In de Vier Seizoenen reeks 24 herfst 2021
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Ben naar de radio aan het luisteren en het gaat over vriendschapsfraude, een maandenlange online vriendschap en dan op een moment vragen ze geld op te sturen. Het begint met kleine bedragen maar die worden steeds hoger en frequenter. Tot alle centjes op zijn . Vreselijk voor de slachtoffers die er met de ogen open ingetrapt zijn.
Geef mij dan maar ons plekje hier op het topic, maar moesten jullie de drang hebben ook centjes over te schrijven, mijn rekeningnummer is 14......
Mijn nieuwe agenda is eindelijk te krijgen, online maar de krantenwinkel nemen die ook binnen.
Zo, het is al laat, ik ga mijn haren wassen en douchen. En dan doe ik boven al alles en werk zo naar beneden toe.
Ik wens iedereen een fijn begin van deze nieuwe week. En een knuffel voor wie hem nodig heeft. Liefs.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes, een grijze dag vandaag
hopelijk niet teveel regen, ik moet nog naar de apotheek
want vorige week had die niet alles in huis wat de
dokter had voorgeschreven en dan moet je 2 keer lopen hé...
Helena, een fijne dag achter de rug met fijn gezelschap
je kan nog nagenieten.... neem de tijd er voor
clive, zo'n streken kom je de dag van vandaag allemaal tegen
maar ik leen geen geld uit, heb ooit van mijn papa een raad gekregen:
en die zegt: "geld lenen aan vrienden brengt ruzie na tijd"
zelfs aan familie gebeurt zoiets wel meer ..... daarom: ik leen
nooit geld uit...daar zijn banken voor.... sorry
M-J, die truc met de benen hoog kende ik al, ooit is in een dienst
in een kerk iemand flauw gevallen en toen heeft de omgeving van
die man dat ook toegepast.... simpel maar het werkt...
Veel sterkte en moed ... het blijft ook duren bij jullie en ik en anderen hier
weten wat het is om iemand te verliezen ... het is bangelijk. Sterkte
Bekske, dank voor je mooie spreuk, een fijne nieuwe week
ook voor jou...
Een fijne dag vandaag en veel sterkte en al wie het nodig heeft
Groetjes en tot ....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik lag in dommel, ventje zat op de wc en de deurbel ging. de post met een pakje.
heb weer raar gedroomd. en mijn papa deed ook mee. al twee keer over hem gedroomd en dan komt moeder iets tegen. ook had ik ( in die droom) het vreselijke gevoel dat wij iemand anders in die tijd begraven hebben want het was niet de kist die we gekozen hadden. in werkelijkheid was het ook inderdaad een goedkopere kist. dus zit mijn ongezond verstand te twijfelen.
in "Helden van Hier" Politie Oostende, is onze wijk in beeld geweest. je ziet hoe groot het kerkplein is.
het moet voor een covid- lockdown gefilmd zijn. toen kwam ook die muurschildering in beeld. de oproep in kwestie ging over een verloren i-phone en toen werd er een fietser aangereden. dat was niet ver van het verleyepleintje en niet ver van waar de app de i-phone "vond" en Rosa was degene die gevallen was. natuurlijk wisten we alles zijn en ook Rosa deed ongewild meedeed. de mensen die de gsm gevonden hadden kennen we echter niet.
Mj: fijn dat je man zich al wat beter voelt en bedankt voor die tip voor bloeddrukvallen.
die galblaas moet er inderdaad rap uit. vandaag een kastje laten hangen en morgen dan weer terug om het weg te laten halen. en zo blijft een mens bezig. veel sterkte!
Clive: internetvriendschapsfraude. geld lenen. ik leen ook nooit geen geld meer aan iemand waar ik mee bevriend ben, ik ben ooit door mijn ex gepluimd voor heel veel geld maar ik heb ooit eens 5 euro aan iemand die ik kende van in 't hoekje toen ik daar nog welkom was en die Bernadette uit leuven daar de plak niet zwaaide, geleend en heb ze terug gekregen. ik moest er wel mee door naar de ldl want ze kon niet wisselen en ik ook niet. De chiro was hier gisteren voor het spelletje: ik leen een ei en ruil....ze vroeg om kerstversiering. oei dan moest ik naar boven want de kerstversiering ligt boven. kon ze moeilijk een tafelkleed in kerststijl geven, hè. want ik weet niet of je dat terug kreeg.
was nog aan het eten. kip.
zo, ik ga eruit.
fijne dag seizoentjes. keep safe!
ik lag in dommel, ventje zat op de wc en de deurbel ging. de post met een pakje.
heb weer raar gedroomd. en mijn papa deed ook mee. al twee keer over hem gedroomd en dan komt moeder iets tegen. ook had ik ( in die droom) het vreselijke gevoel dat wij iemand anders in die tijd begraven hebben want het was niet de kist die we gekozen hadden. in werkelijkheid was het ook inderdaad een goedkopere kist. dus zit mijn ongezond verstand te twijfelen.
in "Helden van Hier" Politie Oostende, is onze wijk in beeld geweest. je ziet hoe groot het kerkplein is.
het moet voor een covid- lockdown gefilmd zijn. toen kwam ook die muurschildering in beeld. de oproep in kwestie ging over een verloren i-phone en toen werd er een fietser aangereden. dat was niet ver van het verleyepleintje en niet ver van waar de app de i-phone "vond" en Rosa was degene die gevallen was. natuurlijk wisten we alles zijn en ook Rosa deed ongewild meedeed. de mensen die de gsm gevonden hadden kennen we echter niet.
