NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

corry

30 jan 2025, 09:21

Afbeelding

Goedemorgen

Greetie bijna genezen, binnen blijven geen opoffering, buiten geen zegeningen.Het gaat beter worden, kan niet slechter.

Bekske, nog altijd actief met leuke plaatjes maken, ook voor jou een goedemorgen.

Moet mijn hoofd nu en dan laten pauzeren anders ga ik nog meer slapeloze nachten hebben.
Morgen komen de kopers en deze gaan me misschien wat rustiger maken, raad en daad is welkom.
Een luxe probleem, weet ik wel.

Nog een fijne donderdag, kleinzoon papa van Mona wordt vandaag 38 jaar.

Tot in den draai

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ritavdm

30 jan 2025, 10:47

Goeie morgen

Een jarige onder de sennetterkes :wink:
JA ons Ivette mag vandaag kaarsjes blazen.

PROFICIAT

Afbeelding

Vandaag ook gedichtendag en dat doet me spontaan denken aan Elly, veel te vroeg van ons heengegaan.
Haar dichtbundels worden hier nog heel vaak in de hand genomen, ze kon wondergoed gevoelens onder woorden brengen.

Corry, 'k wil je niet bang maken hoor maar er komt het een ander kijken bij verkoop van een woning hoor, allerlei attesten zoals EPC-waarde, electriciteitsonderzoek, bodemonderzoek.... Laat je maar goed begeleiden.

De nieuwe wandelschoenen voor W zijn een feit dus deze namiddag meteen uittesten, tenzij het blijft regenen :mrgreen: maar dan toch... een klein toertje :wink:
Oud maar niet Out

Oma-C

30 jan 2025, 10:58

Van harte een gelukkige verjaardag aan Ivette
nog veel mooie jaren erbij... :)

Afbeelding
------------------------------------------------------------------
Ja Rietje,
Op 22-1- was het reeds 1 jaar dat Michelly ons verliet.... :(
Ik heb haar boekjes en lees die regelmatig weer eens...
Het was een moedige Dame.... :?
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" :wink:

greetie

30 jan 2025, 11:01

Yvette
Afbeelding
Nog vele gezonde jaren samen met je prachtige familie
Groetjes
Greetie

corry

30 jan 2025, 11:02

Ivette van harte een Gelukkige Verjaardag.
Afbeelding

Rietjes aanvraag voor al deze testen zijn gedaan, had bijstand van een man met kennis.

Ben aan het sorteren had er goesting in.

Tot de volgende of beter toedeloe :lol:

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

jadi

30 jan 2025, 12:43

Afbeelding
Ivette bij deze wens ik je een mega fijne geboortedag toe ! ! !
Geniet er van , met allen die je lief zijn
van ♥
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

jadi

30 jan 2025, 12:45

Afbeelding
Vol goede moed heb ik het weer getrotseerd om op boodschappen te gaan .
Onderweg was er weinig volk , dus ook niet veel volk in de winkels.. Even gewoon , zomaar binnen gestapt in Bel&Bo en daar een cardigan op de kop kunnen tikken voor 9,...€ was - 70% zoiets kan je dan niet laten liggen , vind ik .
Alles is intussen in de kasten, frigo, berging .. Maar nu moet ik nog eten ..Zal er vlug aan beginnen
@ Rietjes dat receptje was wel nog lekker hoor, maar natuurlijk niet voor elke week .. Gelukkig geeft iedereen een mening, stel je voor dat iedereen dezelfde mening zou hebben, wat zou het saai zijn
Bv ik zou nooit karnemelkpatatjes eten met garnalen . In mijn ogen past dit niet .. Een ei of kaas dat dan wel ..
Hopelijk kunnen W. zijn wandelschoenen getest worden deze namiddag. Nu is het hier opgehouden met regenen
@Oma-c ik heb de indruk dat de lentekriebels bij u begonnen zijn . Zo naarstig bezig geweest .. Maar ergens kan ik je begrijpen, nu iets en de volgende keer wat anders en zo kom je ook rond
@Corry, ja 't een en 't ander bij een doen , en dan bv "o nee dat ga ik toch meedoen" . Op momenten is het moeilijk een keuze te maken natuurlijk. Je hebt geluk dat uw huisje vlug verkocht is , dat is toch al een zorg minder .
@Bekske en weeral zo'n mooi plaatje
@ Greetie fijn te lezen dat het al wat beter is met je ..
Aan iedereen een fijne donderdag
toedeloe
menu: varkensgebraad met wortels/erwtjes en een natuurpatatje

Ritavdm

30 jan 2025, 17:11

Ziezo
de schoenen zijn ingelopen en goed bevonden :lol:
Oud maar niet Out

Ivette

30 jan 2025, 18:27

Allemaal bedankt voor de verjaardagswensen. Het was een super drukke dag vol telefoons en mails maar het doet deugd dat ik bij velen nog graag gezien ben. Vanmiddag ben ik gaan eten met Christa Luc en Sander.
Deze namiddag kwam hun dochter en haar man met een verjaardagscadeau waarvan ik niet weet of ik er wel zo blij mee ben: zo'n elektrische kader waar er doorlopend zelf opgezette foto's van de GSM op voorbijkomen. Er staan nu al foto's op, die kan ik er opzetten maar om dat hier een dag door te laten draaien? Ambetant, al die moderne moeilijke spullen en een cadeau "moet ge blij mee zijn" of het zou zijn: we kunnen voor oma niets goed doen maar ja de jonge mensen zijn daar rap mee weg hé! om af en toe eens naar te kijken maar toch niet de hele dag! Mooi videofilmpje gekregen van Sarah en Lars die voor mij kaarsjes uitgeblazen heeft, zijn proficiat memee deed me veel plezier!
Allez hopelijk kan ik wat kalmeren en uitblazen vanavond.
Ivette

meme-rietje

30 jan 2025, 19:12

hallo Yvetje,
een grote proficiat van mij en een dikke knuf
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

krakje

30 jan 2025, 20:27

vandaag begrafenis van neef geweest, veel volk, had mijn ouderdom,
hij was echt een soort clown in het leven,
maakte overal plezier, hij heeft van het leven genoten,
draai nissen zijn nog niet weg maar minder toch langzaam,
ben jullie die regen ook zo moe, ik wel verlang naar warmte,
echt iets doen ga nog niet, probeer soms iets zonder te bukken,
grtjs van krakje,

zo te lezen doen jullie van alles om de dag door te komen,
om iedereen een antwoordje te geven zou ik alles moeten opschrijven als ik lees,
daarom laat ik dit liever over die dat beter kunnen als ik, dank daarvoor,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

krakje

30 jan 2025, 20:29

op de late avond wens ik Yvette nog een fijne verjaardag,
geniet van het feestje dat heb je verdient,
fijne verjaardag van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske

31 jan 2025, 02:42

Afbeelding

Oma-C

31 jan 2025, 09:16

Afbeelding

Goedemorgen iedereen, :wink:
de laatste dag van januari, het gaat weer snel... :roll:

Geen regen momenteel, hopelijk krijgen we wat zon vandaag

Sterkte aan al wie het kan gebruiken en op naar een mooi weekend :)
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" :wink:

jadi

31 jan 2025, 09:40

Afbeelding
Goede morgen deze morgen, ik ben paraat om de laatste dag van Januari mee te maken . Met mijn beide benen uit het bed gestapt, en op een duimspijker getrapt . Die ene die ik gisteren niet vond, en heel lang naar gezocht .. En ja hoor Bibi was direct klaarwakker. En of het niet genoeg was liep ik tegen de stoel in living .. <<<< Miljard de dju ... godv. . .>> mank mank , de indianen dans rond de tafel was het gevolg .. Man mijn kleine teen , waarom loop ik toch altijd op blote voeten grrr . . Intussen is die scene ook al opgenomen in de dag , en toch . . .al bij al zal ik van de dag genieten. . Ik moet zeggen ik heb nog niet veel gedaan in mijn HH .. Inspectie in de living en zag dat het ok was. Ik was ook detective in de badkamer, en zag dat het apotheekkastje eens hoognodig moet onder handen genomen worden.. Hercule Poirot deed de rest .. Zo nog even mijn "plumeau" uitkloppen en straks nog even de race met de swiffer .. zoef . . zoefff . .
Even naar de garage om de vuilbakcontainer bij te vullen .. en pmd zak krijgt ook zijn deel . .
Alhoewel ik niet weet wat mijn dag nog in petto heeft, zit ik kant en klaar om op elk minuut van de dag te vertrekken .. We zien wel . .
Intussen is mijn dampend , lekker geurend zwarte mokka koffietje leeg . .En moet ik er weer invliegen . .
O ja 't weer in de Westhoek hier ter plaatse, is : droog- een licht grijze lucht-windstil- en het gras heel heel groen net als mijn houten terras..
Ik ga het voor nu even zo laten en wens iedereen lezers en schrijvers een super dagje toe . En onthou die dag komt nooit meer terug . Geniet van het moment
*voet en teen zijn ok hoor .. laat ons zeggen het was een momentopname
toedeloe
menu: portie hutsepot uit de diepvries en het filet koteletje moet ik nog bakken .. njam njam ..