In de Vier Seizoenen reeks 24 herfst 2021
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
Goedemorgen fijne zaterdag ,
Ik denk dat mijn tablet moe is
Hij heeft soms kuren en heb ik maar de helft van
Mijn blad,

Ik denk dat mijn tablet moe is
Hij heeft soms kuren en heb ik maar de helft van
Mijn blad,
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes, het weer
ziet er redelijk mooi uit laat het zo maar blijven
we hebben voorlopig regen genoeg gehad
en de bomen verliezen in snel tempo hun bladerkleed
Echt herfst dus, niks aan te doen
Ben met de was bezig , die kan straks hopelijk buiten
ik heb liever dat het buiten gedroogd is , dat ruikt heerlijk
Bed is al verschoond, nu nog de kamer stofvrij maken
Ik wens alle seizoentjes een fijn weekend ik ben nog
een beetje in rustmodus, maar niemand die zich daar
iets van aantrekt
Allen een fijn weekend geniet van wat kan
en probeer gezond te blijven want het beest waart weer
rond zij het in een beetje andere versie, maar even
of meer gevaarlijk
mammyretro, 't zijn mooie geriefjes maar ze mogen
niks mankeren hé
ik heb nog altijd niet zo'n modern ding, ik doe het nog
met mijn oude gewone gsm
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, hoop dat je een betere nachtrust gehad hebt dan gisteren.
MJ, heel, heel veel beterschap voor jouw manlief en dat het van het kastje naar de muur gestuurd worden eindelijk eens ophoudt zodat jullie wat rust krijgen.
Mammyretro, jij wandelt ook graag, doe ik ook graag. Vandaag blijft het droog en morgen voorspellen ze wel heel erg goed weer.
HVT, wens jou vandaag veel moed om de pannenkoeken en de wafels te bakken. Maar het gaat wel leuk zijn als iedereen er is.
Anjelier, hopelijk voelt zus zich al een beetje beter. En Spaanse Woef ook zo'n kieskeurige drinker. Ik had gisteren mijn grote rugzak mee , die ik normaal alleen gebruik op de fiets, maar had die ruimte nodig omwille van Matice. Had omdat het weer maar zo zo was, zijn regenjas mee, zijn waterfles en zijn opvouwbaar drinkbakje. Zat allemaal in mijn rugzak. En mijn spullen natuurlijk ook. Maar hebben op een bepaald moment zijn jas moeten aandoen en ook zijn fles water was leeg toen we terug naar huis gingen.
Oma-C, kaarsje heeft niet mogen baten, toch een heel blauwe hand
Bekske, bedankt voor het mooie plaatje.
Gisteren dus in Roermond geweest en alles gevonden wat we nodig hadden.. Ik
had mijn teddy jeansjasje aan en ik was blij dat aan te hebben, want het was flink koud. Dan kregen we nog regen over ons, maar we hadden een paraplu bij en Matice zijn regenjas, die we hem aangedaan hebben.
Hij trok zoals altijd weer heel veel aandacht. Kreeg constant ( ongevraagd) aaitjes op zijn bol en in de winkels snoepjes, gelukkig at hij die wel op. Want dat durft hij ook, er zijn neus voor optrekken. In het naar huis rijden heel lag in de file gestaan, maar Matice heeft de hele rit geslapen, die was echt moe.
Zo, moet nog een boodschappenbriefje maken. Ik wens iedereen een fijn weekend. Liefs en een dikke knuffel.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
heb al met moeder gepraat. die ging naar de markt en 't was dus kort.
moet morgen terug bellen want ze gaat dan meer vertellen.
heb mijn handbrace aangedaan. mijn duimgewricht wil niet mee.
gisteren dus met Suus gesproken en Jo vertelde dat er zoals Oma C zei een nieuwe variant rondwaart die 4 x meer besmettelijk is. Nederland maakt zich nog geen zorgen zei ze. ik denk dat we terug gaan naar mondmaskerplicht.
ventje is om kranten geweest. verder zit de diepvries vol met vlees voor zolang de beenhouwer in verlof is.
