In de Vier Seizoenen reeks 17 Winter 2019
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma -C, geen wind meer vandaag maar wel regen en we moeten nog naar de hondenschool. Heb gelukkig een warme en waterdichte jas met dons gevuld, een sjaal en muts. Zal dus geen koud hebben.
Anjelier, fijn gaan shoppen met vriendin en al in de nieuwe collectie een mooie trui gevonden. En jij hebt blijkbaar hetzelfde probleem als ik. Een klein maatje vinden, heb zelf een XS en een S als het van Italiaanse makelij is. Meestal kom je dan in de duurdere winkels terecht. Gisteren had ik het wel getroffen, mijn okergeel jasje dat ik op de hondenschool draag is nu echt te dun, zelfs met iets warms eronder. In het naburig dorp is er een leuke winkel en daar was bijna alles aan 50% en 60%. Manlief zegt tegen mij daar eens binnen te lopen.
En daar hing een langere jas, van zo doorstikt glans materiaal en met echte dons gevuld en met een kap. Ideaal dus voor op de plein en om met Matice te gaan wandelen. Plus het was een S en er hing er maar eentje. En daar was 60% korting op. Heb die dadelijk meegenomen , manlief vond het echt een koopje en heb er voor 12€ nog een bijpassende sjaal bij gekocht. Heb ik het tenminste al warm op de hondenschool.
Ben benieuwd hoe Maddy het gehad heeft gisteren , samen met ventje en de Nederlandse vrienden Ik hoop dat ze zich goed geamuseerd hebben.
Om 10.00H naar de hondenschool met Matice, maar heb hier alles al gedaan van het HH. Zelfs de ontbijttafel is al gedekt. Denk dat ik nog een beetje ga oefenen met Matice.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een gezellige zondag. Liefs en een dikke knuffel van ons 3.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
Vanmorgen al een ferme plensbui gehad en nu is de zon er
ben nog niet buiten geweest ik weet niet of het koud is
de weerman zei dat het kouder ging worden
Ja, 't is winter en liever nu de kou dan in mei
clive het zal drassig zijn op het hondenveld gelukkig heb je laarsjes
en je hebt geluk gehad met je warme jas... en sjaal
M-M niet naar de fuif geweest, als je pijn hebt en moe bent
kan je daar niks gaan doen hé, het zal weel doorgegaan zijn
ook zonder jullie
daar kan je maar deugd van gehad hebben...
anjelierken, een mooie nieuwe trui gevonden , je kan het gebruiken
want we krijgen koudere dagen volgens de weerman
en een raar model, als je slank bent kan je meer dragen
tegenover een mollige dame die kan zo'n trui niet dragen
zonder er belachelijk uit te zien, en een goeie maat vinden
is niet altijd gemakkelijk..
Alle seizoentjes een gezellige zondag en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag,
We zijn terug boven water.
De jeugd had zijn virusjes achtergelaten voor grootmoeke.
Gisteren vrij belabberd de dag doorgebracht na een mottige nacht.
Lang en goed geslapen vannacht dat doet al veel.
Oma-C, het was best frisjes op de fiets vanmorgen naar de bakker.
Ik verwittigde de dochter dat ik geen gepaste toespijs had voor haar zoon.
Eten wat de pot schaft was het antwoord.
Anders moet hij zelf maar naar de winkel.
Normaal gezien doet de kotmadam geen boodschappen...
We zien wel, als we deze namiddag gaan wandelen kunnen we ook voorbij de shop'n go passeren.
Poessiekat is al gepasseerd.
Ze nam het me kwalijk dat ik haar alleen gelaten heb om boodschappen te gaan doen.
Toen ik thuiskwam vond ik ze niet.
Tot ik mijn stoel onder mijn tafeltje onderuit trok.
Die woog verdacht zwaar.
Ze had zich op mijn kussen geïnstalleerd in afwachting da tik weer thuis was.
Dat is echt een gezelligheidsdiertje.
Hier schijnt de zon volop en daar straks was de hemel zelfs strakblauw.
Een prettige zondag gewenst aan iedereen.
We zijn terug boven water.
De jeugd had zijn virusjes achtergelaten voor grootmoeke.
Gisteren vrij belabberd de dag doorgebracht na een mottige nacht.
