In de Vier Seizoenen reeks 37 Winter 2024-2025
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Gisteren wouden we er een rustige dag van maken, maar dat is niet gelukt want manlief en ik zijn naar stad geweest. Ik was aan het kijken op de site van Mar*ies De**rs, want moest dringend een BH 'tje bij hebben, eigenlijk zelfs 2. Manlief kwam kijken wat ik aan het doen was en vond het online kopen van een BH geen strak plan. Het moet je natuurlijk goed zitten en online kun je hem niet passen natuurlijk. Hij stelde voor naar stad te gaan en naar die lingeriewinkel te gaan, zodat ik ze tenminste kon passen. Zo gezegd, zo gedaan. Op de computer van de winkel stond dat het al meer dan 4 jaar geleden was, dat ik nog een BH gekocht had.
Heb er 2 gepast. Eentje = donkerblauw met wat tierlantijntjes en de andere, ( die kwam manlief me brengen) na het juiste model en de juiste maat aan de verkoopster gevraag te hebben, is een poederroze. Die moet ik over mijn hoofd trekken en pas dan mijn armen erin steken. En die zat zo comfortabel dat ik deze ook nam. Die was al van de nieuwe collectie. Enfin, ik ben terug gesteld. Die andere, die mogen nu echt wel weg.
Dan nog 1 winkel gedaan voor een donkerblauwe pull en die vond ik meteen met een korting van 70% erop.
Toen hadden we het wel gehad en bovendien was ik erg moe aan het worden. Zijn dan met de tram naar huis gekomen en het was al behoorlijk laat. Manlief stelde me voor dat ik best maar meteen kon gaan douchen en een pyjama aantrekken. We hadden al gegeten in stad, dus honger hadden we niet meer. Het werd dus toch nog een rustige avond.
Bekske, ik doe Matice als hij heel kort getrimd is en als het koud is, ook zijn hoody aan.
Zo, ik ga badje nemen want zit hier nog in pyjama. Als alles van het licht HH gedaan is, ga ik stoofvlees maken voor morgen. Kan die goed trekken.
Ik wens iedereen een mooie en gezellige dag. Liefs aan jullie allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hallo allemaal,
Het zoveelste wasje steekt in.
De andere twee zijn zoals bij Bekske in huis gedroogd als versiering
Bekske welk potje rijst voor één persoon is dat?
Ik heb altijd die zakjes, maar dat is veel teveel.
Rijst mag je niet meer dan één dag bijhouden, naar het schijnt.
Ons moeke maakte daar dan rijstap van.
Of de hond mocht mee eten.
Die kreeg ook altijd vers gekookt eten.
Het is weer druk met de ambulances vandaag.
Volgens mij hebben die een nieuwe aanlooproute.
Politie heeft het hier tegenwoordig ook heel druk.
Dat zou ik nu ook niet doen een bh online kopen.
Ik heb dat één keer gedaan.
Dacht heel zeker te zijn van mijn maat en van het model.
Dat kwam niet goed.
Gelukkig kon ik het zaakje in de winkel retourneren zonder veel poespas.
Kleding en online is niet mijn ding.
Alleen sokken van Falcke of broekkousen.
Die zendingen zijn pico bello in orde.
Die van Torfs ook, maar dat doe ik ook niet meer.
Zelfde schoenen, zelfde maat, model en toch te groot?!
Dames ik ga verder werken ook al is het zondag.
Deze namiddag komt jongste kleindochter om een interview af te nemen.
Ben benieuwd.
Tot in den draai!
Het zoveelste wasje steekt in.
De andere twee zijn zoals bij Bekske in huis gedroogd als versiering
Bekske welk potje rijst voor één persoon is dat?
Ik heb altijd die zakjes, maar dat is veel teveel.
Rijst mag je niet meer dan één dag bijhouden, naar het schijnt.
Ons moeke maakte daar dan rijstap van.
Of de hond mocht mee eten.
Die kreeg ook altijd vers gekookt eten.
Het is weer druk met de ambulances vandaag.
Volgens mij hebben die een nieuwe aanlooproute.
Politie heeft het hier tegenwoordig ook heel druk.
Dat zou ik nu ook niet doen een bh online kopen.
Ik heb dat één keer gedaan.
Dacht heel zeker te zijn van mijn maat en van het model.
Dat kwam niet goed.
Gelukkig kon ik het zaakje in de winkel retourneren zonder veel poespas.
Kleding en online is niet mijn ding.
Alleen sokken van Falcke of broekkousen.
Die zendingen zijn pico bello in orde.
Die van Torfs ook, maar dat doe ik ook niet meer.
Zelfde schoenen, zelfde maat, model en toch te groot?!
Dames ik ga verder werken ook al is het zondag.
Deze namiddag komt jongste kleindochter om een interview af te nemen.
Ben benieuwd.
Tot in den draai!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Moet nog douchen en daarna heb ik een kappersafspraak. 'k kreeg het gisteren niet warm, ook niet in mijn bed en mijn eten smaakte me niet echt. Maar de chocoladekoekjes wel!
Vandaag kattenzand bestellen want dat gaat er hier behoorlijk rap erdoor. Eten hebben ze nog genoeg. Vooral korrels. Van dat kattenzand, nu zitten ze alle twee deze van beneden te gebruiken terwijl die boven even sporadisch gebruikt wordt, maar in de zomer des te meer.
Niet alleen kattenzand wordt besteld, ook kaas. want we hebben geen boerenpondjes meer. Ik heb Lilly gisteren dan maar gedroogd vlees gegeven want ik had scampi in de look en 2 sneden gerookt vlees. Ik wilde geen brood eten want ik moest het roosteren en dat vind ik wel lekker maar heb dan liever een industrieel gemaakte beschuit.
Ventje had last van het weer. dien wist gisteren niet of die van voor was of van achter. Nu die gaat daarvan vandaag ook last hebben want ook vandaag geen zon. En doordat ventje gisteren naar zijn zus belde om te weten of ze nog een keer in het huis moeten, kwam ik te weten dat ik Frank ga mogen afzeggen want ventje moet die dag naar de oogarts en dat gaat voor. Dus straks sms sturen naar Frank.
Lilly zit even buiten. Ze twijfelde. Straks kopje koffie maken en dan zie ik wel als ze aan het raam zit of ze binnen wil. Of gewoon als ik de deur openzet en ze naar binnen komt gestormd met of zonder commentaar.
Dus naar de kapper vandaag en er gaat een stukje af. 't heeft dan tijd van groeien. En sinds ik om de x aantal weken ga is mijn haartoestand verbeterd zei ze. Vroeger veel te veel gespleten haar. Kan ook zijn dat dit kwam door te kleuren. Ik heb van dat fijn pluishaar dat als het vochtig weer is krult als ik de kraan maar open zet bij wijze van spreken.
Clive: BH's bestellen online doe ik ook niet meer sinds ik daar in de winkel stond met ene die 2 maten te groot was.
( maar ik was wel afgevallen) Voor dagdaagse wel maar voor speciallekes zoals in de kleur van m'n mesh truitjes, niet. 't is vandaag toch dikke trui dag. Donderdag komen ze Rika onderhouden. Daarmee wacht ik met moppen. Bovendien was Gimly weer aan het haarballen.
Helena: mijn schoenen van daar, allez mijn laarsjes zitten als gegoten. Ventje was daar vroeger gemakkelijk in: hij kocht ze in de QM. Nu gaat hij wel naar de schoenwinkel moeten voor dien trouw maar anders loopt die met van die sportschoenen aan. Hij heeft maar 1 jeans en dan is dan om uit te gaan eten en nu voor die trouw zal hij toch om een nieuw hemd en broek moeten kijken. Qua weer, hij kan die vest aan die gekocht is voor de begrafenis van z'n moeder. Anders roopt hij hier rond in een redelijk versleten winterjas en ventje koopt niet graag iets. T-shirt enzo wel. Nu het solden is, probeer ik hem er van te overtuigen een nieuwe winterjas te kopen maar tot nu toe vang ik bot.
Gimly is in de gang en heeft de deur weer opengezet. Binnenkort gaat die doos weg ( als ze komen voor onderhoud) en plaats ik die mand. ik denk van er snoepjes in de leggen. Of hem inspuiten met textielverfrisser. Eenmaal dat Lilly hem gebruikt heeft, wil hij dat dan ook. 't is zoals Monique zei. Hij wil ook doen wat zij durft. Gisteren was ze weer via de poef de kolomkast aan het besnuffelen waar ventje zijn whisky zet. Enkel de speciale flessen! En ventje zei: Lilly niet van de whisky drinken of je valt om wat ons weer deed denken aan haar sterilisatie. Toen zat ze onder de "Drugs" en dat heeft tot 's avonds geduurd. Met katers is dat makkelijk. Die zijn nu in een wip wakker maar vroeger vielen die ook om.
En met Ex had ik vroeger een katje en ze hadden titi zoals die noemde onder het bier gegoten om 'em weg te jagen. Die kwam klagelijk miauwend binnen en viel contstant om. De nieuwe dierenartse was niet ver weg dus met hem naar daar tot ze z'n bek rook. Hij was dronken! Hij had het bier van z'n pelsje gelikt. Nu kan ik lachen met Titi zijn capriolen op die camping maar tsja.... Hij is inmiddels al jaren overleden. Ex beweerde dat die op 'n boerderij zat.... Nu als ge van den duivel spreekt, ik hoop niet dat ik diene vent vandaag tegen het lijf loop! Ik bezie die nie meer.
Fijne dag seizoentjes
Moet nog douchen en daarna heb ik een kappersafspraak. 'k kreeg het gisteren niet warm, ook niet in mijn bed en mijn eten smaakte me niet echt. Maar de chocoladekoekjes wel!
Vandaag kattenzand bestellen want dat gaat er hier behoorlijk rap erdoor. Eten hebben ze nog genoeg. Vooral korrels. Van dat kattenzand, nu zitten ze alle twee deze van beneden te gebruiken terwijl die boven even sporadisch gebruikt wordt, maar in de zomer des te meer.
Niet alleen kattenzand wordt besteld, ook kaas. want we hebben geen boerenpondjes meer. Ik heb Lilly gisteren dan maar gedroogd vlees gegeven want ik had scampi in de look en 2 sneden gerookt vlees. Ik wilde geen brood eten want ik moest het roosteren en dat vind ik wel lekker maar heb dan liever een industrieel gemaakte beschuit.
Ventje had last van het weer. dien wist gisteren niet of die van voor was of van achter. Nu die gaat daarvan vandaag ook last hebben want ook vandaag geen zon. En doordat ventje gisteren naar zijn zus belde om te weten of ze nog een keer in het huis moeten, kwam ik te weten dat ik Frank ga mogen afzeggen want ventje moet die dag naar de oogarts en dat gaat voor. Dus straks sms sturen naar Frank.
Lilly zit even buiten. Ze twijfelde. Straks kopje koffie maken en dan zie ik wel als ze aan het raam zit of ze binnen wil. Of gewoon als ik de deur openzet en ze naar binnen komt gestormd met of zonder commentaar.
Dus naar de kapper vandaag en er gaat een stukje af. 't heeft dan tijd van groeien. En sinds ik om de x aantal weken ga is mijn haartoestand verbeterd zei ze. Vroeger veel te veel gespleten haar. Kan ook zijn dat dit kwam door te kleuren. Ik heb van dat fijn pluishaar dat als het vochtig weer is krult als ik de kraan maar open zet bij wijze van spreken.
Clive: BH's bestellen online doe ik ook niet meer sinds ik daar in de winkel stond met ene die 2 maten te groot was.
Helena: mijn schoenen van daar, allez mijn laarsjes zitten als gegoten. Ventje was daar vroeger gemakkelijk in: hij kocht ze in de QM. Nu gaat hij wel naar de schoenwinkel moeten voor dien trouw maar anders loopt die met van die sportschoenen aan. Hij heeft maar 1 jeans en dan is dan om uit te gaan eten en nu voor die trouw zal hij toch om een nieuw hemd en broek moeten kijken. Qua weer, hij kan die vest aan die gekocht is voor de begrafenis van z'n moeder. Anders roopt hij hier rond in een redelijk versleten winterjas en ventje koopt niet graag iets. T-shirt enzo wel. Nu het solden is, probeer ik hem er van te overtuigen een nieuwe winterjas te kopen maar tot nu toe vang ik bot.
Gimly is in de gang en heeft de deur weer opengezet. Binnenkort gaat die doos weg ( als ze komen voor onderhoud) en plaats ik die mand. ik denk van er snoepjes in de leggen. Of hem inspuiten met textielverfrisser. Eenmaal dat Lilly hem gebruikt heeft, wil hij dat dan ook. 't is zoals Monique zei. Hij wil ook doen wat zij durft. Gisteren was ze weer via de poef de kolomkast aan het besnuffelen waar ventje zijn whisky zet. Enkel de speciale flessen! En ventje zei: Lilly niet van de whisky drinken of je valt om wat ons weer deed denken aan haar sterilisatie. Toen zat ze onder de "Drugs" en dat heeft tot 's avonds geduurd. Met katers is dat makkelijk. Die zijn nu in een wip wakker maar vroeger vielen die ook om.
En met Ex had ik vroeger een katje en ze hadden titi zoals die noemde onder het bier gegoten om 'em weg te jagen. Die kwam klagelijk miauwend binnen en viel contstant om. De nieuwe dierenartse was niet ver weg dus met hem naar daar tot ze z'n bek rook. Hij was dronken! Hij had het bier van z'n pelsje gelikt. Nu kan ik lachen met Titi zijn capriolen op die camping maar tsja.... Hij is inmiddels al jaren overleden. Ex beweerde dat die op 'n boerderij zat.... Nu als ge van den duivel spreekt, ik hoop niet dat ik diene vent vandaag tegen het lijf loop! Ik bezie die nie meer.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

straks boodschappenhulp en in de namiddag de kinesist .De hulp is weer maar 1uur en 30 minuten .En half maart gaat ze ergens anders werken .Wat schaft de pot vandaag deze middag groentesoep,twee aardappelen met rode kool en een klein stukje worst .verder geen nieuws groetje geniet van jullie week
helena je heb een pb bericht
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen allen,
Beetje nevelig en ongeveer 0° buiten maar alles ligt er droog bij.
Bekske,
Ik had gisteren hetzelfde uitgehaald uit de vriezer
voor vandaag.....Laat het smaken, echte winterkost hé
Voor iedereen een aangename maandag,
maak er het beste van...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Dank voor je berichtje Bekske.
Spijtig genoeg ligt die winkel helemaal aan de andere kant van de stad.
Anders een goede oplossing voor zo eens rap rap die rijst.
Hallo iedereen.
Brrr koud koud.
Ik ga me met de moed der wanhoop klaar maken voor een ritje naar de bakker.
Namiddag naar de diëtiste.
Krijg ik te horen wat nu weer allemaal niet meer gaat mogen.
Ik ga bij de koeien in de wei staan denk ik.
Zo maak er een mooie dag van allen!
Spijtig genoeg ligt die winkel helemaal aan de andere kant van de stad.
Anders een goede oplossing voor zo eens rap rap die rijst.
Hallo iedereen.
Brrr koud koud.
Ik ga me met de moed der wanhoop klaar maken voor een ritje naar de bakker.
Namiddag naar de diëtiste.
Krijg ik te horen wat nu weer allemaal niet meer gaat mogen.
Ik ga bij de koeien in de wei staan denk ik.
Zo maak er een mooie dag van allen!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemiddag Seizoentjes,
Wat was de voormiddag vlug voorbij. Moet nog van alles doen.
Gisteren vers stoofvlees gemaakt voor vandaag en de rest vries ik in. Had wat minder vocht toegevoegd dan in het recept stond en vond dat beter. Heeft heel lang staan pruttelen op een zacht vuurtje. We eten er vandaag frietjes bij uit de airfryer. Niet teveel frietjes voor mij.
Zo, ik heb weinig te vertellen en popel om door te doen met het HH.
Liefs aan iedereen en aan de zieken een spoedig herstel.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Uitstapje met vriendin was leuk, de dag is weeral voorbij gevlogen.
Gisteren naar verjaardagsfeestje van jongste kleindochter voor de klasgenootjes. Ze hebben zich goed geamuseerd , geen enkel kindje heeft geweend of ruzie gemaakt.
Nu vandaag thuisblijfdag. We hebben deze voormiddag de lederen salon een onderhoudsbeurt gegeven. Zijn ook altijd blij als dat achter de rug is. We doen dat 2x per jaar. En je ziet dat wel.
Voor vanavond frieten met mosselen. Manlief had daar zin in, is naar de viswinkel gereden en frieten heb ik nog in de diepvries.
MJ: veel beterschap voor je manlief.
Het is ferm koud buiten.
Ga straks eens Bambu koffie drinken. Vriendin vindt dat lekker en had me een beetje meegebracht om eens te proeven. Is van dokter Vogel.
Tot morgen iedereen.
-
Goede namiddag alle seizoentjes,
Zopas nog een stukje tennis gezien vanuit "down-under"...
ik was eerst nog bij de apotheek langs geweest....
Het is koud buiten, maar droog en dan is een warme jas
en muts en sjaal genoeg.....en een masker tegen de vuile lucht
en nadien een warme kop thee....dat deed deugd
Allen nog een fijne dag en tot morgen maar weer....
Sterkte aan al wie het kan gebruiken...

Zopas nog een stukje tennis gezien vanuit "down-under"...
ik was eerst nog bij de apotheek langs geweest....
Het is koud buiten, maar droog en dan is een warme jas
en muts en sjaal genoeg.....en een masker tegen de vuile lucht
en nadien een warme kop thee....dat deed deugd
Allen nog een fijne dag en tot morgen maar weer....
Sterkte aan al wie het kan gebruiken...

-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ben al een tijdje op. Heb dan maar in bed gelezen tot de verwarming aansloeg. Ben dan naar beneden gegaan, ja waar anders?
Vandaag boekskesdag en verder opruimen. Mijn keukentafel begint er weer uit te zien als een keukentafel.
Zijn vandaag ook 2 leveringen verwachtende. Eentje van Zoo+ en eentje met kaas. Lilly heeft gisteren een halve snede kaas naar binnen gespeeld. We eten spaghetti en ventje moet om geraspte kaas want met de pizza gisteren is die op.
Bij de kapster was haar stagaire aan het werk. Ze had zo'n croptop aan en je zag haar buikpiercing. Dat vind ik not done, maar ja. Vroeg haar waar ze studeerde. Nieuwpoort was haar antwoord. Ik vertelde over de Maricolen en ze zei dat het een van de slechtste scholen ooit is geworden. Waarschijnlijk zijn de nonnen niet langer de baas. De leerlingen willen van het uniform af begreep ik over het lawaai van de haardrogers heen. Ja, dat is blijkbaar ook niet van deze tijd. Was wel makkelijk: je had geen keuzestress wat je aandeed.
Heb mijn haar nu in een zijscheiding en Ventje vond het heel mooi. Hij maakte zelfs foto's.
Anjelier: wat is die Bambu koffie?
Moet vandaag ook nog naar Frank bellen want die moest mij bellen en stuurde een sms met graag gedaan.
Deze week geen ouderlijk huis en ze gaan er ook maar 400.000 voor krijgen zei de makelaar.
Dat moet dan in 2. Ventje wil hier nog 10.000 euro in het huis steken nadat het dak gedaan is. Door dat somber weer heeft hij niet veel goesting om iets te doen. Hij kijkt televisie en als het van hen gedaan is mag ik dan m'n keuze bekijken. De oude dvd speler van vader zaliger moesten we toch afkoppelen want die bleef haperen. Was waaeschijnlijk 1 van de eerste generatie. Ventje vroeg of ik het jammer vond want het was iets van mijn vader. Die dvd speler heeft jaren stil gestaan dus je kon mankementjes verwachten. Een 't gaat zoals alles niet lang mee.
Er staat nu een nieuwe en de afstandsbediening is krek dezelfde als onze NTSC speler. Die ligt nu in de tv-kast omdat chicago fire er op staat.
Vrijdag moeder gaan halen om te gaan eten. Weet nog niet wat ik ga aandoen. Als ik m'n laarsjes ga dragen op een blauwe gestreepte broek, zo'n krijtstreep heb ik geen sjieke trui om er boven te dragen. Alleen maar een donkerblauwe fleece. Gelukkig is kleding bij Julia niet fanatiek sjiek. Ze gaan je in de zomer wel binnenlaten in korte broek. En je mag ook in je jogging komen heb ik gemerkt.
Gimly heeft weer reuzenhonger.
Die ligt een der dezer dagen over zijn gat. Donderdag komen ze Rika reinigen. Ze moet dan zo goed als leeg zijn. Dat betekend dat er woensdag niets moet bijgevuld worden en ze zal zonder pellets zitten. Dan geeft ze een waarschuwing op 't display. Over waarschuwingen gesproken: onze frigo tingt als de deur te lang openstaat. Nu omdat ik air crash investigations bekijk denkt ventje telkens aan: Terrain, pull up.
Heb het tafeltje waar deze Pc opstaat ook eens gedeclutterd. Was nodig vond ik. Alles ligt nu in een mandje. Maar mijn gom is spoorloos.
Lilly speelde met iets dat gevallen was en dat was het staaltje haarmasker als eindejaarskado bij de kapster. Vond ze nu ook mijn gom dan zou ik content zijn.
Gisteren niet naar de boerderij geweest en ook niet in The Zone. Had geen goesting.Kan gebeuren en ben bezig met The Sims en een nieuwe beginnende familie.
Ik ga nog een glas water nemen want ik moet een laxeerpil nemen. Vind dat niet leuk want dat geeft me vreselijke buikpijn die ik dan moet stillen met een andere pil. En zo blijven we bezig. Ja, ik moet meer vezels eten maar 't komt er niet van.
Sorry 't is een beetje een klaagzang.
MJ: veel sterkte met Manlief.
En voor wie het niet ziet zitten met dat somber weer: de Vinnykaars brand.
Fijne dag seizoentjes
Ben al een tijdje op. Heb dan maar in bed gelezen tot de verwarming aansloeg. Ben dan naar beneden gegaan, ja waar anders?
Vandaag boekskesdag en verder opruimen. Mijn keukentafel begint er weer uit te zien als een keukentafel.
Zijn vandaag ook 2 leveringen verwachtende. Eentje van Zoo+ en eentje met kaas. Lilly heeft gisteren een halve snede kaas naar binnen gespeeld. We eten spaghetti en ventje moet om geraspte kaas want met de pizza gisteren is die op.
Bij de kapster was haar stagaire aan het werk. Ze had zo'n croptop aan en je zag haar buikpiercing. Dat vind ik not done, maar ja. Vroeg haar waar ze studeerde. Nieuwpoort was haar antwoord. Ik vertelde over de Maricolen en ze zei dat het een van de slechtste scholen ooit is geworden. Waarschijnlijk zijn de nonnen niet langer de baas. De leerlingen willen van het uniform af begreep ik over het lawaai van de haardrogers heen. Ja, dat is blijkbaar ook niet van deze tijd. Was wel makkelijk: je had geen keuzestress wat je aandeed.
Heb mijn haar nu in een zijscheiding en Ventje vond het heel mooi. Hij maakte zelfs foto's.
Anjelier: wat is die Bambu koffie?
Moet vandaag ook nog naar Frank bellen want die moest mij bellen en stuurde een sms met graag gedaan.
Er staat nu een nieuwe en de afstandsbediening is krek dezelfde als onze NTSC speler. Die ligt nu in de tv-kast omdat chicago fire er op staat.
Vrijdag moeder gaan halen om te gaan eten. Weet nog niet wat ik ga aandoen. Als ik m'n laarsjes ga dragen op een blauwe gestreepte broek, zo'n krijtstreep heb ik geen sjieke trui om er boven te dragen. Alleen maar een donkerblauwe fleece. Gelukkig is kleding bij Julia niet fanatiek sjiek. Ze gaan je in de zomer wel binnenlaten in korte broek. En je mag ook in je jogging komen heb ik gemerkt.
Gimly heeft weer reuzenhonger.
Heb het tafeltje waar deze Pc opstaat ook eens gedeclutterd. Was nodig vond ik. Alles ligt nu in een mandje. Maar mijn gom is spoorloos.
Lilly speelde met iets dat gevallen was en dat was het staaltje haarmasker als eindejaarskado bij de kapster. Vond ze nu ook mijn gom dan zou ik content zijn.
Gisteren niet naar de boerderij geweest en ook niet in The Zone. Had geen goesting.Kan gebeuren en ben bezig met The Sims en een nieuwe beginnende familie.
Ik ga nog een glas water nemen want ik moet een laxeerpil nemen. Vind dat niet leuk want dat geeft me vreselijke buikpijn die ik dan moet stillen met een andere pil. En zo blijven we bezig. Ja, ik moet meer vezels eten maar 't komt er niet van.
Sorry 't is een beetje een klaagzang.
MJ: veel sterkte met Manlief.
En voor wie het niet ziet zitten met dat somber weer: de Vinnykaars brand.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

een knusse dag iedereen geniet ervan .heb geen nieuws deze avond blokje rond met de viervoeters en dan heb ik ook iemand gezien om een praatje mee te maken .Een geluk dat de buur het wil doen anders zo ik amper iemand zie .Als ik zo kijk 2 keer per week kinesist .1per week als ze komen de hulp en om de 14 dagen huis arts.Om de 8 weken kapster voor mij en iedere drie maand die voor de viervoeters .Af en toe eens naar stad als ik iets nodig heb maar dan moet ik zien hoe men dag is anders lukt het nog niet om naar stad te gaan .Heb nooit vriendinnen gehad op school werd ik enorm gepest en gemeden .Daar ga ik verder niks over schrijven .Maar me vervelen doe ik niet heb veel plezier en vriendschap van men dieren hier dus geniet om het even hoe groetje ps helena je heb een pb
Laatst gewijzigd door Bekske op 21 jan 2025, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-

Goedemorgen allemaal,
Mr M is weer gearriveerd
niet aangenaam dus zal het kalmaan zijn
en hopen dat ie weer snel weg is
Allen een fijne dinsdag en hou het veilig.....
Sterkte aan onze zieken..... en moed....
-
Bekske dank voor je pb.
Ik zal dat eens gaan uitpluizen hoe dat werkt allemaal.
Oma-C is die ongenode gast daar weer!
Dat is wel niet beleefd van die mijnheerM.
Ik hoop dat hij rap terug weg is.
Gisteren te horen gekregen dat ik voor 85% goed bezig was.
Nog enkele tips gekregen van de diëtiste.
Zal toch een beetje meer tijd in mijn keuken moeten doorbrengen.
De alarminstallatie is in orde nu.
Het was de lieve mijnheer technieker.
Ben benieuwd het is een beetje anders dan tevoren.
Nu ga ik een beetje verder strijken.
Dat geraakt nooit gedaan, die strijk in elfendertig staties.
Na een uurtje moet ik stoppen, maar dan is alles nog niet gedaan.
Zo blijven we bezig.
Het is minder koud heb ik de indruk.
De zon die heb ik in geen dagje gezien en blauwe lucht evenmin.
Maak er toch maar een fijne dag van dames.
Ik zal dat eens gaan uitpluizen hoe dat werkt allemaal.
Oma-C is die ongenode gast daar weer!
Dat is wel niet beleefd van die mijnheerM.
Ik hoop dat hij rap terug weg is.
Gisteren te horen gekregen dat ik voor 85% goed bezig was.
Nog enkele tips gekregen van de diëtiste.
Zal toch een beetje meer tijd in mijn keuken moeten doorbrengen.
De alarminstallatie is in orde nu.
Het was de lieve mijnheer technieker.
Ben benieuwd het is een beetje anders dan tevoren.
Nu ga ik een beetje verder strijken.
Dat geraakt nooit gedaan, die strijk in elfendertig staties.
Na een uurtje moet ik stoppen, maar dan is alles nog niet gedaan.
Zo blijven we bezig.
Het is minder koud heb ik de indruk.
De zon die heb ik in geen dagje gezien en blauwe lucht evenmin.
Maak er toch maar een fijne dag van dames.