In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
eerst nog mijn visjes een vers badje geven en dan ben ik daar
want mijn visjes mogen ook een nieuw jaar starten met vers water want dat hebben ze graag
tot later

eerst nog mijn visjes een vers badje geven en dan ben ik daar
want mijn visjes mogen ook een nieuw jaar starten met vers water want dat hebben ze graag
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Voor alle carpe diem leutertjes,

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
hallooooo een goeie avond allemaal
voila sè ik heb gedaan voor vandaag
wij hadden deze voormiddag een afspraak in het ziekenhuis en wie wil er nu een afspraak in het ziekenhuis op oudejaarsdag , bijna niemand hé maar wij wel want juist daardoor was het niet druk en we waren ook nog een half uurtje te vroeg en we zaten nog maar twee minuutje op onze stoel in de wachtzaal en het was al onze beurt nog een stuk te vroeg voor onze afspraak maar zo waren wij echt rap weer buiten
en in het naar huis rijden zijn we dan gestopt aan onze favoriete tearoom om er gezellig een koffietje te gaan drinken met een lekkere verse croissant er bij , mjammie dat smaakte zo halverwege de voormiddag
Remie waren de oliebollen lekker ???????????????
puzzel na 7 maanden zou ik die poezen niet meer kunnen laten gaan want je geraakt daar toch aan gehecht hé , allé dat zo bij mij toch zo zijn
Sita ik zal jou eens een pb tje sturen
jadi wij hebben voor morgenmiddag ook een lekkere nieuwjaars menu
maar die van jou ziet er ook lekker uit hoor
gerda ook een fijn einde jaar
thijli amai das gemakkelijk met een schoonzoon die in de keuken staat , laat het jullie smaken
An ook al wat lekkers in huis gehaald vandaag
ghyra ook oliebollen voor oudejaarsavond , ik eet dat ook eens graag maar 's avonds kan mijn maag dat niet meer verteren doordat het in vet gebakken is
miesje ik heb vandaag enkel wat kleine werkjes gedaan die nodig waren maar vanavond gezellig in de zetel voor de tv en daar kan ik echt van genieten hoor
marietteke wat een mooie foto van jou en je ventje
en wij zijn vanavond ook met ons tweetjes
ik heb jou kaart ontvangen gisteren en hopelijk heb je die van ons ook al ontvangen vorige week
mama-inge veel plezier nog met het verjaardagsfeestje van jou ventje
Bertje hopelijk alles goed met jou ?????????????
Lenk ook een fijne oudejaarsavond voor jou
vanavond ga ik pannenkoeken bakken en dat zal smaken want meer moet da nie zijn voor ons
voor iedereen nog een gezellige oudejaarsavond en geniet er van
en dat zullen wij ook doen
daaaaaaaag

voila sè ik heb gedaan voor vandaag
wij hadden deze voormiddag een afspraak in het ziekenhuis en wie wil er nu een afspraak in het ziekenhuis op oudejaarsdag , bijna niemand hé maar wij wel want juist daardoor was het niet druk en we waren ook nog een half uurtje te vroeg en we zaten nog maar twee minuutje op onze stoel in de wachtzaal en het was al onze beurt nog een stuk te vroeg voor onze afspraak maar zo waren wij echt rap weer buiten
en in het naar huis rijden zijn we dan gestopt aan onze favoriete tearoom om er gezellig een koffietje te gaan drinken met een lekkere verse croissant er bij , mjammie dat smaakte zo halverwege de voormiddag
Remie waren de oliebollen lekker ???????????????
puzzel na 7 maanden zou ik die poezen niet meer kunnen laten gaan want je geraakt daar toch aan gehecht hé , allé dat zo bij mij toch zo zijn
Sita ik zal jou eens een pb tje sturen
jadi wij hebben voor morgenmiddag ook een lekkere nieuwjaars menu
maar die van jou ziet er ook lekker uit hoor
gerda ook een fijn einde jaar
thijli amai das gemakkelijk met een schoonzoon die in de keuken staat , laat het jullie smaken
An ook al wat lekkers in huis gehaald vandaag
ghyra ook oliebollen voor oudejaarsavond , ik eet dat ook eens graag maar 's avonds kan mijn maag dat niet meer verteren doordat het in vet gebakken is
miesje ik heb vandaag enkel wat kleine werkjes gedaan die nodig waren maar vanavond gezellig in de zetel voor de tv en daar kan ik echt van genieten hoor
marietteke wat een mooie foto van jou en je ventje
en wij zijn vanavond ook met ons tweetjes
ik heb jou kaart ontvangen gisteren en hopelijk heb je die van ons ook al ontvangen vorige week
mama-inge veel plezier nog met het verjaardagsfeestje van jou ventje
Bertje hopelijk alles goed met jou ?????????????
Lenk ook een fijne oudejaarsavond voor jou
vanavond ga ik pannenkoeken bakken en dat zal smaken want meer moet da nie zijn voor ons
voor iedereen nog een gezellige oudejaarsavond en geniet er van
en dat zullen wij ook doen
daaaaaaaag

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
we zijn onderweg......
Nog geen één op Z-Bloemetje, vanavond 1 en morgen misschien wel 2 die ik dan eet, maar meer zullen het er voor mij niet zijn.

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond Leuterkes ,
Marietteke wat een mooie foto van jullie . En jouw man had het zwaar met corona , hij zal nog wel een tijdje moe blijven . Een soort van revalideren is het dan .
Puzzel , was jouw dochter misschien allergisch voor de katten dat ze ze moest weggeven ?
Jadi mooi gezegd :
Mijn dochter is met haar man en de hond vandaag naar een speciaal ( honden toegelaten ) hotel in Utrecht midden in een bos gevlucht. Hij is ook altijd zo bang voor vuurwerk , zit alleen maar te trillen .
Er is hier dan wel een vuurwerk verbod , maar de Nederlanders hebben massaal vuurwerk ingelslagen bij onze zuider en oosterburen
. Ik hoor ze al de hele dag bezig .
Mies , wat leuk om al die tradities te lezen .
Zonnebloemetje , fijn dat je zo snel aan de beurt was in het ziekenhuis en nog lekker langs de tearoom.
Bij onze oliebollenkraam bij het winkelcentrum stond een gigantische rij afhalers , ik moest gelijk aan jou denken Remie ...
Bertje , alles goed ?
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling , Zonnebloemeke , Marietteke , Inge , Remie , Bert , Lenk , puzzel , Sita , Jadi , Gerda , Thijli , Ghyra en Miesmarpel .

Marietteke wat een mooie foto van jullie . En jouw man had het zwaar met corona , hij zal nog wel een tijdje moe blijven . Een soort van revalideren is het dan .
Puzzel , was jouw dochter misschien allergisch voor de katten dat ze ze moest weggeven ?
Jadi mooi gezegd :
Ghyra , wat erg toch voor de dieren dat vuurwerk . Diesel ook al zo bang .Maar we leven op hoop,dat ooit terug beter wordt. Dat we onze vrijheid terug hebben. En dat de vrees mag weg zijn om besmet te worden.
Mijn dochter is met haar man en de hond vandaag naar een speciaal ( honden toegelaten ) hotel in Utrecht midden in een bos gevlucht. Hij is ook altijd zo bang voor vuurwerk , zit alleen maar te trillen .
Er is hier dan wel een vuurwerk verbod , maar de Nederlanders hebben massaal vuurwerk ingelslagen bij onze zuider en oosterburen
Mies , wat leuk om al die tradities te lezen .
Zonnebloemetje , fijn dat je zo snel aan de beurt was in het ziekenhuis en nog lekker langs de tearoom.
Bij onze oliebollenkraam bij het winkelcentrum stond een gigantische rij afhalers , ik moest gelijk aan jou denken Remie ...
Bertje , alles goed ?
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling , Zonnebloemeke , Marietteke , Inge , Remie , Bert , Lenk , puzzel , Sita , Jadi , Gerda , Thijli , Ghyra en Miesmarpel .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Bedankt voor de felicitaties
Hier nog een gebakje voor bij de koffie vanavond

Schoonouders zijn vandaag op visite geweest
Verder geen visite
Wat een narigheid in Turnhout
Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en hoop dat alle dieren er goed doorheen komen
Ons witje maalt er nog niet zo om, die ligt rustig te slapen

Bedankt voor de felicitaties
Hier nog een gebakje voor bij de koffie vanavond

Schoonouders zijn vandaag op visite geweest
Verder geen visite
Wat een narigheid in Turnhout
Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en hoop dat alle dieren er goed doorheen komen
Ons witje maalt er nog niet zo om, die ligt rustig te slapen

-
halloooo
voila sè ons hoofdgerecht is binnen en dat was lekker hoor , mjammie
en dadelijk nog een stuk ijstaart van ijsboerke en die is super lekker
mama-inge bedankt voor de taartjes want die zien er echt lekker uit
allé en nu terwijl we ons ijstaartje opeten gezellig in de zetel voor de tv naar Familie kijken
nog een gezellige oudejaarsavond allemaal
daaaaaag

voila sè ons hoofdgerecht is binnen en dat was lekker hoor , mjammie
en dadelijk nog een stuk ijstaart van ijsboerke en die is super lekker
mama-inge bedankt voor de taartjes want die zien er echt lekker uit
allé en nu terwijl we ons ijstaartje opeten gezellig in de zetel voor de tv naar Familie kijken
nog een gezellige oudejaarsavond allemaal
daaaaaag

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Vandaag een speciale dag mijn moeder is vandaag 90 geworden. Normaal iedereen bij haar maar sinds de grote c alles verdeeld.
Dus effe een moeilijke dag. Moeders was tevreden, maar voor ons effe druk
Ach het gecompenseerd ik moest niet koken en we hadden een lekker avondeten van de keurslager. Njamnjam
Nu zetel in en op tijd naar bed
Leuterkes fijne oud naar nieuw
Dus effe een moeilijke dag. Moeders was tevreden, maar voor ons effe druk
Ach het gecompenseerd ik moest niet koken en we hadden een lekker avondeten van de keurslager. Njamnjam
Nu zetel in en op tijd naar bed
Leuterkes fijne oud naar nieuw
-
Sita

Beste wensen voor een gelukkig en (zoveel mogelijk) gezond 2022 aan Marietteke, Bert, omadina, Bloemeke, Lenk, Miesje, Jadi, Ghyra, Remie, grootjegerda, An-W,
mama-inge, puzzel en thijli.
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
eerst maar eens de beste wensen en vooral gezond 1922
Mijn dochter heeft al twee eigen katten in huis, dus nee niet allergisch. Maar bij asielkatten, geadopteerde, is het sowieso dat ze weggaan en dat pas na diverse inentingen enz. in het asiel. Dan pas op de site en krijg je de hele tijd vreemde mensen in huis>er was er een bij, die kwam en zei dat het niet kon, want ze had 4 kinderen thuis; ja denk ik dan>dat wist je van te voren?
Mijn dochter heeft al twee eigen katten in huis, dus nee niet allergisch. Maar bij asielkatten, geadopteerde, is het sowieso dat ze weggaan en dat pas na diverse inentingen enz. in het asiel. Dan pas op de site en krijg je de hele tijd vreemde mensen in huis>er was er een bij, die kwam en zei dat het niet kon, want ze had 4 kinderen thuis; ja denk ik dan>dat wist je van te voren?
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Het leek erop dat als het verboden is om (illegaal) vuurwerk af te mogen steken het juist extremer (meer en zwaarder) wordt dan jaren voorheen van wat er toen afgestoken werd…
Het leek wel ’n oorlogsgebied met ME op staat hier die het toch echt niet onder controle leek te krijgen..!
‘Kat en Muisspel..!' vanaf de late namiddag tot ±1½ uur in het nieuwe jaar.
https://www.facebook.com/Zuidplas
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog ’n fraaie dag verder toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 01 jan 2022, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...