In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeiemiddag alweer
amai nu eerst efkes mijn laptop geopend voor dat ik aan het middageten begin
deze morgen hadden we een afspraak bij de dokter om bloed te laten afnemen en hij was natuurlijk alweer een beetje in retard ( ik begrijp dat hij het druk heeft en zeker nu dat er heel veel zieken zijn ) en dus waren we maar na 10.30u terug thuis en dan moesten we nog ontbijten , en in het naar huis rijden waren we gestopt aan de carrefour om lekkere verse croissants en boterkoeken te halen en wat hebben die gesmaakt
maar na de lakens van het bed te doen en in de wasmachine te stoppen en een koekebroodje in de oven te zetten om te bakken en nog wat andere kleine werkjes is het ondertussen al weer middag
maar soit we eten niet vroeg want ons ontbijt was ook laat
Remie geen sorry hoor , we begrijpen dat het niet evident is voor jou om hier constant te komen en na die behandelingen zal je je ook wel niet altijd goed voelen hé
en gelukkig dat je nu een tijdje gerust bent want al dat geloop naar het ziekenhuis moet ook vermoeiend zijn en soms je voeten uithangen denk ik , allé bij mij zou dat toch zo zijn
dus na vandaag hopelijk wat rustiger aan voor jou en dan kan je misschien eens genieten van een klein fietstochtje , we duimen zeker voor wat beterschap voor jou

inge tis nu de tijd dat de honden hun zomervacht verliezen en volgende dinsdag gaan wij met Celine haar honden ( Myla en Elly ) naar de hondentrimster om eens goed hun ondervacht te laten uitkammen zodat ze dan veel minder haar zullen verliezen
Michiel mijn ventje is ook zo zindelijk op zijn auto en eigenlijk is auto's wassen zijn hobby en hij maakt er altijd goed zijn werk van , maar nu we in een appartement wonen sinds begin dit jaar gaat hij nu naar de selfcarwasch omdat hij die hier niet kan wassen zoals we in ons huis woonden , maar achteraf kuist hij dan wel de velgen goed en de deurslagen en natuurlijk ook de binnenkant , want hij heeft een heleboel doekjes en heel veel producten , voor alles en nog wat
jadi jij hebt geluk met zo'n goeie poetsmadam , en laat de spaghetti smaken hé
en nu kan ik er weer een tijdje tegen met mijn nieuwe krulletjes
marietteke , je zal weer goed kunnen bollen met je fiets die nagezien is , geniet er van nu dat het nog goed weer is
oei tis al laat en hoogtijd dat ik aan het middageten begin
voor iedereen nog een aangename donderdag verder
tot later

amai nu eerst efkes mijn laptop geopend voor dat ik aan het middageten begin
deze morgen hadden we een afspraak bij de dokter om bloed te laten afnemen en hij was natuurlijk alweer een beetje in retard ( ik begrijp dat hij het druk heeft en zeker nu dat er heel veel zieken zijn ) en dus waren we maar na 10.30u terug thuis en dan moesten we nog ontbijten , en in het naar huis rijden waren we gestopt aan de carrefour om lekkere verse croissants en boterkoeken te halen en wat hebben die gesmaakt
maar na de lakens van het bed te doen en in de wasmachine te stoppen en een koekebroodje in de oven te zetten om te bakken en nog wat andere kleine werkjes is het ondertussen al weer middag
maar soit we eten niet vroeg want ons ontbijt was ook laat
Remie geen sorry hoor , we begrijpen dat het niet evident is voor jou om hier constant te komen en na die behandelingen zal je je ook wel niet altijd goed voelen hé
en gelukkig dat je nu een tijdje gerust bent want al dat geloop naar het ziekenhuis moet ook vermoeiend zijn en soms je voeten uithangen denk ik , allé bij mij zou dat toch zo zijn
dus na vandaag hopelijk wat rustiger aan voor jou en dan kan je misschien eens genieten van een klein fietstochtje , we duimen zeker voor wat beterschap voor jou

