NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Wat een heerlijke morgen , de zon schijnt in al haar glorie, een prachtige hemel plafond. En ja het ligt wat nat, maar het regent niet . .
De vogeltjes vliegen in het rond als of hun leven er van af hangt . Gekwetter alom, tjonge tjonge toch wat een drukte
Woensdag vandaag de huppelde kleintjes beseffen nog niet dat ze straks bij mama/opa "patatjes " mogen eten . En daarna met hartenlust mogen spelen.
En zo gaat de dag verder. .
Ik zelf heb genoten van mijn ontbijt, en drink nu even een koffietje hier bij jullie .Vers uit de senseo geperst , slurp slurp
Wat mijn dag verder brengt , eerlijk ik weet het niet .
Oma-C pijn aan de rug geen lachertje hopelijk gaat het nog over met een beetje te rusten .Njam njam schorseneren dat is lang geleden bedankt voor de tip zal dit op mijn boodschappenlijstje zetten
Krakje dat is echt wel god geklaagd wat het onderwijs betreft hé .. En wetende dat die gastjes onze toekomst zijn .
Zijn dat allebei uw katjes Krakje ♥♥ wat mooi zeg ..
Corry inderdaad zo'n zonnig weer doet een mens dubbel energie geven .
De kleintjes komen op verlof bij U. Dat wordt een fijn moment. Och hoe lief wat je gaat doen .Tjah . . . veel kan een mens daar niet op zeggen , het ligt gevoelig..
Greetie te lang geslapen, het moet zijn dat je het nodig had ..
Mémé-Rietje ik zwaai even naar je
Zo mijn rijtje is teneinde, ik wens alvast iedereen een fijne woensdag toe
toedeloe
menu : rundsbrochetjes van bij de slager met stoomgroenten en patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Hello
De zon is inderdaad alweer weg, ingeruild voor regendrupjes
Het voelde nochtans goed aan, goed genoeg om een eerste fietstochtje van het jaar te maken.
Ieper voor de 3e keer verkozen tot meest gastvrije verblijfplaats van België door Booking.com. Ieper is opnieuw de meest gastvrije stad van België volgens Booking.com. De internationale reisboekingsite heeft op basis van gastbeoordelingen van de afgelopen 3 jaar een top 10 opgesteld.
Iets om fier op te zijn hé.
De zon is inderdaad alweer weg, ingeruild voor regendrupjes
Het voelde nochtans goed aan, goed genoeg om een eerste fietstochtje van het jaar te maken.
Ieper voor de 3e keer verkozen tot meest gastvrije verblijfplaats van België door Booking.com. Ieper is opnieuw de meest gastvrije stad van België volgens Booking.com. De internationale reisboekingsite heeft op basis van gastbeoordelingen van de afgelopen 3 jaar een top 10 opgesteld.
Iets om fier op te zijn hé.
Oud maar niet Out
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede donderdagmorgen,
een zonnige groet van hieruit...
Na 10u wordt lichte regen voorspeld...
afwachten en zien wat er komt
Fijne dag allemaal en sterkte aan de zieken...
Proficiat Rietje, daar mag je fier op zijn ...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, een fijne Donderdag morgen
Samen met mijn kopje koffie geniet ik door de venster van al het moois dat deze dag mij biedt
Windmolentje af en toe een tikje , lucht is wel wat grijs . Maar de zon probeert er door te piepen. Het is nog vroeg in de morgen. We leven op hoop van een mooie dag
De kauwen zijn duchtig bezig met ruzie maken . . En ja de terras ligt nat, maar nu geen spettertje hemelwater.
Mijn bedje is gemaakt, de venster brengt verse lucht binnen. En op het eerste zicht is alles opgeruimd en netjes
Oma-C zo te zien zal je wens waarschijnlijk uitkomen ( de mijne ook) want de zon doet al poging
Rietjes inderdaad dat is terecht om fier op te zijn . Wetende dat de corona een ferme impact had op het toerisme . Ze hebben zich er goed doorgeslagen.
Mémé-Rietje

Mijn koffietje is leeg, dus we vliegen er terug in .
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: spaghetti met balletjes in tomatensaus met champignons
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ook van mij hartelijk proficiat Rietjes aan Ieper, laatst gemerkt dat het er heel net is ook op de vesten, ze doen erg hun best om de aantrekkelijke stad te blijven die ze voor mij al altijd was.
Dinsdag was het weer heel kalm op de markt nog altijd veel kramen tekort. Nu het weer blijft somber, koud en het regent vaak, schrikt de marktkramers en de bezoekers af!
Mijn kaasboer komt volgende week niet, neemt verlof, ook al minder voor mij: hij verkoopt enkel BELGISCHE kaas, is niet duur en ik ken vele soorten, altijd vers afgesneden , beter dan die in plastiek verpakte kaas!
Zaterdagavond kiezen ze op ARD wie er voor Duitsland naar het Songfestival gaat verder valt op de VRT de dag van vandaag weg, op de' ARD en ZDF is het of karnaval of hun verkiezingen, ook vallen de soaps Rote Rosen en Sturm der Liebe soms weg, wel de stoeten van Köln en Dusseldorf te zien amai mijn TV hartje gaat zeer doen!
Gisterenavond vond ik het minder van ik vraag het aan , geen liedjes voor mij, smaken verschillen hé
Dinsdag was het weer heel kalm op de markt nog altijd veel kramen tekort. Nu het weer blijft somber, koud en het regent vaak, schrikt de marktkramers en de bezoekers af!
Mijn kaasboer komt volgende week niet, neemt verlof, ook al minder voor mij: hij verkoopt enkel BELGISCHE kaas, is niet duur en ik ken vele soorten, altijd vers afgesneden , beter dan die in plastiek verpakte kaas!
Zaterdagavond kiezen ze op ARD wie er voor Duitsland naar het Songfestival gaat verder valt op de VRT de dag van vandaag weg, op de' ARD en ZDF is het of karnaval of hun verkiezingen, ook vallen de soaps Rote Rosen en Sturm der Liebe soms weg, wel de stoeten van Köln en Dusseldorf te zien amai mijn TV hartje gaat zeer doen!
Gisterenavond vond ik het minder van ik vraag het aan , geen liedjes voor mij, smaken verschillen hé
Ivette
-
Goeie voormiddag
Daarnet een ferme bui en nu zon.....
Hebben jullie dat ook als je aan de kassa komt van de supermarkt dat je je een bult verschiet van wat je moet betalen voor wat je maar meehebt ?
De prijzen rijzen echt de pan uit de laatste tijd.
Menu : varkensgyros met rijst en een slaatje van veldsla en witloof.
Ivette, ik ben het helemaal met je eens wat kaas betreft, ik moet er ook alleen nog vers afgesneden van de markt of de kaaswinkel, al die voorverpakte smaken allemaal hetzelfde.
Daarnet een ferme bui en nu zon.....
Hebben jullie dat ook als je aan de kassa komt van de supermarkt dat je je een bult verschiet van wat je moet betalen voor wat je maar meehebt ?
De prijzen rijzen echt de pan uit de laatste tijd.
Menu : varkensgyros met rijst en een slaatje van veldsla en witloof.
Ivette, ik ben het helemaal met je eens wat kaas betreft, ik moet er ook alleen nog vers afgesneden van de markt of de kaaswinkel, al die voorverpakte smaken allemaal hetzelfde.
Oud maar niet Out
-
Aan alle uiltjes een fijne donderdag verder
Wij hebben zon gehad tot bijna aan de middag,
wel een koude wind en op de middag een regenbui
nu is het weer droog maar grijs... en 4°
Gezellige avond allemaal en voor later een goeie nacht,
beterschap aan de zieken en tot morgen
Wij hebben zon gehad tot bijna aan de middag,
wel een koude wind en op de middag een regenbui
nu is het weer droog maar grijs... en 4°
Gezellige avond allemaal en voor later een goeie nacht,
beterschap aan de zieken en tot morgen
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
gisteren zoon naar spoeddienst moeten doen,
plots lag hij op de grond, heeft een vibrato steken naar hart,
dus na een schok kwam hij terug bij de zijnen,
naar ziekhuis gebeld en moest naar spoed komen,
dus ligt hij nog in ziekenhuis, schijnt dat het te scherp stond,
dus was het een valse hart stilstand, hopen dat het nu voorbij is,
we waren allen uit ons lood van verschieten,
zijn tieners waren in paniek, nu zijn ze terug kalmer daar ze hem gesproken hebben,
grtjs van krakje,

plots lag hij op de grond, heeft een vibrato steken naar hart,
dus na een schok kwam hij terug bij de zijnen,
naar ziekhuis gebeld en moest naar spoed komen,
dus ligt hij nog in ziekenhuis, schijnt dat het te scherp stond,
dus was het een valse hart stilstand, hopen dat het nu voorbij is,
we waren allen uit ons lood van verschieten,
zijn tieners waren in paniek, nu zijn ze terug kalmer daar ze hem gesproken hebben,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Krakje dat moet verschieten zijn, veel beterschap voor je zoon.
Rietjes Veurne is de mooiste en gezelligste stad van 't land
Yvette ik koop ook kaas rechtstreeks bij de beenhouwerij en liefst een beetje smeuïg tussen de boterham
't lig een beetje nat maar we mogen niet klagen en krokusvakantie ziet er goed uit voor de kinderen.
Greetie
-

Goedemorgen allemaal,
Het zonnetje probeert er door te komen,
Ik hoop dat het lukt dan ga ik de ramen poetsen
Dag Bekske, fijn je terug te zien, hopelijk was je niet ziek
krakje, sterkte, wat een mens allemaal meemaakt
Allen een aangename vrijdag en sterkte gewenst
aan wie het kan gebruiken....
-
Goeiemorgen
28 februari al
Waar zijn die eerste twee maand van 2025 naartoe
Tijd vliegt... en wij mee
Krakje, dat zal wel verschieten geweest zijn, gelukkig alles terug onder controle.
Greetie, bedoel je nu Veurne of Ieper
Voor mij dan toch Ieper
Vanmorgen vroeg al gestreken en bij het terug in de kast hangen/leggen eens op onderzoek geweest wat er nog mag blijven hangen voor volgende winter, wat er eigenlijk weg zou mogen
't is potverdorie niet makkelijk.
Menu : gebakken zalm met broccoli en natuuraardappel.
28 februari al
Waar zijn die eerste twee maand van 2025 naartoe
Tijd vliegt... en wij mee
Krakje, dat zal wel verschieten geweest zijn, gelukkig alles terug onder controle.
Greetie, bedoel je nu Veurne of Ieper
Voor mij dan toch Ieper
Vanmorgen vroeg al gestreken en bij het terug in de kast hangen/leggen eens op onderzoek geweest wat er nog mag blijven hangen voor volgende winter, wat er eigenlijk weg zou mogen
Menu : gebakken zalm met broccoli en natuuraardappel.
Oud maar niet Out
-
Ik krijg al een paar dagen het volgende
Als ik op sennet wil komen....
"www.seniorennet.be ondersteunt geen beveiligde verbindingen
Meestal kun je beveiligd verbinding maken met deze site, maar
deze keer is het niet gelukt.
Een aanvaller probeert je netwerkverbinding af te luisteren of aan te passen. "
Altijd gedacht dat we hier veilig zaten....
Als dat regelmatig terugkomt, ga ik eruit
ik wil geen moeilijkheden
Als ik op sennet wil komen....
"www.seniorennet.be ondersteunt geen beveiligde verbindingen
Meestal kun je beveiligd verbinding maken met deze site, maar
deze keer is het niet gelukt.
Een aanvaller probeert je netwerkverbinding af te luisteren of aan te passen. "
Altijd gedacht dat we hier veilig zaten....
Als dat regelmatig terugkomt, ga ik eruit
ik wil geen moeilijkheden
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Oma-C, zulk bericht is even schrikken, zeker omdat je tot op heden geen klachten had.
Yorkske, weet als geen ander….. wil niemand bang maken, blijf ook komen maar mijn IPad heeft het niet graag.
Rugpijn erger dan voordien, pijnstillers helpen maar even, gevolg van intensieve behandeling. Komt goed weet ik wel maar ondertussen kan met dit weten niet veel aanvangen.
Lang geleden ons Joke gelezen, zijn druk bezig met hun plantgoed…. pepers in alle kleuren en smaken. Heb foto’s op FB gezien.
Hier is het doen wat kan en laten staan wat zou moeten, trek het me niet aan.
Tot devolgende
Corry
Oma-C, zulk bericht is even schrikken, zeker omdat je tot op heden geen klachten had.
Yorkske, weet als geen ander….. wil niemand bang maken, blijf ook komen maar mijn IPad heeft het niet graag.
Rugpijn erger dan voordien, pijnstillers helpen maar even, gevolg van intensieve behandeling. Komt goed weet ik wel maar ondertussen kan met dit weten niet veel aanvangen.
Lang geleden ons Joke gelezen, zijn druk bezig met hun plantgoed…. pepers in alle kleuren en smaken. Heb foto’s op FB gezien.
Hier is het doen wat kan en laten staan wat zou moeten, trek het me niet aan.
Tot devolgende
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.