In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

nizinnyke

19 jan 2022, 23:09

Goede avond allen, al zullen de meesten al onder zeil zijn als ik zie wat een vroege vogels jullie zijn :o
Naar goed gebruik even voorstellen...
Nickname heb ik voor nizinnyke gekozen (naar mijn honden).
Dit is mijn 2de poging, verleden week geprobeerd om als ponneke in te loggen - was aanvankelijk gelukt - maar ik kon nadien niet meer inloggen, en dus nu met een nieuw account maar!
Al even gepensioneerd, en dus druk met allerlei hondendingen : trainingen, wedstrijden, shows doorheen Europa, en af en toe een nestje pups. We zijn kinderloos, dus ook geen omkijken naar...
Een hobby van enkele jaren terug wil ik graag weer opnemen nl. PSP, en daar hoop ik hier ook weer veel plezier mee te beleven.
Even een poos inlezen zodat ik jullie leer kennen, en dan ook meedoen natuurlijk!
Fine nachtrust gewenst
Afbeelding

Remie

19 jan 2022, 23:28

Welkom Nizinnyke

Afbeelding

nizinnyke

20 jan 2022, 02:21

Dank je wel Remie :lol:

Voor de vroege vogels zal ik alvast de tafel klaarzetten! Kunnen ze gelijk aanschuiven....

Afbeelding

Remie

20 jan 2022, 05:54

Afbeelding

Remie

20 jan 2022, 05:56

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

20 jan 2022, 06:10

Afbeelding

Straks, zodra de deuren van de supers (AH en Aldi) open gaan, zijn wij daar om onze wekelijkse Afbeelding te doen.
Zoals U waarschijnlijk nog wel zal weten doen wij iedere ’n super, AfbeeldingGina de AH en dit irritante manneke de Aldi, dit nog altijd voor onze veiligheid vanwege corona.

‘k Hoor U ’t zeggen “stelletje schijthuizen die twee”, hebben wij geen moeite mee hoor, U doet en roept maar..! :wink:

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

20 jan 2022, 06:33

nizinnyke schreef:
20 jan 2022, 02:21
Voor de vroege vogels zal ik alvast de tafel klaarzetten! Kunnen ze gelijk aanschuiven....
Afbeelding
Heel attent van U Nizinnyke, maar bij mij bestaat 't ontbijt enkel uit 'n karig boterhammetje met een plakje kaas en 2 bakkies Afbeelding
Maar toch heel vriendelijk bedankt voor de moeite wat mij betreft... :D
Bert

20 jan 2022, 09:21

Goede morgen leuterkes,

nizinnyke, welkom bij ons groepje. Gezellig!
Dank u voor het ontbijt, maar net als Remie moet ik jammer genoeg passen wegens diabetes.
Maar een koffie koek zou ik toch wel durven nemen hoor 😉😀. Dat zal me wel smaken.
Niet op letten als we soms een beetje gek doen.
Hier is het nu echt niet koud, 4° en bewolkt. Eens geen mist.
Ook even gans de dag thuis. Is ook niet altijd zo want er zijn altijd wel hier en daar boodschappen te doen.
Allé, ben weer weg. Straks spring ik nog wel eventjes binnen.

An-W

20 jan 2022, 09:57

Goedemorgen allemaal ,

nizinnyke welkom hier . Wat ben jij nog laat online , 02.21 , slaap jij altijd zo laat ?
Er zijn hier meerdere leden met een hond :wink: .
Bedankt voor het ontbijtje . En wat is je hobby PSP ?

Remie , ik denk niet dat Ali B een Ali Bi heeft ..... :mrgreen:

Ik ben even koffie drinken bij mijn vriendin maar kom straks terug hoor :wink:

Fijne ochtend allemaal en toedeloeeeeee .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

zonnebloemetje

20 jan 2022, 10:15

hallooooo een goeie morgen leutertjes allemaal

nizinnyke welkom hoor in het k&t huisje
en zeker bedankt voor dat lekker ontbijt want dat zal smaken , mjammie

Afbeelding

Bertje mooi hoor die pot met schaal in oud roze , ik zie dat ook wel graag en glas in oud roze vind je vaak in kringwinkels voor een prijsje , maar dat past niet in mijn interieur en daarom zal ik dat niet rap kopen maar ik heb wel een mooie schaal in oud roze staan die mijn ouders gekregen hebben in 1950 als geschenk voor hun huwelijk en die staat niet in mijn living omdat ze daar niet past bij de rest maar wel boven op een tafeltje op de overloop

