In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Michieldvd

Allen een goede morgen gewenst.
Het zonnetje is er, het zal dus weer een mooie herfstdag worden.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen , mijn windmolentje is stil.. Af en toe zo een klein beetje beweging . De moeite niet om er over te praten .
De lucht is zo mooi blauw, met witte schapenwolkjes . De dag kan vandaag voor mij niet mooier zijn . .
Ik voel me zo euforisch, een beetje in een roes .. Want vandaag komt onze kleindochter thuis . . Na 5 lange maanden , . . ze kan/mag de revalidatie verder ambulant doen ..Het wordt nog een lange revalidatie verder, en enkele operaties volgend jaar , maar iedere stap dat ze zet is een stap naar verbetering ..
Tja het is nu wat druk, want mijn dochter heeft een hulplijn ingeroepen (ik dus) om nog één en ander te halen in opdracht van Prinses . .Dus dat hebben we maar gedaan . En nu vlug eten en vertrekken want ik mag mee . .. ♥ . . als verrassing . .
Sorry dat ik nu even niet op iedereen antwoord ..
Fijne dag iedereen , de mijne zie plaatje
toedeloe

menu: linguin
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Yuna

Jadi, dat is nog eens een positief bericht.
Ik kan geloven dat je daar blij van wordt.
De weerman heeft niet gelogen, An.
Hier al de ganse dag zonnig herfstweer met zachte temperaturen.
Bij zonnebloemetje weer een drukke dag waarschijnlijk.
Michiel, geniet van je nieuwe aanwinst.
Er komen genoeg lange avonden waarin de televisie aangenaam gezelschap kan zijn...
Soms toch ...
Marietteke en Inge, ook voor jullie een fijne dag gewenst.
-
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Michiel , veel plezier van jouw nieuwe tv .
Wij hebben ook vorige maand een nieuwe tv gekocht , een Philips ambilight , blij mee.
Vanmorgen ben ik helpen in de winkel ( invallen voor collega ).
Fijne zaterdag allemaal ,

Michiel , veel plezier van jouw nieuwe tv .
Wij hebben ook vorige maand een nieuwe tv gekocht , een Philips ambilight , blij mee.
Vanmorgen ben ik helpen in de winkel ( invallen voor collega ).
Fijne zaterdag allemaal ,

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-

Goede morgen iedereen , man heb ik slecht geslapen . Voel me een grote zombie vandaag. Hopelijk brengt mijn extra tas koffie verandering in .
Hier net geregend, een buitje zeg maar . Of er nog regen komt weet ik niet maar om wasgoed buiten te drogen zit er blijkbaar niet in vandaag
Alhoewel . . . het zonnetje doet poging om ons te begroeten. .
Michiel ik wens je alvast succes met uw nieuwe aankoop.
Tja werken die je niet gewoon bent, dan pas voel je waar je spieren hebt hé .. Hopelijk is het nu al beter, we zijn al een paar dagen verder
Hallo Zonnebloemetje in slaap gevallen , je kan er maar deugd van gehad hebben . En pijnstillers werken dan ook nog wel eens de vermoeidheid in de hand . En ja hoor ik heb een nieuw strijkijzer mee van Krefel, borden van Jyks of hoe noemt die rare winkel , en 2 longsleeves.
Juna hopelijk geraken de zorgen in de familie vlug opgelost . Het is niet aangenaam.
Marietteke geen muzikale talenten in de familie , . . . Misschien in de achter achter achter roots een muzikaal talent. .
Ook een goede morgen Ann , en laat uw tas thee smaken . En in Duitsland niet alles kopen hé, laat nog wat over voor de buren .
Inge geniet van je slaap. Zo vroeg wat zou ik daar moeite mee hebben. Geniet van je bezoek straks
* Gisteren was het natuurlijk een dag met dubbel gouden rand . Ik weet niet of ik het vertelt heb . Maar heel veel collega's (20 à 30) van het werk stonden haar met spandoeken op te wachten op de binnenkoer bij haar thuis.. En er kwamen collega's bij ,en er gingen er weg .. En ik . . . na een tijdje ben ik als een dief in de nacht weg geslopen. Kwestie van de sfeer niet te bederven .. Al dat jong geweld . . mooi om te zien . Maar euch de feiten waren voelbaar ,dat we de ouderen zijn ..
Fijne dag aan allen
toedeloe
menu: dat wordt hamburgers met worteltjes en erwtjes en patatje
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie natte zaterdagmorgen allemaal
ja het zonnetje is er wel maar het heeft het laatste uur al veel geregend
maar das dan weer goed voor de plantjes hé
gisteren had ik bijna geen tijd om mijn pc open te doen en ik voelde mij ook niet zo goed omdat ik constant draaiingen krijg en das heel beangstigend , maar maandag heb ik een afspraak bij de dokter
jadi wat goed voor je kleindochter na al die maanden ziekenhuis
ze zal zeker ook blij zijn dat ze weer thuis is
en wat lief van haar collega's om er te zijn voor haar want dat doet toch iets hé met een mens
An wij hebben ook nog een tv gehad met ambilight en dat was echt heel aangenaam om naar te kijken vond ik , en nu hebben wij 2 tv 's van Samsung en ik heb er een lampje achter gezet in de living omdat ik eigenlijk die ambilight wel mis
inge geniet van jullie zaterdag met de vrienden , en wat een leuk plaatje
en is de logeerhond nog bij jullie ????
Yuna inderdaad hier was het gisteren een drukke dag , maar vandaag doe ik het rustig aan
Michiel proficiat met je nieuwe tv , en nog veel kijk plezier hoor
Remie hopelijk al wat beter met jou , allé dat hoop ik toch maar met die rotziekte weet je nooit hé , veel sterkte en we denken aan jou
marietteke , hopelijk alles goed gisteren in de kliniek met je ventje
allé mijn droogkast roept
voor alle leutertjes nog een aangename zaterdag verder
tot later

