In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Nu het mij nog steeds niet gegeven is op 't ogenblik om weer ’n klein stukje met de
effe te proberen om buiten een frisse neus te gaan halen gaan we ons binnenshuis maar wat vermaken. Het rondje fietsen komt hopelijk ook wel weer op een of andere manier, we doen er in ieder geval onze uiterste best voor..!
Stukje lopen c.q. wandelen is voor mij al jaren geen optie..! (i.v.m. ongeluk 1999)

Straks ga ik weer richting ‘t logeeradres, maar na de
ga ik direct weer naar huis. Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, kun je dat nu geloven . . Ik duw punt andere lijn , en floep gans mijn tekst weg . . grrr . . .
Ik ben al vroeg in de weer, mijn Suzke staat al op wacht om de waterstraat = car wash binnen te gaan .
Tja dat is een nadeel als je op een appartement woont. Je kan uw auto niet meer zelf kuizen . .
Morgen moet mijn tuut tuut binnen voor de "schouwinghe"= autokeuring.
Het was zalig aangenaam buiten . . Om 11u mag ik mijn Suzke gaan halen . . Even dit , de car wash is hier het hoekje om.
Michiel ,
Ik ben zo blij dat je gisteren een voormiddag had met een super gouden rand aan . . Ik duim dat het voor herhaling vatbaar is . En dat er nog veel van zo'n mooie momenten komen .
Ann , gaat het al wat beter met je ? . . Oeps uw man ook al, tja als het in huis zit . . loopt Mijnheer Microob of is het Bacil de rij van de bewoners af . .
Inge het is weer fris in huis, het kan er weer eens tegen zo te lezen . Hier wordt er morgen "gezogen" . In Den Belgiek stofzuigen wij . .
Tja Remie hier in mijn gezin/familie is de muziek zo wat de rode draad . . Ik denk dat je nu op uw logeer adres bent . . En blijven ademen mateke . . ♥ En nu ga ik die koddige puzzel met heel veel plezier maken
DIT NOG EEN FERME DIKKE PROFICIAT MET JULLIE HUWELIJK ! ! !
Marietteke ook van mij een Dikke PROFICIAT met jullie 53jarig huwelijk . Tja ik en ventje waren net geen 48j getrouwd ..
Zonnebloemetje haartjes terug in de plooi, je kan er weer tegen sé .. En ja als je in "Bruchhe" woont . . . . zelf in te vullen woeha . .
Hopelijk ben ik niemand vergeten . Bij deze aan IEDEREEN een mooie zonnige dag
Menu: gehakt met veel champignons njam njam en een Belgisch patatje er bij ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Michieldvd
Jadi, ik hoop het ook.
Remie veel sterkte en hopelijk vlug thuis van uw logeeradres.
Menu was een kippenworst met aardappelen en worteltjes en erwten (blikje)
Bij deze wens ik ook iedereen een prettige dag verder.
Remie veel sterkte en hopelijk vlug thuis van uw logeeradres.
Menu was een kippenworst met aardappelen en worteltjes en erwten (blikje)
Bij deze wens ik ook iedereen een prettige dag verder.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allen ,
Remie bij logeeradres geweest en hopelijk weer thuis nu .
Jadi is je Suzke weer spik en span nu ?
Michiel ook al weer gegeten .
Hier vanmorgen bij vriendin op koffieleut geweest .
Zo meteen even boodschappen doen in de super
tot later toedeloe
Remie bij logeeradres geweest en hopelijk weer thuis nu .
Jadi is je Suzke weer spik en span nu ?
Michiel ook al weer gegeten .
Hier vanmorgen bij vriendin op koffieleut geweest .
Zo meteen even boodschappen doen in de super

tot later toedeloe
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag allemaal
allé hier weeral eens een drukke dag , deze voormiddag naar de kiné en daarna nog gaan tanken en ook naar den Aldi , maar gelukkig had ik niet veel werk aan het middageten
want er stond sinds gisterenavond een grote pot verse soep in de koelkast
en ik heb spaghetty maison gemaakt en de saus had ik maar op te warmen omdat die al voordien was gemaakt , en het heeft gesmaakt
An , oei je man ook al ziek , ja als je bij de hond slaapt dan vang je zijn vlooien zeggen wij hier altijd
, maar hopelijk zijn jullie vlug weer beter hoor
en ik ben gisteren om nieuwe krullen geweest en nu kan ik er weer een tijdje tegen sè
inge veel kuiswerk nu dat het herfst is , ja das het voordeel van in een appartement te wonen vind ik
Michiel tis hier bij ons ook al een beetje traditie geworden om 's avonds in onze zetel voor de tv te zitten of te liggen voor mijn ventje , en ik denk dat ik daar een beetje aan verslaafd ben , maar ja als het dat maar is hé
Remie hopelijk ben je niet te laat thuis van het ziekenhuis
en dan kan je nog genieten van je avond samen met Gina
jadi , je tuut tuutje alweer proper , goed zo
en hopelijk ben je goed gekeurd
en ik ga nog steeds naar mijn kapster van gewoonte hoor , dus niet in Brugge
maar aan de kanten van Oostende , en van bij ons hier zitten wij direct op de snelweg en staan we in geen tijd aan de rand van Oostende
marietteke alles goed verlopen op jullie huwelijksverjaardag ???
oei mijn droogkast roept alweer
voor alle leutertjes nog een gezellige woensdag verder
tot later

allé hier weeral eens een drukke dag , deze voormiddag naar de kiné en daarna nog gaan tanken en ook naar den Aldi , maar gelukkig had ik niet veel werk aan het middageten
want er stond sinds gisterenavond een grote pot verse soep in de koelkast
en ik heb spaghetty maison gemaakt en de saus had ik maar op te warmen omdat die al voordien was gemaakt , en het heeft gesmaakt
An , oei je man ook al ziek , ja als je bij de hond slaapt dan vang je zijn vlooien zeggen wij hier altijd
en ik ben gisteren om nieuwe krullen geweest en nu kan ik er weer een tijdje tegen sè
inge veel kuiswerk nu dat het herfst is , ja das het voordeel van in een appartement te wonen vind ik
Michiel tis hier bij ons ook al een beetje traditie geworden om 's avonds in onze zetel voor de tv te zitten of te liggen voor mijn ventje , en ik denk dat ik daar een beetje aan verslaafd ben , maar ja als het dat maar is hé
Remie hopelijk ben je niet te laat thuis van het ziekenhuis
en dan kan je nog genieten van je avond samen met Gina
jadi , je tuut tuutje alweer proper , goed zo
en hopelijk ben je goed gekeurd
en ik ga nog steeds naar mijn kapster van gewoonte hoor , dus niet in Brugge
marietteke alles goed verlopen op jullie huwelijksverjaardag ???
oei mijn droogkast roept alweer
voor alle leutertjes nog een gezellige woensdag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
Bedankt lieven mensen ,
voor al die toffe wensen voor mijn huwelijksverjaardag ,
Remie ik zag juist dat jullie ook al 57 jaar getrouwd zijn ,
proficiat man !
weeral avond , de dagen gaan open en toe ..
vandaag mijn fiets gaan ophalen , allee weeral 45 eurookens lichter ,
verder wens ik iedereen nog 'n fijne nachtrust toe
geluk vind je onverwacht
-
Michieldvd
Jaja, het is reeds donker.
Eind van de maand zal het om 18.30 uur al donker zijn. Geeft niet, ik heb het liefst het winteruur.
Marietteke, weer wat centjes armer maar wel een fiets die in orde is. En liggen er sneeuwbanden op??
Seffes even onder de douche en dan zoals elke avond mijn plaatsje innemen voor de tv.
Dat kan zo rustgevend zijn, nietwaar zonnebloemetje?
An-w, zo'n supersnelle winkelkar hebben we hier niet hoor.
Oei jadi, gans de tekst weg. En dan maar herbeginnen. Dat is dus even pech hebben.
Overdag gebeurt er niet veel, ik zit meestal thuis, wat knutselen of wat tv kijken naar programma's die ik heb opgenomen of naar sport natuurlijk.
En rond de middag mijn lunch klaarmaken. Simpele kost maar lekker.
Morgen ga ik misschien eventjes naar de car wash. Het is al eens nodig. En dan kan ik me nog wat bezig houden met het opkuisen van de deurslagen en de velgen.
Wens jullie nog een fijne gezellige avond. Hoop dat Remie terug thuis is.
Tschüss
Eind van de maand zal het om 18.30 uur al donker zijn. Geeft niet, ik heb het liefst het winteruur.
Marietteke, weer wat centjes armer maar wel een fiets die in orde is. En liggen er sneeuwbanden op??
Seffes even onder de douche en dan zoals elke avond mijn plaatsje innemen voor de tv.
Dat kan zo rustgevend zijn, nietwaar zonnebloemetje?
An-w, zo'n supersnelle winkelkar hebben we hier niet hoor.
Oei jadi, gans de tekst weg. En dan maar herbeginnen. Dat is dus even pech hebben.
Overdag gebeurt er niet veel, ik zit meestal thuis, wat knutselen of wat tv kijken naar programma's die ik heb opgenomen of naar sport natuurlijk.
En rond de middag mijn lunch klaarmaken. Simpele kost maar lekker.
Morgen ga ik misschien eventjes naar de car wash. Het is al eens nodig. En dan kan ik me nog wat bezig houden met het opkuisen van de deurslagen en de velgen.
Wens jullie nog een fijne gezellige avond. Hoop dat Remie terug thuis is.
Tschüss
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
wij gaan dadelijk naar ons bedje
voor iedereen nog een goede nachtrust en slaapwel
tot morgen

wij gaan dadelijk naar ons bedje
voor iedereen nog een goede nachtrust en slaapwel
tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Sorry, het gaat behoorlijk eentonig worden wat ik hier kan posten, maar ik ga straks weer richting ’t logeeradres, 8:00u staat de
ook weer klaar daar.Voor deze week hebben we dat dan ook weer gehad, en als het goed is/gaat voor zelfs de komende paar weken.
Als dan het weer ook nog wat mee gaat werken in onze omgeving, kan ik misschien ook proberen voorzichtig weer wat te gaan
aankomende dagen/weken. 
(Uit ’t archief)
Gisterenmiddag was ik weer aardig op tijd thuis, wel zeer vermoeid van de afgelopen dagen, toen niet de fut om hier nog even binnen te vallen.. sorry..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Nu kan ik er hartstikke naast zitten natuurlijk, maar ik heb het idee dat u wel wat met (mooie) auto's heeft Michiel..?Michieldvd schreef: ↑02 okt 2024, 19:56Morgen ga ik misschien eventjes naar de car wash. Het is al eens nodig. En dan kan ik me nog wat bezig houden met het opkuisen van de deurslagen en de velgen.
'k Zelf heb niet echt veel met auto's, zie het enkel als een (makkelijk) vervoersmiddel om van A naar B te komen.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Het is behoorlijk frisjes buiten
De kinderen zijn naar school en ik ga een was in de machine gooien
Het belooft een mooie droge dag te worden, dus hoop ik dat de was buiten droog word.
Verder mag de stofzuiger nog even door het huis, want de honden verharen behoorlijk
Remie, succes op je logeeradres
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Het is behoorlijk frisjes buiten
De kinderen zijn naar school en ik ga een was in de machine gooien
Het belooft een mooie droge dag te worden, dus hoop ik dat de was buiten droog word.
Verder mag de stofzuiger nog even door het huis, want de honden verharen behoorlijk
Remie, succes op je logeeradres
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Michieldvd
Klaar om aan een nieuwe dag te beginnen.
Remie, ik heb graag een propere wagen, het moet geen dure bling bling auto zijn maar wel mooi en proper onderhouden. En tegenwoordig doe ik nog geen 10000 km/jaar.
En als die gekuist wordt is het binnen en buiten
Remie, ik heb graag een propere wagen, het moet geen dure bling bling auto zijn maar wel mooi en proper onderhouden. En tegenwoordig doe ik nog geen 10000 km/jaar.
En als die gekuist wordt is het binnen en buiten
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Goede morgen Tja intussen is iedereen al bezig met een ditje en een datje .
Ik ben net klaar met het stof af te nemen .. En mijn lieve poetsdame doet de rest . . Intussen tetteren er wat , en och bij moet het niet rap nog dit , vlug nog dat . Ze mag alles doen hoe ik het zou doen . Hier geen stres . En wat dacht je . . ja ze komt graag.
Intussen is mijn ROB de robotstofzuiger de living aan het rondwandelen ..
An yip Suzke is weer spic en span, en wacht nu in zijn "kotje" om vanavond naar de garage te gaan .Waar die zal moeten buitenslapen . Want morgen moet hij nagezien worden .
Zonnebloemetje hi hi hier vandaag spaghetti maison zoals jij dit zo mooi verwoord.
Inderdaad hout vasthouden, dat de keuring goed verlopen . .
Hi hi als je haartjes maar goed zitten hé . .
Marietteke fiets terug in orde . Je bent weer veilig op de weg . Geniet er nog van het weer is goed . . Och waar is de tijd dat we spraken van Rozemieke & Annemieke . Hoe is het trouwens met je zus ?
Michiel de simpele kost dat wij kennen is nog altijd de beste vind ik ..
Remie we zijn altijd blij als we je u lezen, zelfs eens komen zwaaien zouden we al content zijn .. Dan pas weten we ook dat het redelijk gaat met je . . En ik duim dat je uw fietsje nog kan/mag gebruiken in de polders . .Geen excuses, het gaat of het gaat niet hé .
Hallo Inge, kleine wasjes , grote wasjes aan het draaien. Het moet ook gebeuren hé . Tja en hondenhaar, je kan er soms een hoofdkussen meevullen . Maar ook van katjes hoor. Mijn dochter die heeft 2 binnenkatten. .En ze laat haar robotstofzuiger 's nachts het huis rondlopen. En toch moet ze nog soms eens met de gewone stofzuiger rondlopen , vooral als de beauty's verandering van vacht krijgen .
Zo mijn lijstje heb ik afelopen van mijn laatste typen tot nu
Wens verder iedereen een super fijne dag toe
Geniet van de zon , vitamientjes opdoen voor de winter
toedeloe
menu: dat wordt spaghetti bolognaise à la Jadi. .
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.