In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Goede morgen leutertjes,
ik kom even de week doormidden zagen.
Het is wat frisjes en nat hier 🌧. Geloof het of niet maar ik heb dat bakje aan de muur
reeds een draaitje bij gegeven. Het is al wat gezelliger nu.
Ik ga niet zagen en klagen over het weer, niemand heeft er baat bij en we hadden wel wat regen nodig.
En we mogen toch niet ver weg, dus is dat allemaal geen probleem.
We nemen het zoals het komt en de zomer zal wel mooie dagen brengen om buiten te genieten.
Ik heb reeds een paar dagen niets besteld online en nu begin ik de pakjesdienst te missen.

Gelukkig ben ik vorige week nog aan ontsmettende doekjes geraakt want die zijn overal
uitverkocht. Ik neem die graag mee als we gaan winkelen om de winkelkar en de handen nog eens extra te ontsmetten.
De desinfecterende handgel (kunnen ze nog een moeilijker woord verzinnen?)
is ook niet te vinden.
Dan maar veel de handen wassen met Dettol zeep, daar hebben we nog genoeg van.
Bloemeke, amai zoveel egeltjes in de tuin

. Moet toch leuk zijn. Ik mis dat soms wel, zo'n tuin(tje)
Marietteke, krijg jij Michelin bandjes? Brommerbandjes dan.....
. Da ventje van Michelin noemt Bibendum. Maar zover is het nog niet hé. Dat zijn dan al ferme binnenbanden hoor 

.
Lenk, een dipje???? U niet laten hangen hé. Hoofd omhoog, buik intrekken en borst vooruit.
Allé, dat is wat we bij den ABL te horen kregen als we wat in de put zaten of wat problemen hadden.
Herpak u maar vlug, zodat we u hier weer mogen lezen. Het is inderdaad niet makkelijk.
Sita, wat mooi die bewerking die je maakte voor Bloemeke. Prachtig.
Zelf zal ik dat nooit kunnen. Heb het geduld niet en die grijze cellen werken ook steeds minder.
Bekske, ja het is erg hé. Men kan nergens terecht en dan blijven we maar wat aanmodderen.
Het doet er allemaal geen goed aan.
Miesje, mooi liedje van Francoise Hardy!!!! Ik was vroeger ook fan hoor en hoor het nu nog graag.
Nu is het weer niet zo goed om een fietstochtje te maken hé. Maar al wat we gehad hebben kunnen ze niet meer afnemen.
Ghyra, in Canada met Dieseltje? Alles een beetje op orde zetten.
Jadi, dat vispannetje ziet er verdomd lekker uit! Het water loopt me bijna uit de mond.

