MOPPEN (vervolg)
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
--------------------------------------------------------------------------------
Jantje loopt midden in de nacht langs de slaapkamer van zijn ouders, om een glas water te halen. Hij hoort 'n hoop gekreun en gebonk.
Hij kijkt om de hoek van de deur en ziet z'n ouders VOL in actie.
Voordat zijn vader ook maar iets kan zeggen , roept Jantje : 'joepie'! Paardje rijden. Pap mag ik op je rug zitten ???
De vader , blij dat hij verder geen lastige vragen hoeft te beantwoorden, gaat akkoord.
De jongen klimt op de rug , en vader gaat door waar hij gebleven was.
Na enige tijd begint moeder te kreunen en te steunen , waarop Jantje roept : "Hou je nu goed vast papa !' want als ze zo gek gaat doen, worden de postbode en ik er meestal afgegooid !!
Jantje loopt midden in de nacht langs de slaapkamer van zijn ouders, om een glas water te halen. Hij hoort 'n hoop gekreun en gebonk.
Hij kijkt om de hoek van de deur en ziet z'n ouders VOL in actie.
Voordat zijn vader ook maar iets kan zeggen , roept Jantje : 'joepie'! Paardje rijden. Pap mag ik op je rug zitten ???
De vader , blij dat hij verder geen lastige vragen hoeft te beantwoorden, gaat akkoord.
De jongen klimt op de rug , en vader gaat door waar hij gebleven was.
Na enige tijd begint moeder te kreunen en te steunen , waarop Jantje roept : "Hou je nu goed vast papa !' want als ze zo gek gaat doen, worden de postbode en ik er meestal afgegooid !!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Buurvrouw en buurman, zij weduwe en hij weduwnaar,hebben een goed contact dat tot dan toe bestaat uit een praatje "over de heg" en op maandagmorgen koffie bij elkaar te drinken.
Op een dag zegt buurman tegen de buurvrouw:
"We kennen elkaar al zoveel jaren en zijn al zoveel jaren alleen,waarom zouden wij niet wat meer bij elkaar komen om samen de liefde te bedrijven".
Zegt de weduwe:
"Nee, dat kan en wil ik niet maken want mijn man zou zich in zijn graf omdraaien".
Zegt de buurman:
"Dat geeft toch niks.
We doen het twee keer, dan ligt 'ie' weer goed"!
Op een dag zegt buurman tegen de buurvrouw:
"We kennen elkaar al zoveel jaren en zijn al zoveel jaren alleen,waarom zouden wij niet wat meer bij elkaar komen om samen de liefde te bedrijven".
Zegt de weduwe:
"Nee, dat kan en wil ik niet maken want mijn man zou zich in zijn graf omdraaien".
Zegt de buurman:
"Dat geeft toch niks.
We doen het twee keer, dan ligt 'ie' weer goed"!
-
melides - Lid geworden op: 12 feb 2012, 10:45
Engels en Gents
Nen Engelsman es op ne woarme zomeroavond in ne Gentschen dancing ne
slow aan 't danse van tien-stapkes-op-een-talluure mee een Gentsche
schuune blonte kiene goe gedroaid van uures en puute.
Zegt den Engelsman: "Oooh, sweethart...!"
Zegt ze zij: "Ja, ik zwiet uuk hart..."
Nen Engelsman es op ne woarme zomeroavond in ne Gentschen dancing ne
slow aan 't danse van tien-stapkes-op-een-talluure mee een Gentsche
schuune blonte kiene goe gedroaid van uures en puute.
Zegt den Engelsman: "Oooh, sweethart...!"
Zegt ze zij: "Ja, ik zwiet uuk hart..."
Vergelijk jouw leven niet met dat van anderen. Je hebt geen idee wat zij op hun levensreis meemaken!
-
Moeder Overste
Moeder Overste van het klooster is wakker geworden in een opperbeste stemming en besluit de ronde van de kloostercellen te doen.
- Goeie morgen, Zuster Marie-Josephe, ik vind je deze morgen zeer knap, en wat je draagt staat je beeldig!
- Ook goeie morgen, Moeder Overste, maar ik heb de indruk dat je vanaf de verkeerde kant uit bed bent gestapt!
Het antwoord beviel haar niet erg, maar toch besliste ze haar cellenrondgang voort te zetten.
- Goeie morgen Zuster Maria, ik vind je zeer goed deze morgen en wat je draagt staat je uitstekend!
- Dank je Moeder Overste, ik vind je ook netjes, maar ik heb toch de indruk dat je aan de verkeerde kant uit bed bent gestapt!
De overste bijt zich op de lippen en vervolgt haar rondgang, maar van alle nonnen krijgt ze hetzelfde antwoord.
Als ze zo bij de vijftiende non arriveert, staan haar zenuwen op springen en met de tanden op elkaar zegt ze:
Dag Zuster Noëlla, wees eens vriendelijk en ... vind jij ook dat ik deze morgen de verkeerde kant uit bed ben gestapt?
- Ja, Moeder Overste ...
- En waarop baseer je dat???
- Je draagt de sandalen van Pater Emile!!
Moeder Overste van het klooster is wakker geworden in een opperbeste stemming en besluit de ronde van de kloostercellen te doen.
- Goeie morgen, Zuster Marie-Josephe, ik vind je deze morgen zeer knap, en wat je draagt staat je beeldig!
- Ook goeie morgen, Moeder Overste, maar ik heb de indruk dat je vanaf de verkeerde kant uit bed bent gestapt!
Het antwoord beviel haar niet erg, maar toch besliste ze haar cellenrondgang voort te zetten.
- Goeie morgen Zuster Maria, ik vind je zeer goed deze morgen en wat je draagt staat je uitstekend!
- Dank je Moeder Overste, ik vind je ook netjes, maar ik heb toch de indruk dat je aan de verkeerde kant uit bed bent gestapt!
De overste bijt zich op de lippen en vervolgt haar rondgang, maar van alle nonnen krijgt ze hetzelfde antwoord.
Als ze zo bij de vijftiende non arriveert, staan haar zenuwen op springen en met de tanden op elkaar zegt ze:
Dag Zuster Noëlla, wees eens vriendelijk en ... vind jij ook dat ik deze morgen de verkeerde kant uit bed ben gestapt?
- Ja, Moeder Overste ...
- En waarop baseer je dat???
- Je draagt de sandalen van Pater Emile!!
-
Gehoorapparaat:
De dokter schreef een hoorapparaat voor, voor één van zijn oudere patiënten.
De man zag er erg tegenop om zo'n ding te dragen, maar toen hij inzag dat het nauwelijks zichtbaar was,
besloot hij het toch te proberen.
Een maand later kwam hij op controle.
"Hoe gaat het?" vroeg de dokter.
"Wel, ik heb de afgelopen maand dingen gehoord die ik nog nooit gehoord had".
"Dat is prachtig!" zei de dokter. "En wat zegt uw familie daarvan?"
"O, ik heb het hen nog niet verteld. Ik amuseer mij rot en ik heb mijn testament al viermaal veranderd".
De dokter schreef een hoorapparaat voor, voor één van zijn oudere patiënten.
De man zag er erg tegenop om zo'n ding te dragen, maar toen hij inzag dat het nauwelijks zichtbaar was,
besloot hij het toch te proberen.
Een maand later kwam hij op controle.
"Hoe gaat het?" vroeg de dokter.
"Wel, ik heb de afgelopen maand dingen gehoord die ik nog nooit gehoord had".
"Dat is prachtig!" zei de dokter. "En wat zegt uw familie daarvan?"
"O, ik heb het hen nog niet verteld. Ik amuseer mij rot en ik heb mijn testament al viermaal veranderd".
-
Achter de computer..
. ☚
Helpdesk: Waarmee kan ik U helpen
Klant: ‘k Zie niemendalle op mijn schirm
Helpdesk : zit u achter Uw computer ?
Klant : Nienoak!!
Helpdesk : Ga achter Uw computer zitten.
Klant: O.K. ...
Helpdesk : Wat ziet U nu ?
Klant: Allemaal kabels!
. ☚
Helpdesk: Waarmee kan ik U helpen
Klant: ‘k Zie niemendalle op mijn schirm
Helpdesk : zit u achter Uw computer ?
