In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Aan alle maatjes een gezellige avond
en straks een goeie nacht
morgen weeral dinsdag, da dagen gaan snel
mijn schoondochter is vandaag mijn
bakske komen halen om morgen terug
naar de cardioloog te brengen, hopelijk
heb ik dan aan het eind van de week de uitslag
cardioloog denkt dat hartritmestoornissen
me laten vallen af en toe, ik denk dat het
meer te maken heeft met de kristalletjes
in het gehoororgaan.... maar ik ben geen dokter
Slaapwel iedereen en tot morgen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond iedereen,
Ben hier nog eens geraakt.....
Teveel om op alles te antwoorden, het zal wel eens beteren, maar nu efkes andere dingen afwerken...

Ja, GrannyM, het is inderdaad leuk dat ik al mijn gerief kan laten liggen, wordt wel af en toe opgeruimd en vervangen door nieuw materiaal waar ik wil aan beginnen
. Als je ook graag af en toe een kaartje in de bus krijgt, mag je altijd nog, via pb , je gegevens doorgeven, zoals naam, adres, en verjaardag. Het mag he, het is natuurlijk geen verplichting. Misschien heb je ook graag een halloweenkaartje, dan moet je natuurlijk niet te lang meer wachten......
Bon, ik zie dat het intussen het nieuws begint, daar stop ik mijn werkzaamheden voor
. Heb trouwens niet alleen aan de hobby gewerkt hoor, mijn ramen hebben het ook moeten 'ontgelden' ! Het zonnetje scheen en dan ga ik ervoor ! ..... 
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
.
Ben hier nog eens geraakt.....
Teveel om op alles te antwoorden, het zal wel eens beteren, maar nu efkes andere dingen afwerken...
Ja, GrannyM, het is inderdaad leuk dat ik al mijn gerief kan laten liggen, wordt wel af en toe opgeruimd en vervangen door nieuw materiaal waar ik wil aan beginnen
Bon, ik zie dat het intussen het nieuws begint, daar stop ik mijn werkzaamheden voor
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: je kan prachtig breien,ziet er niet gemakkelijk uit, daar moet je je hoofd bijhouden of je bent zo fout.Je hebt ook een mooie kleur genomen.
MM: wij hebben in de tuin een plekje waar een huissleutel ligt, voor het geval we ons buiten sluiten.Is nog niet van pas gekomen, maar je weet maar nooit.
Clive: Matice heeft zijn "kuren", ja, da's normaal op die leeftijd.Spaanse woef is gecastreerd(is in Spanje gebeurd).Dat is de gebruikelijke procedure dat alle asielhonden worden geopereerd.
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: je kan prachtig breien,ziet er niet gemakkelijk uit, daar moet je je hoofd bijhouden of je bent zo fout.Je hebt ook een mooie kleur genomen.
MM: wij hebben in de tuin een plekje waar een huissleutel ligt, voor het geval we ons buiten sluiten.Is nog niet van pas gekomen, maar je weet maar nooit.
Clive: Matice heeft zijn "kuren", ja, da's normaal op die leeftijd.Spaanse woef is gecastreerd(is in Spanje gebeurd).Dat is de gebruikelijke procedure dat alle asielhonden worden geopereerd.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Het is weer een vroege vandaag en Ventje heeft vergadering over Covidmaatregelen die ze gaan nemen. Hadden ze al gisteren moeten weten maar commandant X en commandant Y zijn eind van de week niet aanwezig. Misschien gaan ze 4 dagen moeten thuiswerken. Geen idee.
Wat ons moeder betreft, de sleutel ligt nu bij buurvrouw. de eerste sleutelmaker die een medewerkster van de ldl had opgebeld heeft zijn kat gestuurd en aangezien buurvrouw gebeld had om te zeggen dat ventje dan toch niet moest afkomen, is die dus niet gegaan. Dan hebben ze een tweede gebeld nadat nummer 1 afgebeld had en die kreeg haar deur open zonder een nieuwe slot te moeten steken.