Lang en goed geslapen vannacht dat doet al veel.
Oma-C, het was best frisjes op de fiets vanmorgen naar de bakker.
Ik verwittigde de dochter dat ik geen gepaste toespijs had voor haar zoon.
Eten wat de pot schaft was het antwoord.
Anders moet hij zelf maar naar de winkel.
Normaal gezien doet de kotmadam geen boodschappen...
We zien wel, als we deze namiddag gaan wandelen kunnen we ook voorbij de shop'n go passeren.
Poessiekat is al gepasseerd.
Ze nam het me kwalijk dat ik haar alleen gelaten heb om boodschappen te gaan doen.
Toen ik thuiskwam vond ik ze niet.
Tot ik mijn stoel onder mijn tafeltje onderuit trok.
Die woog verdacht zwaar.
Ze had zich op mijn kussen geïnstalleerd in afwachting da tik weer thuis was.
Dat is echt een gezelligheidsdiertje.
Hier schijnt de zon volop en daar straks was de hemel zelfs strakblauw.
Een prettige zondag gewenst aan iedereen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Ben al de ganse voormiddag " lui"
, maar ja, op zondag mag dat hé.Dat dagje shoppen zit nog in mijn benen.Iets geschikts vinden in de solden , en dan nog in de juiste maat, is niet altijd gemakkelijk.Maar was wel blij voor vriendin dat ze 2 mooie jurken had voor de prijs van 1.Je moet gewoon geluk hebben.
Manlief komt net thuis van wandelen met Spaanse woef.Die klaagt dat alle auto's nu in die smalle landweggetjes rijden, waar je normaal niet in mag.De wegomlegging is nochtans niet te ver uit de buurt.
Deze morgen toevallig een eekhoorn gezien.Helemaal achteraan hebben we een rij populieren staan die ik vanuit de keuken kan zien.Nu dat die kaal staan, zag ik een eekhoorn van de ene tak naar de andere, en van de ene boom naar de andere springen.Hij kan zelfs vanuit onze boom in de boom van buurman springen
.Was mooi om te zien.
Deze namiddag naar vader, de ganse familie komt.Vader heeft ukkemeisje2 nog niet gezien.Denk dat we in de cafetaria gaan zitten.Zoon ging voor taart zorgen.
Dames, tot morgen allemaal.
Ben al de ganse voormiddag " lui"
Manlief komt net thuis van wandelen met Spaanse woef.Die klaagt dat alle auto's nu in die smalle landweggetjes rijden, waar je normaal niet in mag.De wegomlegging is nochtans niet te ver uit de buurt.
Deze morgen toevallig een eekhoorn gezien.Helemaal achteraan hebben we een rij populieren staan die ik vanuit de keuken kan zien.Nu dat die kaal staan, zag ik een eekhoorn van de ene tak naar de andere, en van de ene boom naar de andere springen.Hij kan zelfs vanuit onze boom in de boom van buurman springen
Deze namiddag naar vader, de ganse familie komt.Vader heeft ukkemeisje2 nog niet gezien.Denk dat we in de cafetaria gaan zitten.Zoon ging voor taart zorgen.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede namiddag dames,
MH, een gezellige poes is dat ! Had ik nu niet ergens gelezen dat je op zoek was naar haar echte baasje? Nog niet gevonden, zeker ? En ook dat ze mogelijk zou kunnen zwanger zijn? Ze maakt zich nu al onmisbaar, denk ik !
En 'virusjes' aangenomen .....
Lijkt me niet verstandig, maar je kan er niets aan doen hoor, het is de tijd van het jaar, en ik geloof dat er nog veel op ons afkomt, en het meeste van al , we kunnen dat missen als kiespijn .... Hier beginnen we ook met te snotteren ..... Het moet weer zijn tijd hebben...
Kijk kijk, de zin schijnt hier, in al haar glorie..... het kan ook maar voor even zijn. Ons plancier was natgeregend en is nog niet volledig droog.....
Oei, bezoek aan de deur, kom straks terug.
Tot... straks !
MH, een gezellige poes is dat ! Had ik nu niet ergens gelezen dat je op zoek was naar haar echte baasje? Nog niet gevonden, zeker ? En ook dat ze mogelijk zou kunnen zwanger zijn? Ze maakt zich nu al onmisbaar, denk ik !
En 'virusjes' aangenomen .....
Kijk kijk, de zin schijnt hier, in al haar glorie..... het kan ook maar voor even zijn. Ons plancier was natgeregend en is nog niet volledig droog.....
Oei, bezoek aan de deur, kom straks terug.
Tot... straks !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Hier ben ik terug, belofte maakt schuld (of zo iets, denk ik
) . Na mijn bezoek kwam ik terug en merkte al vlug dat er geen internet was... Daar stond ik dan he, even gewacht en bedacht wat ik zou doen, en heb dan naar telenet gebeld. Het bleek inderdaad dat het internet goed verstoord was en ze zouden het zo vlug mogelijk trachten op te lossen..... Heb er niet op gewacht om andere dingen te doen, zoals al eens kijken wat ik zou gebruiken voor de verjaardagkaartjes voor februari. Ik werk steeds een maand af, dan is het gemakkelijk te onthouden ! Blijkt dat ik maar 3 klanten heb ....
Maar nu is mijn tijd wel beperkt aan het worden, moet nog een dringende mail doen en dat zou wel eens kunnen uitlopen, maar geen nood, morgen ben ik er wel weer hoor !
Hopelijk heeft iedereen een fijne zondag gehad, ook met zon erbij !
Nog een heel fijne avond gewenst en tot ..... de volgende !
Maar nu is mijn tijd wel beperkt aan het worden, moet nog een dringende mail doen en dat zou wel eens kunnen uitlopen, maar geen nood, morgen ben ik er wel weer hoor !
Hopelijk heeft iedereen een fijne zondag gehad, ook met zon erbij !
Nog een heel fijne avond gewenst en tot ..... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
mijn bezoek is omstreeks 9 uur 's avonds! terug naar huis vertrokken. ventje en Suus waren nog niet de deur uit 's ochtends om nog boodschappen te doen, vliegt overbuurvrouw op hen af en heel luid: "Wel, waren zaten jullie?" "Sorry, wij hadden lang gefondued, en waren bekaf en geen energie meer om nog af te komen." Wat waarheid was. wij hadden gewoon weg geen zin om nog buiten de deur te gaan. want ik was eerder, als we de buurt een beetje verkend hadden, met hen de tent ingegaan om hen beleefd voor te stellen en de sfeer draaide helemaal om! ze keken Suus niet aan ( Suus heeft een donkere huidskleur) en staken doodleuk een sigaret op in die tent, waar je dat niet mag!
Nou, dan hoeft het voor mij ook niet meer. dat ze ons negeren daar nog aan toe, maar mijn vrienden? Dan maak je een foutje voor je leven.
ook ging ik daar een grand entree maken als elfqueen. terwijl zij daar gewoon iets hadden aangetrokken dat gewoon fout was. En velen waren niet verkleed: er gingen hoedjes zijn en slinger: niets gezien. Kortom: ik ging alles uit de kast gehaald hebben en de opmerking zou later zijn: ze moest weer ik het middelpunt staan, terwijl ik dat hààt. En we zouden daar met zijn 4 gezeten hebben met een drankje terwijl niemand een praatje kwam slaan. Story of our life.
Gimly hebben we zondagmorgen opnieuw in een sterkere cocon moeten laten steken want hij had overgegeven. dat had iemand ook gedaan voor de deur van 14.
Zondag heb ik dan Gimly gezien en heb hem gezegd dat ik ging roepen wanneer ze weg waren.
ik was zo op, dat ik pas na middernacht me ontspannen genoeg voelde om te proberen te slapen en dat voor een paar uurtjes ook heb kunnen doen.
Gimly ligt hier nu naast mij op ventjes plaats waar Suus zat toen ze hier was. het is nu weer "him & me" straks rond 8 uur komen ze die tent afbreken. weer lawaai, maar dan is het gelukkig gedaan.
ik heb gisteren ook bijna niets gegeten. ik zat meer in met Gimly dan iets anders.
dan circuleerden de foto's en echt: we hebben niets gemist. de dj was een nerd. dacht dat ik me in bed ging ergeren aan de muziek, maar volgens ventje was ik binnen de 5 min KO.
Suus en Hans hebben twee dagen zeer goed geslapen. ze ging een mailtje sturen als ze thuis waren maar ik denk dat ze direct in slaap zal gevallen zijn want ze had nogal redelijk veel op.
Suus ging ventje een massage geven, maar die had zoveel wijn op, dat we zeiden: laat maar.
Wij zaten dus ook werkelijk die zaterdag ook in een cocon alsof "iets" ons tegenhield van te gaan naar de foute fuif. ventje heeft meegeholpen aan de opbouw, heeft hout voor de vuurkorf gedoneerd dat uiteindelijk niet gebruikt is. Hans vond dat vreselijk want Bruno van het hoogste verdiep hijgend als een hond, en dat hebben ze uiteindelijk toch niet gebruikt. zijn ladder, geleende vuilnisbakken stonden in de tent want ventje had de batterijen van de bel eruit gehaald om niet gestoord te worden om mee te helpen aan de afbraak, dus kregen we een messenger bericht van Joyce dat er niemand thuis was. och, je moet kloppen want de bel doet het niet. de batterijen zijn op en ik moet dus nieuwe gaan halen naar de winkel.
de keuken is een ravage nadat Suus en ventje gekookt hadden. de afwas van de fondue en die van het stoofpotje. die zal ik straks wel doen, in een paar etappes. Een kleine prijs voor een leuk weekend.
Gimly ligt in "zijn" zetel.
En ik zit hier weer.
straks een mailtje naar Monique om te vragen wat mijn schuld is.
ventje is op het werk, heeft geen zin. ik ben aan mijn tweede koffie bezig en weer een rondreis naar de tropen aan het maken.
zo, ik ga die koffie opdrinken en dan eens kijken of er nog messengerberichten zijn en foto's van de fuif.
Fijne dag seizoentjes!
mijn bezoek is omstreeks 9 uur 's avonds! terug naar huis vertrokken. ventje en Suus waren nog niet de deur uit 's ochtends om nog boodschappen te doen, vliegt overbuurvrouw op hen af en heel luid: "Wel, waren zaten jullie?" "Sorry, wij hadden lang gefondued, en waren bekaf en geen energie meer om nog af te komen." Wat waarheid was. wij hadden gewoon weg geen zin om nog buiten de deur te gaan. want ik was eerder, als we de buurt een beetje verkend hadden, met hen de tent ingegaan om hen beleefd voor te stellen en de sfeer draaide helemaal om! ze keken Suus niet aan ( Suus heeft een donkere huidskleur) en staken doodleuk een sigaret op in die tent, waar je dat niet mag!
Nou, dan hoeft het voor mij ook niet meer. dat ze ons negeren daar nog aan toe, maar mijn vrienden? Dan maak je een foutje voor je leven.
ook ging ik daar een grand entree maken als elfqueen. terwijl zij daar gewoon iets hadden aangetrokken dat gewoon fout was. En velen waren niet verkleed: er gingen hoedjes zijn en slinger: niets gezien. Kortom: ik ging alles uit de kast gehaald hebben en de opmerking zou later zijn: ze moest weer ik het middelpunt staan, terwijl ik dat hààt. En we zouden daar met zijn 4 gezeten hebben met een drankje terwijl niemand een praatje kwam slaan. Story of our life.
Gimly hebben we zondagmorgen opnieuw in een sterkere cocon moeten laten steken want hij had overgegeven. dat had iemand ook gedaan voor de deur van 14.
Zondag heb ik dan Gimly gezien en heb hem gezegd dat ik ging roepen wanneer ze weg waren.
ik was zo op, dat ik pas na middernacht me ontspannen genoeg voelde om te proberen te slapen en dat voor een paar uurtjes ook heb kunnen doen.
Gimly ligt hier nu naast mij op ventjes plaats waar Suus zat toen ze hier was. het is nu weer "him & me" straks rond 8 uur komen ze die tent afbreken. weer lawaai, maar dan is het gelukkig gedaan.
ik heb gisteren ook bijna niets gegeten. ik zat meer in met Gimly dan iets anders.
dan circuleerden de foto's en echt: we hebben niets gemist. de dj was een nerd. dacht dat ik me in bed ging ergeren aan de muziek, maar volgens ventje was ik binnen de 5 min KO.
Suus en Hans hebben twee dagen zeer goed geslapen. ze ging een mailtje sturen als ze thuis waren maar ik denk dat ze direct in slaap zal gevallen zijn want ze had nogal redelijk veel op.
Suus ging ventje een massage geven, maar die had zoveel wijn op, dat we zeiden: laat maar.
Wij zaten dus ook werkelijk die zaterdag ook in een cocon alsof "iets" ons tegenhield van te gaan naar de foute fuif. ventje heeft meegeholpen aan de opbouw, heeft hout voor de vuurkorf gedoneerd dat uiteindelijk niet gebruikt is. Hans vond dat vreselijk want Bruno van het hoogste verdiep hijgend als een hond, en dat hebben ze uiteindelijk toch niet gebruikt. zijn ladder, geleende vuilnisbakken stonden in de tent want ventje had de batterijen van de bel eruit gehaald om niet gestoord te worden om mee te helpen aan de afbraak, dus kregen we een messenger bericht van Joyce dat er niemand thuis was. och, je moet kloppen want de bel doet het niet. de batterijen zijn op en ik moet dus nieuwe gaan halen naar de winkel.
de keuken is een ravage nadat Suus en ventje gekookt hadden. de afwas van de fondue en die van het stoofpotje. die zal ik straks wel doen, in een paar etappes. Een kleine prijs voor een leuk weekend.
Gimly ligt in "zijn" zetel.
En ik zit hier weer.
straks een mailtje naar Monique om te vragen wat mijn schuld is.
ventje is op het werk, heeft geen zin. ik ben aan mijn tweede koffie bezig en weer een rondreis naar de tropen aan het maken.
zo, ik ga die koffie opdrinken en dan eens kijken of er nog messengerberichten zijn en foto's van de fuif.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, de weerman / vrouw had gelijk. Hier hangt inderdaad mist en het heeft gevroren, geen goede combinatie, dus wees voorzichtig als je naar de brievenus gaat
In mijn nieuwe jas had ik gisteren geen greintje kou, had enkel koude handen want kan geen handschoenen dragen op de hondenschool, want je moet voortdurend belonen met snoepjes en dan zijn handschoenen heel vervelend. En ik vind nergens handschoenen zonder vingers. Had dan ook nog een muts op, dus ik was goed gewapend tegen de koude
HVT, ziek geweest, hoop van harte dat jij jouw vandaag dan wat beter voelt. En poessiekat op haar teentjes getrapt
Anjelier, inderdaad, op zondag mag je wel eens "lui" zijn, zeker na jullie shoppingavontuur van zaterdag want dat kan echt wel vermoeiend zijn. Vriendin had dan geluk met haar 2 nieuwe kleedjes in de solden. Maar jij mag ook blij zijn met jouw mooie trui uit de nieuwe collectie. Hoe je hem beschrijft, kan ik me hem zo voorstellen en dan kan ik alleen maar zeggen dat je een goede smaak hebt.
En een eekhoorn gezien, moet prachtig zicht geweest zijn, een genietmomentje.
MJ,, ook al aan het snotteren, manlief hier ook, het is de tijd van het jaar, denk ik. Hopelijk blijft het bij snotteren en breekt het niet uit. Even geen internet, vervelend, maar het is opgelost. Tot straks
Muddy Maddy, als ik jou zo lees, misschien maar beter dat jullie niet op het feest geweest zijn. En Gimly toch gespuwd ? Ben benieuwd hoeveel Monique jou gaat vragen voor de lezing. En jij weet wat gedaan vandaag, de vaat en de keuken opruimen en afvegen, als dat gedaan is ben je weer blij. Veel plezier met het zoeken naar de foto's van de party en jouw spelletjes. En het moet wel echt gezellig geweest zijn als ik lees dat Hand en Suus zo laat vertrokken zijn, fijn zo.
Manlief werkt vandaag van thuis uit. Gisteren hadden we zo laat ontbeten , dat wij ' s avonds geen honger meer hadden, toch niet voor warm eten. Dus maak vanavond klaar, wat ik voor gisteren had .
Moeten deze week ook met Matice naar de dierenarts zijn jaarlijkse spuitjes halen.
In februari gaan we van de hondenschool uit, een cursus volgen hoe je het beste omgaat met jouw viervoeter, die bestaat uit 4 voormiddagen . Ook onze dierenarts komt er spreken, het is wel geen goedkope cursus, maar je krijgt ook een boek met alles erin en het schijnt wel echt de moeite waard te zijn om hem te volgen.