Klant : Nienoak!!
Helpdesk : Ga achter Uw computer zitten.
Klant: O.K. ...
Helpdesk : Wat ziet U nu ?
Klant: Allemaal kabels!
Vergelijk jouw leven niet met dat van anderen. Je hebt geen idee wat zij op hun levensreis meemaken!
-
Twie goeie moate kome malkander tege.
-"Awel, zozif, dat es langeleen dame malkoar tegegekome zijn, hein, veint!"
-"Zwijg, jonk, 'k hè drei moande in Coma gelege..."
-"En,... Een beetse goe were g'had?!..."
Kleurenblend
Een getrèwd koppel van middelboare leefteid:
Man zegt: "Zoetse, ik moe eu iets bekenne, ik ben al hiel maan leven kleureblend"
Vrèwe zegt: "Ik moe eu uuk iets bekenne zoetse. Ik ben niet van Zelzoate... moar van de Kongo"
-"Awel, zozif, dat es langeleen dame malkoar tegegekome zijn, hein, veint!"
-"Zwijg, jonk, 'k hè drei moande in Coma gelege..."
-"En,... Een beetse goe were g'had?!..."
Kleurenblend
Een getrèwd koppel van middelboare leefteid:
Man zegt: "Zoetse, ik moe eu iets bekenne, ik ben al hiel maan leven kleureblend"
Vrèwe zegt: "Ik moe eu uuk iets bekenne zoetse. Ik ben niet van Zelzoate... moar van de Kongo"
-
Het bewijs dat er ook blonde mannen bestaan:
Twee mannen zitten tegenover elkaar in de trein.
Eén van hen vult een kruiswoordraadsel in.
Plots knikt hij heen en weer met het hoofd en zegt tegen zijn overbuurman
" Ik kan hem niet meer verder invullen, hij is zo moeilijk.
Ik moet een woord invullen met 6 letters en de omschrijving is 'vrouwelijk geslachtsorgaan'
en het begint met een v ".
Waarop de andere persoon vraagt " Is het vertikaal of horizontaal ?"
Waarop de eerste man antwoordt : " Horizontaal " .
Tja, zegt de tweede : "als het horizontaal is weet ik het ook niet"
Twee mannen zitten tegenover elkaar in de trein.
Eén van hen vult een kruiswoordraadsel in.
Plots knikt hij heen en weer met het hoofd en zegt tegen zijn overbuurman
" Ik kan hem niet meer verder invullen, hij is zo moeilijk.
Ik moet een woord invullen met 6 letters en de omschrijving is 'vrouwelijk geslachtsorgaan'
en het begint met een v ".
Waarop de andere persoon vraagt " Is het vertikaal of horizontaal ?"
Waarop de eerste man antwoordt : " Horizontaal " .
Tja, zegt de tweede : "als het horizontaal is weet ik het ook niet"
-
Aan de universiteit van Leuve . moet een professor zijn nieuwe studenten vertrouwd maken met autopsies.
Hij begint zijn verhaal :
'Bij het verrichten van een autopsie zijn twee punten erg belangrijk.'
Punt één is dat je nergens bang voor mag zijn en niets vies mag vinden.'
Om dit te bewijzen stopt hij zijn vinger in de anus van het lijk en likt zijn vinger vervolgens af.
De studenten moeten hem nadoen.
Om niet af te gaan doen de studenten hem stuk voor stuk na, de vieze smaak en stank verbijtend.
De prof hervat zijn verhaal:
' Ten tweede is het belangrijk om oog voor detail te hebben.'
Wie van jullie zag bijvoorbeeld dat IK mijn middelvinger in het lijk stak maar mijn wijsvinger aflikte
Hij begint zijn verhaal :
'Bij het verrichten van een autopsie zijn twee punten erg belangrijk.'
Punt één is dat je nergens bang voor mag zijn en niets vies mag vinden.'
Om dit te bewijzen stopt hij zijn vinger in de anus van het lijk en likt zijn vinger vervolgens af.
De studenten moeten hem nadoen.