Lenk oei zo slecht geslapen ???? hopelijk de volgende nacht beter

Remie wat grappig die kikkers en wij passen ook nog steeds goed op met die corona hoor
want je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dat beestje

An laat de koffie maar smaken hé

marietteke hopelijk al wat beter met je ventje en verzorg jezelf ook goed hé

Afbeelding

marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en nizinnyke
nog een aangename donderdag verder

daaaaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

miesmarpel

20 jan 2022, 10:16

Goede morgen,

wees welkom, nizinnyke
een croissantje gaat er bij mij altijd wel in :wink: bedankt !

bloemeke, wat een prachtige mandjes !!!
moet die naam 'Libochovice glass " onthouden ....
en mss wat beter kijken naar het glaswerk in de kringwinkel .. waar ik graag eens binnenspring

zou een mooie vondst betekenen, helaas meer kans om de mandjes van Remie tegen te komen :D :D :D

Jadi, hoe erg voor jouw kleindochter .. opgelicht ....; ja, er zijn veel oplichters aan het werk op het internet ...beschamen het vertrouwen van eerlijke mensen ... je kan tegenwoordig precies niet voorzichtig genoeg zijn ......, bloemeke, jij verkoopt al eens iets op het internet, nog nooit geen slechte ervaringen gehad ? ik heb het nog nooit gedurfd iets op het internet te verkopen , juist door die verhalen die de ronde doen ...

marietteke, gaat het een beetje ! knuffie ..

tot later

voor wie nog een bakje troost ??

Afbeelding

nog een fijne dag !

zonnebloemetje

20 jan 2022, 10:35

hey miesje een goeie morgen

ja wij hebben al veel verkocht hoor op het internet
ik heb al veel pakjes gemaakt om te verzenden en we hebben ook al veel mensen gehad die iets bij ons thuis kwamen afhalen omdat het dan soms heel breekbaar is of omdat het soms echt te groot en te zwaar is om te verzenden
maar tis altijd goed opletten want niet iedere koper is eerlijk maar mijn ventje is daar nogal alert in en als dat niet zo was dan waren we zeker ook al opgelicht , want hij kent veel van alles die te maken heeft met de verschillende betalingswijzen online en sommige kopers gebruiken zelfs een vals e-mail adres van een bank om je zo geld te ontfutselen en als ze je een link doorsturen mag je daar zeker niet op klikken
en waar je ook moet opletten is hoelang ze al lid zijn van tweedehands want als er iemand de dag voordien een account heeft aangemaakt om zogezegd iets te kopen dan klopt dat niet en dat is dan zeker een oplichter

allé nu rap verder doen , maar eerst een lekker koffietje drinken en dat zal weer smaken sè

daaaaaag

Afbeelding

Remie

20 jan 2022, 10:38

Afbeelding

Wij hebben ‘t bikkesement weer in huis voor een week.
Het was vandaag ’n hele toer, we hadden 2 van zulk soort karren redelijk vol Afbeelding

Want we hebben ook gelijk de boodschappen gedaan voor de zieke familie hier ±100 meter vandaan.
Onze jongste zoon Peter, onze schoondochter Marica en ons oogappeltje Eva liggen verdorie alle drie nog ziek..! Of het bij alle drie corona is.. geen idee..!

Wel was, nu een goeie week geleden, Eva positief getest op corona als ik alles goed heb kunnen volgen en begrijp. :oops:

Wel wordt er hier en daar beweerd dat kinderen er nagenoeg niet ziek van kunnen worden, nou... schiet mij dan nu maar lek, ik snap er geen bal meer van..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

zonnebloemetje

20 jan 2022, 11:33

halloooo efkes tussendoor

Remie alweer de kasten en de koelkast aangevuld zo te zien
en ook alweer een goed werk gedaan voor vandaag en de boodschappen thuis bezorgd voor de zieken
hopelijk vlug beterschap voor jou zoon , schoondochter en kleindochter
en hier bij ons is het tegenwoordig ook erg met die corona in de scholen en zo besmetten de kinderen dan natuurlijk ook hun ouders hé

allé nu weer verder doen sè want de middag is alweer in aantocht

daaaaaaaag

Afbeelding

mama-inge

20 jan 2022, 11:36

Goedemorgen en een fijne dag
Vanmorgen wat sneeuw gezien toen ik de kinderen naar school bracht
Nu is het zonnetje erbij.
Vanmorgen een afspraak en vanmiddag ook nog één.
Eerst maar even een boterham eten en een blok om met de hond.

Nizinyke, welkom en veel lees en schrijf plezier