Gimly had het lumineuze idee om met zijn eten rond te lopen. het is een vuile eter. straks proberen te stofzuigen. en misschien moppen. met hulp van ventje. morgen moeten we het niet doen want dan is het ventjes sabbatdag. gisteren kwam de tweede kabel aan en weer paste die niet. maar toen ventje beter keek ( met zo'n sherlock Holmes vergrootglas) zag hij dat hij een draai aan een rode knop moest geven voor het aantal amperè. en nu werkt het terug. dus samen weer in bed. hij dvd kijken en ik lezen. ik weet niet of ik verteld heb dat een appartement aan de achterkant heel de nacht hun licht in de slaapkamers lieten brandden? wel nu is dat terug. ik ga weer met zo'n zorro maskertje moeten slapen want als ik dat licht zie brandden slaap ik niet. ( idem als ventje nachtlamp lang aan is omdat hij de film wil uitkijken)
Mammyretro: hoe oud is uwe tablet? normaal gaat dat maar twee jaar mee zonder updates.
MJ: veel sterkte. de vinny kaars brand.
Clive zal zich zeker geamuseerd hebben in roermond.
vandaag eten we hotdogs. morgen kip aan het spit en denk dat Gimly wel enorm gaat miauwen als hij die kip ruikt. vanmorgen had meneerke geen zin om op te staan. hij lag precies te goed in zijn zetel. pas na een half uur, wou die ontbijt.
met de hotdogs ook de rest van de soep met balletjes opeten. heb nog twee potten preisoep in de koelkast staan maar weet niet hoe lang die vers gaan blijven. invriezen gaat niet want die zit eivol.
Ik ben al naar de boerderij geweest en heb een criminal case gestart. nu van tijd tot tijd even gaan loeren of mijn appelsapjes al klaar zijn voor de boot. ik heb immers een boottaak.
't is pillen pak tijd en dan kranten lezen. tegen dan is het tijd voor de aperitief. het ziet er zonnig uit en een aangename temperatuur vergeleken met gisteren zegt ventje.
fijne dag seizoentjes en keep Safe!
heb al met moeder gepraat. die ging naar de markt en 't was dus kort.
moet morgen terug bellen want ze gaat dan meer vertellen.
heb mijn handbrace aangedaan. mijn duimgewricht wil niet mee.
gisteren dus met Suus gesproken en Jo vertelde dat er zoals Oma C zei een nieuwe variant rondwaart die 4 x meer besmettelijk is. Nederland maakt zich nog geen zorgen zei ze. ik denk dat we terug gaan naar mondmaskerplicht.
ventje is om kranten geweest. verder zit de diepvries vol met vlees voor zolang de beenhouwer in verlof is.
Gimly had het lumineuze idee om met zijn eten rond te lopen. het is een vuile eter. straks proberen te stofzuigen. en misschien moppen. met hulp van ventje. morgen moeten we het niet doen want dan is het ventjes sabbatdag. gisteren kwam de tweede kabel aan en weer paste die niet. maar toen ventje beter keek ( met zo'n sherlock Holmes vergrootglas) zag hij dat hij een draai aan een rode knop moest geven voor het aantal amperè. en nu werkt het terug. dus samen weer in bed. hij dvd kijken en ik lezen. ik weet niet of ik verteld heb dat een appartement aan de achterkant heel de nacht hun licht in de slaapkamers lieten brandden? wel nu is dat terug. ik ga weer met zo'n zorro maskertje moeten slapen want als ik dat licht zie brandden slaap ik niet. ( idem als ventje nachtlamp lang aan is omdat hij de film wil uitkijken)
Mammyretro: hoe oud is uwe tablet? normaal gaat dat maar twee jaar mee zonder updates.
MJ: veel sterkte. de vinny kaars brand.
Clive zal zich zeker geamuseerd hebben in roermond.
vandaag eten we hotdogs. morgen kip aan het spit en denk dat Gimly wel enorm gaat miauwen als hij die kip ruikt. vanmorgen had meneerke geen zin om op te staan. hij lag precies te goed in zijn zetel. pas na een half uur, wou die ontbijt.
met de hotdogs ook de rest van de soep met balletjes opeten. heb nog twee potten preisoep in de koelkast staan maar weet niet hoe lang die vers gaan blijven. invriezen gaat niet want die zit eivol.
Ik ben al naar de boerderij geweest en heb een criminal case gestart. nu van tijd tot tijd even gaan loeren of mijn appelsapjes al klaar zijn voor de boot. ik heb immers een boottaak.
't is pillen pak tijd en dan kranten lezen. tegen dan is het tijd voor de aperitief. het ziet er zonnig uit en een aangename temperatuur vergeleken met gisteren zegt ventje.
fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Zover zijn we dan al met de voorbereidingen.
Na het eten beginnen bakken.
Nu even uitgerust van al wat heen en weer geloop.

Na het eten beginnen bakken.
Nu even uitgerust van al wat heen en weer geloop.