Mj: fijn dat je man zich al wat beter voelt en bedankt voor die tip voor bloeddrukvallen.
die galblaas moet er inderdaad rap uit. vandaag een kastje laten hangen en morgen dan weer terug om het weg te laten halen. en zo blijft een mens bezig. veel sterkte!
Clive: internetvriendschapsfraude. geld lenen. ik leen ook nooit geen geld meer aan iemand waar ik mee bevriend ben, ik ben ooit door mijn ex gepluimd voor heel veel geld maar ik heb ooit eens 5 euro aan iemand die ik kende van in 't hoekje toen ik daar nog welkom was en die Bernadette uit leuven daar de plak niet zwaaide, geleend en heb ze terug gekregen. ik moest er wel mee door naar de ldl want ze kon niet wisselen en ik ook niet. De chiro was hier gisteren voor het spelletje: ik leen een ei en ruil....ze vroeg om kerstversiering. oei dan moest ik naar boven want de kerstversiering ligt boven. kon ze moeilijk een tafelkleed in kerststijl geven, hè. want ik weet niet of je dat terug kreeg.
was nog aan het eten. kip.
zo, ik ga eruit.
fijne dag seizoentjes. keep safe!
Cats Rule!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Tweede poging om hier een bericht te plaatsen.
MJ : ik ben blij voor jullie dat het met echtgenoot iets beter gaat . Hopelijk wordt hij nu écht geholpen in het ziekenhuis en kan die gal er uit .
Aan àlle seizoentjes heel veel moed en sterkte , zeker voor wie het moeilijk heeft .
Groetjes aan iedereen !
MJ : ik ben blij voor jullie dat het met echtgenoot iets beter gaat . Hopelijk wordt hij nu écht geholpen in het ziekenhuis en kan die gal er uit .
Aan àlle seizoentjes heel veel moed en sterkte , zeker voor wie het moeilijk heeft .
Groetjes aan iedereen !
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Vandaag heel veel moetjes en weinig magjes en niet veel moed voor de moetjes.
Ach zo dat was dan niet ver van bij jullie, MM, die opname van Politie Oostende.
Heb ik dus gezien.
Ik sta wel ver achter met mijn opgenomen films en programma's.
Ik zie niet goed wanneer ik dat zo maar gewoon overdag ga bekijken.
Tegenwoordig tracht ik ook op tijd in bed te liggen.
Gelukkig werkt dat app-je van het alarm goed.
Hoef ik niet meer om half zeven wakker te worden elke dag.
Vandaag is mijne maat thuis deze namiddag.
Ik ga nog wat proberen mijn administratie uit de knoop te halen.
Met dat digitale gedoe allemaal heb je nog meer werk dan eerst.
Ofwel werkt mijn hersenpan niet echt goed meer.
Alles gaat zo traag.
Ja somber vandaag en het blijft duidelijk zo.
MJ hopelijk verloopt alles een beetje naar wens in het kliniekske.
Enfin ja, zo was het vroeger: een kliniekske, maar nu: een heel groot ziekenhuis.
Maar of die digitale versie nu zoveel beter is qua organisatie?????
We zullen eens een beetje verder graven in die digitale administratie brij....
Maak er een fijne dag van, allemaal!
Ach zo dat was dan niet ver van bij jullie, MM, die opname van Politie Oostende.
Heb ik dus gezien.
Ik sta wel ver achter met mijn opgenomen films en programma's.
Ik zie niet goed wanneer ik dat zo maar gewoon overdag ga bekijken.
Tegenwoordig tracht ik ook op tijd in bed te liggen.
Gelukkig werkt dat app-je van het alarm goed.
Hoef ik niet meer om half zeven wakker te worden elke dag.
Vandaag is mijne maat thuis deze namiddag.
Ik ga nog wat proberen mijn administratie uit de knoop te halen.
Met dat digitale gedoe allemaal heb je nog meer werk dan eerst.
Ofwel werkt mijn hersenpan niet echt goed meer.
Alles gaat zo traag.
Ja somber vandaag en het blijft duidelijk zo.
MJ hopelijk verloopt alles een beetje naar wens in het kliniekske.
Enfin ja, zo was het vroeger: een kliniekske, maar nu: een heel groot ziekenhuis.
Maar of die digitale versie nu zoveel beter is qua organisatie?????
We zullen eens een beetje verder graven in die digitale administratie brij....
Maak er een fijne dag van, allemaal!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MJ: fijn te lezen dat je man beter is . Ik kende ook die " truc" met je benen omhoog ,heb het ook al moeten toepassen. En inderdaad, na enkele minuten ben je beter.