Ze begint in februari.
Zo, Ik ga beginnen met het HH en de was en de strijk. Ik wens iedereen nog een mooie maandag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
@ Clive: Monique heeft 40 euro gevraagd voor zijn "healing" & bijkomende upgrade.
ventje gelooft daar net niet in, maar het heeft wel geholpen want nu is hij weer rustig en heeft (hout vasthouden) nog niet gespuwd.
Foto's heb ik niet meer gevonden, maar Joyce loopt hier ergens rond.
ventje gelooft daar net niet in, maar het heeft wel geholpen want nu is hij weer rustig en heeft (hout vasthouden) nog niet gespuwd.
Foto's heb ik niet meer gevonden, maar Joyce loopt hier ergens rond.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
een mooi zonnetje en koud het had hier gevroren ...
alle auto's die buiten slapen waren wit aangevroren
dus krabben die ermee weg moeten...
of het glad is weet ik niet want als het niet moet
ga ik niet zo vroeg buiten de brievenbus kan maar
tegen 11 u 30 geleegd worden als de postbode weg is
tegen dan zal het allemaal wel weg gedooid zijn
clive koude vingers gehad, ik zou ook niet zo rap weten
waar je handschoenen zonder vingers kan kopen
en plezier gehad van de warme jas, dat is fijn...
M-M, alles anders gelopen dan gepland met het buurtfeestje
dat is dan jammer maar als jullie te moe waren of geen zin hadden
dan is dat maar zo... je kan nog altijd kiezen wat je wel of niet doet hé...
De vrienden nog zo laat naar huis gereden dat zal wel zijn
omdat ze het fijn hadden bij jullie
de keuken proper maken, ja... als alles blijft staan of liggen
Je weet wat te doen vandaag..
M-J, weer geen internet, niet leuk maar niks aan te doen
beterschap met je verkoudheid, het is overal aan de gang
gratis en voor niets,
Anjelierken, ook aan 't snotteren... ja de tijd van 't jaar en je ziet iedereen
met een zakdoek, de microben vliegen in 't rond...
Leuk hé zo'n eekhoorntje, nu kan je ze goed zien als de bomen kaal zijn
en fijn dat bij je vader alles goed gaat...
Helena, poes niet tevreden als je weggaat
liever gezelschap hebben.... en je weet nog altijd niet
waar ze echt thuishoort, toch raar dat niemand z'n poes mist...
en eens navraag doet...
Ik wens alle seizoentjes een fijne nieuwe week
nog even en het is weeral februari, bij mooi weer zie je
's avonds al dat het ietsje langer licht is
Een fijne dag en sterkte wie het nodig heeft...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag bijna,
Nog niet veel gedaan.
Student was nog aan het herhalen voor hij vertrok.
Dan ga ik niet stofzuigen en lawaai maken.
Nu is hij vertrokken en ga ik er seffens even in vliegen.
Zal de strijk voor het laatste houden als hij terug is, dat maakt geen lawaai.
De keuken wacht al even op een beurt.
Poetsjuweel gaat ervan uit -en eigenlijk is dat ook zo- dat ik de gootsteen en het vuur en zo telkens afwas als ik gekookt heb.
De ruiten moeten nodig langs de binnenkant gewassen.
Moest ik ooit nog bouwen geen gootsteen onder het venster meer.
Ik wou absoluut buiten kunnen kijken.
Na zeven jaar koken met zicht op een muur was ik dat wel beu.
Heel blij met mijn lichte keuken!
Alle dagen geniet ik bewust van mijn huis.
Vroeger dacht ik van mijn tante die heeft e moed op op haat 75ste nog een nieuw appartement bouwen.
Ondertussen is ze bijna 96 en heeft ze toch twintig jaar genoten van haar stek(je).
Clive, handschoenen zonder vingers in de Veritas? Ik meen er daar gezien te hebben die je zo open en dicht kan klappen.
"Gezellige" straat daar bij jullie me dunkt, MM.
We zullen er eens aan beginnen!
Nog niet veel gedaan.
Student was nog aan het herhalen voor hij vertrok.
Dan ga ik niet stofzuigen en lawaai maken.
Nu is hij vertrokken en ga ik er seffens even in vliegen.
Zal de strijk voor het laatste houden als hij terug is, dat maakt geen lawaai.
De keuken wacht al even op een beurt.
Poetsjuweel gaat ervan uit -en eigenlijk is dat ook zo- dat ik de gootsteen en het vuur en zo telkens afwas als ik gekookt heb.
De ruiten moeten nodig langs de binnenkant gewassen.
Moest ik ooit nog bouwen geen gootsteen onder het venster meer.
Ik wou absoluut buiten kunnen kijken.
Na zeven jaar koken met zicht op een muur was ik dat wel beu.
Heel blij met mijn lichte keuken!
Alle dagen geniet ik bewust van mijn huis.
Vroeger dacht ik van mijn tante die heeft e moed op op haat 75ste nog een nieuw appartement bouwen.
Ondertussen is ze bijna 96 en heeft ze toch twintig jaar genoten van haar stek(je).
Clive, handschoenen zonder vingers in de Veritas? Ik meen er daar gezien te hebben die je zo open en dicht kan klappen.
"Gezellige" straat daar bij jullie me dunkt, MM.
We zullen er eens aan beginnen!
-
@ HVT: het is een erg leuke straat om in te wonen als je niet buiten je deur komt. geen wonder dat ik pleinvrees krijg en niet alleen omdat we hier vlakbij een kerplein hebben. zegt genoeg zeker? nu wil het "comitè" bij een komen om te evalueren. count me out, girls.
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT en MM: vorige week Chris Duchausoit gehoord op de radio, die heeft een boek geschreven over katten.In dat boek staan ook enkele misverstanden over katten o.a mensen denken dat katten liever alleen zijn, is niet waar , die houden juist van gezelschap.Ook dat je katten evenveel kunt aanleren als honden, die zijn even slim.
MM: fijn dat je genoten hebt van de vrienden en de vrienden van jullie.Dan heb je daar mooie herinneringen aan.
Clive: handschoenen zonder vingers, misschien op de markt.
Hier koud en grijs,Spaanse woef heeft zijn jasje aan, manlief is ermee aan het wandelen .We waren nochtans van plan om allemaal eens te gaan wandelen, maar het is te koud.
Vanavond eten we blinde vinken met boontjes, is heel lang geleden.Die blinde vinken is voor 2 dagen.
HVT en MM: vorige week Chris Duchausoit gehoord op de radio, die heeft een boek geschreven over katten.In dat boek staan ook enkele misverstanden over katten o.a mensen denken dat katten liever alleen zijn, is niet waar , die houden juist van gezelschap.Ook dat je katten evenveel kunt aanleren als honden, die zijn even slim.
MM: fijn dat je genoten hebt van de vrienden en de vrienden van jullie.Dan heb je daar mooie herinneringen aan.
Clive: handschoenen zonder vingers, misschien op de markt.
Hier koud en grijs,Spaanse woef heeft zijn jasje aan, manlief is ermee aan het wandelen .We waren nochtans van plan om allemaal eens te gaan wandelen, maar het is te koud.
Vanavond eten we blinde vinken met boontjes, is heel lang geleden.Die blinde vinken is voor 2 dagen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal,
Anjelierken : ik bewonder uw dochter dat die zo voor de dieren (in nood ) zorgt ....
Hier een fijn weekend gehad met twee maal een mooi theaterconcert .. en nu nog bekomen van die late avondjes uit ....
Vandaag uren bezig geweest om theatertickets te kunnen kopen voor een gala van het ballet in Antwerpen in februari . De aanhouder wint .....
tis gelukt .
Aan iedereen : warm binnen blijven en niet ziek worden ...
Een goede avond en nacht , zonder pijn of ongemakken ...
Anjelierken : ik bewonder uw dochter dat die zo voor de dieren (in nood ) zorgt ....
Hier een fijn weekend gehad met twee maal een mooi theaterconcert .. en nu nog bekomen van die late avondjes uit ....
Vandaag uren bezig geweest om theatertickets te kunnen kopen voor een gala van het ballet in Antwerpen in februari . De aanhouder wint .....
Aan iedereen : warm binnen blijven en niet ziek worden ...
Een goede avond en nacht , zonder pijn of ongemakken ...