-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: een heel uitnodigende tafel, geniet maar van het bezoek.
Wij gaan in de namiddag naar zoon, zijn gevraagd om een stukje taart te eten, daar zeggen we geen nee tegen
.En morgen naar beste vriendin. Is ook al 2 jaar geleden dat we bij haar thuis geweest zijn wegens corona .Andere vriendin gaat ook komen.
Manlief heeft rugpijn, is gisteravond nog bij de huisarts geweest. Die raadde aan om een nieuwe matras te kopen . Ja, eigenlijk is ons matras al oud . Dus volgende week richting slaapwinkel. Het onderwerp kwam ook ter sprake deze week tijdens de info-avond over slapen. De lesgeefster vertelde dat je tijdens je slaap constant kunt wakker worden van heel lichte rugpijn , waar je jezelf niet van bewust bent. Dan denken mensen dat ze slechte slapers zijn, terwijl het probleem hun rug is.
De zon schijnt hier volop. Prachtig herfstweer.
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: een heel uitnodigende tafel, geniet maar van het bezoek.
Wij gaan in de namiddag naar zoon, zijn gevraagd om een stukje taart te eten, daar zeggen we geen nee tegen
Manlief heeft rugpijn, is gisteravond nog bij de huisarts geweest. Die raadde aan om een nieuwe matras te kopen . Ja, eigenlijk is ons matras al oud . Dus volgende week richting slaapwinkel. Het onderwerp kwam ook ter sprake deze week tijdens de info-avond over slapen. De lesgeefster vertelde dat je tijdens je slaap constant kunt wakker worden van heel lichte rugpijn , waar je jezelf niet van bewust bent. Dan denken mensen dat ze slechte slapers zijn, terwijl het probleem hun rug is.
De zon schijnt hier volop. Prachtig herfstweer.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond, allemaal,
Hier gaat het goed mis....
Ik ga niet uitweiden nu maar hem goed in de gaten moeten houden. Hartslag maakt hoge en lage sprongen, zijn gal doet terug pijn......
Maandag naar ziekenhuis voor zo'n hartkastje dat overmorgen terug moet. Ik ga proberen dat ik de dienst van de inwendige kan bereiken of hij ligt binnenkort weer strijk met antibiotica....
In het weekend moet je vooral niet ziek worden......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende.....
Hier gaat het goed mis....
Ik ga niet uitweiden nu maar hem goed in de gaten moeten houden. Hartslag maakt hoge en lage sprongen, zijn gal doet terug pijn......
Maandag naar ziekenhuis voor zo'n hartkastje dat overmorgen terug moet. Ik ga proberen dat ik de dienst van de inwendige kan bereiken of hij ligt binnenkort weer strijk met antibiotica....
In het weekend moet je vooral niet ziek worden......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende.....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Goede morgen seizoentjes,
Klaas Vaak had mij verlaten dus dan maar opgestaan. Gimly is al bediend.
er staat maar 1 pot om af te wassen, die van de soep.
Straks eens een eitje koken. hoewel ik er nooit in slaag die zacht te krijgen vanbinnen.
en dan verbrand ik nog de toppen van mijn vingers met het hoedje er af te pellen. maar dat is bijzaak.
we eten vandaag kip aan het spit. moet ik niet veel doen. Ons Gimly zal wel heel blij zijn.
ventje heeft nog wat dingen gehaald want de beenhouwer gaat in verlof. hebben we dan eten.
ventje vind het vlees van de supermarkt(en) niet altijd even lekker.
heb nu ergens gelezen dat de colruit nu ook met bijbetaling aan huis levert. dan is de carref. goedkoper zei ventje.
vandaag ook naar moeder bellen. om te weten of ze nu die paltoo ( mantel) heeft gekocht op de markt of ergens anders.
op Fb, sinds ik een aantal mensen die nooit reageren heb weggeveegd krijg ik nu minder berichten. soms herhalen de berichten zich. dat is dan handig want dan moet ik geen uren door nieuwsfeeds van "vrienden" scrollen. zet gewoon mijn goede morgen prentje en feliciteer wie jarig is en dan gaat Fb uit. ventje was weer bezig commentaar te geven op mensen die op een bepaalde post reageren en waar hij het niet mee eens is. hij zal wel eens een schorsing van fb krijgen want als hij tegenreactie krijgt gaat hij daar mee door. ik geloof dat het onderwerp uberschoolspijbelaarster anuna was. die meid is toch mediageil? samen met haar achternaamgenoot.
Helena dat ziet er een mooi gedekte tafel uit. is dat een volledig servies?
MJ: ik kan niet meer doen dan je sterkte te wensen.
verder heb ik niet veel te vertellen. het is weer vroeg en ik heb nog 2 stukken weekendkrant over en de twee magazines. ga van mode weer iets moois zien maar dat is de prijs meestal ook.
Fijne dag seizoentjes Keep Safe sterkte en een knuffel aan wie er een kan gebruiken.
Klaas Vaak had mij verlaten dus dan maar opgestaan. Gimly is al bediend.
er staat maar 1 pot om af te wassen, die van de soep.
Straks eens een eitje koken. hoewel ik er nooit in slaag die zacht te krijgen vanbinnen.
en dan verbrand ik nog de toppen van mijn vingers met het hoedje er af te pellen. maar dat is bijzaak.
we eten vandaag kip aan het spit. moet ik niet veel doen. Ons Gimly zal wel heel blij zijn.
ventje heeft nog wat dingen gehaald want de beenhouwer gaat in verlof. hebben we dan eten.
ventje vind het vlees van de supermarkt(en) niet altijd even lekker.
heb nu ergens gelezen dat de colruit nu ook met bijbetaling aan huis levert. dan is de carref. goedkoper zei ventje.
vandaag ook naar moeder bellen. om te weten of ze nu die paltoo ( mantel) heeft gekocht op de markt of ergens anders.
op Fb, sinds ik een aantal mensen die nooit reageren heb weggeveegd krijg ik nu minder berichten. soms herhalen de berichten zich. dat is dan handig want dan moet ik geen uren door nieuwsfeeds van "vrienden" scrollen. zet gewoon mijn goede morgen prentje en feliciteer wie jarig is en dan gaat Fb uit. ventje was weer bezig commentaar te geven op mensen die op een bepaalde post reageren en waar hij het niet mee eens is. hij zal wel eens een schorsing van fb krijgen want als hij tegenreactie krijgt gaat hij daar mee door. ik geloof dat het onderwerp uberschoolspijbelaarster anuna was. die meid is toch mediageil? samen met haar achternaamgenoot.
Helena dat ziet er een mooi gedekte tafel uit. is dat een volledig servies?
MJ: ik kan niet meer doen dan je sterkte te wensen.
verder heb ik niet veel te vertellen. het is weer vroeg en ik heb nog 2 stukken weekendkrant over en de twee magazines. ga van mode weer iets moois zien maar dat is de prijs meestal ook.
Fijne dag seizoentjes Keep Safe sterkte en een knuffel aan wie er een kan gebruiken.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede zonnige morgen alle seizoentjes,
er was een mooie zonsopgang, en ik hoop
dat we mogen genieten van een fijne dag
Elk voor zich met wat er gepland is
Je ruikt de herfst, en er zijn heel veel mooie
soorten paddenstoelen, ik was gisteren op
het kerkhof en het krioelde ervan, heel mooi
Heel veel sterkte M-J, als het gesukkel begint hé...
en nee liefst niet in het weekend ziek worden...
Mijn kaars blijft ook branden voor jullie...
Helena, een mooi gedekte tafel, zeg maar wanneer
we moeten aanschuiven... (grapje)
geniet van je bezoek...
anjelierken, ook smakelijk een stykje taart en het gezelschap
altijd plezant hé
clive een mooie dag ook en aangenaam op de hondenweide
M-M, smakelijk vandaag en succes met je eitje....
Bekske een aangename dag vandaag.... sterkte
Allen een fijne dag, sterkte wie het nodig heeft en tot later.............
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MJ: sterkte.
MM: wij zeiden dat vroeger ook , een paltoo( dat is een mantel) en een regenmantel was een imperméabel. Die woorden hoor je nu nog weinig . Ik bedacht net , een lieveheersbeestje dat was een pieternelleke.En zo zijn er nog heel veel woorden die je niet meer hoort. Als ik dat zeg tegen de kinderen verstaan ze het niet.Gisteren vertelde zoon, dat hij zijn thee zoet met zoethout. Ah ja, zei ik, kallissenbout. Ook zo'n woord.
Ben al naar de bloemenwinkel geweest, voor bloemeke voor beste vriendin.
MJ: sterkte.
MM: wij zeiden dat vroeger ook , een paltoo( dat is een mantel) en een regenmantel was een imperméabel. Die woorden hoor je nu nog weinig . Ik bedacht net , een lieveheersbeestje dat was een pieternelleke.En zo zijn er nog heel veel woorden die je niet meer hoort. Als ik dat zeg tegen de kinderen verstaan ze het niet.Gisteren vertelde zoon, dat hij zijn thee zoet met zoethout. Ah ja, zei ik, kallissenbout. Ook zo'n woord.
