In de Vier Seizoenen reeks 26 Lente 2022

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

clive

15 apr 2022, 09:55

Afbeelding

@ Oma-C, heel veel beterschap aan zoon gewenst.

Liefs.

Oma-C

15 apr 2022, 09:57

Dank je clive, ik moet uit de buurt blijven
en oppassen :roll: en hij moet geduld hebben
en ook oppassen :) mooi paascadeautje hé :(
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

mariajohanna

15 apr 2022, 13:47

Goede middag iedereen,

OmaC en Wilde Eend, fijn wat de postbode bracht..... hartelijk dank...

Oei, omaC, zoon dan ook Corona...., dat wordt dus uitzieken.....
Manlief had vandaag afspraak bij de tandarts, en die belde ook af, door Corona. Het gaat onverbiddelijk voort.
Ik wens hem vlugge beterschap, omaC, goed dat het maar een dikke valling is, maar leuk is anders, en nu juist met Pasen......
Ik hoor (op tv) Van Ranst nog zeggen dat het niet is hoe je het krijgt, maar wanneer je het krijgt, want iedereen zal het ééns krijgen, zonder uitzondering.......
We zien wel, wij hebben het beestje ook nog niet gehad.....

Vanavond vertrekken we, na lange tijd, nog eens naar ons stekje aan zee. Voor enkele dagen maar hoor, eens poolshoogte nemen en om de verwarming af te zetten, de vrieskou is nu toch verleden tijd. Hopelijk kunnen we terug gaan op regelmatige basis, anders is het niet meer de moeite dat we het houden.....
We zien wel..... De kinders gaan ook, met honden en al (3), wat veel wandelen wordt dan! :D
Nudusonsvaliesmaken, zoalsvroeger, toenweelkweekendgingen :D

Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende. :)
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

anjelier

15 apr 2022, 17:08

Hallo iedereen,

Spring hier vlug binnen. De ukjes zijn hier, ze zijn aan het verven, samen een grote doos. Daar zijn ze even zoet mee. Aan de vijver hebben ze zich ook goed geamuseerd, wij zitten dan ook aan de vijver, ze mogen zonder toezicht nooit in de buurt komen. Het is al zeer goed gegaan, ze zijn braaf.
Zoon belde gisteren of ze mochten komen , want de paasinkopen moesten nog gedaan worden, en dat kun je niet met kinderen in de buurt :D .

Heb me gisteren gesneden aan een blikje sardienen, de zijkant kan scherp zijn .Het is niet te diep.

Oma-C: dat zoon maar vlug geneest, hopelijk blijf zijn vrouw gespaard.

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C

15 apr 2022, 20:46

Afbeelding

Alle seizoentjes een fijne avond en slaapwel straks
Groetjes allen en blijf gezond.... tot morgen

Bekske

16 apr 2022, 07:17

Afbeelding
anjelier ik je een pb gestuurd

clive

16 apr 2022, 08:07

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Oma-C, dat is inderdaad geen leuk paasweekend voor jou en zoonlief en schoondochter. Maar probeer toch te genieten van het zonnetje vandaag, rustig op jouw terras.

Anjelier, gelukkig is de wonde niet te diep. En de ukjes geweest, heerlijk.

Heb niet zoveel te vertellen , dus ga ik maar plaats maken voor de andere Seizoentjes.
Liefs aan jullie allemaal en een dikke knuffel.

Muddy Maddy

16 apr 2022, 08:34

Goede morgen seizoentjes,

Voor de moment ziet het er zonnig uit. Temp.is 7°. gsm ligt nog wat bij te ladan of ik zit zonder jus als ik naar moeder bel.
Oma C: zoon het ook gekregen? wel heel vervelend want je mag nog zo voorzichtig zijn, ( mondmaskers en handen ontsmetten) vroeg of laat gaan we allemaal de pineut zijn. maar met al die vaccinrommel in onze body weten we het op een moment niet meer zei schoonbroer, die het ook al gehad heeft. jongste nichtje twee dagen na de doop toen bij bij de jonge gasten was gaan zitten. wie van die 8 was er daar besmet zonder het te weten want dat kan ook zei mijn moeders dokter. je kan het vlaggen hebben en het niet weten. ik maak bv moeilijk koorts aan.
Probeer er toch een prettig paasweekend van te maken zonder eitjes.
Gisteren Bami met kip gegeten. maar er was te weinig currysaus dus nog snel een potje uit de diepvries gehaald en vandaag het restje. het gingen anders hot-dogs zijn.
Mj: veel plezier aan zee.
en ik heb niets anders te vertellen.
ik wens allen een prettig paasweekend toe met of zonder eitjes.
Fijne dag en keep Safe, knuffel
Cats Rule!

Oma-C

16 apr 2022, 09:18

Afbeelding

Goede zonnige morgen op deze Paaszaterdag :wink:
Allen een mooi weekend gewenst en veel sterkte voor
wie het nodig heeft...geniet van 't zonnetje maar vergeet
niet goed te smeren.... :roll:
Groetjes allen en tot later........... :)

Helena van Troje

16 apr 2022, 11:05

Ook niet veel te vertellen.
Ga eens kijken of de strijk niet op magische wijze zou verdwenen zijn.
Zal wel ijdele hoop zijn.

Zonnige zaterdag geweest aan iedereen.

anjelier

16 apr 2022, 15:01

Afbeelding

Hallo iedereen,

Een vrolijk Pasen voor iedereen, geniet ervan.

De tafel staat al klaar voor morgen, in de voormiddag komen zoon en dochter, de ukjes komen paaseitjes rapen, en in de namiddag komt zus en nichtje, dus de ganse familie nog eens samen.
Ga wel raam en deur open zetten, en als het in de namiddag goed weer is , zitten we buiten. We gaan het veilig houden, dragen ook mondmaskers.

Vroeg of laat kan je corona krijgen , hoe voorzichtig je ook bent. Vele mensen weten niet waar ze de besmetting hebben opgelopen. Ik ontsmet mijn handen nog steeds na de brievenbus te hebben geledigd, onze post blijft 24 uur liggen , alvorens te openen. Als ik ga tanken, ook direct ontsmetten, want iedereen neemt die "stang" vast. De winkelkar en na het inladen in de auto.

Ik ben een kip rijker. Zoonlief had enkele weken geleden 2 nieuwe kippen gekocht, dat ging eerst goed met de overgebleven kip, maar nu hadden ze gezien dat de nieuwe een wonde had aan de kop, en gepikt werd door de "oude " kip .Ze steeds apart zetten is moeilijk, dus de oplossing was dat ze hier kwam wonen. Sinds gisteren is ze hier, en we zien wel, het is nog te vroeg om er iets van te zeggen.

Dames, geniet van het paasweekend en tot de volgende keer.

Muddy Maddy

17 apr 2022, 07:54

Goede morgen seizoentjes,

Zonnig en 4°. het kan vandaag tot 19° gaan aan de kust. dat is whishfull thinking.
Dinsdag naar de notaris.
wij eten lamsvlees, ventje heeft weer verse kroketten vergeten.
Gimly is nu nog maar wakker geworden.
gisterenavond barstten de teruggekeerde klokken in een concert uit. In de 16 jaar dat ik hier woon heb ik dat nog nooit meegemaakt dat ze zaterdagavond kwart na 9 begonnen te luiden. de pastoor has a new groove.
maandag gaan we een blok met usb laders aan mijn kant installeren dan ben ik niet meer afhankelijk van de stekker aan de kant van ventje.
ja, want vandaag is het dubbele sabbat.
anders niets meer te vertellen.
een fijne Pasen!
Cats Rule!

clive

17 apr 2022, 08:21

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Aan elk van jullie, jullie dierbaren en de trouwe viervoeters, een vrolijk Pasen gewenst.
Omdat wij maar met zijn 2 zijn, gaan we ontbijten in stad. Hebben een tafel buiten ( overdekt) gereserveerd, zodat Matice mee kan.

Ik ga er nu uit, want moet nog douchen en mij verzorgen en dan de badkamer opruimen. Mijn outfit ligt al klaar.

Zo, liefs aan iedereen en geniet van de dag. Dikke knuffel.

Bekske

17 apr 2022, 08:24

Afbeelding

Oma-C

17 apr 2022, 09:20

Afbeelding

Aan alle maatjes wens ik fijne Paasdagen :wink:
geniet van het zonnetje en de lekkere paaseitjes

Veel sterkte wie het kan gebruiken :roll:
groetjes allen en tot later :)