Om niet af te gaan doen de studenten hem stuk voor stuk na, de vieze smaak en stank verbijtend.
De prof hervat zijn verhaal:
' Ten tweede is het belangrijk om oog voor detail te hebben.'
Wie van jullie zag bijvoorbeeld dat IK mijn middelvinger in het lijk stak maar mijn wijsvinger aflikte
-
De zwarte BH (verteld door een vrouw)
Ik ging eens eten met mijn twee niet-getrouwde vriendinnen.Eén ervan is verloofd, de andere heeft een aanhouder, en ik ben al meer dan 20 jaar getrouwd.
Wij waren zo wat aan het babbelen over de verhoudingen met onze mannen en besloten hen eens goed te verrassen, door ze na het werk op te vangen met een zwarte BH, hoge hakken en een masker voor de ogen.We spraken af om daarna nog eens te gaan eten, en om over onze ervaringen te vertellen.
Wat zeiden mijn vriendinnen toen?
Mijn verloofde vriendin :
Awel, toen mijne vriend diene avond na zijn werk naar huis kwam vond hij mij met een zwarte BH, hoge hakken en een masker. Hij zag me en zei : "gij zijt de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou".
En toen bedreven we de liefde, de hele nacht.
De aanhoudster:
Ik ook! Ik zag mijne aanhouder op zijn bureau, ik had alleen maar nen regenjas aan en daaronder ne zwarte BH en hoge hielen.
Toen ik mijn jas opendeed zei hij niets, begon eerst te beven en dan hadden we de hele nacht wilde sex.
En toen was het mijnen toer.
Verleden week kwam mijne man thuis en had ik alleen maar nen zwarte BH aan, zwarte kousen, hoge hielen en een masker. En hij zei :
Awel Zorro, wat eten we vanavond?
Ik ging eens eten met mijn twee niet-getrouwde vriendinnen.Eén ervan is verloofd, de andere heeft een aanhouder, en ik ben al meer dan 20 jaar getrouwd.
Wij waren zo wat aan het babbelen over de verhoudingen met onze mannen en besloten hen eens goed te verrassen, door ze na het werk op te vangen met een zwarte BH, hoge hakken en een masker voor de ogen.We spraken af om daarna nog eens te gaan eten, en om over onze ervaringen te vertellen.
Wat zeiden mijn vriendinnen toen?
Mijn verloofde vriendin :
Awel, toen mijne vriend diene avond na zijn werk naar huis kwam vond hij mij met een zwarte BH, hoge hakken en een masker. Hij zag me en zei : "gij zijt de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou".
En toen bedreven we de liefde, de hele nacht.
De aanhoudster:
Ik ook! Ik zag mijne aanhouder op zijn bureau, ik had alleen maar nen regenjas aan en daaronder ne zwarte BH en hoge hielen.
Toen ik mijn jas opendeed zei hij niets, begon eerst te beven en dan hadden we de hele nacht wilde sex.
En toen was het mijnen toer.
Verleden week kwam mijne man thuis en had ik alleen maar nen zwarte BH aan, zwarte kousen, hoge hielen en een masker. En hij zei :
Awel Zorro, wat eten we vanavond?
-
Twee vrouwen zijn aan het golfen en eentje geeft een ferme dreun op het balletje.
Het vliegt recht naar de volgende hole waar 2 mannen staan te spelen en eentje wordt geraakt.
Hij valt meteen op de grond en vloekt van de pijn.
De vrouw snelt er naartoe, intussen ligt hij ineengekrompen met zijn handen tussen zijn kruis.
Zij : kan ik helpen?
Hij : neen, laat maar straks gaat het wel beter.
Zij : ik ben therapeute en kan u misschien helpen
Hij : neen, echt niet. Zijn handen nog steeds krampachtig in zijn kruis gevouwen.
Zij : Toe, ik wil absoluut zien of ik echt niet kan helpen.
Hij : Ok, doe maar.
Zij trekt zijn handen van tussen zijn benen en legt ze naast hem. Ze doet voorzichtig zijn broek los steekt er haar hand in en begint zachtjes met een massage om de pijn weg te nemen.
Na enkele minuten zij : En, voelt dat niet beter?
Hij : Jawel, maar ik denk dat mijnen duim nog altijd gebroken is.
Het vliegt recht naar de volgende hole waar 2 mannen staan te spelen en eentje wordt geraakt.
Hij valt meteen op de grond en vloekt van de pijn.
De vrouw snelt er naartoe, intussen ligt hij ineengekrompen met zijn handen tussen zijn kruis.
Zij : kan ik helpen?
Hij : neen, laat maar straks gaat het wel beter.
Zij : ik ben therapeute en kan u misschien helpen
Hij : neen, echt niet. Zijn handen nog steeds krampachtig in zijn kruis gevouwen.
Zij : Toe, ik wil absoluut zien of ik echt niet kan helpen.
Hij : Ok, doe maar.
Zij trekt zijn handen van tussen zijn benen en legt ze naast hem. Ze doet voorzichtig zijn broek los steekt er haar hand in en begint zachtjes met een massage om de pijn weg te nemen.
Na enkele minuten zij : En, voelt dat niet beter?
Hij : Jawel, maar ik denk dat mijnen duim nog altijd gebroken is.
-
Een man in Eindhoven belt daags voor zijn 65e verjaardag zijn zoon in Parijs en zegt
" Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg..."
Waar heb je het over schreeuwt de zoon.
We kunnen elkaar niet meer luchten of zien, zegt de vader,
Wij worden ziek van elkaar, het maakt me al beroerd om erover te praten,
dus vertel jij het je zuster in Londen maar.
De zoon belt als de bliksem zijn zus die zowat explodeert aan de telefoon.
Er wordt om de sodemieter niet gescheiden, schreeuwt ze, Ik regel dit wel.
Ze belt Eindhoven en gilt tegen haar vader ER WORDT NIET GESCHEIDEN.
Je doet helemaal niks voor dat ik er ben.
Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je?
De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt
"Zo, da's geregeld. Ze zijn met mijn 65e verjaardag hier en ze betalen zelf de reis".
" Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg..."
Waar heb je het over schreeuwt de zoon.
We kunnen elkaar niet meer luchten of zien, zegt de vader,
Wij worden ziek van elkaar, het maakt me al beroerd om erover te praten,
dus vertel jij het je zuster in Londen maar.
De zoon belt als de bliksem zijn zus die zowat explodeert aan de telefoon.
Er wordt om de sodemieter niet gescheiden, schreeuwt ze, Ik regel dit wel.
Ze belt Eindhoven en gilt tegen haar vader ER WORDT NIET GESCHEIDEN.
Je doet helemaal niks voor dat ik er ben.
Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je?
De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt
"Zo, da's geregeld. Ze zijn met mijn 65e verjaardag hier en ze betalen zelf de reis".
-
Een man komt een dag vroeger dan voorzien terug van zakenreis.
Hij neemt een taxi om naar huis te rijden.
Bij zijn huis aangekomen vraagt hij aan de chauffeur van de taxi om te getuigen.
Hij denkt dat zijn vrouw hem bedriegt.
De taxichauffeur neemt tegen betaling van € 150 dit aanbod aan.
Zij gaan stil het huis binnen en openen voorzichtig de deur van de slaapkamer.
De man trekt de deken van het bed en betrapt zijn vrouw met haar minnaar.
Rood van woede trekt de man zijn pistool en houdt het tegen het hoofd van de minnaar.
Zijn vrouw huilt en roept: "schiet niet, schiet niet !
Ik heb je belogen, ik heb nooit geërfd van mijn tante"
Hij heeft je Ferrari betaald en onze boot aan zee.
Ook alle tickets voor de voetbalwedstrijden waar jij zo graag naar toe ging !
Hij betaalt zelfs al onze belastingen !!
De man, volledig van de kaart, laat zijn pistool zakken en vraagt aan de taxichauffeur:
Wat zou jij in mijn plaats doen ??
Ik, zegt de taxichauffeur, ik zou vlug die deken terug leggen, zodat hij geen kou vat
Hij neemt een taxi om naar huis te rijden.
Bij zijn huis aangekomen vraagt hij aan de chauffeur van de taxi om te getuigen.