Hoe zeggen ze dat alweer bij jullie? Iets van lek mijn liptje ?
Omadina, ik moet er dikwijls aan denken, maar tennissen mag niet zeker in deze corona tijden?
Gelukkig kan je nog wat wandelen aan de zee. Zo heb je toch ook beweging en het schijnt gezond te zijn.
Ik zal de boeken maar dicht doen. Mijn koffie koud geworden.
Zal seffens een nieuwe maken
, maar eerst.....mijn kilometertjes doen.
Tot latersss...
ik kom even de week doormidden zagen.
Het is wat frisjes en nat hier 🌧. Geloof het of niet maar ik heb dat bakje aan de muur
reeds een draaitje bij gegeven. Het is al wat gezelliger nu.
Ik ga niet zagen en klagen over het weer, niemand heeft er baat bij en we hadden wel wat regen nodig.
En we mogen toch niet ver weg, dus is dat allemaal geen probleem.
We nemen het zoals het komt en de zomer zal wel mooie dagen brengen om buiten te genieten.
Ik heb reeds een paar dagen niets besteld online en nu begin ik de pakjesdienst te missen.
Gelukkig ben ik vorige week nog aan ontsmettende doekjes geraakt want die zijn overal
uitverkocht. Ik neem die graag mee als we gaan winkelen om de winkelkar en de handen nog eens extra te ontsmetten.
De desinfecterende handgel (kunnen ze nog een moeilijker woord verzinnen?)
is ook niet te vinden.
Dan maar veel de handen wassen met Dettol zeep, daar hebben we nog genoeg van.
Bloemeke, amai zoveel egeltjes in de tuin
Marietteke, krijg jij Michelin bandjes? Brommerbandjes dan.....
Lenk, een dipje???? U niet laten hangen hé. Hoofd omhoog, buik intrekken en borst vooruit.
Allé, dat is wat we bij den ABL te horen kregen als we wat in de put zaten of wat problemen hadden.
Herpak u maar vlug, zodat we u hier weer mogen lezen. Het is inderdaad niet makkelijk.
Sita, wat mooi die bewerking die je maakte voor Bloemeke. Prachtig.
Zelf zal ik dat nooit kunnen. Heb het geduld niet en die grijze cellen werken ook steeds minder.
Bekske, ja het is erg hé. Men kan nergens terecht en dan blijven we maar wat aanmodderen.
Het doet er allemaal geen goed aan.
Miesje, mooi liedje van Francoise Hardy!!!! Ik was vroeger ook fan hoor en hoor het nu nog graag.
Nu is het weer niet zo goed om een fietstochtje te maken hé. Maar al wat we gehad hebben kunnen ze niet meer afnemen.
Ghyra, in Canada met Dieseltje? Alles een beetje op orde zetten.
Jadi, dat vispannetje ziet er verdomd lekker uit! Het water loopt me bijna uit de mond.
Hoe zeggen ze dat alweer bij jullie? Iets van lek mijn liptje ?
Omadina, ik moet er dikwijls aan denken, maar tennissen mag niet zeker in deze corona tijden?
Gelukkig kan je nog wat wandelen aan de zee. Zo heb je toch ook beweging en het schijnt gezond te zijn.
Ik zal de boeken maar dicht doen. Mijn koffie koud geworden.
Zal seffens een nieuwe maken
Tot latersss...
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Dag jullie allemaal !
Ik begrijp er echt niks meer van, al dagen kan ik hier niks meer schrijven op seniorennet, ja facebook , dat is geen probleem, hier was ik zogezegd afgemeld.... en nu gaat het plots terug, ik had ondertussen al een nieuw pasnummer aangevraagd... begrijpe wie kan.
Ik moet nog alles lezen, hier en dus hoop ik dat alles goed blijft gaan met jullie allemaal ! Ik doe ook mijn best, gelukkig lees ik graag, ben nu mijn hersenen aan het oefenen met een boek van Oscar Wilde,"het portret van Dorian Gray".
Iedere dag maak ik ook wel eens een wandeling, alleen, door de duinen of op het strand. Ik leer nu nog meer van alles in onze mooie natuur te genieten, nu en dan kom ik eens een andere wandelaar tegen of een koppel met een hond, of hondje. Dat is wel plezant.
Toch verlang ik ook naar een beetje meer versoepeling, mis mijn dochters en kleinkinderen, al facetimen we vaak en moet ik ook soms lachen wat ze allemaal in hun groepje op messenger vertellen, zo blijven we toch nog een beetje in contact, want we wonen niet dicht bijeen...
Hopelijk kan ik hier verder binnen, en ik wens jullie allemaal, een mooie woensdag !
omadina
Ik begrijp er echt niks meer van, al dagen kan ik hier niks meer schrijven op seniorennet, ja facebook , dat is geen probleem, hier was ik zogezegd afgemeld.... en nu gaat het plots terug, ik had ondertussen al een nieuw pasnummer aangevraagd... begrijpe wie kan.
Ik moet nog alles lezen, hier en dus hoop ik dat alles goed blijft gaan met jullie allemaal ! Ik doe ook mijn best, gelukkig lees ik graag, ben nu mijn hersenen aan het oefenen met een boek van Oscar Wilde,"het portret van Dorian Gray".
Iedere dag maak ik ook wel eens een wandeling, alleen, door de duinen of op het strand. Ik leer nu nog meer van alles in onze mooie natuur te genieten, nu en dan kom ik eens een andere wandelaar tegen of een koppel met een hond, of hondje. Dat is wel plezant.
Toch verlang ik ook naar een beetje meer versoepeling, mis mijn dochters en kleinkinderen, al facetimen we vaak en moet ik ook soms lachen wat ze allemaal in hun groepje op messenger vertellen, zo blijven we toch nog een beetje in contact, want we wonen niet dicht bijeen...
Hopelijk kan ik hier verder binnen, en ik wens jullie allemaal, een mooie woensdag !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooooo
Bertje ook nog eens binnen gesprongen , goed hoor
en die desinfecterende gel heb ik gisteren gekocht online en vorige week ook nog bij de apotheek
dus wij hebben toch een beetje voorraad voor de komende weken
en mondmaskers heb ik ook gekocht bij de apotheek want in corona tijden moeten we op alles voorzien zijn en als ze de mondmaskers zouden verplichten dan hebben we er toch al
omadina oei das minder dat je niet op sennet kon
ik heb wel de laatste dagen ondervonden dat sennet wat trager was maar ik kon nog altijd een bericht plaatsen , hopelijk kan je nu verder komen en is alles opgelost
allé ik ben er mee weg sè
daaaaag

