In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie middag iedereen
onze menu
kip cordon bleu met puree en een slaatje
en eerst een lekkere zelfgemaakte erwtensoep met spekjes
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
tot later

onze menu
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Wat eten jullie toch altijd lekker, snert gaat er hierzonnebloemetje schreef: ↑27 jul 2021, 12:21halloooo een goeie middag iedereen
onze menu
tot later
![]()
ook wel in, jummie
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
hallooo een goeie namiddag iedereen
ja het is een regenachtige dag vandaag maar tis niet koud
en binnen vervelen wij ons nooit
nu komt er hier juist een goeie regenvlaag voorbij en hopelijk regent het niet te erg
we hebben zojuist onze koffie gedronken en wat later vandaag heb ik nog een afspraak bij de pedicure voor mijn voetjes te laten verzorgen en dat kan toch wel eens deugd doen
gisteren had ik een afspraak op neurologie om de zenuwgeleiding te testen met electrische pulsen en ook werd de aansturing van de spieren onderzocht met een naald op verschillende plaatsen want ik heb alsmaar meer klachten en tis niet alleen maar in mijn benen maar nu heb ik ook al klachten in mijn armen en handen en er was weer al vanalles die afwijkend was en dat was in de vorige onderzoeken ook al en nu staan er nog in Augustus enkele onderzoeken op mijn programma en daarna zal ik de uitslag weten wat er scheelt en waarom ik alsmaar moeilijker kan stappen
puzzel wat jammer van die poesjes en hoe kan dat toch
Bekske mooi plaatje hoor
mama-inge hallooooo
An hopelijk een gezellige namiddag gehad met jou vriendin
gerda geniet maar van jullie verlof daar op de camping
en hopelijk beter weer voor volgende week dan
en die erwtensoep die ik maak daar zijn wij eigenlijk een beetje verslaafd aan omdat ze zoooo lekker is
Bertje hopelijk niet teveel regen daar bij jou
marietteke geen fietsweertje zeker vandaag
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie dinsdag verder
daaaaaag

ja het is een regenachtige dag vandaag maar tis niet koud
en binnen vervelen wij ons nooit
nu komt er hier juist een goeie regenvlaag voorbij en hopelijk regent het niet te erg
we hebben zojuist onze koffie gedronken en wat later vandaag heb ik nog een afspraak bij de pedicure voor mijn voetjes te laten verzorgen en dat kan toch wel eens deugd doen
gisteren had ik een afspraak op neurologie om de zenuwgeleiding te testen met electrische pulsen en ook werd de aansturing van de spieren onderzocht met een naald op verschillende plaatsen want ik heb alsmaar meer klachten en tis niet alleen maar in mijn benen maar nu heb ik ook al klachten in mijn armen en handen en er was weer al vanalles die afwijkend was en dat was in de vorige onderzoeken ook al en nu staan er nog in Augustus enkele onderzoeken op mijn programma en daarna zal ik de uitslag weten wat er scheelt en waarom ik alsmaar moeilijker kan stappen
puzzel wat jammer van die poesjes en hoe kan dat toch
Bekske mooi plaatje hoor
mama-inge hallooooo
An hopelijk een gezellige namiddag gehad met jou vriendin
gerda geniet maar van jullie verlof daar op de camping
en hopelijk beter weer voor volgende week dan
en die erwtensoep die ik maak daar zijn wij eigenlijk een beetje verslaafd aan omdat ze zoooo lekker is
Bertje hopelijk niet teveel regen daar bij jou
marietteke geen fietsweertje zeker vandaag
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie dinsdag verder
daaaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
ni veel te vertellen ,
bloemeke geen fietsweertje vandaag ,
want af en toe zijn er soms buien ,
slaapwel allemaal
geluk vind je onverwacht
-
halloooo een goeie morgen allemaal
er is wat wind vandaag maar tis droog en volgens de regenradar zou het toch gans de voormiddag droog blijven en das juist goed want wij moeten nog de wekelijkse boodschappen doen naar de Colruyt en ook nog naar het rusthuis mijn schoonmoeder haar bril halen om naar de Pearl te gaan want ze heeft een mankementje aan haar bril en daarna ook nog haar bril terug doen nadat die weer hersteld is in het naar huis rijden
puzzel , Bekske , en mama-inge en alle andere leutertjes
ook een goeie morgen voor jullie
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaaag

er is wat wind vandaag maar tis droog en volgens de regenradar zou het toch gans de voormiddag droog blijven en das juist goed want wij moeten nog de wekelijkse boodschappen doen naar de Colruyt en ook nog naar het rusthuis mijn schoonmoeder haar bril halen om naar de Pearl te gaan want ze heeft een mankementje aan haar bril en daarna ook nog haar bril terug doen nadat die weer hersteld is in het naar huis rijden
puzzel , Bekske , en mama-inge en alle andere leutertjes
ook een goeie morgen voor jullie
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaaag

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo goede morgen iedereen
We zijn weeral aan de helft van de week
En weeral bijna een maand verder in het jaar
Dat gaat allemaal zo rap.
Ik wens iedereen een fijne dag toe
menu: kabeljauw met witte saus met prei en puree..
Gisteren was het hier Gentse waterzooi van het huis.
En ikke kreeg een pluim van mijn ventje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,,
Z'bloemeke , sterkte met alle onderzoeken en hopelijk vinden ze wat jou mankeert en , belangrijker nog , een behandeling die het probleem verhelpt .
Marietteke , ik heb ook nooit veel te vertellen hoor .
Ik klets maar wat rond .
Jadi , leuke foto haha . En de tijd vliegt af en toe inderdaad .
Ik fiets zo even naar de EKOplaza , want ze hebben sinds kort mijn favoriete drankje daar.
Vlierbessensap .
Fijne woensdag allemaal .

Z'bloemeke , sterkte met alle onderzoeken en hopelijk vinden ze wat jou mankeert en , belangrijker nog , een behandeling die het probleem verhelpt .
Marietteke , ik heb ook nooit veel te vertellen hoor .
Ik klets maar wat rond .
Jadi , leuke foto haha . En de tijd vliegt af en toe inderdaad .
Ik fiets zo even naar de EKOplaza , want ze hebben sinds kort mijn favoriete drankje daar.
Vlierbessensap .
Fijne woensdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Hey leuterkes,
ben eens naar hier gewaaid. Had de wind in de rug.
Behoorlijk mooi weer, een graad of 20 en eens geen regen van betekenis vandaag. Kan nog komen, ik weet het niet. Maar ik hoop wel dat het droog blijft.
Met het natte weer, veel naaktslakken voor de deur 's avonds en 's nachts. Ze kruipen zelfs in de plantenpot die bij de deur staat.
Daar moest dus wat aan gedaan worden. Heb van een klein emmertje wat gaten in gesneden met een cutter, en met het deksel erop is het een perfecte slakkenval.
Daar moest natuurlijk nog een goed biertje in. En aangezien ik geen alcoholische dranken nuttig heb ik dan ook niets in huis.
Ben dan maar eens naar den Aldi wat bier gaan halen voor de beestjes.
Deze morgen was mijn verbazing groot toen ik het emmertje opende. Maar liefst 10 grote dikke naaktslakken met hun zatte botten verdronken in het bier.
Allé, dan hebben ze daar dan toch iets in hun winkel die een beetje goed is. Voor de rest kopen we daar niet veel.
Ik zal er in elk geval niet van proeven, anders sta ik op mijn kop.
En zo hadden we ook weer een maaltijd deze middag.......

ben eens naar hier gewaaid. Had de wind in de rug.
Behoorlijk mooi weer, een graad of 20 en eens geen regen van betekenis vandaag. Kan nog komen, ik weet het niet. Maar ik hoop wel dat het droog blijft.
Met het natte weer, veel naaktslakken voor de deur 's avonds en 's nachts. Ze kruipen zelfs in de plantenpot die bij de deur staat.
Daar moest dus wat aan gedaan worden. Heb van een klein emmertje wat gaten in gesneden met een cutter, en met het deksel erop is het een perfecte slakkenval.
Daar moest natuurlijk nog een goed biertje in. En aangezien ik geen alcoholische dranken nuttig heb ik dan ook niets in huis.
Ben dan maar eens naar den Aldi wat bier gaan halen voor de beestjes.
Deze morgen was mijn verbazing groot toen ik het emmertje opende. Maar liefst 10 grote dikke naaktslakken met hun zatte botten verdronken in het bier.
Allé, dan hebben ze daar dan toch iets in hun winkel die een beetje goed is. Voor de rest kopen we daar niet veel.
Ik zal er in elk geval niet van proeven, anders sta ik op mijn kop.
En zo hadden we ook weer een maaltijd deze middag.......
-
Bert

Kom nog even met een tractatie voor bij de koffie.
Het is wel mijn verjaardag niet maar die van Marietteke komt wel heel snel dichtbij.
Dus alvast een proevertje. Smakelijk.
Voor de koffie moeten jullie deze keer zelf zorgen. Ik kan ook niet alles hé.....
multitasken lukt me niet.
-
hallooooo
mjammieeeeee wat een lekkere taartjes Bertje , das lief hoor van jou om ons eens te trakteren
voor mij dat frambozentaartje en de koffie zal ik wel zelf klaar maken , das geen probleem
allé ik ga verder doen want er komt dadelijk iemand om iets te kopen wat we niet meer nodig hebben
tot later , daaaaaag

mjammieeeeee wat een lekkere taartjes Bertje , das lief hoor van jou om ons eens te trakteren
voor mij dat frambozentaartje en de koffie zal ik wel zelf klaar maken , das geen probleem
allé ik ga verder doen want er komt dadelijk iemand om iets te kopen wat we niet meer nodig hebben
tot later , daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***