inge tis nu de tijd dat de honden hun zomervacht verliezen en volgende dinsdag gaan wij met Celine haar honden ( Myla en Elly ) naar de hondentrimster om eens goed hun ondervacht te laten uitkammen zodat ze dan veel minder haar zullen verliezen
Michiel mijn ventje is ook zo zindelijk op zijn auto en eigenlijk is auto's wassen zijn hobby en hij maakt er altijd goed zijn werk van , maar nu we in een appartement wonen sinds begin dit jaar gaat hij nu naar de selfcarwasch omdat hij die hier niet kan wassen zoals we in ons huis woonden , maar achteraf kuist hij dan wel de velgen goed en de deurslagen en natuurlijk ook de binnenkant , want hij heeft een heleboel doekjes en heel veel producten , voor alles en nog wat
jadi jij hebt geluk met zo'n goeie poetsmadam , en laat de spaghetti smaken hé
en nu kan ik er weer een tijdje tegen met mijn nieuwe krulletjes
marietteke , je zal weer goed kunnen bollen met je fiets die nagezien is , geniet er van nu dat het nog goed weer is
oei tis al laat en hoogtijd dat ik aan het middageten begin
voor iedereen nog een aangename donderdag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Ons (oude) karretje houden we ook wel aardig bij, zeker als het met veiligheid heeft te maken.Michieldvd schreef: ↑03 okt 2024, 08:44Remie, ik heb graag een propere wagen, het moet geen dure bling bling auto zijn maar wel moi en proper onderhouden. En tegenwoordig doe ik nog geen 10000 km/jaar.
Onze jongste zoon Peter, die bij ons in de buurt woont, gaat er zo nu en dan mee naar de self carwash hier net om de hoek.
Zelf stofzuig ik hem dan effe uit en doe de ruiten aan de binnenkant hier thuis voor de deur. Ben ik ook gelijk nog effe bezig om mijn conditie wat op peil te houden..!
Wij moeten tegenwoordig ons uiterste best doen om nog de 2500 km. op het APK-keuringsformulier te kunnen laten noteren
En toch zouden we nu het karretje nog niet willen en kunnen missen..!
Zelf heb ik nog niet langgeleden +/_6 maanden niet kunnen c.q. mogen rijden, nou dat was 'n ramp voor mij/ons Michiel..!
Begrijp ik Jadi, zal daar de volgende keer proberen (wat) rekening mee te houden.
Maar soms, zoals de laatste keer, ben ik hier al ingepakt, ingeladen en vertrokken voordat ik er erg in heb.
Buitenshuis en elders kan ik dan niet effe
of heb daar dan ook nog 's niet altijd de gelegenheid voor. Dank u.

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
ik heb vandaag mijn datum voor oogoperatie gehad ,
is 4 december ,en tweede oog wordt op 11 december gedaan ,
zal blij zijn dat alles achter de rug is , want ik ben wél bang ,
maar ik zal kontent zijn , dat ik dan weer beter kan zien ,
MIchiel , haha , sneeuwbanden voor de fiets ,
maar het sneeuwt hier toch nooit ,
mama inge , ja zal best wel veel haartjes zijn van de dogs ,
zie het bij mijne zoon ook van die sloebers ,
dat kan je niet bijhouden h"
jadi , ik kan geloven dat je poetske graag komt ,
ik zou ook zeker graag bij jou komen werken hoor ,
want je bent echt een lieveke
En ja waar is de tijd he , van anne en rozemarieke
met mijn zus gaat het wel hoor , je kent dat he
hier en daar 'n pijneke en van die ouderdomsverschijnselen
Remie , ik zou mijn autootje ook niet kunnen missen ,
en ik rij ook niet veel ,
En hopelijk kan je toch nog wat gaan fietsen de volgende dagen
bloemeke , oh ! wat een mooie honden , ..smelt ..smelt
voor iedereen nog 'n fijne avond gewenst
geluk vind je onverwacht
-
Ergens heel begrijpelijk Marietteke, maar eigenlijk is dat nergens voor nodig.marietteke schreef: ↑03 okt 2024, 18:01ik heb vandaag mijn datum voor oogoperatie gehad ,
zal blij zijn dat alles achter de rug is , want ik ben wél bang ,
Het zijn vandaag de dag zeer kundig opgeleide, in u geval oogartsen, met de modernste technieken.
Geloof me, komt goed..!
-
Nu heb ik deze foto (weer) opgeslagen om er 'n puzzel van te kunnen maken Zonnebloemetje. We hebben volgens mij al eens eerder afgesproken dat u daar geen bezwaar over maakt toch..?
-
Michieldvd
Een goede avond allemaal, vandaag had ik een vermoeiende dag. Naar de car wash geweest en daarna nog bijna gans mijn appartementje opgekuist.
En ja zonnebloemetje, de velgen en de slagenvan de deuren en koffer moeten ook netjes zijn. Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Ik ben natuurlijk pompaf en na de douchebeurt reeds een kort dutje gedaan.
Maar toch ga ik op mijn normale uur mijn bedje opzoeken. Dat is zo een gewoonte geworden.
2 prachtige honden gezien.
Slaapwel

En ja zonnebloemetje, de velgen en de slagenvan de deuren en koffer moeten ook netjes zijn. Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Ik ben natuurlijk pompaf en na de douchebeurt reeds een kort dutje gedaan.
Maar toch ga ik op mijn normale uur mijn bedje opzoeken. Dat is zo een gewoonte geworden.
2 prachtige honden gezien.
Slaapwel

-

Yuna al even niet gezien? Soms kwam ze toch wel af en toe even langs om ook ’t puzzeltje te maken..!
Vandaag geven ze redelijk rustig en mooi weer op voor onze omgeving:

Dus misschien strak toch even proberen om op de
een frisse neus te gaan halen in de polder voor hooguit ’n halfuurtje.
(Uit archief)
Douchen doe ik nu 2 maal per dag, toch blijf ik de lucht van mijn logeeradres aan me hangen, misschien helpt zo’n klein rondje polder daar dan wel beter voor om dat van me af te schudden.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Michieldvd
Goede morgen allen,
ik ben uit bed gejaagd door een machine. Om 7.30 uur was er in de blok iemand aan het werk met een machine.
Het zonnetje zit al te piepen. Het zal een mooie herfstdag worden.. Gisteren dus mijn appartement uitgemest en het was wat veel. Maar ik voelde me zo in vorm en nu mag ik de prijs betalen. Ben zo stijf als een eiken plank.
Nog een fijne dag allemaal

ik ben uit bed gejaagd door een machine. Om 7.30 uur was er in de blok iemand aan het werk met een machine.
Het zonnetje zit al te piepen. Het zal een mooie herfstdag worden.. Gisteren dus mijn appartement uitgemest en het was wat veel. Maar ik voelde me zo in vorm en nu mag ik de prijs betalen. Ben zo stijf als een eiken plank.
Nog een fijne dag allemaal

Laatst gewijzigd door Michieldvd op 04 okt 2024, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Remie ik vind een ziekenhuis ook altijd zo stinken , kom er altijd misselijk vandaan.
Ik hoop dat je kracht genoeg had/vond om een stukje te fietsen in jouw geliefde polder.
Aan het weer zal het in elk geval niet liggen , stralend zonnetje in N en Z Holland
Wel koud , 4 graden was het hier om 9 uur .
Ai Michiel te veel gedaan in je opruimwoede , nu spierpijn .
Z'bloemeke die honden kan je zo inlijsten . Wat een plaatje !
Straks naar de yoga . Fijne vrijdag allemaal en toedeloe .

Remie ik vind een ziekenhuis ook altijd zo stinken , kom er altijd misselijk vandaan.
Ik hoop dat je kracht genoeg had/vond om een stukje te fietsen in jouw geliefde polder.
Aan het weer zal het in elk geval niet liggen , stralend zonnetje in N en Z Holland
Wel koud , 4 graden was het hier om 9 uur .
Ai Michiel te veel gedaan in je opruimwoede , nu spierpijn .
Z'bloemeke die honden kan je zo inlijsten . Wat een plaatje !
Straks naar de yoga . Fijne vrijdag allemaal en toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
een goeie zonnige vrijdagmorgen iedereen
ja tis weer efkes rap rap rap want er moeten deze voormiddag nog boodschappen gedaan worden
en ik ben al een beetje laat
Remie je mag ZEKER de foto gebruiken van de hondjes
en met dat mooi weer kan je hopelijk genieten van de gezonde buitenlucht daar bij jullie
en weer mijn lievelings koetje op de puzzel , echt heel mooi
Michiel oei oei oei overal spierpijn , ja das niet leuk want ik kan er van meespreken met die ziekte in mijn spieren , maar verzorg jezelf maar eens goed vandaag want als een ander het niet doet moet je het zelf doen hé en geniet maar van wat je doet
en dat zijn de honden van Celine
marietteke je moet echt niet bang zijn hoor voor die oogoperatie , als je zo'n 10 minuutjes kan stilliggen is het echt geen probleem en ze verdoven je oog met druppels en zalf , dus dat doet geen pijn hé en je voelt er niks van
An , ja het zijn echte schatjes die beesten , en veel plezier in de joga
oei ik moet rap verder doen
wat de tijd gaat snel
voor iedereen nog een fijne vrijdag verder
tot later

ja tis weer efkes rap rap rap want er moeten deze voormiddag nog boodschappen gedaan worden
en ik ben al een beetje laat
Remie je mag ZEKER de foto gebruiken van de hondjes
en met dat mooi weer kan je hopelijk genieten van de gezonde buitenlucht daar bij jullie
en weer mijn lievelings koetje op de puzzel , echt heel mooi
Michiel oei oei oei overal spierpijn , ja das niet leuk want ik kan er van meespreken met die ziekte in mijn spieren , maar verzorg jezelf maar eens goed vandaag want als een ander het niet doet moet je het zelf doen hé en geniet maar van wat je doet
en dat zijn de honden van Celine
marietteke je moet echt niet bang zijn hoor voor die oogoperatie , als je zo'n 10 minuutjes kan stilliggen is het echt geen probleem en ze verdoven je oog met druppels en zalf , dus dat doet geen pijn hé en je voelt er niks van
An , ja het zijn echte schatjes die beesten , en veel plezier in de joga
oei ik moet rap verder doen
wat de tijd gaat snel
voor iedereen nog een fijne vrijdag verder
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede middag iedereen
Pff, wat heb ik onrustig geslapen deze nacht.
Met als gevolg dat ik wat later paraat was om de dag te beginnen
Muizenissen en die moet ik nu alleen oplossen natuurlijk. .
Zucht . .
Ik hou het deze keer kort
Want op de radio zegt men dat het 12u is ..
Fijne dag verder
menu: brochettes van het varken , met een patatje en worteltjes
( 'k moet er nog aan beginnen )
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-

Kom op zeg Michiel, een vent van nog geen 70Michieldvd schreef: ↑04 okt 2024, 09:16Maar ik voelde me zo in vorm en nu mag ik de prijs betalen. Ben zo stijf als een eiken plank

Nu heb ik vanochtend zitten genieten op mijn
, ’t was er schitterend weer voor. Het plan was hooguit niet langer dan ‘n ½uurtje, is toch net iets meer dan een uur geworden.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...