Bertje ook nog eens binnen gesprongen , goed hoor
en die desinfecterende gel heb ik gisteren gekocht online en vorige week ook nog bij de apotheek
dus wij hebben toch een beetje voorraad voor de komende weken
en mondmaskers heb ik ook gekocht bij de apotheek want in corona tijden moeten we op alles voorzien zijn en als ze de mondmaskers zouden verplichten dan hebben we er toch al
omadina oei das minder dat je niet op sennet kon
ik heb wel de laatste dagen ondervonden dat sennet wat trager was maar ik kon nog altijd een bericht plaatsen , hopelijk kan je nu verder komen en is alles opgelost
allé ik ben er mee weg sè
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen,hier is het voorlopig droog.
Het is wel aangenamer opstaan met het zonnetje hé
Maarja we moeten nemen zoals het komt
Wat de dag brengt weet ik nog niet...stutje
Je kan toch niet gans de dag kuizen hé...
Ik denk van een nieuw boek te beginnen lezen
En na de middag als het weer toelaat een kort wandelingetje te doen
En die windmolentjes aan de balustrade schrikken de vogels niet af
Hun pakje plakt toch nog aan de ruiten..
Dat is voor straks eerst hier bij jullie even komen verpozen..
Alhoewel........mijn bobijntje is af
Bertje het was verdorie echt wel lekker . Mijn ventje geeft 's avonds nog de rest opgegeten met een stutje
Voor iedereen een super fijne dag
toedeloe
menu: kalfslapjes die ik ga paneren..ik heb tijd hé....
met verse worteltjes...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

jeetje ik geraakte niet binnen , gisteren heel de dag geprobeerd ,
en vandaag ook veel moeite moeten doen ,
ha ha Bertje ik lig hier dubbel ,Da ventje van Michelin noemt Bibendum. Maar zover is het nog niet hé. Dat zijn dan al ferme binnenbanden hoor
maar ik zal me toch wat moeten inhouden hoor ,
anders zit ik binnenkort met die Bibendum opgescheept
Jadi , haha zalig prentje ,
en ja je eten zag er écht super lekker uit hoor ,
bloemeke hier bij apteen ook nog ontsmettingsgel , gelukkig ,
en de egeltjes worden weer elke dag verwend , tof !
omadina , ja bij mij was het ook zo ,
geraakte ook niet binnen , maar de aanhouder wint zeker ..
en straks mag je dan gaan tennissen met tweetje hé ,
bekske hallo
ghyra miesje sita lenk
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
halloooo een goeie namiddag allemaal
deze voormiddag de nodige boodschappen gedaan en na het middageten nog niet veel uitgespookt maar er kan niet altijd gewerkt worden hé , maar ik wil dan toch nog een kuiswerkje doen en eens goed met mijn zeemvel rondgaan om het nodige stof ( dat ik niet zie liggen ) weg te werken zodat alles weer mooi blinkt en stofvrij is
jadi het zal geen weer zijn zeker om te gaan wandelen want het regent hier toch al een tijdje of is het bij jullie droog misschien ???
marietteke ja de egeltjes zijn hier met hun gat in de boter gevallen hoor , maar wij hebben zelf niet veel beestjes meer en die beestjes mogen ook verwend worden hé en de wilde duiven die hier komen eten weten ook goed dat ze hier aan eten kunnen geraken want die beestjes hebben het anders ook moeilijk om eten te vinden
hier onder een fotootje van vannacht
allé en nu nog mijn kuiswerkje doen sè
daaaaag

