In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Goede morgen,
Remie de vroege vogel had waarschijnlijk de deur achter zich gesloten.
Gelukkig heeft Bekske die terug open gedaan want we geraakten niet binnen.
Sennet zal overbelast geweest zijn denk ik. Kan gebeuren.
Mooi weer, zelfs het zonnetje komt af en toe eens piepen.
Voor volgende week spreken ze al terug van regen en wind.
Deze namiddag nog eventjes erop uit trekken. We beginnen na anderhalf jaar een beetje in ons normaal ritme te komen.
Verdorie toch, heb een heel mooi appartement gevonden maar de prijs ligt lichtjes boven ons budget.....
620000 + btw en registratie kosten is me een beetje te veel. Heb tenslotte maar een klein pensioentje hé
Bovendien is het ook niet bepaald in deze streek waar ik wil gaan wonen.
En waar gaat het naartoe tegenwoordig met die energie prijzen????? Bijna niet meer te betalen.
Allé, zal stoppen met zagen.....tot latersss...
Remie de vroege vogel had waarschijnlijk de deur achter zich gesloten.
Gelukkig heeft Bekske die terug open gedaan want we geraakten niet binnen.
Sennet zal overbelast geweest zijn denk ik. Kan gebeuren.
Mooi weer, zelfs het zonnetje komt af en toe eens piepen.
Voor volgende week spreken ze al terug van regen en wind.
Deze namiddag nog eventjes erop uit trekken. We beginnen na anderhalf jaar een beetje in ons normaal ritme te komen.
Verdorie toch, heb een heel mooi appartement gevonden maar de prijs ligt lichtjes boven ons budget.....
620000 + btw en registratie kosten is me een beetje te veel. Heb tenslotte maar een klein pensioentje hé
En waar gaat het naartoe tegenwoordig met die energie prijzen????? Bijna niet meer te betalen.
Allé, zal stoppen met zagen.....tot latersss...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
het zonnetje komt af en toe piepen en het is droog , dus meer moet da nie zijn
wij hebben vandaag weer al een drukke dag met enkele afspraken en ook een afspraak bij de huisarts om bloed te trekken om mijn schildklier te controleren
deze voormiddag was sennet overbelast of er waren nodige werken bezig zeker maar geen paniek want sommige mensen zijn dan direct in paniek en ik zou niet weten waarom je je druk moet maken om zo'n futuliteit , er zijn echt ergere dingen in 't leven maar je hebt altijd van die dramaqueens hé
allé nu vlug verder doen sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een aangename donderdag verder
daaaaaaag

het zonnetje komt af en toe piepen en het is droog , dus meer moet da nie zijn
wij hebben vandaag weer al een drukke dag met enkele afspraken en ook een afspraak bij de huisarts om bloed te trekken om mijn schildklier te controleren
deze voormiddag was sennet overbelast of er waren nodige werken bezig zeker maar geen paniek want sommige mensen zijn dan direct in paniek en ik zou niet weten waarom je je druk moet maken om zo'n futuliteit , er zijn echt ergere dingen in 't leven maar je hebt altijd van die dramaqueens hé
allé nu vlug verder doen sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een aangename donderdag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Had vanmorgen eerst geen internet, er was storing.
maar is weer verholpen.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
halloooo een goeie middag allemaal
nog efkes komen koekeloeren terwijl mijn bloemkool aan 't koken is
en dadelijk verder doen aan het middageten
wij eten deze middag
bloemkool in kaassaus met snitzels en aardappelpuree
voor iedereen straks SMAKELIJK
daaaaaaag

nog efkes komen koekeloeren terwijl mijn bloemkool aan 't koken is
en dadelijk verder doen aan het middageten
wij eten deze middag
bloemkool in kaassaus met snitzels en aardappelpuree
voor iedereen straks SMAKELIJK
daaaaaaag

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Vanmorgen een uur gefietst , het was gelukkig droog .
Vanmiddag een ronde lopen langs de plas en jongste dochter komt gezellig eten.
Fijne donderdag allemaal .

Vanmorgen een uur gefietst , het was gelukkig droog .
Vanmiddag een ronde lopen langs de plas en jongste dochter komt gezellig eten.
Fijne donderdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
hallooooo
voila sè weer terug thuis van de dokter waar ik een beetje van mijn bloed heb achtergelaten
en nu ga ik nog een buitenwerkje doen want tis nu nog prachtig weer om buiten iets te doen
An wat een mooie cactussen
daaaaaag

voila sè weer terug thuis van de dokter waar ik een beetje van mijn bloed heb achtergelaten
en nu ga ik nog een buitenwerkje doen want tis nu nog prachtig weer om buiten iets te doen
An wat een mooie cactussen
daaaaaag

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Aloha
Ik heb mijn 34 Km in benen gehad. Het was lekker fiets weer. Wel druk natuurlijk en opletten.
Leuke vergadering was met het team en daarna een etentje deed raar allemaal, wel blij dat we nog eens samen waren, we zijn met 10. Ik had kleine tongetjes vis dus genomen en die was heel lekker gebakken echt niet vettig.
Geen alcohol erbij voor mij, mijn motto geen alcohol tijdens de uren, bovendien moest ik nog in het verkeer in Antwerpen al is het met de fiets
Nu wel een lekker glaasje wijn bij me en subiet dokes doen.
Ah ja de lekkere houtkachel geeft knusse warmte. Heerlijk
Slaap wel iedereen
Ik heb mijn 34 Km in benen gehad. Het was lekker fiets weer. Wel druk natuurlijk en opletten.
Leuke vergadering was met het team en daarna een etentje deed raar allemaal, wel blij dat we nog eens samen waren, we zijn met 10. Ik had kleine tongetjes vis dus genomen en die was heel lekker gebakken echt niet vettig.
Geen alcohol erbij voor mij, mijn motto geen alcohol tijdens de uren, bovendien moest ik nog in het verkeer in Antwerpen al is het met de fiets
Nu wel een lekker glaasje wijn bij me en subiet dokes doen.
Ah ja de lekkere houtkachel geeft knusse warmte. Heerlijk
Slaap wel iedereen
-
*Joy*
@An-W
Ben je alles gaan bezoeken ?
Ik wel.
https://www.fincatabayesco.com/nl/cesar-manrique.shtml
Prachtig hé .
En zijn huis ...een droom .
Groetje,
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Hier in Nederland zijn ze al aardig bezig om daar 'n stokje voor te gaan steken i.v.m. met longklachten van mensen en 't milieu.
Nu de prijzen van het Gas en Elektra de pan uitrijzen, zal dat wel ff op een laagpitje komen te staan, totdat het vuurtje weer opnieuw wordt aangestoken..!
Allebei onze zoons stoken vaak hout in hun speciale kachels daarvoor, inderdaad heel gezellige warmte Lenk.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...