Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vandaag bijna weer hetzelfde ritueel als voorgaande dagen.

Wel gaan we nu bijna iedere dag even bij het huis van onze jongste en gezinnetje langs om te kijken of daar alles in orde is (hier ±120 m vandaan), doe we altijd als zij met vakantie zijn.
Ook verzorgen wij hun/zijn planten (is hobby van hem) in die tijd dat ze weg zijn. Ligt altijd een lijst(je) bij voor hoe en wat we moeten geven en doen.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Nu was ik op tijd thuis van mijn fietstoertje door de polder om de marathon vrouwen te kunnen volgen van de Olympische Spelen.
Gisteren was het België met Zilver voor Bashir Abdi bij de mannen en vandaag is het Nederland die Goud met Sifan Hassan wist te veroveren.
Sifan Hassan had afgelopen dagen ook al de 5 en 10 kilometer (de10km 36 uur geleden) gelopen.

Eigenlijk verliep de dag anders dan andere jaren.
Normaal hadden wij vandaag op verjaarsvisite gegaan om onze jongste zoon Peter, z’n vrouw en dochter te feliciteren met zijn verjaardag (52 geworden).Maar ja.. ze zijn er effe niet.., dus moest er nu de
maar aan te pas komen. Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
-

Mijn (bijna) dagelijkse
tochtje door onze polder heb ik alweer achter de rug, kan ik eigenlijk niet genoeg van krijgen..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Tja en dan dit nog maar weer effe..!
Nu blijft dit irritante manneke het toch, met al zijn goede bedoelingen proberen Riekske, waarschijnlijk tegen beter weten in..1

Zie het als respect voor u en uit fatsoen vanaf mijn kant..!
Vriendelijke groet,
en

Misschien wel omdat geluk met de domme is.. wat denkt U Oma-C..?