Want de deur was achter haar dichtgevallen door de wind. ze heeft maar 65 euro kosten moeten betalen en geen nieuw slot. ( de andere die zijn kat stuurde vroeg 150 euro)
ondertussen heb ik dan ventje getondeusd nadat hij zijn collega's opgebeld had dat hij een uur niet op pc ging zitten want dat hij weggeroepen was door zijn schoonmoeder. Sleutelmaker heeft gezegd dat moeder nooit, nooit meer de sleutel op de deur moet laten zitten tijdens de dag.
ik heb dat ook soms voor dat mijn deur toeslaat achter mij maar mijn sleutels zitten in mijn sjakos en ik zoek ze eerst voor ik de deur uitga. ga ik de post uit de brievenbus halen dan zet ik een gewicht tegen de deur of heb ik mijn huissleutels in mijn handen.
Vrijdag gaat buurvrouw voor moeder naar de bank en gaat het geld dat ze geleend heeft want die sleutelmaker wenste cash, terug gaan halen. Moeder heeft ooit nog met een sleutel aan haar bh gespeld rondgelopen ten tijde dat papa ziek was en hij dus niet kon komen opendoen. maar je ziet dat het toch kan gebeuren. achteraan moesten ze niet gaan want haar muggenraam zat niet in en alles is met rolluiken dicht beneden. ( ooit geïnstaleerd door tante die bang was dat de supporters van de club langs achter over de muur gingen komen tijdens rellen) Nu staan er daar dikke villa's, die naar binnen kunnen kijken. langs de muur loopt een voetpaadje en daar hadden ze klimop gezet en later is dat verwijderd moeten worden. in elk geval zei moeder dat ze regelmatig ook klimop gesnoeid had. Er stond achteraan een hele mooie struik salie maar die is nu weg en waar aarde lag, ligt nu beton. geen zicht als je het mij vraagt maar moeder mocht van de dokter niet meer bukken om onkruid uit te trekken. ( ze had na de dood van papa last van duizelingen)
Zo, dat was het verhaal van de sleutel. ben nu al blij dat ze bij de buurvrouw ligt en dat buurman meestal ook thuis is. Hier hebben de buren geen sleutel van ons en wij niet van hen. Ooit had buurman die maar na mijn zware val en het leugentje dat ze niets gehoord had en dacht dat het in de kinderkamers was dat toch iets gevallen was, van vrouw nummer 2 hebben we er geen meer gegeven.( ventje liep toen nog 24 h wacht)
Gisteren dan toch pasta carbonara gemaakt en alles afgewassen. Gimly was in de keuken hartverscheurend aan het miauwen om eten. ik geeft hem een verse teljoor en eten en nog geen 5 min later lag het er weer uit. Daarnet stond hij achter mij in de keuken ook aan het miauwen, hij had niet gezien waar ik heen was. Zal dus moeten zeggen dat ik naar boven ga om me aan te kleden en straks dat ik naar de kapster ben. Dan deze middag boodschappen doen. want ik zie juist dat ik om kwart voor 10 moet gaan dus dat is omgerekend rond 12 u dat ik er buiten ga.
Morgen komt Ir. en het gaat natuurlijk weer regenen. dus mag ze de kleerkast doen samen met mij. ze zal wel een mondmasker moeten dragen dan. het niet zoeken waar het niet nodig is.
Ir. is mijn wisselend contact om de 14 dagen en Tom die dicht moet komen om te masseren is dan mijn "intiem" contact waar je er maar 1 van mag hebben. ( plus ventje) Heb vanmorgen mijn winterpeignoir aangedaan. het is hier te koud om zomaar te zitten en boven moeten we de verwarming eens nakijken in de slaapkamer want het is daar koud 's nachts.
heb een kaartje gemaakt dat maandag de bus op moet en dan pas volgende maand 2 stuks.
zeg nu al heel de tijd dat ik een begin moet maken aan de kerstkaartjes ( dus eerst een proef) maar gisteren liep dus alles in het 100.
Ben benieuwd of ventje zal bellen dat hij er is want die is weer een beetje verstrooid voor de moment. En hij weet ook niet hoe laat de commandanten de vergadering mèt mondmaskers gaan beleggen. Hopelijk wordt het 4 dagen thuiswerk en 1 dag om de papieren te gaan ophalen. maar we gaan zien.
Net zoals die twee mooiere dagen die we nog te goed hebben. mijn rug vind van niet. die vind het veel te vochtig en te veel wind.
ventje is er en moet koffie maken voor de collega's. ik heb mijn koffie. Poes was het gesprek tussen ventje en mij aan het afluisteren want zijn oortjes bewogen. hij weet dat hij nog een dag moet vasten, dat hij ons niet meer liggen gaat hebben. Als hij honger heeft kan hij korrels eten.
HVT: wat een mooie brei en een mooi kleur! was dat vergeten te zeggen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Het is weer een vroege vandaag en Ventje heeft vergadering over Covidmaatregelen die ze gaan nemen. Hadden ze al gisteren moeten weten maar commandant X en commandant Y zijn eind van de week niet aanwezig. Misschien gaan ze 4 dagen moeten thuiswerken. Geen idee.
Wat ons moeder betreft, de sleutel ligt nu bij buurvrouw. de eerste sleutelmaker die een medewerkster van de ldl had opgebeld heeft zijn kat gestuurd en aangezien buurvrouw gebeld had om te zeggen dat ventje dan toch niet moest afkomen, is die dus niet gegaan. Dan hebben ze een tweede gebeld nadat nummer 1 afgebeld had en die kreeg haar deur open zonder een nieuwe slot te moeten steken.
Want de deur was achter haar dichtgevallen door de wind. ze heeft maar 65 euro kosten moeten betalen en geen nieuw slot. ( de andere die zijn kat stuurde vroeg 150 euro)
ondertussen heb ik dan ventje getondeusd nadat hij zijn collega's opgebeld had dat hij een uur niet op pc ging zitten want dat hij weggeroepen was door zijn schoonmoeder. Sleutelmaker heeft gezegd dat moeder nooit, nooit meer de sleutel op de deur moet laten zitten tijdens de dag.
ik heb dat ook soms voor dat mijn deur toeslaat achter mij maar mijn sleutels zitten in mijn sjakos en ik zoek ze eerst voor ik de deur uitga. ga ik de post uit de brievenbus halen dan zet ik een gewicht tegen de deur of heb ik mijn huissleutels in mijn handen.
Vrijdag gaat buurvrouw voor moeder naar de bank en gaat het geld dat ze geleend heeft want die sleutelmaker wenste cash, terug gaan halen. Moeder heeft ooit nog met een sleutel aan haar bh gespeld rondgelopen ten tijde dat papa ziek was en hij dus niet kon komen opendoen. maar je ziet dat het toch kan gebeuren. achteraan moesten ze niet gaan want haar muggenraam zat niet in en alles is met rolluiken dicht beneden. ( ooit geïnstaleerd door tante die bang was dat de supporters van de club langs achter over de muur gingen komen tijdens rellen) Nu staan er daar dikke villa's, die naar binnen kunnen kijken. langs de muur loopt een voetpaadje en daar hadden ze klimop gezet en later is dat verwijderd moeten worden. in elk geval zei moeder dat ze regelmatig ook klimop gesnoeid had. Er stond achteraan een hele mooie struik salie maar die is nu weg en waar aarde lag, ligt nu beton. geen zicht als je het mij vraagt maar moeder mocht van de dokter niet meer bukken om onkruid uit te trekken. ( ze had na de dood van papa last van duizelingen)
Zo, dat was het verhaal van de sleutel. ben nu al blij dat ze bij de buurvrouw ligt en dat buurman meestal ook thuis is. Hier hebben de buren geen sleutel van ons en wij niet van hen. Ooit had buurman die maar na mijn zware val en het leugentje dat ze niets gehoord had en dacht dat het in de kinderkamers was dat toch iets gevallen was, van vrouw nummer 2 hebben we er geen meer gegeven.( ventje liep toen nog 24 h wacht)
Gisteren dan toch pasta carbonara gemaakt en alles afgewassen. Gimly was in de keuken hartverscheurend aan het miauwen om eten. ik geeft hem een verse teljoor en eten en nog geen 5 min later lag het er weer uit. Daarnet stond hij achter mij in de keuken ook aan het miauwen, hij had niet gezien waar ik heen was. Zal dus moeten zeggen dat ik naar boven ga om me aan te kleden en straks dat ik naar de kapster ben. Dan deze middag boodschappen doen. want ik zie juist dat ik om kwart voor 10 moet gaan dus dat is omgerekend rond 12 u dat ik er buiten ga.
Morgen komt Ir. en het gaat natuurlijk weer regenen. dus mag ze de kleerkast doen samen met mij. ze zal wel een mondmasker moeten dragen dan. het niet zoeken waar het niet nodig is.
Ir. is mijn wisselend contact om de 14 dagen en Tom die dicht moet komen om te masseren is dan mijn "intiem" contact waar je er maar 1 van mag hebben. ( plus ventje) Heb vanmorgen mijn winterpeignoir aangedaan. het is hier te koud om zomaar te zitten en boven moeten we de verwarming eens nakijken in de slaapkamer want het is daar koud 's nachts.
heb een kaartje gemaakt dat maandag de bus op moet en dan pas volgende maand 2 stuks.
zeg nu al heel de tijd dat ik een begin moet maken aan de kerstkaartjes ( dus eerst een proef) maar gisteren liep dus alles in het 100.
Ben benieuwd of ventje zal bellen dat hij er is want die is weer een beetje verstrooid voor de moment. En hij weet ook niet hoe laat de commandanten de vergadering mèt mondmaskers gaan beleggen. Hopelijk wordt het 4 dagen thuiswerk en 1 dag om de papieren te gaan ophalen. maar we gaan zien.
Net zoals die twee mooiere dagen die we nog te goed hebben. mijn rug vind van niet. die vind het veel te vochtig en te veel wind.
ventje is er en moet koffie maken voor de collega's. ik heb mijn koffie. Poes was het gesprek tussen ventje en mij aan het afluisteren want zijn oortjes bewogen. hij weet dat hij nog een dag moet vasten, dat hij ons niet meer liggen gaat hebben. Als hij honger heeft kan hij korrels eten.
HVT: wat een mooie brei en een mooi kleur! was dat vergeten te zeggen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wilde eend, nog druk met de verhuis bezig. Neem af en toe toch maar een beetje rust.
Granny M, tja, ons puberend hondje
Wat heb jij toch lieve buurjongetjes. Zie jouw glazen voordeur al zo voor me. Hier staan de Halloweentjes ook al een tijdje, manlief heeft dat graag, maar ik heb allemaal "vriendelijke" Halloweentjes en op de toog van de keuken staat een glazen vaas met lichtgevende pompoentjes erin. Eerste wat ik doe als ik opsta, is daarvan de stekker instoppen.
Oma-C, jouw kastje wordt dan vandaag terug bij de cardioloog gebracht. Pas op het einde van de week weet je dan de uitslag. Weet niet welke " beter" is. Wees jij toch maar heel voorzichtig als je stapt a.u.b.
MJ, wat fijn jou te lezen. En ook al zo druk bezig met jouw kaartjes. Het is inderdaad wel handig dat je je gerief kunt laten liggen en niet steeds moet opruimen.
Anjelier, wij kunnen Matice niet laten castreren omdat castratie bij dit bepaald ras meer nadelen brengt dan voordelen. Onderandere zijn ondervacht zou steeds vervillen. En er zijn nog een aantal nadelen hebben wij ons door onze dierenarts laten uitleggen. Wat wel kan, moest het de spuigaten uitlopen is chemische castratie en / of medicatie. Maar ben voor geen ervan fervente voorstander. We zullen wel zien hoe het zich voortzet en geduld hebben met hem, dat is nog het beste en zonder bijwerkingen. Je mag me niet verkeerd begrijpen hoor, vind het goed dat Spaanse Woef gecastreerd is. Onze overleden Labradors waren dat ook, behalve Simon, onze Jack , die is nooit gecastreerd geweest.
Muddy Maddy, het sleutelverhaal heeft dan een verstandig einde gekregen.
En jullie hebben pasta carbonara gegeten, dat vindt manlief lekker, voor mij vind ik dat te zwaar. En meteen de vaat gedaan, leuk hé als je opstaat met een opgeruimde keuken.
En Gimly weer wat ziekjes ? Moet mijn kleerkast ook nog doen, de dressing is gedaan, daar moest niets van de kleding weg. Met de kleerkast gaat dat anders zijn, daar mag echt wel heel veel van weg.
Geniet vandaag van de kapster.
Vandaag moet ik zo'n beetje vanalles doen in het HH. Mijn planning ligt al klaar. Een haalbare planning voor een keertje.
Gisterenavond, toen ik alles gedaan had en terug was van de dokter en mij was gaan verzorgen, in plaats van een boek een strip van Asterix " gelezen". En wel, dat heeft me echt deugd gedaan, ik ben verschillende keren echt in de lach geschoten. Manlief zei dan wat er in de strip gebeurde , maar dat zei ik niet, hij moet ze zelf maar lezen. Vandaag na het HH en na de wandeling met Matice, moeten we naar Shopping, want moet een aantal verzorgingsproducten hebben en daar dan meteen een grote kaars meebrengen. Manlief gaat mee, heeft een aantal uurtjes vrij ingelogd. En hij zei eens naar de FN*C te gaan, met mijn lijst en daar eens te kijken welke albums ze daar van Asterix hebben. En er daar een aantal aan te schaffen. Want tot nu toe heb ik er 2 in de krantenwinkel gekocht, maar ja, die mensen hebben maar een beperkt aanbod natuurlijk.
Zo, ga mijn haren wassen en dan onder de douche. En dan doe ik meteen boven al alles.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie dinsdag. Liefs en een dikke knuffel aan jullie allen.
-

Goede morgen alle seizoentjes,
ik ben laat maar ik heb al een deel
van de ramen gepoetst, kan niet blijven wachten
en als het nadien weer regent?, het zijn zo!
Ik heb alles bijgelezen en dank aan clive voor
het overzicht, mooi is dat, zo kan ik bijblijven
M-M dan is het sleutelverhaal nog meegevallen
Mijn zoon heeft een sleutel en de benedenbuurvrouw
heeft er ook een, dat moest omdat ik een alarmknop draag
en als ik die knop nodig heb dan moet er altijd iemand binnen kunnen
Als ik maar even buiten ben zet ik een deurstop
tussen de deur, 't is natuurlijk wel een gewoonte die je
moet blijven gebruiken, maar meestal hang ik de sleutel(s)
met een draagbandje om de hals, ook als ik boodschappen doe
er zit nooit een sleutel op de deur vanbinnen, dan kan niemand erin
die hangt aan de binnenkant aan de klink
En ik heb een veiligheidsdeur en dat zijn speciale sloten
zo'n 5-punts-slot ....niet zo simpel....en dure speciale sleutels
Ik ga verder ramen wassen, anders blijf ik hier plakken
en gebeurt er niks....groetjes allemaal en tot.............
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Voor ik aan de moeilijke priem begin even uitblazen.
Buurvrouw heeft een sleutel en staat ook op het alarmsysteem.
Vandaag wachtende op mijn plantjes.
Ben eens benieuwd hoe die afgeleverd geraken.
Wel al bericht gekregen van de afzender, maar nog niet van DPD.
Die zitten hier achter de hoek, dus maar ,op tijd opgestaan want ben wel eens de eerste ofwel de laatste klant van hun ronde.
Administratie gedaan was opgeplooid, allemaal dingetjes waar bij ik de bel kan horen.
Fijne dag iedereen.
Buurvrouw heeft een sleutel en staat ook op het alarmsysteem.
Vandaag wachtende op mijn plantjes.
Ben eens benieuwd hoe die afgeleverd geraken.
Wel al bericht gekregen van de afzender, maar nog niet van DPD.
Die zitten hier achter de hoek, dus maar ,op tijd opgestaan want ben wel eens de eerste ofwel de laatste klant van hun ronde.
Administratie gedaan was opgeplooid, allemaal dingetjes waar bij ik de bel kan horen.
Fijne dag iedereen.
-
Hallo iedereen,
MM: deze middag dacht ik zo ineens aan je toen ik in het boekje van Damart keek.Die hebben ook kousen met thermolactyl.Denk niet dat je daarin nog koude voeten zult hebben, die zijn waarschijnlijk heel warm.Wou je dit even meegegeven.
Lange telefoon met zus.Nu we elkaar minder zien ,gebeurt het telefonisch.Mijn arm stond eigenlijk stijf van de hoorn vast te houden
en mijn oor zag rood
.Maar ja, we hadden heel wat te bespreken.
Volgende week Allerheiligen , ben van plan zelf een bloemstukje in elkaar te steken voor moeder.Heb al een idee.Mag niet te groot zijn want zo'n urnenplaat is niet groot.Vorig jaar hadden we aan het kerkhof een bloemstukje gekocht en toen we eens goed keken vonden we het toch heel duur voor wat het was.Vandaar dat ik het zelf maak en zus gaat voor de bloemen zorgen voor onze grootouders.
De nacht van zaterdag op zondag schakelen we over op de wintertijd, we mogen 1 uurtje langer slapen.
MM: deze middag dacht ik zo ineens aan je toen ik in het boekje van Damart keek.Die hebben ook kousen met thermolactyl.Denk niet dat je daarin nog koude voeten zult hebben, die zijn waarschijnlijk heel warm.Wou je dit even meegegeven.
Lange telefoon met zus.Nu we elkaar minder zien ,gebeurt het telefonisch.Mijn arm stond eigenlijk stijf van de hoorn vast te houden
Volgende week Allerheiligen , ben van plan zelf een bloemstukje in elkaar te steken voor moeder.Heb al een idee.Mag niet te groot zijn want zo'n urnenplaat is niet groot.Vorig jaar hadden we aan het kerkhof een bloemstukje gekocht en toen we eens goed keken vonden we het toch heel duur voor wat het was.Vandaar dat ik het zelf maak en zus gaat voor de bloemen zorgen voor onze grootouders.
De nacht van zaterdag op zondag schakelen we over op de wintertijd, we mogen 1 uurtje langer slapen.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Vandaag alle ""spulletjes" vanuit de tuin achterin de garage opgeborgen in dozen. Eerst alles netjes schoongemaakt, dan moet ik in de lente alleen maar weer neer zetten, zitkussens in de beschermzak boven onder het logeerbed, alhoewel die normaal ook in de garage liggen. Het vergde toch meer tijd en moeite dan ik dacht. Toch nog geen 100 % op krachten
, maar het was best lekker zo buiten te struinen. De grote potten met planten, die tegen de vorst aan ook binnen moeten mag ik niet aankomen (heb wel stiekem geprobeerd, maar dat zijn er te veel ) dat doet de dochter wel als het echt koud wordt.
Dadelijk een lekker badje om 19 uur, daar verheug ik me al op ! Buurvrouwtje is al verwittigd en ze houdt het in de gaten als ik rond 19.20 nog niet terug gebeld heb. Fijn toch ? Dus ik ga nu in een lavendelbadje met mijn dropjes en radio Minerva relaxen,
een mens kan maar ergens blij mee zijn ....
Sloppel voor iedereen straks !
Dadelijk een lekker badje om 19 uur, daar verheug ik me al op ! Buurvrouwtje is al verwittigd en ze houdt het in de gaten als ik rond 19.20 nog niet terug gebeld heb. Fijn toch ? Dus ik ga nu in een lavendelbadje met mijn dropjes en radio Minerva relaxen,
een mens kan maar ergens blij mee zijn ....
Sloppel voor iedereen straks !
-

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, jouw vensters gewassen, zelfs als het regent zie je het verschil tussen gewassen en niet gewassen nog vind ik.
Anjelier, die sokjes van Damart zijn inderdaad heel warm, maar zelf heb ik zelden koude voeten. Heb lekker warme pantoffels en korte laarsjes met teddy in , om hier thuis te dragen en daar draag ik zelfs geen sokjes in. Maar voor Muddy Maddy zou dat een hele goede oplossing zijn
HVT, bestel ook al eens iets online, maar vind het wachten op het pakje altijd zo vervelend . Ook al omdat ik niet overal de bel hoor.
Granny M , lekker in badje geweest, heerlijk is dat. Kom net onder de douche vandaan en heb een heerlijk knusse pyjama aan. Kan ik echt van genieten.
Ben benieuwd hoe het met Wilde eend is, druk, druk, druk denk ik. Hoop dat ze op tijd en stond wat rust neemt.
Zijn naar Shopping geweest, het was daar helemaal niet druk. We waren ondanks dat we in een paar winkels moesten zijn, op een goed uurtje daarbuiten. Heb eindelijk ook 2 nieuwe Tefal pannen gekocht, die van mij waren echt versleten en nu kregen we er een korting van 20€ op. Dat is meegenomen , vind ik.
Ze hadden 1 productje niet, daarvoor moet ik volgende week eens voor terug. Heb ook een grote geurkaars met 3 wieken gekocht en een kleine. Mijn grote die nu op de salontafel staat is bijna op. Dan ga ik eerst de kleine zetten en als die op is, terug een grote. Manlief vindt die lekker ruiken. En het is ook gezellig natuurlijk.
Matice heeft het zo uitgehangen vandaag, dat hij er moe is van geworden, hij mag bij een uurtje gaan slapen.
Zo, ik wens iedereen nog een fijne avond en voor later een zachte slaapwel. Liefs en een dikke knuffel voor ieder.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ben naar de kapster geweest, er zit een kleurtje op, wat lichter dan mijn gewone Karamel kleur en het is een stuk korter. 90 Euro aub. maar kan er een tijdje tegen.
Dan heb ik ongeveer 2 uur met Suus gevideobelt. ( nieuw woord ik heb gevideobelt van het woord videobellen) Het gaat redelijk goed met haar. Volgende maand dan krijgt ze rouwbegeleiding. dat hebben wij niet in België. Met de rouw begeleiders gaat er opgeruimd worden en een budgetplan opgesteld worden ( ook voor de katten) en zal ze langzaam maar zeker van de plek waar ze met Hans woonde haar eigen stekje maken. Want het is niet te geloven: de buren ( behalve 1)willen haar daar weg!
een aast op haar tuin! Maar ze geeft niet toe zegt ze. Haar vrienden zijn een grote steun en ze is al een paar keer op weekend geweest naar zeeland enz. Mondmaskers zijn niet verplicht in Nederland maar zij en Marieke dragen er wèl een. volgende week ondergaat ze een test want ze voelt zich grieperig. en het is beter voorkomen dan genezen met dit virus.
Mijn Poets komt ook niet vandaag. tijdens mijn videogesprek met Suus belde Daisy. Ik wil geen vervanging en mocht mijn ingreep toch doorgaan, dan mag ze de dag erna niet komen want ik moet rusten. we gaan het vandaag weer zelf dan en op het gemak, dat lukt ook. Ventje kan de lakens verversen.
Anjelier: bedankt voor de tip maar ik heb al thermolactylsokken en heb die vandaag aan. geen koude voeten gehad! zal dit jaar ook m'n hemdje kunnen verdragen.
Zo, ik ga een kopje koffie maken.
Fijne dag en keep Safe!
ben naar de kapster geweest, er zit een kleurtje op, wat lichter dan mijn gewone Karamel kleur en het is een stuk korter. 90 Euro aub. maar kan er een tijdje tegen.
Dan heb ik ongeveer 2 uur met Suus gevideobelt. ( nieuw woord ik heb gevideobelt van het woord videobellen) Het gaat redelijk goed met haar. Volgende maand dan krijgt ze rouwbegeleiding. dat hebben wij niet in België. Met de rouw begeleiders gaat er opgeruimd worden en een budgetplan opgesteld worden ( ook voor de katten) en zal ze langzaam maar zeker van de plek waar ze met Hans woonde haar eigen stekje maken. Want het is niet te geloven: de buren ( behalve 1)willen haar daar weg!
een aast op haar tuin! Maar ze geeft niet toe zegt ze. Haar vrienden zijn een grote steun en ze is al een paar keer op weekend geweest naar zeeland enz. Mondmaskers zijn niet verplicht in Nederland maar zij en Marieke dragen er wèl een. volgende week ondergaat ze een test want ze voelt zich grieperig. en het is beter voorkomen dan genezen met dit virus.
Mijn Poets komt ook niet vandaag. tijdens mijn videogesprek met Suus belde Daisy. Ik wil geen vervanging en mocht mijn ingreep toch doorgaan, dan mag ze de dag erna niet komen want ik moet rusten. we gaan het vandaag weer zelf dan en op het gemak, dat lukt ook. Ventje kan de lakens verversen.
Anjelier: bedankt voor de tip maar ik heb al thermolactylsokken en heb die vandaag aan. geen koude voeten gehad! zal dit jaar ook m'n hemdje kunnen verdragen.
Zo, ik ga een kopje koffie maken.
Fijne dag en keep Safe!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Terwijl manlief douchen was, heb ik reeds de keuken en de living gestofzuigd en alles beneden. Theelichtjes zijn vervangen, die waren uitgebrand gisterenavond. Moet ik geen lawaai meer maken.
Vandaag dan alles boven poetsen en nieuwe overtrekken leggen. Hoop dat het zo vlot gaat als vorige woensdag, toen was ik echt vlug klaar. Heb 4 machines was, 2 machines bedlinnen en 2 met het badlinnen. Maar enkel de overtrekken moeten gestreken worden, de rest is opplooiwas.
Omstreeks 13.00H zou het volgens mijn weerapp droog zijn, dan stop ik met wat ik ook bezig ben en ga ik wandelen met mijn puberende viervoeter. Dan is ook die tevreden. Vind hem ondanks alles een beetje zielig nu, je ziet dat hij met zijn eigen geen blijf weet. Nog een paar weekjes geduld hebben.
Gisteren in shopping met al die horeca dicht, leek het wel een spookshopping. Ook veel winkels die al om 19.00H sluiten, maar had op voorhand nagekeken of de winkels waar wij moesten zijn hoe laat dat die sloten, maar die waren gewoon open tot 20.00H.
Manlief was zich nog een nieuw mondmasker gaan halen, dat was wel nodig, want die moeten ook vaak gewassen worden natuurlijk.
Ga vandaag een zwarte legging aandoen met daarover een zwart met grijs kleedje, want het zou vandaag 21°C worden. Het is een los modelletje, dus comfy genoeg om boven alles te poetsen en kan ermee op straat komen als ik dus ga wandelen met Matice.
Zo, ga me douchen en terug beginnen.
Ik wens jullie allemaal een fijne woensdag. Heel veel liefs en een dikke knuffel.
-

Goede morgen alle seizoentjes,
zoals gedacht regen na het wassen van de ramen,
gelukkig heb ik rolluiken, ik laat ze nog maar wat
naar beneden tot het over is
aan de voorkant worden de ramen niet zo rap nat
en ik heb licht genoeg in de living om de dag te beginnen
toch jammer van het nat....meer 't hoort bij de herfst
clive ik denk dat Matice ook niet goed weet wat er gebeurt
en tegen dat ie het gewoon wordt is het over
M-M veel geld bij de kapper, hier ook ik moet altijd maar
mijn korte haren nog korter en in model laten knippen
en ik betaal 54€... wat ik ook genoeg vind
maar ja als een mens wat proper wil zijn is het
af en toe eens nodig, jij bent weer mooi nu
En ja in Nederland gaat alles heel anders dan hier
na een sterfgeval, toch fijn dat Suus opgevangen wordt.
anjelierken, ik draag ook geen sokjes, ik heb bijna nooit
koude voeten en al zeker niet in mijn bed,
de Damart hemdjes zijn voor mij ook veel te warm
ik gebruik alleen katoenen hemdjes als het nodig is
maar M-M kan ermee geholpen worden
Granny M, voorzichtig dat je niet te zwaar heft,
die potten kunnen te zwaar zijn... jouw dochter
doet dat met plezier en het vriest nog niet
geniet nog maar wat van de hulp die klaarstaat
Alle seizoentjes een aangename dag vandaag
jammer voor de markt vandaag, er zullen minder mensen zijn
maar ja we hebben het niet hoe we 't willen
Groetjes en tot later...
-
Hallo iedereen,
Ben hier al , wat vroeg is.Ik was via internet op zoek naar een nieuwe tandarts hier in de buurt.Mijn huidige tandarts stopt eind dit jaar (wat ik heel spijtig vind).In zijn mail had hij wel verschillende collega-tandartsen-implantologen voorgesteld , maar allemaal ver uit de buurt.Heb nu wel een praktijk gevonden, heb er een mail naar gestuurd en we zien wel .
MM: weet je dat 90 euro nog meevalt.Ik ben onlangs geweest en moest voor juist hetzelfde 111 euro betalen!Is wel de eerste keer dat ik zoveel moest betalen.Ik vind dat alles duurder geworden is , sinds de coronacrisis.Nu ben ik van plan om minder naar de kapper te gaan, ik ga het vaker zelf kleur.
Hier regen en nog eens regen.
Ben hier al , wat vroeg is.Ik was via internet op zoek naar een nieuwe tandarts hier in de buurt.Mijn huidige tandarts stopt eind dit jaar (wat ik heel spijtig vind).In zijn mail had hij wel verschillende collega-tandartsen-implantologen voorgesteld , maar allemaal ver uit de buurt.Heb nu wel een praktijk gevonden, heb er een mail naar gestuurd en we zien wel .
MM: weet je dat 90 euro nog meevalt.Ik ben onlangs geweest en moest voor juist hetzelfde 111 euro betalen!Is wel de eerste keer dat ik zoveel moest betalen.Ik vind dat alles duurder geworden is , sinds de coronacrisis.Nu ben ik van plan om minder naar de kapper te gaan, ik ga het vaker zelf kleur.
Hier regen en nog eens regen.