deze voormiddag de nodige boodschappen gedaan en na het middageten nog niet veel uitgespookt maar er kan niet altijd gewerkt worden hé , maar ik wil dan toch nog een kuiswerkje doen en eens goed met mijn zeemvel rondgaan om het nodige stof ( dat ik niet zie liggen ) weg te werken zodat alles weer mooi blinkt en stofvrij is
jadi het zal geen weer zijn zeker om te gaan wandelen want het regent hier toch al een tijdje of is het bij jullie droog misschien ???
marietteke ja de egeltjes zijn hier met hun gat in de boter gevallen hoor , maar wij hebben zelf niet veel beestjes meer en die beestjes mogen ook verwend worden hé en de wilde duiven die hier komen eten weten ook goed dat ze hier aan eten kunnen geraken want die beestjes hebben het anders ook moeilijk om eten te vinden
hier onder een fotootje van vannacht
allé en nu nog mijn kuiswerkje doen sè
daaaaag

*ons nieuwe katje
Goede avond allen,
Hé dit wist ik ook niet dat dat michelin ventje Bibendum heet
Bertje sorryyyyyyyyyyyyy....ik had er over gelezen..Marietteke had er mijn aandacht bij...Nog maal Bertje sorryyyyyyyyyyy...maar ik ben zo'n mens met honderd en zoveel dingen bezig dat ik nogal eens iets over het hoofd zie..
Och ik ben al een tijd zo'n blubberdinges hoor...Ik wil vermageren maar het lukt niet (zeg ik poeha)..Ik eet te graag, ik geniet te graag, en als ik morgen de pijp aan Maarten geef ik heb het gehad..Zo zei mijn ma het altijd...
Neeje Zonnebloemetje van wandelen is er niet van gekomen..Ventje leest, en leest...geen tijd voor niks...Nu aanstaande dinsdag is het veertien dagen geleden dan heeft hij 5 boeken gelezen..Ikke eentje..woeha
Hoe schoon die egeltjes...och dat zijn toch schone beestjes hé..Hoeveel heb je er ? Zijn de kleintjes er nog bij?
Wat ik al lang wil vragen is Trezeke niet eenzaam..
O ja wij hebben een nieuwe kat ! ?....een Garfield (zie hier boven foto)...neeje geen echte maar eentje uit de gamma met van die ogen die in het donker oplichten..Ze lichten NIEt op soit, ik zag ze graag omdat een Garfield kat is...Het is maar een kleintje die staat bij mijn tuinkruiden (2 maar bieslook en munt) die gebruik ik..Vroeger had ik ook laurier en op het einde van het seizoen droogde ik die dan..Nu niet meer pff...
Tijm had ik vroeger ook eigen kweek ook foert...
En juist Bertje het is van lek mien liptje...Ik ben nu al aan het denken wat we morgen gaan eten..
Maar morgen oma dag, ik denk van niet mee te gaan en alleen op boodschappen te gaan..En vrouw alleen op boodschappen = nooit het lijstje punctueel volgen als mannen
Omadina weet je ik had zo graag aan de zee gewoond. Maar ventje besliste anders en de vrouw moet de man volgen hé..Allee wij toch we zijn van die ouderwetse generatie nog...Ik zag er alleen maar voordelen in..Tram op en hop met de shopper boodschappen doen...
Enfin het is hier ook wel goed waar we wonen...
Marietteke dat hondje van je zoon, ik ben er "weg" van zo'n schoontje..Dat zijn heel brave honden en ook kindvriendelijk..Ik wil bewust geen dieren meer houden..Ik voel me met mijn 70j te oud...in de zin van wie zal er voor zorgen als ik er niet meer zou zijn...
Onze onderbuur heeft ook een klein hondje zo'n lieveke het is al 12j jong
Wauw Sita jij hebt dat goed gedaan met Celien prachtig gewoon
Trouwens Zonnebloemetje hoe gaat het met Celientje ..Ja sorry ik zeg nog altijd Celientje wedden ik met mijn 1,50cm dat ze groter is dan ik..
Lenk ik weet niet meer wat je geschreven hebt..Maar wat ik wel weet hoop doet leven..
En nu brei ik hier een eind aan..Zo te zien, de dag is teneinde en dus heb ik meer tijd
Ik wens iedereen een fijne avond toe
En nu voor mijn ventje een ommelet klaarmaken met een tomaatje in ...
Ikke...euch..ik eet een stutje met maredsous kaas, ik heb daar goesting op
Aan iedereen een fijne avond
toedeloe
en wat later oogjes toe
-
halloooo een goeie avond alweer
amai het word hier nogal rap donker en het regent goed voor het ogenblik
dus zal ik moeten een jas aandoen om straks ons Treesje haar kot toe te doen
jadi mooi poesje hoor en ik zie zo graag rosse katjes
en ons Treesje zit nu al meer dan een jaar alleen en ik dacht ook dat ze het niet zou overleven om alleen te zijn
ze is hier groot gebracht samen met onze Blacky en ze waren alle twee klein toen ik hen gekocht had en dus zijn ze samen opgegroeid en ze waren altijd samen zowel binnen als buiten en toen ons Treesje alleen viel heeft ze de eerste dagen getreurd en bijna niks gegeten maar dan heeft ze haar herpakt door dat we haar meer aandacht gaven als we in de tuin gingen en nu doet ze het heel goed alleen , en als we in onze tuin gaan dan spreken we wat tegen haar en ze maakt dan van die geluidjes als of ze iets terug zegt en als we haar kot gaan toedoen en ze loopt nog buiten dan zeggen we " kom Treesje naar je kot " en ze verstaat dat blijkbaar en gaat op een loopje direct in haar kot , maar ze is wel al redelijk oud en als ze eens dood is dan zal ik geen kippen meer houden , en voor haar laatste jaren hier bij ons word ze wel redelijk verwend
allé nu ben ik naar buiten en daarna regelrecht naar de badkamer voor een warm badje
voor alle leutertjes nog een gezellige avond
daaaag
en hieronder ons Treesje en wijlen onze Blacky