Ben al naar de bloemenwinkel geweest, voor bloemeke voor beste vriendin.
-
@ Anjelier: een lieveheersbeestje was bij ons een pimpampoentje en zoethout kallisistokken. dat van die regenmantel zeiden we ook.
fijne dag nog!
fijne dag nog!
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hallo iedereen,
Heel goed geslapen vannacht en lang aan een stuk.
Heerlijk gedroomd ook.
Ik had in de week nog een mailtje gestuurd naar mijn volk met de titel "Seuzeke".
De oudste kleinkinderen stond in cc en vroegen zich af wat dat nu wel mocht zijn.
Omdat we gisteren nog buiten gezeten hebben, had ik gezegd om een dekentje mee te brengen en een warme pullover.We hebben nog tot na vijf uur op het terras gezeten en een deel heeft badminton gespeeld en cricket.
Een lavette (washandje) en een bavette (slab) was uit de woordenschat van bij ons thuis.
Mijn grootmoeder had het over een hàndje of een handschoentje voor een washandje.
En die langde (halen) nog een ammelaken (tafelkleed) en ze sliep in een robe.
Een paltoo en een imperméabel ken ik ook nog.
Een deel tafellakens steekt in de wasmachine.Kunnen ze goed buiten drogen.
Ze hebben mee helpen opruimen, maar de fijne afwerking moet nog gebeuren.
Zal bij stukjes en beetjes zijn vrees ik.
MM dat zijn twee serviezen die redelijk goed door mekaar kunnen gebruikt worden.
Als ik verder doe met alles te laten vallen, ga ik wel in de problemen geraken...
Ik denk dat ik er ondertussen al in geslaagd ben door de jaren heen drie koffieserviezen erdoor te jagen.
Dooreen genomen wel maar van zes stuks borden, onderbordjes en tassen.
De koffiepotten, melkpotten en suikerpotten overleven het slagveld meestal.
Daar heb ik er dus in soorten van.
Wat bestek betreft kan ik een beetje foefelen door dessertvorken en messen te gebruiken samen met de normale messen en vorken. Dat is dan een van de voordelen van een zilverkoffer te erven van uw moeder.
Het glasservies van Val St Lambert dat staat al 10 jaar mooi ingepakt in pamperdozen op zolder...
Dat is zo fragiel, daar beginnen we niet aan...Wat de mensen vroeger toch belangrijk vonden!
Oef, net bericht gekregen dat hij geen boterhammen moet meenemen morgen.
Hoef ik niet naar de bakker vandaag en toespijs zal van achter de hoek komen uit de Q8.
Luiaardij of laat ons zeggen comfort betaalt zich, maar het zal rustig aan zijn vandaag.
Seffens dichtbij om een koffiekoek misschien.
Dames geniet van het zonnetje!
Heel goed geslapen vannacht en lang aan een stuk.
Heerlijk gedroomd ook.
Ik had in de week nog een mailtje gestuurd naar mijn volk met de titel "Seuzeke".
De oudste kleinkinderen stond in cc en vroegen zich af wat dat nu wel mocht zijn.
Omdat we gisteren nog buiten gezeten hebben, had ik gezegd om een dekentje mee te brengen en een warme pullover.We hebben nog tot na vijf uur op het terras gezeten en een deel heeft badminton gespeeld en cricket.
Een lavette (washandje) en een bavette (slab) was uit de woordenschat van bij ons thuis.
Mijn grootmoeder had het over een hàndje of een handschoentje voor een washandje.
En die langde (halen) nog een ammelaken (tafelkleed) en ze sliep in een robe.
Een paltoo en een imperméabel ken ik ook nog.
Een deel tafellakens steekt in de wasmachine.Kunnen ze goed buiten drogen.
Ze hebben mee helpen opruimen, maar de fijne afwerking moet nog gebeuren.
Zal bij stukjes en beetjes zijn vrees ik.
MM dat zijn twee serviezen die redelijk goed door mekaar kunnen gebruikt worden.
Als ik verder doe met alles te laten vallen, ga ik wel in de problemen geraken...
Ik denk dat ik er ondertussen al in geslaagd ben door de jaren heen drie koffieserviezen erdoor te jagen.
Dooreen genomen wel maar van zes stuks borden, onderbordjes en tassen.
De koffiepotten, melkpotten en suikerpotten overleven het slagveld meestal.
Daar heb ik er dus in soorten van.
Wat bestek betreft kan ik een beetje foefelen door dessertvorken en messen te gebruiken samen met de normale messen en vorken. Dat is dan een van de voordelen van een zilverkoffer te erven van uw moeder.
Het glasservies van Val St Lambert dat staat al 10 jaar mooi ingepakt in pamperdozen op zolder...
Dat is zo fragiel, daar beginnen we niet aan...Wat de mensen vroeger toch belangrijk vonden!
Oef, net bericht gekregen dat hij geen boterhammen moet meenemen morgen.
Hoef ik niet naar de bakker vandaag en toespijs zal van achter de hoek komen uit de Q8.
Luiaardij of laat ons zeggen comfort betaalt zich, maar het zal rustig aan zijn vandaag.
Seffens dichtbij om een koffiekoek misschien.
Dames geniet van het zonnetje!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond allemaal,
MH, wat was je tafel erg uitnodigend ! Het zal hun allen goed gesmaakt hebben, en eens goed kunnen bijbabbelen... !
De rest dat ik gelezen heb .... weet ik niet meer, sorry......
Even een kleine update.....
Zo slecht dat de dag van manlief gisteren was, zo goed ging het vandaag. Dag en nacht verschil. Gisteren was ik zowaar bang dat ik hem 'kwijt' was, en dat was bangelijk, geloof dat maar.....
Vandaag dus niet van zijn center gedraaid, niet gevallen, geen hartslagen die buiten alle proporties gingen, gepaard gaande met bloeddrukschommelingen..... Weten jullie trouwens hoe je de bloeddruk het rapste terug normaal krijgt ? Wel, je moet die bewuste persoon zijn benen/voeten , zover mogelijk naar boven heffen, dan wordt dat het vlugste terug normaal. Dan de benen omhoog in de zetel, met veel kussens en zo, ik weet dat van onze huisdokter, die ik onlangs moest roepen voor manlief, en, toeval of niet, hij moest die taktiek toepassen, zo vlug dat die moest zijn..... hij heeft manlief op die manier vlug geholpen, en gisteren heb ik dat ook moeten toepassen.
En zo leren we elke dag nog wat bij.
En nu zullen we eens naar beddegem gaan, morgen op tijd er uit, tegen 11 u moeten we in het ziekenhuis zijn voor dat hartkastje. Ik ga ook informeren of die gal niet vlugger kan gedaan worden, hij heeft al zéker 4 serieuze 'steken' gehad op die plaats, hopelijk terug geen ontsteking op komst.....
We zien wel wat ze zeggen........
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Bedankt allen voor de kaarsen, duimen, sterktewensen............
MH, wat was je tafel erg uitnodigend ! Het zal hun allen goed gesmaakt hebben, en eens goed kunnen bijbabbelen... !
De rest dat ik gelezen heb .... weet ik niet meer, sorry......
Even een kleine update.....
Zo slecht dat de dag van manlief gisteren was, zo goed ging het vandaag. Dag en nacht verschil. Gisteren was ik zowaar bang dat ik hem 'kwijt' was, en dat was bangelijk, geloof dat maar.....
Vandaag dus niet van zijn center gedraaid, niet gevallen, geen hartslagen die buiten alle proporties gingen, gepaard gaande met bloeddrukschommelingen..... Weten jullie trouwens hoe je de bloeddruk het rapste terug normaal krijgt ? Wel, je moet die bewuste persoon zijn benen/voeten , zover mogelijk naar boven heffen, dan wordt dat het vlugste terug normaal. Dan de benen omhoog in de zetel, met veel kussens en zo, ik weet dat van onze huisdokter, die ik onlangs moest roepen voor manlief, en, toeval of niet, hij moest die taktiek toepassen, zo vlug dat die moest zijn..... hij heeft manlief op die manier vlug geholpen, en gisteren heb ik dat ook moeten toepassen.
En zo leren we elke dag nog wat bij.
En nu zullen we eens naar beddegem gaan, morgen op tijd er uit, tegen 11 u moeten we in het ziekenhuis zijn voor dat hartkastje. Ik ga ook informeren of die gal niet vlugger kan gedaan worden, hij heeft al zéker 4 serieuze 'steken' gehad op die plaats, hopelijk terug geen ontsteking op komst.....
We zien wel wat ze zeggen........
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Bedankt allen voor de kaarsen, duimen, sterktewensen............
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen