NACHTUILTJES(12)2024
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Hier op het menu : gekookte kippenfilet met rijst
JA, 't is van dat; na de buikperikelen van W had ik het twee dagen later ook vlaggen.
De oorzaak lag dus niet bij het vlees maar een of andere bacterie in de darmen die alles eruit wilde, voor en achter
Gelukkig kun je een paar dagen overleven op geroosterd brood en cola en straks dus eens proberen wat kippenwit met rijst.
Corry, je straalt precies nu je kunt uitkijken naar je nieuwe stekje, 'k ben er vast van overtuigd dat je dat goed en mooi zult maken.
Hier op het menu : gekookte kippenfilet met rijst
JA, 't is van dat; na de buikperikelen van W had ik het twee dagen later ook vlaggen.
De oorzaak lag dus niet bij het vlees maar een of andere bacterie in de darmen die alles eruit wilde, voor en achter
Gelukkig kun je een paar dagen overleven op geroosterd brood en cola en straks dus eens proberen wat kippenwit met rijst.
Corry, je straalt precies nu je kunt uitkijken naar je nieuwe stekje, 'k ben er vast van overtuigd dat je dat goed en mooi zult maken.
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, de zon komt hier al door .
Efkes kort deze keer, ik moet om 10u bij de huisdokter zijn . En nee niks ergs hoor , alleen mijn dagelijkse pilletjes voorschrift
Fijne dag allemaal
toedeloe
menu: blinde vink/vogel zonder kop , loze vink hoe jullie het ook noemen met prei in de room .. met patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen allen, hier nog wat mistig
het meeste is al gevallen en heeft alles nat gemaakt
Hoop nog op en zonnetje, maar gisteren is er ook
niks van gekomen.....ik maak er het beste van
De lente moet nog komen hoewel de narcissen
hun neusje al laten zien hier en daar
Fijne dag en sterkte aan de zieken.....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Gisteren na Christa's lange reis eindelijk weer naar de markt. Was ik blij dat ik mijn "vellen frak" en handschoenen aanhad want het was heeeel koud. Het loonde ook niet want het merendeel van de marktkramers waren met verlof: heel vele lege plaatsen! Ook de kaasboer die alleen maar Belgische kazen verkoopt was afwezig ik kocht dan maar veel duurdere Franse kaas aan een ander kraam, vond er toch mijn "gewone draai" niet Ja het is nog altijd winter hé. De mist begint op te trekken, ik deed mijn slaapkamervenster al toe: betwijfel of die mist goeie, verse lucht binnenbrengt.
Nu mijn MMC jaarabonnement betalen: nu 18€ per jaar, vorig jaar nog 15€ nog goedkoop voor de zekerheid dat een chauffeur me zeker kan voeren naar een ziekenhuisafspraak! Die vaste chauffeur komt met zijn vriendin deze namiddag op de koffie, ben benieuwd om haar te leren kennen!
Nu mijn MMC jaarabonnement betalen: nu 18€ per jaar, vorig jaar nog 15€ nog goedkoop voor de zekerheid dat een chauffeur me zeker kan voeren naar een ziekenhuisafspraak! Die vaste chauffeur komt met zijn vriendin deze namiddag op de koffie, ben benieuwd om haar te leren kennen!
Ivette
-
Ergens gelezen.....
"Iemand die kucht en snottert tegenover je in de trein:
hoe groot is de kans dat je daar zelf ziek van wordt?
Hoestende, niezende en snuitende medepassagier?
Als je regelmatig een drukke trein of bus neemt, weet je
dat het geen pretje is om naast zo’n zieke reiziger te zitten.
Of gewoon in een winkel rondlopen tussen hoestede
en snotteraars....
Hoe groot is de kans dat je er zelf een verkoudheid
of griep aan overhoudt
En verklein je het risico door tegenover die persoon te
gaan zitten in plaats van ernaast?
Viroloog Steven Van Gucht: “Ook als je gewoon uitademt, kan je een virus verspreiden.”
't is maar een weetje......
"Iemand die kucht en snottert tegenover je in de trein:
hoe groot is de kans dat je daar zelf ziek van wordt?
Hoestende, niezende en snuitende medepassagier?
Als je regelmatig een drukke trein of bus neemt, weet je
dat het geen pretje is om naast zo’n zieke reiziger te zitten.
Of gewoon in een winkel rondlopen tussen hoestede
en snotteraars....
Hoe groot is de kans dat je er zelf een verkoudheid
of griep aan overhoudt
En verklein je het risico door tegenover die persoon te
gaan zitten in plaats van ernaast?
Viroloog Steven Van Gucht: “Ook als je gewoon uitademt, kan je een virus verspreiden.”
't is maar een weetje......
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Goede morgen 
Terug van de kiné, het is mistig maar niet te koud.
Na een dag of vier vorig week op beschuit geleefd, kreeg ik een vraag van de zoon op te gaan eten, dat wilde ik zeker geen nee tegen zeggen, samen met de jongste
.. Ik hoor hem graag vertellen over zijn werk 
Schoondochter is naar Egypte.
De zondagmiddag terug gevraagd daar de kinderen eens allemaal thuis waren
Den oudste zit via erasmus in Nijmegen, heeft de fiets mee, heel content, heb hem naar den trein gevoerd, zo waren we nog een beetje alleen, gouden randje

Thuis naar de cross gekeken en daarna bij overbuurtje wafels gegeten.
De maandag kwam dochter efkens binnen, want ze had het weekend ook in bed gelegen.
Gisteren eindelijk naar den tandarts, volgende afspraak 18 februari is het voor drie uur.
En nu ga ik nog wat strijken.
Ik heb alles gelezen hoor!
Groetjes
Greetie
Terug van de kiné, het is mistig maar niet te koud.
Na een dag of vier vorig week op beschuit geleefd, kreeg ik een vraag van de zoon op te gaan eten, dat wilde ik zeker geen nee tegen zeggen, samen met de jongste
Schoondochter is naar Egypte.
De zondagmiddag terug gevraagd daar de kinderen eens allemaal thuis waren
Den oudste zit via erasmus in Nijmegen, heeft de fiets mee, heel content, heb hem naar den trein gevoerd, zo waren we nog een beetje alleen, gouden randje
Thuis naar de cross gekeken en daarna bij overbuurtje wafels gegeten.
De maandag kwam dochter efkens binnen, want ze had het weekend ook in bed gelegen.
Gisteren eindelijk naar den tandarts, volgende afspraak 18 februari is het voor drie uur.
En nu ga ik nog wat strijken.
Ik heb alles gelezen hoor!
Groetjes
Greetie
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Hier gaan de dagen voorbij met denken zou ik het of zou ik het niet mijn eetkamertafel meenemen en nog enkele dilemma’s om aan te kopen, een luxe probleem.
De zon probeert er door te komen, vijvertje kuisen, de nieuwe eigenaars gaan het houden maar met waterplanten, vissen gaan naar een andere vijver, gelukkig niet dood.
Verkoudheid in aanbieding, zelfs de treinbestuurders hadden het zitten.
Geniet van het zonnetje.
Tot de volgende
Corry
.
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
donker weertje was get vandaag,
geen regen en ook geen zon, voelde wel koud aan,
hoop dat morgen de zon te voorschijn komt,
morgen de strijk daar de was gedaan is,
en dat is iets dat ik niet graag doe die strijk,
eten was vandaag witte kool en aardappelen puree met kip en pepersaus,
en fruit als toetje heb nog wat overschot en dat is voor morgen,
grtjs van krakje,

geen regen en ook geen zon, voelde wel koud aan,
hoop dat morgen de zon te voorschijn komt,
morgen de strijk daar de was gedaan is,
en dat is iets dat ik niet graag doe die strijk,
eten was vandaag witte kool en aardappelen puree met kip en pepersaus,
en fruit als toetje heb nog wat overschot en dat is voor morgen,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeieavond
Ja 'k ben er weer helemaal bovenop hoor, alle spieren sluiten weer zoals het hoort
maar 'k had nog niet eerder tijd of goesting om langs te komen.
Nu dacht ik : doe het maar eerst of anders is er weer veel te veel bij te lezen maar 't valt mee jullie zijn stil, toch geen stilte voor de storm zeker ?
Zonet naar het journaal gekeken ?
Mamamia daar word je nu toch ook niet vrolijk van hé
wat ben ik blij hier in de stille westhoek te wonen.
Als ik dan hoor wat er, zoals vanmorgen, allemaal gebeurt in Brussel dan hou ik toch wel even mijn hart vast hoor voor kleine B die toch elke dag in het centrum school loopt en er met het openbaar vervoer naartoe moet.
Niet doemdenken zeg ik dan tegen mezelf, niet altijd even makkelijk.
Positiever nieuws : deze morgen om 9 ging de site open om in te schrijven voor onze fietsvakantie van de club.
9u20 volgeboekt; ja we zitten met een beperking daar er maar 35 fietsen meekunnen in de fietskar.
Is wel leuk als je zo ondervindt dat ons werk gewaardeerd wordt.
't zal vast weer een leuke bedoening worden... pas in mei hoor.
Corry mag ik je de raad geven toch wat spulletjes uit het huisje mee te verhuizen naar de studio, 't zal je helpen je er vlugger thuis te voelen.
Nu TV tijd : Voetbal
Zou Vivke er zijn ? Genksupporter in hart en nieren
Voor mij leestijd
Ja 'k ben er weer helemaal bovenop hoor, alle spieren sluiten weer zoals het hoort
maar 'k had nog niet eerder tijd of goesting om langs te komen.
Nu dacht ik : doe het maar eerst of anders is er weer veel te veel bij te lezen maar 't valt mee jullie zijn stil, toch geen stilte voor de storm zeker ?
Zonet naar het journaal gekeken ?
Mamamia daar word je nu toch ook niet vrolijk van hé
wat ben ik blij hier in de stille westhoek te wonen.
Als ik dan hoor wat er, zoals vanmorgen, allemaal gebeurt in Brussel dan hou ik toch wel even mijn hart vast hoor voor kleine B die toch elke dag in het centrum school loopt en er met het openbaar vervoer naartoe moet.
Niet doemdenken zeg ik dan tegen mezelf, niet altijd even makkelijk.
Positiever nieuws : deze morgen om 9 ging de site open om in te schrijven voor onze fietsvakantie van de club.
9u20 volgeboekt; ja we zitten met een beperking daar er maar 35 fietsen meekunnen in de fietskar.
Is wel leuk als je zo ondervindt dat ons werk gewaardeerd wordt.
't zal vast weer een leuke bedoening worden... pas in mei hoor.
Corry mag ik je de raad geven toch wat spulletjes uit het huisje mee te verhuizen naar de studio, 't zal je helpen je er vlugger thuis te voelen.
Nu TV tijd : Voetbal
Zou Vivke er zijn ? Genksupporter in hart en nieren
Voor mij leestijd
Oud maar niet Out
-

Goede donderdagmorgen allemaal,
Hier is het droog en ietsje minder koud
maar ik vrees dat we vandaag weer
geen zon zullen zien......
Binnenwerken dus, daar is altijd wel iets te doen
om ons bezig te houden....
Sterkte aan de zieken en goede moed
mijn kaars brandt voor jullie...................
Rietje fijn dat er zoveel mensen mee gaan fietsen
da's altijd gezellig....
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Rietjes had niets mee al wat er stond was brol tegenover wat ik heb, ga er ook niet veel geld aan uitgeven.
Mijn nieuw onderkomen heeft twee slaapkamers, open keuken, eetkamer, berging, terras , parkeerplek , en een prijskaartje
alhoewel er nog veel duurder zijn.
Wat doe je als het slapen niet lukken kan, rondlopende met een meter, om te meten
het zit hem zo, logeerkamer heeft aangepaste kasten welke redelijk hoog zijn, dinsdag weet ik of ze meekunnen. Maar mijn hoofd wil het nu al weten, vannacht de gewone kleerkast opgemeten ……..hoop van zegen.
Voor het eerst zulk iets alleen plannen, luxe hebben om te weten dat er hulp zal komen maakt op het ogenblik geen verschil.
Ga boodschappen doen
Toedeloe groetjes
Corry
Rietjes had niets mee al wat er stond was brol tegenover wat ik heb, ga er ook niet veel geld aan uitgeven.
Mijn nieuw onderkomen heeft twee slaapkamers, open keuken, eetkamer, berging, terras , parkeerplek , en een prijskaartje
Wat doe je als het slapen niet lukken kan, rondlopende met een meter, om te meten
Voor het eerst zulk iets alleen plannen, luxe hebben om te weten dat er hulp zal komen maakt op het ogenblik geen verschil.
Ga boodschappen doen
Toedeloe groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.