amai het word hier nogal rap donker en het regent goed voor het ogenblik
dus zal ik moeten een jas aandoen om straks ons Treesje haar kot toe te doen
jadi mooi poesje hoor en ik zie zo graag rosse katjes
en ons Treesje zit nu al meer dan een jaar alleen en ik dacht ook dat ze het niet zou overleven om alleen te zijn
ze is hier groot gebracht samen met onze Blacky en ze waren alle twee klein toen ik hen gekocht had en dus zijn ze samen opgegroeid en ze waren altijd samen zowel binnen als buiten en toen ons Treesje alleen viel heeft ze de eerste dagen getreurd en bijna niks gegeten maar dan heeft ze haar herpakt door dat we haar meer aandacht gaven als we in de tuin gingen en nu doet ze het heel goed alleen , en als we in onze tuin gaan dan spreken we wat tegen haar en ze maakt dan van die geluidjes als of ze iets terug zegt en als we haar kot gaan toedoen en ze loopt nog buiten dan zeggen we " kom Treesje naar je kot " en ze verstaat dat blijkbaar en gaat op een loopje direct in haar kot , maar ze is wel al redelijk oud en als ze eens dood is dan zal ik geen kippen meer houden , en voor haar laatste jaren hier bij ons word ze wel redelijk verwend
allé nu ben ik naar buiten en daarna regelrecht naar de badkamer voor een warm badje
voor alle leutertjes nog een gezellige avond
daaaag
en hieronder ons Treesje en wijlen onze Blacky

@Zonnebloemetje ook bij ons kwamen onze beestjes oud..Zowel Rachel onze roste kip als de rest...We hebben ooit ook veel dieren gehad. Maar we hebben ook "af gebouwd" het laatste waren onze zwerfkatten en onze goudwinde vissen..Maar zelf die kregen een veilig onder komen..Daar horen we niks meer van..Maar wel van onze Pinokkio de kat met de dikke staart en lang haar. Die is met zijn "gat" in de boter gevallen..
Jullie behandelen jullie diertjes zoals wij het deden..Alleen met onze ezel weten we niet wat er van geworden is..
Die is gratis weg gegaan, en nooit het verloop geweten..Zoals je weet kan een ezel vele jaren leven...En dat stuit ons beetje tegen de borst
maar oké....zap...
Ik vond die kippetjes altijd zo mooi met hun sokjes aan en dikke poep goddelijk gewoon...
En wat roste katjes betreft dat wist ik van je..Ooit hadden we ook een roste kat..Het was ook eentje zo maar uit het nest.. Rashond was ooit een Cesar en een ras kat was ooit een Sheba kat..Ik zeg het zo om het gemakkelijk te maken..
En nu ga ik naar de badkamer
tot morgen dan maar
Jullie behandelen jullie diertjes zoals wij het deden..Alleen met onze ezel weten we niet wat er van geworden is..
Die is gratis weg gegaan, en nooit het verloop geweten..Zoals je weet kan een ezel vele jaren leven...En dat stuit ons beetje tegen de borst
maar oké....zap...
Ik vond die kippetjes altijd zo mooi met hun sokjes aan en dikke poep goddelijk gewoon...
En wat roste katjes betreft dat wist ik van je..Ooit hadden we ook een roste kat..Het was ook eentje zo maar uit het nest.. Rashond was ooit een Cesar en een ras kat was ooit een Sheba kat..Ik zeg het zo om het gemakkelijk te maken..
En nu ga ik naar de badkamer
tot morgen dan maar
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo allemaal,
alles goed met iedereen,kom weer even langs...…
ben erg druk zit niet veel op pc,want daar moet ik op sennet,
foon lukt niet echt......laatste tijd mooi weer gehad en idd erg droog...…
maar hier nog niet veel regen gezien...…..
kijkt wel donker,ja koningsdag werd woningsdag…..nergens naar toe
maar bij sommigen plaatsen toch nog te druk,hopelijk houden ze afstand.....
maar ik hou zelf overal rekening mee,ga maar 1x in de week of 2x naar de winkel
ook 1,hier in de buurt......mijn zus kan ik ook nog niet halen
maar hoop met de pinksteren…...
bertje ja naar canada geweest,alles weer schoon nu maar hopen op de zomer
jadi wat lief katje......en marietteke ja je doggie,soekie ,word groot....
sterkte voor degene die het moeilijk hebben...….
wens jullie een fijne avond en hou jullie gezond
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
halloooo
tis al laat en ik ben moe
dus gaan we dadelijk naar ons bedje sè
en morgen ist alweer donderdag en ga ik mijn boven kuisen
want vrijdag ist een feestdag en neem ik congé
voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

tis al laat en ik ben moe
dus gaan we dadelijk naar ons bedje sè
en morgen ist alweer donderdag en ga ik mijn boven kuisen
want vrijdag ist een feestdag en neem ik congé
voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

Goede morgen de zon schijnt, maar het is een venijnig windje
Ik heb slecht geslapen, en zit hier voor een wit scherm
Vingers op de toetsen, en niet wetende wat schrijven
Dat kan ik wel aan allen doen, namelijk een heel mooie dag wensen.
Deze namiddag ga ik alleen op boodschappen, terwijl ventje
een pakketje gaat afgeven voor oma..
toedeloe
menu: rest spaghetti voor ventje en gemarineerde minute steack voor zoon en mij met bloemkool in witte saus
-
hallooooo een goeie morgen allemaal
we zijn wakker geworden met het zonnetje in onze slaapkamer maar nu komen er wat wolken aan de hemel en er is ook wat wind maar tis nog droog
deze voormiddag wil ik boven kuisen en in de namiddag nog efkes over en weer naar de plaatselijke supermarkt om vers vlees voor het weekend , en dan blijven we weer tot volgende week woensdag in ons kot
Bekske nog een fijne donderdag voor jou
jadi nog niet helemaal wakker misschien als je niet weet wat schrijven
en onze kippetjes die wij altijd hadden zijn Chinese zijdehoenders
wij houden al Chinese zijdehoenders van in het begin dat we getrouwd zijn maar dan waren het witte en later hadden we er dan in andere kleuren
en vorig jaar hadden we onze vissen te koop gezet omdat we dachten van er geen meer te houden en we hadden er eerst al 25 ( jonge van eigen kweek ) van verkocht en toen hebben we besloten van de laatste 8 en ook de grootste , dat we die toch niet wilden verkopen en we hebben ze weer in onze vijver gezet en omdat ze nogal groot zijn ( 25 à 30 cm ) is 8 vissen wel genoeg vinden wij voor onze vijver van zo'n 3000 liter
ghyra jammer dat je zusje niet kan komen naar de camping , maar hopelijk kan dat verder in de zomer wel
marietteke , omadina , Sita , miesje , Bertje , ghyra , jadi , Bekske en Lenk
nog een aangename donderdag verder
daaaaaag

we zijn wakker geworden met het zonnetje in onze slaapkamer maar nu komen er wat wolken aan de hemel en er is ook wat wind maar tis nog droog
deze voormiddag wil ik boven kuisen en in de namiddag nog efkes over en weer naar de plaatselijke supermarkt om vers vlees voor het weekend , en dan blijven we weer tot volgende week woensdag in ons kot
Bekske nog een fijne donderdag voor jou
jadi nog niet helemaal wakker misschien als je niet weet wat schrijven
en onze kippetjes die wij altijd hadden zijn Chinese zijdehoenders
wij houden al Chinese zijdehoenders van in het begin dat we getrouwd zijn maar dan waren het witte en later hadden we er dan in andere kleuren
en vorig jaar hadden we onze vissen te koop gezet omdat we dachten van er geen meer te houden en we hadden er eerst al 25 ( jonge van eigen kweek ) van verkocht en toen hebben we besloten van de laatste 8 en ook de grootste , dat we die toch niet wilden verkopen en we hebben ze weer in onze vijver gezet en omdat ze nogal groot zijn ( 25 à 30 cm ) is 8 vissen wel genoeg vinden wij voor onze vijver van zo'n 3000 liter
ghyra jammer dat je zusje niet kan komen naar de camping , maar hopelijk kan dat verder in de zomer wel
marietteke , omadina , Sita , miesje , Bertje , ghyra , jadi , Bekske en Lenk
nog een aangename donderdag verder
daaaaaag

omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Hallo, een mooie laatste dag van de maand april kom ik jullie allemaal wensen.
Ja, Zonnnebloemetje, de aanhouder wint, dus hopen maar dat alles weer een beetje normaler wordt, ja, rustig aan, dat begrijp ik wel.
Ik lees heel graag al jullie ervaringen, en dat geeft me ook moed om verder te doen.
Ja, ik hou ook wel van beestjes. Als ik klein was hadden we een hond en twee poezen, kippen en een haan en konijntjes. Ik weet nog dat ik die konijntjes zo graag zag maar als ze groot waren kwam de slager om ze te slachten. Ik heb er nog zitten bij wenen, en wou er niet van eten, al was het reuze lekker.
Ach ja, dat zijn allemaal herinneringen, maar die blijven toch bij.
Als de meisjes klein waren hebben we wel nog een poes gehad. 't Was een lieve, maar die kon haar plan alleen trekken, als ze maar eten en drinken had, want wij gingen allebei werken.
Nu is dat natuurlijk anders, ik ben alleen, en woon op een appartement, dus heb ik geen huisdier meer. In de krokusvakantie heb ik nog eens 3 dagen voor het hondje van mijn oudste dochter gezorgd, dat was wel plezant.
Ik ga nu stillekes aan aan mijn eten beginnen, en wens jullie allemaal nog een heel mooie dag toe ! De zon is hier tussen de wolken komen piepen, maar de buien zijn nooit veraf, dus een paraplu zal wel nodig zijn bij mijn wandelingetje.
Vele groetjes, omadina
dit is een bewerkte foto van Simba, het hondje van mijn dochter.
Ja, Zonnnebloemetje, de aanhouder wint, dus hopen maar dat alles weer een beetje normaler wordt, ja, rustig aan, dat begrijp ik wel.
Ik lees heel graag al jullie ervaringen, en dat geeft me ook moed om verder te doen.
Ja, ik hou ook wel van beestjes. Als ik klein was hadden we een hond en twee poezen, kippen en een haan en konijntjes. Ik weet nog dat ik die konijntjes zo graag zag maar als ze groot waren kwam de slager om ze te slachten. Ik heb er nog zitten bij wenen, en wou er niet van eten, al was het reuze lekker.
Ach ja, dat zijn allemaal herinneringen, maar die blijven toch bij.
Als de meisjes klein waren hebben we wel nog een poes gehad. 't Was een lieve, maar die kon haar plan alleen trekken, als ze maar eten en drinken had, want wij gingen allebei werken.
Nu is dat natuurlijk anders, ik ben alleen, en woon op een appartement, dus heb ik geen huisdier meer. In de krokusvakantie heb ik nog eens 3 dagen voor het hondje van mijn oudste dochter gezorgd, dat was wel plezant.
Ik ga nu stillekes aan aan mijn eten beginnen, en wens jullie allemaal nog een heel mooie dag toe ! De zon is hier tussen de wolken komen piepen, maar de buien zijn nooit veraf, dus een paraplu zal wel nodig zijn bij mijn wandelingetje.
Vele groetjes, omadina
dit is een bewerkte foto van Simba, het hondje van mijn dochter.Mama, oma, wat maakt het uit !