In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen ,
Ik zit nog aan de koffie, net een kommetje granola gegeten. Ik had daar nu eens goesting op sè
Gewassen en douche al uitgekuist, de wasmachine aan het draaien, bed opgemaakt en . . en . .
Remie oef toch al wat vermindering in het pillenkraam .. Pfff, ..die nevenwerkingen zijn soms erg . En nu hopen op een mooi weekend , en wie weet een ritje met het fietsje
Hallo An ook voor u een fijne zaterdag
Michiel niet alles kopen hé, laat nog een beetje over voor ons
Zonnebloemetje en nieuwe voetjes gekregen bij de pedicure ?
Ik ga direct de puzzel van Remie maken met Elly en Mila
Wens iedereen een fijne zaterdag . Hier is het deze avond wondernacht . .
Of ik naar toe ga , denk ik niet. Gewoon te donker in het park en bang om te vallen
menu: gehaktballetjes met champignons (uit eigen keuken )en een Belgisch patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Vanmorgen al druk bezig geweest .
Bed verschoond , was gedraaid , boodschappen gedaan .
Ook de stofzuiger eens door het huis gezwierd
Vanmiddag naar een braderie verderop .
Fijne zaterdag allemaal en toedeloeeeee.
Vanmorgen al druk bezig geweest .
Bed verschoond , was gedraaid , boodschappen gedaan .
Ook de stofzuiger eens door het huis gezwierd

Vanmiddag naar een braderie verderop .
Fijne zaterdag allemaal en toedeloeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag allemaal
oef ik ben weer laat hé , maar deze voormiddag moesten er nog wat nodige boodschappen gedaan worden en dan is het rap middag hé
dus hebben we nu onze koffie gedronken met een lekker stuk carré confituur er bij , mjammie dat smaakte
oooooo Remie wat leuk jou puzzel met Myla en Elly , en ze waren juist nogal vuil want ze hadden gezwommen en daarna nog een wandeling in het bos , die sloebers
en das goed dat je wat kan weglaten van je medicatie , want dat soort medicatie heb je soms veel bijwerkingen van denk ik
An amai jij bent nogal redelijk in vorm vandaag , toch geen vitesse pilletjes genomen zeker ??
jadi onze voetjes zijn weer als nieuw en dat kan deugd doen hoor zo de voetjes laten verzorgen , ventje is dat ook al goed gewoon
en woensdag was heel gezellig met de koffie en van alles er bij , wij hebben er van genoten en hopelijk waren jou batterijtjes weer opgeladen
, dus tot de volgende hé
Michiel een drukke zaterdag bij jou , of toch niet veel tijd , ja ik heb soms ook van die dagen dat ik bijna geen tijd vind om hier te komen , of toch niet in de voormiddag hé bedoel ik
marietteke , inge , Yuna , Anne-marie , Adam en miesje
nog een fijne zaterdag verder
en nu een wasje insteken en een koekebroodje bakken
tot later

oef ik ben weer laat hé , maar deze voormiddag moesten er nog wat nodige boodschappen gedaan worden en dan is het rap middag hé
dus hebben we nu onze koffie gedronken met een lekker stuk carré confituur er bij , mjammie dat smaakte
oooooo Remie wat leuk jou puzzel met Myla en Elly , en ze waren juist nogal vuil want ze hadden gezwommen en daarna nog een wandeling in het bos , die sloebers
en das goed dat je wat kan weglaten van je medicatie , want dat soort medicatie heb je soms veel bijwerkingen van denk ik
An amai jij bent nogal redelijk in vorm vandaag , toch geen vitesse pilletjes genomen zeker ??
jadi onze voetjes zijn weer als nieuw en dat kan deugd doen hoor zo de voetjes laten verzorgen , ventje is dat ook al goed gewoon
en woensdag was heel gezellig met de koffie en van alles er bij , wij hebben er van genoten en hopelijk waren jou batterijtjes weer opgeladen
Michiel een drukke zaterdag bij jou , of toch niet veel tijd , ja ik heb soms ook van die dagen dat ik bijna geen tijd vind om hier te komen , of toch niet in de voormiddag hé bedoel ik
marietteke , inge , Yuna , Anne-marie , Adam en miesje
nog een fijne zaterdag verder
en nu een wasje insteken en een koekebroodje bakken
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Hallo....
Ik kom ook nog even hier om het hoekje kijken.
Vanmorgen, na het werk, nog wat geslapen.
En daarna wat huishoudelijke klusjes gedaan.
Vanmiddag nog even op pad voor het werk.
En daarna een eind gewandeld met honden en jongste zoon.
De rest van de middag, lui voor de tv gehangen met de kinderen.
Net het eten op en de afwas gedaan.
Nu met de beentjes omhoog en genieten van een rustige avond
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Ik kom ook nog even hier om het hoekje kijken.
Vanmorgen, na het werk, nog wat geslapen.
En daarna wat huishoudelijke klusjes gedaan.
Vanmiddag nog even op pad voor het werk.
En daarna een eind gewandeld met honden en jongste zoon.
De rest van de middag, lui voor de tv gehangen met de kinderen.
Net het eten op en de afwas gedaan.
Nu met de beentjes omhoog en genieten van een rustige avond
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
-
Michieldvd
Tis tijd om even de computer aan te zetten. Het zonnetje laat zich sporadisch zien dus dat ziet er goed uit.
Straks mijn stem gaan uitbrengen met de hoop dat er mogelijk iets zal veranderen. Ook al twijfel ik er aan, ik zal het toch geprobeerd hebben. Maar voor de eerste keer is iedereen vrij om te gaan of niet.
En ik durf er bijna om te wedden, als er te weinig opkomst is zal het volgende keer terug verplicht zijn. Zo zijn ze dus hier in vlaanderen.
In wallonie en brussel is het nog steeds verplicht.
Verder nog een leuke zondag voor iedereen, en veel sterkte voor de zieken onder ons.

Straks mijn stem gaan uitbrengen met de hoop dat er mogelijk iets zal veranderen. Ook al twijfel ik er aan, ik zal het toch geprobeerd hebben. Maar voor de eerste keer is iedereen vrij om te gaan of niet.
En ik durf er bijna om te wedden, als er te weinig opkomst is zal het volgende keer terug verplicht zijn. Zo zijn ze dus hier in vlaanderen.
Verder nog een leuke zondag voor iedereen, en veel sterkte voor de zieken onder ons.

-
Nu vind ik het bij jullie wat de bestuurlijke indeling betreft (stukje Duits-, Frans- en Nederlandstalig) 't toch ontzettend moeilijk in elkaar steken hoor Michiel, snappen jullie het zelf nog wel altijd..?Michieldvd schreef: ↑13 okt 2024, 09:25Maar voor de eerste keer is iedereen vrij om te gaan of niet.
Hoop dat u uw stem op de juiste uit gaat brengen.. succes
-
Michieldvd
Snappen doe ik het al lang niet meer Remie.
Belgie heeft 6 regeringen, stel je voor
En dan verwachten ze dat het land goed bestuurd wordt. Hahaha.
Vlaamse regering (fusie van gemeenschaps- en gewestbevoegdheden): 10 leden.
Waalse regering: 9 leden.
Franse Gemeenschapsregering: 6 leden.
Brusselse regering: 8 leden.
Regering van de Duitstalige Gemeenschap: 4 leden.
Belgie heeft 6 regeringen, stel je voor
-
Oeps Michiel, verdomd ingewikkeld..! Dan zie je op 'n gegeven moment inderdaad van de bomen 't bos niet meer..!Michieldvd schreef: ↑13 okt 2024, 10:58Snappen doe ik het al lang niet meer Remie.
Belgie heeft 6 regeringen, stel je voorEn dan verwachten ze dat het land goed bestuurd wordt. Hahaha.
Bedankt..!
-
Michieldvd
Voor allen een goede middag
Inmiddels terug van het stemlokaal en hier ging het ook goed vooruit
Stemlokaal met 4 nummers (nummers van op het stembiljet)
En aan elk nummer een rij van een mens of vier. Ging dus vlot en was electronisch stemmen.
Geen grote opkomst dus. Ofwel hebben ze allemaal lang geslapen.
Ik heb niet op mijn horloge gekeken maar ik denk al bij al 5 minuutjes en terug naar huis.
(Zonder omwegen
)
Inmiddels terug van het stemlokaal en hier ging het ook goed vooruit
Stemlokaal met 4 nummers (nummers van op het stembiljet)
En aan elk nummer een rij van een mens of vier. Ging dus vlot en was electronisch stemmen.
Geen grote opkomst dus. Ofwel hebben ze allemaal lang geslapen.
Ik heb niet op mijn horloge gekeken maar ik denk al bij al 5 minuutjes en terug naar huis.
(Zonder omwegen
gaan slikken… waardoor ik me misschien dan iets beter kan gaan voelen.

en