Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanochtend is er geen tijd geweest om even met mijn
nog ’n rondje polder te gaan doen. Ook morgen zal daar geen tijd voor zijn.
Nu ben ik weer sport van de Olympische Spelen aan het volgen... met ook weer ’n heerlijk bakkie
voor mijn neus.
Gina snapt maar niet, of wil 't niet snappen Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 05 aug 2024, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

nog een aangename avond ,tot morgen
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Zoals ik gisteren al liet weten, vandaag weer geen tijd om even ’n rondje polder te doen met 't fietsje

Morgen komt onze oudste zoon en z’n vrouw alweer richting Nederland rijden vanuit Zuid-Frankrijk waar ze hun vakantie hebben doorgebracht. Maandag moeten die weer aan de slag..!
Aankomende vrijdag vertrekt onze jongste met zijn gezinnetje naar Duitsland voor hun vakantie.
Gun het ze van harte, en iedereen trouwens, maar als de vakanties dan weer voorbij zijn en iedereen is weer veilig thuis is dat toch altijd weer ’n pak van ons hart. Misschien herkent u dit..?
Ook wij gingen in onze jaren met onze jongens met de auto op vakantie, achteraf hebben wij toen ook best penibele situaties meegemaakt op onze trips door Europa, waar je toen nogal vlotjes overheen stapte in je jonge wilde jaren.
Onze ouders moeten toen ook soms met dichtgeknepen billen thuis hebben af zitten wachten hoe sommige dingen gingen aflopen en zij dan ook weer blij waren dat wij dan weer veilig thuis arriveerden met ons jonge gezinnetjes.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goeiemorgen babbeltjes
medion AKOYA i5 -10400 windows11