In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)
Bert

08 jan 2022, 19:09

Sita, dat is een beetje emotionele chantage hé.....😁😁
Maar in feite hebben jullie wel gelijk. Ik laat altijd op m'n kop zitten en dan heb ik het gehad.
Maar dat is niet wat de vrienden verwachten. Snap ik wel.

Remie

08 jan 2022, 19:18

Bert schreef:
08 jan 2022, 15:46
Maar ze waren hier toch allemaal zo dolenthousiast heb ik gemerkt.
Afbeelding moeten we dan iedere dag hier smeken of je a.u.b. terugkomt Bert?
Sorry hoor, als ik je daarin teleurstel..!

Nog niet langgeleden betichtte je mij, onterecht trouwens, dat ik lange tenen zou hebben, maar nu is ’t mij heel duidelijk wie ze wel heeft..!
Afbeelding
Nu hoop ik dat je om het plaatje kunt lachen, 't is namelijk 'n geintje en 'k heb er mijn uiterste best op gedaan Bert.
Kom op joh.. doe maar weer gewoon mee..?
Bert

08 jan 2022, 19:56

Remie, ik hoop dan maar dat mijn schoenen u zullen passen.

Lenk

08 jan 2022, 20:21

Bert schreef:
08 jan 2022, 19:09
Sita, dat is een beetje emotionele chantage hé.....😁😁
Maar in feite hebben jullie wel gelijk. Ik laat altijd op m'n kop zitten en dan heb ik het gehad.
Maar dat is niet wat de vrienden verwachten. Snap ik wel.
Bert ik ben even gaan terug lezen. Het gaat om 1 persoon die jou aanvalt en trouwens ook mij. Ik heb openbaar ,en lees letterlijk openbaar heel de wereld die Nederlands verstaat kan hier lezen, mijn excuses aangeboden. Geen reactie totaal niet ook niet in PB. Wel dan heb ik het gehad en blijf ik zeker niet weg ik ga die persoon zeker het plezier niet gunnen dat deze mij weggepest heeft.

Dus Bert gun niemand het plezier dat hij/zij/het jouw weggepest heeft. Sommige hebben daar deugd van en wentelen zich in zelfgenoegen. Niet aan meedoen

Vier vrouwen vragen je om terug te komen, ga je hen gewoon negeren??????. Eerlijk ik heb jou graag als persoon en als vriend. Ik weet zeker als ik in de puree zit ik aan jou veel zal hebben. Dus laat mij niet in de steek aub

Tja en Remie, dat is nen Hollander (mannelijk) hé, die reageren helemaal anders dan wij. Moet je gewoon worden, ik ben het ondertussen gewoon. Die zijn recht voor de raap hé, wij Belgen zijn iets subtieler. Geen verwijt hé Remie is gewoon een vaststelling. Verschillen mogen hé

Bert na mijn epistel hoop ik dat jij nu wel blijft aub. En als je je aangesproken voelt op iets kom dan in pb en en we praten het uit. Ik ben er zeker van dat iedereen die lid is van dit groepje nu het meer dan het beste voor heeft met elkaar.

Achter de letter zitten mensen en letters kunnen nu eenmaal ander overkomen omdat je de mens niet ziet.

knuffel Bert en echt een wel gemeende knuffel. Lig niet zielig aan de kant te lezen en op je handen gaan zitten omdat gezegd heb ik wil hier niet meer schrijven.
Bert

08 jan 2022, 21:56

Afbeelding

Ik moet me nodig herpakken en niet meer lezen wat gelijk welke zwabber over mij schrijft.
Of ik daar de ballen voor heb? Dat is maar de vraag. Ik kom het liefst met iedereen overeen.
Maar ja, dat moet van 2 kanten komen.
Fijne avond verder

zonnebloemetje

08 jan 2022, 22:29

hallooooo een goeie avond allemaal

voila sè tis tijd voor ons bedje

Bertje , Lenk heeft volledig gelijk hoor
en hopelijk laat je ons niet in de steek en kunnen wij jou morgen hier terug lezen in ons k&t huisje

maar nu ben ik echt moe

slaapwel iedereen en tot morgen

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
Bert

08 jan 2022, 22:37

Maar dan mot ik wel m'n schoenen terug!

Lenk

08 jan 2022, 22:43

Bert schreef:
08 jan 2022, 21:56
Afbeelding

Ik moet me nodig herpakken en niet meer lezen wat gelijk welke zwabber over mij schrijft.
Of ik daar de ballen voor heb? Dat is maar de vraag. Ik kom het liefst met iedereen overeen.
Maar ja, dat moet van 2 kanten komen.
Fijne avond verder
Yes Bert komaan man, je kan niet met iedereen overkomen, doe ik ook niet, en als het van 1 kant komt negeer de boel. Gebruik de zwabber om de vloer bij jullie thuis te vegen en zet de zwabber daarna aan de kant.

En ik heb ook geen ballen ik ben een vrouw. Maar ik weet wel uit veel jaren ervaring wie mijn vertrouwen verdient, jij behoort daar toe. Anders zou ik niet zoveel moeite doen om je hier ons groepje te houden.

Bert vriend slaap wel en tot morgen oké. Dikke vriendschapsknuffel

Lenk

08 jan 2022, 23:07

Zachtjes tikt de regen tegen het zolder raam ritme van de eenzaamheid. Enz...

Remie

09 jan 2022, 06:40

Bert schreef:
08 jan 2022, 22:37
Maar dan mot ik wel m'n schoenen terug!
Afbeelding
Alsjeblief Bert, Afbeelding gepoetst en wel......
Lenk schreef:
Tja en Remie, dat is nen Hollander (mannelijk) hé, recht voor de raap hé, wij Belgen zijn iets subtieler.
Hieruit begrijp ik dat er eigenlijk gevraagd wordt om nog subtieler te (moeten) gaan schrijven dan dat ik al doe hier om niemand voor 't hoofd te stoten of op teentjes te trappen.
Tja, dat gaat gewoonweg niet, ik is ik en ben mezelf trouwens van geen kwaad bewust...! :oops:
En anders hoor ik 't wel zeker? Even goeie vrienden hoor, geen enkel probleem..!

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

09 jan 2022, 06:44

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

09 jan 2022, 07:00

Afbeelding

Nadat ik gisteren even naar Oudewater ben geweest (lastige klus), heb ik de dag verder met sport op TV doorgebracht. Zelfs het veldrijden op jullie Tv-station Eén gezien.
Nog misschien enkelen onder jullie die gezien hebben dat Sanne Cant oppermatig was bij de vrouwen tijdens het BK.?

Vandaag zal ik de deur waarschijnlijk niet uit gaan, sport op TV zal het voor mij hoofdzakelijk weer zijn vandaag, ach… en daar kan ik dan ook weer enorm van genieten.

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Bert

09 jan 2022, 08:35

Remie schreef:
09 jan 2022, 07:00
Zelfs het veldrijden op jullie Tv-station Eén gezien.
Nog misschien enkelen onder jullie die gezien hebben dat Sanne Cant oppermatig was bij de vrouwen tijdens het BK.?
Dag allemaal,
regen en suikerbolletjes hier. Heb het liever droog.
Remie, heb het ook gezien, en het is niet moeilijk voor Sanne om dit te winnen hé. Er is gewoon geen concurrentie bij de Belgische dames. Als de Nederlandertjes meedoen zie je haar niet meer.
En subtieler moet u niet worden, je bent wat je bent. Maar het is wel waar dat de Belgen normaal gezien wat subtieler zijn.
En smeken moet u ook niet, maar hier hebben we de gewoonte om wel even te polsen of alles oké is.
Alhoewel, als je dat dan doet kan het wel eens gebeuren dat je het deksel op je neus krijgt.
Maar met de echte vrienden hier zal dat niet gebeuren.
Wat vandaag betreft, we zijn gans de dag ribbedebie.
Allen een fijne dag verder...

Lenk

09 jan 2022, 09:55

Lenk schreef:
Tja en Remie, dat is nen Hollander (mannelijk) hé, recht voor de raap hé, wij Belgen zijn iets subtieler.
Hieruit begrijp ik dat er eigenlijk gevraagd wordt om nog subtieler te (moeten) gaan schrijven dan dat ik al doe hier om niemand voor 't hoofd te stoten of op teentjes te trappen.
Tja, dat gaat gewoonweg niet, ik is ik en ben mezelf trouwens van geen kwaad bewust...! :oops:
En anders hoor ik 't wel zeker? Even goeie vrienden hoor, geen enkel probleem..!

[/quote]

Dat begrijp je dan helemaal verkeerd. Wees gewoon jezelf. Als je dat niet kan zijn is de lol er helemaal af.

Remie

09 jan 2022, 10:14

Lenk schreef:
09 jan 2022, 09:55
Dat begrijp je dan helemaal verkeerd.
Zie je 't nou, het kan zomaar ongewild gebeuren :lol: