In de Vier Seizoenen reeks 17 Winter 2019
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een goede avond allen, het was kouder dan je dacht
maar wel droog dat is ook al iets
de zon was in de voormiddag al snel weg en het was grijs
niks aan te doen mijn wandelingetje was kort
alleen een paar kaartjes in de brievenbus gaan doen
en even bij zoon binnen die daar in de buurt woont
Te vroeg maar beter te vroeg dan te laat, aangezien
je geen staat kan maken op de post
wilde eend geluk gehad met de tickets, mag wel eens hé
Ik ga wat te eten maken , zwarte worst met appelmoes..en een boke
Voor jullie allen een gezellige avond en tot morgen.... slaapwel straks
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Brr, het heeft gevroren, spijtig dat het mist is. Want ik hou daar wel van, van droog vriesweer, vind dat gezond weer en de mist zal wel wegtrekken.
Gisteren met Matice eens een andere wandeling gemaakt. Wij hebben hier op het einde van de wijk een klein bos. En we zijn daar gaan wandelen, kwam ten lange laatste terug uit op de P&R parking. Was nu naar links gegaan in het bos(je), als je naar rechts gaat kom je in het Rivierenhof uit in de naburige gemeente. Maar dat wil ik wel eens doen, maar niet nu, eerder iets wat ik in de lente zou kunnen doen en als ik me goed voel.
Maar het was voor Matice eens leuk een ander parcours te doen en voor mij ook. Heb wel altijd mijn GSM bij in geval van ….En hij had heel flink gewandeld. En mijn jas is echt wel een hele warme, daarmee heb ik een hele goede koop gedaan.
Gisteren naar de trimster van Matice moeten bellen om een afspraak te verzetten. Want normaal ging zij deze keer op een zaterdag komen in februari, maar we hebben ons laten inschrijven op een cursus van de hondenschool en die gaat door op de 5 zaterdagen van februari. Het is een heel interessante cursus met als titel: KEN JOUW HOND. Heb gisteren de som overgeschreven , op die manier zijn we dan automatisch ingeschreven. Is niet goedkoop, maar het schijnt echt wel de moeite te zijn. Onze eigen dierenarts komt er ook spreken en je krijgt een boek waar alles in staat van wat er gezegd wordt. Het gaat door in Schilde.
De hondjes moeten we wel thuislaten, die zijn niet uitgenodigd.
Maar verheug me er wel op.
Wilde eend, wat fijn dat je dan toch nog tickets hebt kunnen bemachtigen, het is jou van harte gegund.
21 maart gaan manlief en ik naar Andrea Bocelli, meer mijn smaak dan de smaak van manlief, maar hij zei toch wel dat als je hem live in concert ziet, toch wel mooi gaat zijn.
Vandaag boven poetsen en ga dadelijk beginnen na de douche zodat ik rond 14.30H klaar ben en voor de strijk van de dekbedden, kan gaan wandelen met Matice.
Ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een gezellige dinsdag. Liefs aan jullie allen en een knuffel voor wie hem kan gebruiken.
-

Oef zat bijna verkeerd want het herfsthoekje is
nog altijd niet afgesloten
Goede morgen alle seizoentjes, ziet er grijs uit en regenachtig...
de mist is al opgetrokken, ik weet niet of het koud is,
ik ben nog niet buiten geweest....
Ik moet me klaarmaken want de voetenverzorgster komt straks
en dan heb ik graag alles klaar...
De huistaken doe ik nadien wel verder
Nu eerst de douche in....
Groetjes allen en tot later
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik ben er nu pas uitgerold!
echt geen zin om op te staan. Schandalig!
het is hier mist en toen ik beneden kwam voelde ik die in de gang. dat worden thermosokken!
want ik moet boodschappen doen.
ventje werkt morgen thuis. moet nog naar de bank geld gaan storten om Monique te betalen.
Pas in de namiddag hebben ze die hele tententottentenstoonstelling komen afbreken. Zei tegen een van die mannen, dat heb je nog gedaan en hij lachtte.
Heb dan toch Joyce geroepen om mijn outfit te tonen en ze zei: maar Maddy toch, er liep iemand als minnie mouse! hoe gekker hoe beter. dus weet ze nu ook dat er wel degelijk iets aan mij zelfbeeld scheelt. ( lager dan laag) Ik wou dat ik wat meer zelfvertrouwen had, ik heb een totaal verkeerd beeld van mijzelf mede dank zij mijn moeder. die belde gisteren want ze brachten haar wasmachine en droogkast. die zitten toch alle twee in het kot.
ze moest gewoon een verlengkabel voor de electriciteit geven en daar lagen er nog genoeg van in de kast toen papa vissen hield. Geen woord over hoe was je bezoek, was het leuk op de party?
Die heeft mij jaren klein gehouden en dat zit er gewoon niet in. ze mochten al blij zijn dat ik mijn lijf in een kleed gestoken had verleden zomer met de bbq. seffens moet ik een paar weken de psychiatrie in.
De koffie dat ik voor Hans gekocht had ben ik nu zelf aan het opdrinken. ze is lekker. beter dan mijn groene caps uit de aldi maar die zijn dan goedkoper.
Gimly, die is al lang blij dat alles weer normaal is. Slapen, eten, wat knuffelen als hij het wil.
Gisteren de twee dagen afwas in drie ettappes gedaan. ventje moest nog een gietijzen pot afwassen en we hebben gewoon kipsticks gegeten in de oven klaargemaakt. er staat nog kip satay. er is nog een restje fondue. we gaan niet omkomen van de honger. ( en dorst ook niet want is er nog een kwartje rosè wijn) ik ging net een potje wulken op brusselse wijze klaarmaken toen ventje aan de deur stond. hè, het is al na 4! ook nu ik een horloge draag met extra grote wijzerplaat, zie ik het nog niet! bij de dokter vragen om een verwijsbriefje voor de oogarts hoor! moet op 11 februari voor 3 maandelijkse bloedprik. dus we gaan moeten afbouwen. meer 0,0 tjes.
ga nog mijn tweede kopje koffie opdrinken en dan gaan aankleden. best mijn damartje aandoen.
mist is nog niet opgetrokken.
dat het maar rap vroeg licht is, dan kan ik eerder dan 11 uur op boodschap omdat de lichtsterkte dan net genoeg is om mij een boost te geven. zal wel kuurtje Vit. D nodig hebben.
Fijne dag seizoentjes!
ik ben er nu pas uitgerold!
het is hier mist en toen ik beneden kwam voelde ik die in de gang. dat worden thermosokken!
want ik moet boodschappen doen.
ventje werkt morgen thuis. moet nog naar de bank geld gaan storten om Monique te betalen.
Pas in de namiddag hebben ze die hele tententottentenstoonstelling komen afbreken. Zei tegen een van die mannen, dat heb je nog gedaan en hij lachtte.
ze moest gewoon een verlengkabel voor de electriciteit geven en daar lagen er nog genoeg van in de kast toen papa vissen hield. Geen woord over hoe was je bezoek, was het leuk op de party?
Die heeft mij jaren klein gehouden en dat zit er gewoon niet in. ze mochten al blij zijn dat ik mijn lijf in een kleed gestoken had verleden zomer met de bbq. seffens moet ik een paar weken de psychiatrie in.
De koffie dat ik voor Hans gekocht had ben ik nu zelf aan het opdrinken. ze is lekker. beter dan mijn groene caps uit de aldi maar die zijn dan goedkoper.
Gimly, die is al lang blij dat alles weer normaal is. Slapen, eten, wat knuffelen als hij het wil.
Gisteren de twee dagen afwas in drie ettappes gedaan. ventje moest nog een gietijzen pot afwassen en we hebben gewoon kipsticks gegeten in de oven klaargemaakt. er staat nog kip satay. er is nog een restje fondue. we gaan niet omkomen van de honger. ( en dorst ook niet want is er nog een kwartje rosè wijn) ik ging net een potje wulken op brusselse wijze klaarmaken toen ventje aan de deur stond. hè, het is al na 4! ook nu ik een horloge draag met extra grote wijzerplaat, zie ik het nog niet! bij de dokter vragen om een verwijsbriefje voor de oogarts hoor! moet op 11 februari voor 3 maandelijkse bloedprik. dus we gaan moeten afbouwen. meer 0,0 tjes.
ga nog mijn tweede kopje koffie opdrinken en dan gaan aankleden. best mijn damartje aandoen.
mist is nog niet opgetrokken.
dat het maar rap vroeg licht is, dan kan ik eerder dan 11 uur op boodschap omdat de lichtsterkte dan net genoeg is om mij een boost te geven. zal wel kuurtje Vit. D nodig hebben.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
Hoi allemaal, even iets opzoeken en dan efkes komen piepen
hier is al bijna de hele dag de zon, wel een dun zonnetje
maar beter dan dat grijze van deze morgen
voeten zijn verzorgd en ik weer content...
de huistaken ook allemaal gedaan en nu nog
wat tennis kijken op euro-sport met een taske thee
Een fijne dag verder voor jullie allen en
M-M je kan nog nagenieten van je bezoek
tot morgen allemaal
hier is al bijna de hele dag de zon, wel een dun zonnetje
maar beter dan dat grijze van deze morgen
voeten zijn verzorgd en ik weer content...
de huistaken ook allemaal gedaan en nu nog
wat tennis kijken op euro-sport met een taske thee
Een fijne dag verder voor jullie allen en
M-M je kan nog nagenieten van je bezoek
tot morgen allemaal
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Zonnetje schijnt hier, maar het is wel koud op de fiets.
Zo, dank zij de gezinshulp is de beneden deze week helemaal gedaan met nat.
Ik had al een heel deel gedaan in stukken en brokken en zij heeft d laatste hand gelegd.
Mijn strijk is ook uit de voeten, de zware boodschappen zijn gedaan.
Na weer eens een tegenvallend experiment van frituurolie met de fiets meebrengen, heb ik toch maar besloten dat die bussen een beetje te zwaar wegen. Idem dito gedistilleerd water in bussen van vijf liter.
Tenslotte heeft ze in de vlucht nog soep gemaakt.
Ik ga mijn boek uit lezen vooraleer ik aan de kook begin.
Prettige avond en rustige nacht nog voor iedereen.
Zo, dank zij de gezinshulp is de beneden deze week helemaal gedaan met nat.
Ik had al een heel deel gedaan in stukken en brokken en zij heeft d laatste hand gelegd.
Mijn strijk is ook uit de voeten, de zware boodschappen zijn gedaan.
Na weer eens een tegenvallend experiment van frituurolie met de fiets meebrengen, heb ik toch maar besloten dat die bussen een beetje te zwaar wegen. Idem dito gedistilleerd water in bussen van vijf liter.
Tenslotte heeft ze in de vlucht nog soep gemaakt.
Ik ga mijn boek uit lezen vooraleer ik aan de kook begin.
Prettige avond en rustige nacht nog voor iedereen.
-

Goedenavond Seizoentjes,
Muddy Maddy, de vaat in 3 etappes moeten doen, maar hij is dan toch maar gedaan. Ik moet al lang een leesbril dragen hoor. Heb er op elk verdiep eentje liggen, want kan echt niet zonder, zelfs een SMS sturen of gewoon op de computer typen, ben zonder zo blind als een mol
Oma-C, jij loopt weer op wolkjes. De mist was hier opgetrokken, maar ben net de vuilbak ( al in pyjama
HVT, huisje weer proper en strijk gedaan en de grote boodschappen gedaan je kan er weer een tijdje tegen, fijn zo.
Zelf heb ik boven alles gedaan gekregen wat ik wou doen, enkel de dons moet nog in het dekbed, maar dat doen we met zijn tweetjes. En was dan even gestopt met poetsen om te gaan wandelen met Matice en dan meteen door gaan doen toen we terug thuiskwamen. Strijk van de gewassen dekbedden is ook gedaan en nog wat strijk van gisteren die nu pas droog was. Denk dat ik morgen een wat rustigere dag ga inlassen.Vind dat de dagen voorbij vliegen, niet te doen.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens ieder nog een gezellige avond en voor later een zachte welterusten. Liefs aan jullie allen en een knuffel voor wie hem nodig heeft.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Aan alle seizoentjes een goede avond
Clive : jullie zullen kunnen genieten van het concert van Andrea Bocelli
:
Zelf ga ik niet graag naar zulke super grote zalen als het sportpaleis ..
Ik zit graag vooraan bij een voorstelling en dat is daar natuurlijk niet mogelijk ... en blijven rechtstaan is voor mij niet te doen ..
André Rieu heb ik lang geleden wèl gezien in de Ethias hal ,maar toen zat ik gelukkig op de eerste rij , dat was wel super ! -
Hier is de zon er toch door gekomen vandaag maar nu ook terug mist zoals bij Clive . Hopelijk geraakt iedereen veilig thuis .
Veel moed voor iedereen / blijf gezond en slaap goed straks !!
Clive : jullie zullen kunnen genieten van het concert van Andrea Bocelli
Zelf ga ik niet graag naar zulke super grote zalen als het sportpaleis ..
André Rieu heb ik lang geleden wèl gezien in de Ethias hal ,maar toen zat ik gelukkig op de eerste rij , dat was wel super ! -
Hier is de zon er toch door gekomen vandaag maar nu ook terug mist zoals bij Clive . Hopelijk geraakt iedereen veilig thuis .
Veel moed voor iedereen / blijf gezond en slaap goed straks !!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Allez ik ben ergens in februari ook weeral op den bol.
Schoonbroer belde die hadden een kaart over voor een optreden in Lier.
Ik had nochtans een dure eed gezworen da tik in februari niets ging bijnemen.
Ondertussen ga ik al ergens een middagje eten met een paar vroegere Libellekes.
Dan dat optreden erbij...
Maar nu is het gedaan....
Ik heb witloof gemaakt met varkenshaasje, puré en bij het gecaramelliseerd witloof een appeltje gesneden...Lekker!
Morgen het laatste examen voor de student.
Dan heeft die geen les meer tot 10 februari!
Ben ik even kotmadam af...
Oma-C Herfsttopic is afgesloten door Mira deze avond.
Schoonbroer belde die hadden een kaart over voor een optreden in Lier.
Ik had nochtans een dure eed gezworen da tik in februari niets ging bijnemen.
Ondertussen ga ik al ergens een middagje eten met een paar vroegere Libellekes.
Dan dat optreden erbij...
Maar nu is het gedaan....
Ik heb witloof gemaakt met varkenshaasje, puré en bij het gecaramelliseerd witloof een appeltje gesneden...Lekker!
Morgen het laatste examen voor de student.
Dan heeft die geen les meer tot 10 februari!
Ben ik even kotmadam af...
Oma-C Herfsttopic is afgesloten door Mira deze avond.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Helena VT : ik hoop voor jou dat het optreden in Lier op zaterdag 15 februari is
dan is het "Juke box 2020 " met Lucas van den Eynde en Tine en Nele .(keuze uit 100 Nederlandstalige liedjes , live gezongen met 10 koppig orkest) Die show heb ik sinds 2000 ongeveer 20 keren gezien en is altijd heel fijn !
Nog een fijne avond !!
Nog een fijne avond !!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Moest deze morgen van Gimly opstaan. omdat ik toch rugpijn had en slapen niet meer lukte, naar beneden. en wat zie ik? Een plas poep voor de bak! Ja, hoor: zijn stresslevels zijn weer normaal.
ventje werkt vandaag van thuis uit, moet wel even een zending doen.
Gisteren twee keer op boodschap geweest: we hadden de natrium arme evlier meegegeven aan onze vrienden. De beenhouwer vroeg of dat wel werkte omdat hij ook last heeft van een hoge bloeddruk. ( er was niemand in de winkel van andere klanten)
Hij ging het ook een keer proberen. Bij Rita in de voormiddag om een tijgerpistolet geweest: de camenbert was zodanig lopend, dat je hem uit het plastiek er rond kon uitknijpen! En heb dan in bed een zwarte muis verorberd. ( we hadden dat restje fondue) Rita is ook niet naar de foute fuif geweest. haar man was niet lekker: maagkrampen door pillen voor zijn been.
Vandaag mag ventje bij Rita brood gaan halen. we eten kip satay. heb daar ook een recept van maar ben geen fan van pindakaas. maar eenmaal opgelost in saus is het dan wel lekker. dat is het zelfde met die speculaaspasta vind ik. niet mijn smaak ook de koekjes niet en zeker niet het ijs!
er staat nog een vette pan. is gisteren niet afgewassen geraakt. geen nood: ventje mag die doen na zijn zending. ( al weet ik niet hoe laat die weer thuis gaat zijn. babbeltje hier, babbeltje daar)
Qua temperatuur met die mist viel het mee. in de namiddag geen vingerloze handschoenen nodig gehad want dan was het al +3°. ( toen ik om leesvoer, vlees en brood ging was het net +1°)
heb een nieuwe serie ontdekt. moet die nog vastleggen.
in de poezenhaven van janet is Lotje het verlamde katje terug naar de eigenaars gegaan. dat zat zo. die moeder die Lotje verzorgd heeft tot nu ( in spanje) kon gewoon niet wennen aan het idee dat ze Lotje niet meer had. Monique kon ook niet tot Lotje doordringen en twee dagen later stonden moeder en dochter terug om Lotje te terug te halen. het gemis, ondanks dat ze wisten dat ze in heel goede handen was, was tè groot. Dus hebben Janet en Huub beslist om Lotje zonder pardon, terug te geven want eigenlijk was ze niet eens van hen geweest. Twee blije mensen en de andere katten terug in hun gewone ritme want toen Lotje in het ledikantje lag, was de sfeer heel stil alsof ze wisten; ja er is een nieuwe, maar die gaat hier niet blijven.
Clive: dus jullie gaan naar een concert. is die zanger niet blind?
HVT: voornemens moet jij dus ook niet doen. wij plannen ook nooit iets want er komt altijd iets tussen/bij. Dus de gezinshulp is toch gekomen. Student heeft dan wel een hele lange vakantie.
Nog nieuws van Poessiekat?
Oma C: terug op wolkjes. nu tinneke geen zonnebanken meer mag doen, moet ze rekenen op mani's en pedi's en facials, ontharingen edm. had ze net een jetstream bij de zonnebank geinstalleerd. ik betaalde 27 euro voor mijn pedicure. 2 euro meer dus. het leesvoer bij Jan was nog niet duurder geworden. die zei wel tegen ventje dat nu zaterdag hln opslaat. moet nog de bijlages lezen daarvan want met bezoek ben ik de krant pas maandag beginnen lezen. Papa las de hele dag krant. toen die nog werkte 's ochtends voor die vertrok naar zijn werk en na het werk tijdens het eten in de krant lezen tot groot ongenoegen van moeder. die vond dat je dan geen smaak had in je eten maar ik denk dat dit juist was omdat moeder eigenlijk niet kan koken. ik zie ze bv nog geen stoofpotje van parelhoen klaarmaken. ik moest toen ze thuis was van haar bypass spaghetti op haar manier klaar maken het was van
. heb ze ook geleerd om de spaghetistokken te breken in een handdoek. dan vind je geen gebroken stokken op de keukenvloer. tip komt van 5 min. crafts.
Zo, binnen een half uur staat ventje op. weet niet of die nog eerst koffie zal willen. Gimly heeft een korte tafelknuffel gehad.
Fijne dag seizoentjes.
Moest deze morgen van Gimly opstaan. omdat ik toch rugpijn had en slapen niet meer lukte, naar beneden. en wat zie ik? Een plas poep voor de bak! Ja, hoor: zijn stresslevels zijn weer normaal.
ventje werkt vandaag van thuis uit, moet wel even een zending doen.
Gisteren twee keer op boodschap geweest: we hadden de natrium arme evlier meegegeven aan onze vrienden. De beenhouwer vroeg of dat wel werkte omdat hij ook last heeft van een hoge bloeddruk. ( er was niemand in de winkel van andere klanten)
Hij ging het ook een keer proberen. Bij Rita in de voormiddag om een tijgerpistolet geweest: de camenbert was zodanig lopend, dat je hem uit het plastiek er rond kon uitknijpen! En heb dan in bed een zwarte muis verorberd. ( we hadden dat restje fondue) Rita is ook niet naar de foute fuif geweest. haar man was niet lekker: maagkrampen door pillen voor zijn been.
Vandaag mag ventje bij Rita brood gaan halen. we eten kip satay. heb daar ook een recept van maar ben geen fan van pindakaas. maar eenmaal opgelost in saus is het dan wel lekker. dat is het zelfde met die speculaaspasta vind ik. niet mijn smaak ook de koekjes niet en zeker niet het ijs!
er staat nog een vette pan. is gisteren niet afgewassen geraakt. geen nood: ventje mag die doen na zijn zending. ( al weet ik niet hoe laat die weer thuis gaat zijn. babbeltje hier, babbeltje daar)
Qua temperatuur met die mist viel het mee. in de namiddag geen vingerloze handschoenen nodig gehad want dan was het al +3°. ( toen ik om leesvoer, vlees en brood ging was het net +1°)
heb een nieuwe serie ontdekt. moet die nog vastleggen.
in de poezenhaven van janet is Lotje het verlamde katje terug naar de eigenaars gegaan. dat zat zo. die moeder die Lotje verzorgd heeft tot nu ( in spanje) kon gewoon niet wennen aan het idee dat ze Lotje niet meer had. Monique kon ook niet tot Lotje doordringen en twee dagen later stonden moeder en dochter terug om Lotje te terug te halen. het gemis, ondanks dat ze wisten dat ze in heel goede handen was, was tè groot. Dus hebben Janet en Huub beslist om Lotje zonder pardon, terug te geven want eigenlijk was ze niet eens van hen geweest. Twee blije mensen en de andere katten terug in hun gewone ritme want toen Lotje in het ledikantje lag, was de sfeer heel stil alsof ze wisten; ja er is een nieuwe, maar die gaat hier niet blijven.
Clive: dus jullie gaan naar een concert. is die zanger niet blind?
HVT: voornemens moet jij dus ook niet doen. wij plannen ook nooit iets want er komt altijd iets tussen/bij. Dus de gezinshulp is toch gekomen. Student heeft dan wel een hele lange vakantie.
Nog nieuws van Poessiekat?
Oma C: terug op wolkjes. nu tinneke geen zonnebanken meer mag doen, moet ze rekenen op mani's en pedi's en facials, ontharingen edm. had ze net een jetstream bij de zonnebank geinstalleerd. ik betaalde 27 euro voor mijn pedicure. 2 euro meer dus. het leesvoer bij Jan was nog niet duurder geworden. die zei wel tegen ventje dat nu zaterdag hln opslaat. moet nog de bijlages lezen daarvan want met bezoek ben ik de krant pas maandag beginnen lezen. Papa las de hele dag krant. toen die nog werkte 's ochtends voor die vertrok naar zijn werk en na het werk tijdens het eten in de krant lezen tot groot ongenoegen van moeder. die vond dat je dan geen smaak had in je eten maar ik denk dat dit juist was omdat moeder eigenlijk niet kan koken. ik zie ze bv nog geen stoofpotje van parelhoen klaarmaken. ik moest toen ze thuis was van haar bypass spaghetti op haar manier klaar maken het was van
Zo, binnen een half uur staat ventje op. weet niet of die nog eerst koffie zal willen. Gimly heeft een korte tafelknuffel gehad.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Mist en wat sneeuw, hoop dat manlief supervoorzichtig is op weg naar Brussel. Zouden we dan toch een winterprik krijgen ? Hoop eerlijk gezegd van niet. Sneeuw is leuk als je nergens naar toe moet. Maar niet als je de baan op moet. Helaas hebben we dat niet voor kiezen.
Wild eend, ik wens jou een heel fijn concert in Lier in februari, samen met HVT. Begrijp wel dat jij kleinere zalen verkiest boven bijvoorbeeld het Sportpaleis. Voor mij geeft dat zo niet. Hebben wel goede plaatsen geboekt die iets meer kosten, maar we gaan dan ook niet elke maand naar een concert. Dus voor een keertje mocht dat wel. We gaan er een echt avondje uit van maken, weet nu al welk kleedje ik ga dragen ( typisch iets voor mij
HVT, wat een toeval dat je naar hetzelfde concert gaat als Wilde eend
Oma-C, weer mist, blijf maar binnen als je kunt. Mijn pneumologe heeft tegen mij gezegd dat mist voor mij echt nefast is met mijn longen en dat ik dan beter binnen kan blijven. Hoop wel dat hij optrekt zodat ik rond 14.00H kan gaan wandelen met Matice. Maar dat zal wel.
Muddy Maddy, jij was vroeg op vandaag. En Andrea Bocelli is inderdaad blind, maar heeft een hemelse stem. Ventje werkt dan vandaag van thuis uit. Ik begrijp niet zo goed wat je met die zwarte muis bedoelt die je in bed hebt opgegeten. Zal wel aan mij liggen
Matice heb ik om 07.00H wakker gemaakt en heeft zich van zijn bench naar zijn zetel "gesleept". En daar ligt hij nu nog en het is nu net 08.25H !!! Die heeft echt tijd nodig om echt wakker te worden.
Vandaag licht HH en de gewone was en de zijdewas + de strijk. Denk niet dat ik vandaag een extra taak ga doen, moet wel verse soep maken, maar dat is dadelijk gedaan. Eens een dagje wat minder doen, zal me goed doen.
Heb deze ochtend mijn agenda's ingevuld, ik heb er 2, eentje die hier altijd open ligt en eentje in mijn handtas, heb de cursus ingevuld die wij 5 zaterdagen gaan volgen in Schilde die uitgaat vanuit de hondenschool en ontdekte dus dat februari 5 weekends telt of tenminste 5 zaterdagen.
Zo, Matice is juist boven water gekomen.
Wens iedereen een mooie dag en stuur jullie heel veel groetjes. Liefs aan jullie allen.
-

Goede morgen allen ondanks de grijze lucht
maar gisteren leerde ons dat het per dag
wel 3x kan veranderen, dus afwachten...
gisteravond dikke mist maar vanmorgen
niks mist gezien.... en geen sneeuw zoals clive zei
maar misschien was ik toen nog niet wakker
als het zolang donker is sta ik niet zo vroeg op...
en blijven de rolluiken toe
Ik heb de hele dag tijd voor de huistaken
wilde eend en Helena, naar hetzelfde concert
hopelijk vinden jullie elkaar, dat zou leuk zijn
clive vandaag een beetje rustig aan doen,... dat mag wel eens
geniet dan van de rustige tijd tussendoor
Ik heb ook een kleine agenda in mijn tas en eentje thuis
dat ik nooit moet zoeken... makkelijk als je alles bijhoudt
en niets mag vergeten.... zelfs handig nadien als je
iets moet opzoeken van wanneer het was en zo...
M-M, ventje van thuis uit werken vandaag, dan zal hij
rust nodig hebben tijdens de werkuren...
de pedicure komt bij mij aan huis, dat is al veel jaren zo
en ik betaal 25€ per beurt, ze zei het niet duurder te maken
omdat ze heel weinig werk heeft aan mijn voeten...
Bij mensen waar ze veel meer werk moet doen vraagt ze ook meer.
Ik breek de spaghetti in de verpakking en laat ze zo
in de bewaardoos schuiven, ook geen stukjes die in 't rond spatten
Ik wens alle seizoentjes een fijne en vruchtbare dag, en tot later
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Gisteren bij vader geweest, die is serieus verkouden.Huisarts is langs geweest en heeft antibiotica voorgeschreven.Wat ook nodig is gezien zijn toestand.
Vanavond met buurvrouw op schok, we gaan naar een infoavond over darmkanker hier in de buurt.Lijkt ons interressant en je kunt altijd iets bijleren.Hopelijk is het niet mistig of glad.
Manlief moet deze namiddag bij de oogarts en morgen terug met zijn vader.Moet zeker op tijd vertrekken want onderweg zijn er wegwerkzaamheden met een heel grote wegomlegging.Die werken duren daar al meer dan 1 jaar.
Straks eten we vis en worteltjes, is vlug klaar want vanavond kook ik niet.Daar zal te weinig tijd voor zijn.
Dames, tot morgen allemaal.
Gisteren bij vader geweest, die is serieus verkouden.Huisarts is langs geweest en heeft antibiotica voorgeschreven.Wat ook nodig is gezien zijn toestand.
Vanavond met buurvrouw op schok, we gaan naar een infoavond over darmkanker hier in de buurt.Lijkt ons interressant en je kunt altijd iets bijleren.Hopelijk is het niet mistig of glad.
Manlief moet deze namiddag bij de oogarts en morgen terug met zijn vader.Moet zeker op tijd vertrekken want onderweg zijn er wegwerkzaamheden met een heel grote wegomlegging.Die werken duren daar al meer dan 1 jaar.
Straks eten we vis en worteltjes, is vlug klaar want vanavond kook ik niet.Daar zal te weinig tijd voor zijn.
Dames, tot morgen allemaal.