in de Vier Seizoenen reeks 43 Zomer 2026
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hier ook en eindelijk binnen geraak geduld is een schone deugd zeggen ze toch .Gisteren mijn nieuwe bril gaan afhalen het is nu een fel groene bril .Heb dit kleur nog nooit genomen maar dacht waarom niet .Volgens de verkoopster kopen de jongelui die felle kleuren .De bril past beter met de hoortoestellen tegen de vorige .Ja ik heb speciale hoortoestellen moeten nemen door men slecht gehoor .En die zijn groter maar het is nu zo ik voel me niet veilig als er veel volk op straat is doordat ik achter mij niets hoor.Ik moet zien als ze iets zeggen maar ja nu moest ik wel gaan gisteren want het uitstellen .Heeft geen zin doordat ze warme dagen geven en ook morgen vroeg weer ens met de grote naar dierenarts .Dinsdag de huisarts en woensdag controle pols .Donderdag levering van de boodschappen .Dan is de week goed bezet al .Daarstraks heb ik me op mijn eigen kwaad gemaakt wilde eerst niet lukken met was op de hangen maar dan is het toch gegaan want met 1 hand is het niet simpel iets doen .Dat is nu al van 30 mei en hoelang nog is een raadsel.De middelvinger,wijsvinger,en duim een gedeelte van pols tot elleboog waar precies mieren in rond kruipen met regelmatig een slaperig gevoel .Krijg wel de horen bewegen ermee dat het niet stijf word maar ze zeggen niet hoe of wat .Maar ik heb al veel geleerd hoe ik moet werken met 1 hand .Nu dit posten want er is terug een machine klaar om op te hangen dus geniet om het even hoe groetje