedaan. Heb ik een rustige namiddag om buiten van het zonnetje te genieten.
Manlief heeft gisteren alle tuinmeubilair afgewassen, dat zijn dingen die hij moet doen, van die taken kan ik er echt niet meer bij doen als ik hier in huis reeds alles gedaan heb. En gisteren had hij een dagje verlof net zoals volgende maandag.
Gisteren bij de wandeling was Matice bijna in een hoopje glas getrapt. Heb hem, misschien wel een beetje te ruw, naar mij toegetrokken, maar wou voorkomen dat hij glas in zijn pootjes kreeg, dat heeft Simon eens mee gemaakt en dan zijn we verschillende keren naar de dierenarts moeten gaan.
Geniet allemaal op jullie manier van deze zonnige zaterdag. En een dikke sterkteknuffel voor die Seizoentjes die het moeilijk hebben. Liefs aan jullie allen.
-

Goed paasweekend alle seizoentjes,
nog mooi weer dus geniet ervan
Geen nieuws hier dus is het kort
Sterkte aan wie het nodig heeft en hou het
rustig in uw eigen buurt... hoop doet leven
zo gaan we door... en we hopen op beter...
Groetjes aan allen en tot....
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Redelijk veel politie op straat.Ben naar het wzc van vader gereden voor de was, en onderweg zeker 3 x politie gezien.Ik heb steeds een brief bij me , met de vermelding van de ophaling van de was (moesten ze me tegenhouden).Ik had voor vader ook paaseitjes mee en een potje gele bloemen, zo is het voor hem ook een beetje Pasen.
Heb al een paasstukje in elkaar gestoken , met hetgeen ik nog liggen had.Is nog geslaagd ook
Wat we deze namiddag gaan doen, weet ik niet, waarschijnlijk in de tuin zitten.
Dames, allemaal een fijn paasweekend.
Redelijk veel politie op straat.Ben naar het wzc van vader gereden voor de was, en onderweg zeker 3 x politie gezien.Ik heb steeds een brief bij me , met de vermelding van de ophaling van de was (moesten ze me tegenhouden).Ik had voor vader ook paaseitjes mee en een potje gele bloemen, zo is het voor hem ook een beetje Pasen.
Heb al een paasstukje in elkaar gestoken , met hetgeen ik nog liggen had.Is nog geslaagd ook
Wat we deze namiddag gaan doen, weet ik niet, waarschijnlijk in de tuin zitten.
Dames, allemaal een fijn paasweekend.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Heb al een tijdje in de tuin gezeten.
De buren met hun bezoek ook.
Ik vind dat tegen de goei manier.
Maar ja, daar zijn altijd mensen die boven de wet staan...
Ik heb een spannend boek gelezen over een schipbreuk op een eiland in de Indische Oceaan.
En wat ik tof vond een heleboel achtergrondinformatie gevonden over dat eiland dat dus echt bestaat.
Tot in den draai
De buren met hun bezoek ook.
Ik vind dat tegen de goei manier.
Maar ja, daar zijn altijd mensen die boven de wet staan...
Ik heb een spannend boek gelezen over een schipbreuk op een eiland in de Indische Oceaan.
En wat ik tof vond een heleboel achtergrondinformatie gevonden over dat eiland dat dus echt bestaat.
Tot in den draai
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
VROLIJK PASEN!
Fijne dag en keep Safe!
VROLIJK PASEN!
Fijne dag en keep Safe!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Allereerst voor jullie allemaal een vrolijk Pasen gewenst.
Muddy Maddy, hopelijk een beetje minder pijn vandaag in de gewrichten.
Oma-C, denk dat jij gisteren in de schaduw zalig op jouw terras hebt gezeten. In de zon was het gisteren bijna te warm.
Anjelier, met zo'n trampoline amuseren ze zich wel hoor. Hebben jullie ook een veiligheidsnet erom heen ?
Kinderen in de buurt hebben er ook een en die gebruiken dat veel met heel veel gelach en plezier. En het is bovendien goed voor wat lichaamsbeweging. Jullie hebben echt wel een goede keuze gemaakt.
HVT, ja , er blijven mensen bestaan die het blijkbaar nog niet zo goed begrepen hebben. En die zullen het nooit begrijpen. Alhoewel manlief gisteren ook een niet essentiële verplaatsing heeft gemaakt, maar dat was voor een goed doel
Maar onze buren , hoe lief ik ze ook heb, waren Pasen aan het vieren met de kinderen en de kleinkinderen, daaraan ergerde ik me toch een beetje. Ik begrijp ze wel, maar toch.
MJ, jullie gisteren ook kunnen genieten van de zomerse dag ?
En dan de niet essentiële verplaatsing van manlief. Met dat warme weer waren we gisteren het buitenspeelgoed van Matice aan het controleren en de buit was heel mager, 1 bal en nog een buitenspeeltje dat de winter en Matice overleefd had. En Matice is pas gelukkig als het veel is, hij speelt met verschillende speeltjes tegelijk, zowel binnen als buiten. Even overlegd met elkaar en besloten dat manlief naar een grote dierenspeciaalzaak zou rijden om wat nieuw speelgoed te gaan halen + VIYO, want die was bijna op.
Waar Matice ook gek van is, is zo'n tunnel waar hij in kan kruipen en aan het andere eind dan terug uitkomt. Doet hij te pas en te onpas in de hondenschool tot grote hilariteit van menig ander.
Dus manlief naar de dierenzaak, was ook eens goed voor de batterij van de auto zo'n verder ritje.
Ik bleef dus braaf thuis. Manlief had dan 5 buitenspeelgoedjes gekocht en daarvan trok hij dan een foto en stuurde die me door zodat ik ook ja of nee kon zeggen, maar alles was goed gekozen. Enkel de tunnel dan , die was niet voorradig en heeft hij daar moeten bestellen en die zou dan volgende week al in de winkel zijn.
Het winkelen daar ging heel efficiënt wist manlief me te zeggen. Mandjes nemen mocht niet, je moest een karretje nemen wat voor jouw neus ontsmet werd. Er mochten maar een bepaald aantal mensen in de winkel, het was dus een beetje wachten. Als er 1 klant buiten kwam, mocht er een nieuwe klant binnen. Ook werd gevraagd niet alle spullen aan te raken als je je ze niet moest hebben. Honden mochten daar voor een keertje niet binnen, enfin , alles was daar super georganiseerd.
En dat was het allemaal waard. Want toen manlief terug thuis was en de nieuwe buitenspeeltjes aan Matice gaf, wist hij niet wat eerst te kiezen en hij werd er nog vrolijker van dan hij al is. Hij heeft er een ganse namiddag en vooravond mee gespeeld. En dan heeft hij zijn tunnel nog niet, dan kan hij zijn geluk helemaal niet op. Manlief zei trouwens dat er naar omstandigheden toch veel verkeer was.
Goed, het was dus een niet essentiële verplaatsing, maar ben toch heel blij voor Matice
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes Liefs en een knuffel voor jullie allemaal.
-
Goede Paaszondag aan alle seizoentjes,

Er zijn veel mensen die niet meer doen wat er moet
maar je kan er niks tegen zeggen want dan bijten ze
je neus af...en zo zullen we nog langer moeten binnen blijven
ik vind het erg maar ze moesten allemaal ziek worden
Wie niet horen wil moet voelen...
clive, goed dat die winkel open was voor Matice...
M-M fijne Paaszondag, niks te vertellen
Helena, ongedisciplineerde buren, jammer...maar vervelend
anjelierken, kindjes zullen blij zijn met de trampoline,
sterkte voor je vader en de rest van de familie
Alle seizoentjes een fijne zondag verder
en we blijven doen wat moet
Probeer gezond te blijven , sterkte allemaal

Er zijn veel mensen die niet meer doen wat er moet
maar je kan er niks tegen zeggen want dan bijten ze
je neus af...en zo zullen we nog langer moeten binnen blijven
ik vind het erg maar ze moesten allemaal ziek worden
Wie niet horen wil moet voelen...
clive, goed dat die winkel open was voor Matice...
M-M fijne Paaszondag, niks te vertellen
Helena, ongedisciplineerde buren, jammer...maar vervelend
anjelierken, kindjes zullen blij zijn met de trampoline,
sterkte voor je vader en de rest van de familie
Alle seizoentjes een fijne zondag verder
en we blijven doen wat moet
Probeer gezond te blijven , sterkte allemaal
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne Paaszondag allemaal...... en ook wij 'blijven in ons kot'......
Tot ...... de volgende......
Tot ...... de volgende......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen