In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige morgen iedereen
het beloofd een mooie dag te worden vandaag volgens het weerbericht
maar we hebben vandaag toch enkele werkjes te doen mijn ventje en ik
mijn ventje staat al in de startblokken om dadelijk nog wat snoeiwerk te doen in de tuin en gelukkig kan hij vandaag wat in de schaduw werken en ik heb deze voormiddag ook nog enkele werkjes te doen en dan later in de namiddag gaan we nog de rest van het appartement opkuisen , want moesten er zich opeens nieuwe huurders aanbieden dan is alles klaar om zo rap mogelijk de sleutel te overhandigen en zijn we daar ook al van af
omadina veel plezier met jou tennis sport en zo lang als het gaat heb je groot gelijk dat je in beweging blijft , en gelukkig kan jij nog een beetje bemiddelen tussen jou vriend en zijn zoon
en jou dochter is op de sukkel met haar schouder zie ik , hopelijk helpt die inspuiting want ik heb al tientallen inspuitingen gekregen met cortisone voor verschillende mankementen die ik eigenlijk niet meer kwijt geraak maar na iedere inspuiting is de pijn dan toch een tijdje weg maar helaas komt dat bij mij altijd weer terug en na enkele maanden moet ik dan terug een inspuiting krijgen
puzzel ook een goeie morgen
Remie groot gelijk dat je het rustig aan doet vandaag , sterkte voor morgen
allé ik ga verder doen sè en eerst langs de badkamer passeren
voor iedereen nog een aangename maandag verder
daaaag

het beloofd een mooie dag te worden vandaag volgens het weerbericht
maar we hebben vandaag toch enkele werkjes te doen mijn ventje en ik
mijn ventje staat al in de startblokken om dadelijk nog wat snoeiwerk te doen in de tuin en gelukkig kan hij vandaag wat in de schaduw werken en ik heb deze voormiddag ook nog enkele werkjes te doen en dan later in de namiddag gaan we nog de rest van het appartement opkuisen , want moesten er zich opeens nieuwe huurders aanbieden dan is alles klaar om zo rap mogelijk de sleutel te overhandigen en zijn we daar ook al van af
omadina veel plezier met jou tennis sport en zo lang als het gaat heb je groot gelijk dat je in beweging blijft , en gelukkig kan jij nog een beetje bemiddelen tussen jou vriend en zijn zoon
en jou dochter is op de sukkel met haar schouder zie ik , hopelijk helpt die inspuiting want ik heb al tientallen inspuitingen gekregen met cortisone voor verschillende mankementen die ik eigenlijk niet meer kwijt geraak maar na iedere inspuiting is de pijn dan toch een tijdje weg maar helaas komt dat bij mij altijd weer terug en na enkele maanden moet ik dan terug een inspuiting krijgen
puzzel ook een goeie morgen
Remie groot gelijk dat je het rustig aan doet vandaag , sterkte voor morgen
allé ik ga verder doen sè en eerst langs de badkamer passeren
voor iedereen nog een aangename maandag verder
daaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
bloed moeten prikken net voor mijn schildklier. Bellen ze van het ziekenhuis vrijdag tussen de middag, dat ik woensdag gebeld zal worden voor de uitslag. Ik was er op dat moment niet en mijn man zegt>wat uitslag. Nou van Uw vrouws' bloedprikken, was het antwoord. Nou zegt mijn man, daar hebben wij geen oproep van gehad en de prikpost is nu gesloten tot maandag. Dus vanmorgen vlug gedaan en maar hopen dat de arts a.s. woensdag de uitslag heeft>duurt twee dagen!
-
halloooo een goeie avond allemaal
deze voormiddag een lastig werkje gedaan samen met mijn ventje in de tuin
en het was al bijna 13u toen we gedaan hadden en toen moest ik nog aan het middageten beginnen waardoor we dan maar om 13.30u gegeten hebben , maar dat vinden wij niet erg als we eens laat eten 's middags
en dan na het middageten wat uitgerust in de zetel voor de tv en een dafalgan moeten nemen want ik was geradbraakt en gekraakt tegelijk
en dan hebben we onze plannen voor later in de namiddag maar veranderd , want we zouden het appartement verder gaan opkuisen en dat zullen we dan maar op een andere dag doen
en nu doe ik vandaag niks meer sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
en na een ontspannend bad zal ik mij zeker in mijn zetel placeren voor de rest van de avond
en morgen doen we het dan wat rustiger aan
daaaaag

deze voormiddag een lastig werkje gedaan samen met mijn ventje in de tuin
en het was al bijna 13u toen we gedaan hadden en toen moest ik nog aan het middageten beginnen waardoor we dan maar om 13.30u gegeten hebben , maar dat vinden wij niet erg als we eens laat eten 's middags
en dan na het middageten wat uitgerust in de zetel voor de tv en een dafalgan moeten nemen want ik was geradbraakt en gekraakt tegelijk
en dan hebben we onze plannen voor later in de namiddag maar veranderd , want we zouden het appartement verder gaan opkuisen en dat zullen we dan maar op een andere dag doen
en nu doe ik vandaag niks meer sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
en na een ontspannend bad zal ik mij zeker in mijn zetel placeren voor de rest van de avond
en morgen doen we het dan wat rustiger aan
daaaaag

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Marietteke wat een lieve foto van jou en jouw moedertje.
Remie , heel veel sterkte voor jou morgen . Ik zal voor je duimen .
Zonnebloemetje rustig aan he ?
Allemaal hier een hele fijne avond : Veertje van t zeetje , marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos en nefertari .

Remie , heel veel sterkte voor jou morgen . Ik zal voor je duimen .
Zonnebloemetje rustig aan he ?
Allemaal hier een hele fijne avond : Veertje van t zeetje , marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos en nefertari .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Effe binnenwippen om Remie
sterkte te wensen voor morgen

en Remie...... we duimen natuurlijk voor je

nog een fijne avond aan iedereen en voor straks
welterusten

sterkte te wensen voor morgen

en Remie...... we duimen natuurlijk voor je

nog een fijne avond aan iedereen en voor straks
welterusten

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Luitjes voor het duimen, doet me goed..!
Goeiemorgen Luitjes 
8:30u Sta ik aan de centrale Bali voor een dagopname i.v.m. ’n preoperatie (keel/strottenhoofd) van het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda.
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen.
Remie veel sterkte vandaag en ik duim mee voor een goede uitslag.
Marietteke een mooie foto van jou en je moeder.
Ik zit te wachten tot de was is uitgedraaid,de pedicure is net geweest dus we hebben de voetjes weer lekker verzorgd.
Schoonzoon komt straks de oude vrieskist afvoeren naar de stort,zijn we daar ook weer vanaf.
fijne dag allen.
Remie veel sterkte vandaag en ik duim mee voor een goede uitslag.
Marietteke een mooie foto van jou en je moeder.
Ik zit te wachten tot de was is uitgedraaid,de pedicure is net geweest dus we hebben de voetjes weer lekker verzorgd.
Schoonzoon komt straks de oude vrieskist afvoeren naar de stort,zijn we daar ook weer vanaf.
fijne dag allen.
Iedere dag een lach
-
hallooooo een goeie avond alweer
vandaag weer een goed gevulde dag maar deze namiddag toch een koffie of twee gedronken in onze favoriete tearoom en er van genoten
voor morgen is onze dag ook alweer gevuld met in de voormiddag nog de laatste kuiswerkjes in het appartement en in de namiddag ook nog naar de kinesist voor mijn rugpijn die ondertussen toch al wat beter is als ik niet teveel doe op één dag , dus opletten geblazen en op tijd eens op de rem staan
Remie hopelijk alles goed met jou en we hopen dat je een goeie uitslag krijgt zodat het weer goed komt met jou , veel sterkte en een spoedig herstel
marietteke al enkele dagen vermist ??????????????????????????????????????
Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , Remie , granny M , miesje , An-Wildflower , omadina , marietteke , ghyra , Bekske , jadi , Bertje , Sita , Flowers , grootjegerda , Tontoos
voor jullie allemaal nog een gezellige avond verder
daaaaag

vandaag weer een goed gevulde dag maar deze namiddag toch een koffie of twee gedronken in onze favoriete tearoom en er van genoten
voor morgen is onze dag ook alweer gevuld met in de voormiddag nog de laatste kuiswerkjes in het appartement en in de namiddag ook nog naar de kinesist voor mijn rugpijn die ondertussen toch al wat beter is als ik niet teveel doe op één dag , dus opletten geblazen en op tijd eens op de rem staan
Remie hopelijk alles goed met jou en we hopen dat je een goeie uitslag krijgt zodat het weer goed komt met jou , veel sterkte en een spoedig herstel
marietteke al enkele dagen vermist ??????????????????????????????????????
Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , Remie , granny M , miesje , An-Wildflower , omadina , marietteke , ghyra , Bekske , jadi , Bertje , Sita , Flowers , grootjegerda , Tontoos
voor jullie allemaal nog een gezellige avond verder
daaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
bloemeke hier ben ik hoor , was er gisteren niet van gekomen ,
toen ik mijne pc wou open doen , was mijn buurvrouwtje er ,
en ze is nogal lang blijven zitten , om wat bij te kletsen ,
dus nu dan nog efkens langs geweest hé ,
voordat ik hier "vermist " wordt ,
iedereen bedankt voor de komplimentjes van ons moeke hare foto ,

Remie mijn duimpje was ook zo voor jou vandaag hoor ,
thijli altijd goed , zo'n voetjes die gesoigneerd zijn hoor ,
An windflower , weer mooi plaatje , je bloem ,
puzzel , hopelijk een goede bloedonderzoek voor jou ,
omadina , hopelijk is je dochter vlug beter ,
en komt het ook inorde met je vriend en zijn zoon ,
ik ga iedereen 'n fijne avond wensen ,
slaapwel en tot morgen
geluk vind je onverwacht
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Vanuit het Noordelijk Holland geen nieuws .
Marietteke weer terug van vermist
Hopelijk alles goed met Remie .
Lenk , zonnebloemetje , thijli , mama-inge , puzzel , Remie , granny M , MiesMarpel , omadina , marietteke , ghyra , Bekske , jadi , Bertje , Sita , Flowers , grootjegerda , Tontoos
voor jullie allemaal ook nog een gezellige avond .

Marietteke weer terug van vermist
Hopelijk alles goed met Remie .
Lenk , zonnebloemetje , thijli , mama-inge , puzzel , Remie , granny M , MiesMarpel , omadina , marietteke , ghyra , Bekske , jadi , Bertje , Sita , Flowers , grootjegerda , Tontoos
voor jullie allemaal ook nog een gezellige avond .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
hallooootjes
nog efkes voor het slapen gaan hier binnen springen sè
oef marietteke ik zal toch beter slapen nu ik weet dat je niet meer vermist bent
maar met je buurvrouwtje efkes bijpraten dat moet ook kunnen hé , groot gelijk want goede buren zijn tegenwoordig zeldzaam geworden
wauw An wat een mooie bloem op die foto van jou en dan nog juist in mijn favoriete kleur , echt mooi hoor
allé het zandmannetje is al in aantocht sè
en deze namiddag had ik ook een afspraak bij de tandarts en nu zijn mijn tandjes weer als nieuw en goedgekeurd voor 6 maanden
slaapwel iedereen en tot morgen

nog efkes voor het slapen gaan hier binnen springen sè
oef marietteke ik zal toch beter slapen nu ik weet dat je niet meer vermist bent
maar met je buurvrouwtje efkes bijpraten dat moet ook kunnen hé , groot gelijk want goede buren zijn tegenwoordig zeldzaam geworden
wauw An wat een mooie bloem op die foto van jou en dan nog juist in mijn favoriete kleur , echt mooi hoor
allé het zandmannetje is al in aantocht sè
en deze namiddag had ik ook een afspraak bij de tandarts en nu zijn mijn tandjes weer als nieuw en goedgekeurd voor 6 maanden
slaapwel iedereen en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***