Hij denkt dat zijn vrouw hem bedriegt.
De taxichauffeur neemt tegen betaling van € 150 dit aanbod aan.
Zij gaan stil het huis binnen en openen voorzichtig de deur van de slaapkamer.
De man trekt de deken van het bed en betrapt zijn vrouw met haar minnaar.
Rood van woede trekt de man zijn pistool en houdt het tegen het hoofd van de minnaar.
Zijn vrouw huilt en roept: "schiet niet, schiet niet !
Ik heb je belogen, ik heb nooit geërfd van mijn tante"
Hij heeft je Ferrari betaald en onze boot aan zee.
Ook alle tickets voor de voetbalwedstrijden waar jij zo graag naar toe ging !
Hij betaalt zelfs al onze belastingen !!
De man, volledig van de kaart, laat zijn pistool zakken en vraagt aan de taxichauffeur:
Wat zou jij in mijn plaats doen ??
Ik, zegt de taxichauffeur, ik zou vlug die deken terug leggen, zodat hij geen kou vat
-
De pil
Er komt een blondje, dat al bijna 8 maanden zwanger is
bij de dokter en vraagt om de pil.
zegt de dokter: mevrouw, u bent bijna 8 maanden zwanger, waarom wilt u de pil, dat is veel te laat.
zegt het blondje: maakt mij niet uit, ik wil toch de pil!
de dokter wordt lichtelijk boos en zegt: nee
mevrouw, u krijgt de pil niet, waarom zou u die nou nog willen?
zegt het blondje: nu moet u eens goed naar mij luisteren!
mijn man heeft een ander gaatje ontdekt en ik wil echt niet ook zo,n bult op mijn rug hebben hoor!
Er komt een blondje, dat al bijna 8 maanden zwanger is
bij de dokter en vraagt om de pil.
zegt de dokter: mevrouw, u bent bijna 8 maanden zwanger, waarom wilt u de pil, dat is veel te laat.
zegt het blondje: maakt mij niet uit, ik wil toch de pil!
de dokter wordt lichtelijk boos en zegt: nee
mevrouw, u krijgt de pil niet, waarom zou u die nou nog willen?
zegt het blondje: nu moet u eens goed naar mij luisteren!
mijn man heeft een ander gaatje ontdekt en ik wil echt niet ook zo,n bult op mijn rug hebben hoor!
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
De fiets.
Kleine Patrick vroeg voor zijn verjaardag een fiets met 10 versnellingen.
Zijn papa zei: "Lieverd, we zouden je er graag een geven, maar de lening voor ons huis is 250.000 euro
En je mama werd vorige week ontslagen. Wij kunnen een nieuwe fiets echt niet betalen."
De volgende dag zag vader kleine Patrick naar de voordeur lopen met een koffertje in de hand
En een rugzak over de schouder.
Dus vroeg pa: "He knul, waar ga jij naar toe" ?
Kleine Patrick antwoordde: "Pa, vorige avond kwam ik langs jullie slaapkamer. En ik hoorde je tegen mama zeggen dat je er uit ging trekken. Toen hoorde ik mama vragen om te wachten omdat zij ook kwam !.......
Peisde gij serieus da k' ik hier alleen ga blijven met een lening van 250.000 euro ZONDER vélo
Kleine Patrick vroeg voor zijn verjaardag een fiets met 10 versnellingen.
Zijn papa zei: "Lieverd, we zouden je er graag een geven, maar de lening voor ons huis is 250.000 euro
En je mama werd vorige week ontslagen. Wij kunnen een nieuwe fiets echt niet betalen."
De volgende dag zag vader kleine Patrick naar de voordeur lopen met een koffertje in de hand
En een rugzak over de schouder.
Dus vroeg pa: "He knul, waar ga jij naar toe" ?
Kleine Patrick antwoordde: "Pa, vorige avond kwam ik langs jullie slaapkamer. En ik hoorde je tegen mama zeggen dat je er uit ging trekken. Toen hoorde ik mama vragen om te wachten omdat zij ook kwam !.......
Peisde gij serieus da k' ik hier alleen ga blijven met een lening van 250.000 euro ZONDER vélo