ja het zonnetje is er wel maar het heeft het laatste uur al veel geregend
maar das dan weer goed voor de plantjes hé
gisteren had ik bijna geen tijd om mijn pc open te doen en ik voelde mij ook niet zo goed omdat ik constant draaiingen krijg en das heel beangstigend , maar maandag heb ik een afspraak bij de dokter
jadi wat goed voor je kleindochter na al die maanden ziekenhuis
ze zal zeker ook blij zijn dat ze weer thuis is
en wat lief van haar collega's om er te zijn voor haar want dat doet toch iets hé met een mens
An wij hebben ook nog een tv gehad met ambilight en dat was echt heel aangenaam om naar te kijken vond ik , en nu hebben wij 2 tv 's van Samsung en ik heb er een lampje achter gezet in de living omdat ik eigenlijk die ambilight wel mis
inge geniet van jullie zaterdag met de vrienden , en wat een leuk plaatje
en is de logeerhond nog bij jullie ????
Yuna inderdaad hier was het gisteren een drukke dag , maar vandaag doe ik het rustig aan
Michiel proficiat met je nieuwe tv , en nog veel kijk plezier hoor
Remie hopelijk al wat beter met jou , allé dat hoop ik toch maar met die rotziekte weet je nooit hé , veel sterkte en we denken aan jou
marietteke , hopelijk alles goed gisteren in de kliniek met je ventje
allé mijn droogkast roept
voor alle leutertjes nog een aangename zaterdag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Michieldvd

Mooi weertje hier. Al denk ik dat het mooie weer toch bijna afgelopen is.
Het is immers reeds eind oktober en dan is het mooie er wel grotendeels af.
Het is pas zaterdag en ik zit nu reeds te wachten op een telefoontje voor de levering van de tv, gek toch?
En wetende dat het pas na woensdag zal zijn
Jadi, dank u, ik zal er zeker van genieten. En wat een fantastische dag was het voor u, uw kleindochter en haar ouders. Na zoveel maanden eindelijk terug naar huis. Moet een zeer goed gevoel geven.
Zonnebloemetje ook bedankt.
An-W ook bedankt. Vroeger hadden "wij" altijd Philips. Maar tegenwoordig is Philips in feite in Chinese handen en de kwaliteit zou minder zijn. Maar daar durf ik mijn handen niet voor in het vuur steken.
Yuna ik zal er wel van genieten, wees gerust
Mijn excuses dat ik niet op iedereen reageer, zoals reeds eerder gezegd ben ik geen grote babbelaar. Maar ik doe mijn best
Mijn was doe naar het wassalon. Ik heb daar geen verstand van. Tja, een man alleen die nooit iets van huishouden hoefde te doen. Maar ik heb reeds veel bijgeleerd ondertussen.
Nu ga ik de wekelijkse boodschappen doen.
Nog een fijne dag voor allen.
Tschüss
-

Ik ben efkes hier terug , . . gans de tijd was ik aan het denken , . . .ik ben iets vergeten . .
@Remie ik wens je een dag zonder pijn , zodat je kan genieten van de dag . . Kon ik maar toveren man . .
♥
-
Goedemiddag
De visite is weer naar huis
Was gezellig
Nu even bijkomen van de drukte en zo het 1 en ander opruimen en afwassen
Logeerhond is inderdaad nog bij ons haar baasjes komen maandag weer thuis
Ik denk dat ze dinsdag opgehaald wordt
De beestjes vermaken zich wel met elkaar

Links is ons witje, middelste ons kruimel en rechts de logee
De visite is weer naar huis
Was gezellig
Nu even bijkomen van de drukte en zo het 1 en ander opruimen en afwassen
Logeerhond is inderdaad nog bij ons haar baasjes komen maandag weer thuis
Ik denk dat ze dinsdag opgehaald wordt
De beestjes vermaken zich wel met elkaar

Links is ons witje, middelste ons kruimel en rechts de logee
-
een goeie namiddag alweer
zojuist een koffietje gedronken nadat we naar een mooie film hebben gekeken
en de avond is alweer aan 't komen
dus dadelijk gaat ventje al onze uurwerken een uur achteruit zetten en zo hebben we voor vannacht een uurtje er gratis en voor niks bij , goed hé
inge wat leuk die drie musketiers daar bij jullie
Michiel je zal toch nog wat geduld moeten hebben zo te zien voor jou nieuwe tv
allé nu nog de visjes een vers badje geven sè
tot later

zojuist een koffietje gedronken nadat we naar een mooie film hebben gekeken
en de avond is alweer aan 't komen
dus dadelijk gaat ventje al onze uurwerken een uur achteruit zetten en zo hebben we voor vannacht een uurtje er gratis en voor niks bij , goed hé
inge wat leuk die drie musketiers daar bij jullie
Michiel je zal toch nog wat geduld moeten hebben zo te zien voor jou nieuwe tv
allé nu nog de visjes een vers badje geven sè
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

*** Zie het leven van de zonnige kant ***