Gisteren een fijne namiddag gehad bij vriendin, veel bijgepraat, dat was nodig .
Nu zijn we pas thuis van een wandeling in het bos .Op 5 minuten rijden zijn we er . Spaanse woef was in zijn nopjes . Ja, gisteren heeft hij nogal lang in zijn bench gezeten , ter compensatie daarvan zijn we gaan wandelen. De zon scheen tijdens de wandeling, nu is ze verdwenen.
Dames, tot morgen allemaal.
MJ: fijn te lezen dat je man beter is . Ik kende ook die " truc" met je benen omhoog ,heb het ook al moeten toepassen. En inderdaad, na enkele minuten ben je beter.
Gisteren een fijne namiddag gehad bij vriendin, veel bijgepraat, dat was nodig .
Nu zijn we pas thuis van een wandeling in het bos .Op 5 minuten rijden zijn we er . Spaanse woef was in zijn nopjes . Ja, gisteren heeft hij nogal lang in zijn bench gezeten , ter compensatie daarvan zijn we gaan wandelen. De zon scheen tijdens de wandeling, nu is ze verdwenen.
-

Goede avond alle seizoentjes
Als die mondmasker terug moeten is dat voor mij
geen verschil ik heb ze nog niet afgelaten en ik
zag nog meer mensen die ze aanhouden, slim!!
Ik blijf ook uit de buurt van veel volk als het enigszins kan
Ben het al goed gewoon geworden en maak
er geen probleem van...
en ik wil het veilig houden, de griep is ook nog onderweg...
Allen een fijne avond en straks een goeie nacht
tot morgen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
wakker geworden door iets die viel aan de kant van ventje die niets zag. zouden wij een spook hebben? dan gok ik op Vinny. enfin, aangezien de niet werkende wekker aan mijn kant bijna kwart voor 8 aangaf ben ik dan opgestaan, ventje is naar de badkamer geweest en is terug gekropen.
Ons Gimly is blijkbaar ook nog moe, na een aaitje is die terug op zijn dweil gekropen.
gisteren naar moeder gebeld, die had ook van papa gedroomd. dat hij haar veel te weinig geld nagelaten had. ze had veel te vertellen ondanks dat ik de zondag nog gebeld had.
Ja, Helena, dat was ons groot kerkplein. daar waar die fietser gevallen was, daar zijn assistentiewoningen. die weg lijdt ook naar de carref. en ik vermoed dat Rosa daar naartoe was. die doet/deed alles met de fiets. echt jammer dat ze de slechte toestand van het verleyepleintje niet in camera gebracht hebben. het is daar met dat kapot "riviertje" aan het verloerderen. de banken onder de lommerijke bomen zijn allemaal groen en rot. van de speeltuigen daar kan ik me niet over uitspreken. de schommels zijn toch altijd bezet. vroeger kon je daar zitten met een boek.
waar fleur de lys nu is dat was vroeger een kledingwinkel voor dames. ik heb daar ook nog een jurkje gekocht om uit eten te gaan met de buro van ventje. elk jaar met de kermis hielden ze een grote uitverkoop in een tent. daar ging ik altijd kijken. soms was er een t- shirt in mijn maat met een opschrift. voor zo'n 5 à 10 euro. die kledingwinkel zit nu in de buurtgemeente.
over de buurtgemeente gesproken, ik zou daar eens naar de aldie moeten gaan. maar de diepvries zit eivol en ik heb net dingen uit de diepvries nodig. gisteren kippenbillen in de stoofpan gedaan en idd, ook ik krijg dat krokante korstje niet. misschien is dat omdat ik vroeger op de appartementen op electrische platen kookte en die afzette als het gerecht bijna klaar was. zo verloor ik geen warmte. en dan zette ik het deksel op de pan. heb nu boter en olijfolie van Pascalle N. gebruikt. ooit eens zo'n bus gekocht bij fleur de lys waar ze ook tafelstukken verkopen maar die zijn van tv- chefs en duur. als ze ergens bv kruiden van den piet verkopen ga ik deze niet aanschaffen. ik vind dat den piet een beetje een dikke nek heeft. ik kijk ook bijna nooit naar een uitzending met jeroen smeus omdat die commentaarstem op de achtergrond mij stoort. en ik heb dat mens nog nooit gezien.
ik ben eerder voor de Loïc. mijn moeder vind hem te druk en wordt zenuwachtig.
ik ga straks in de koelkast kijken wat er nog ligt van vlees. ik heb ventje iets horen zeggen van cordon blue. jammer dat ik dan het zuur ervan heb. of ik moet hem na het weerbericht klaarmaken als ventje nog ergens op boodschap moet. ventje moet vandaag het leesvoer gaan halen ten minste als ze die duo-pakken geleverd hebben.
ik ben bezig in het boek dat ik van ventje gekregen heb. natuurlijk wijkt het af van de tv- serie. maar ik heb nog niets van michael robotham gelezen. dit wordt dus de eerste.
de vaders en de moeders brengen hun kroost naar school. wij moesten al om 8 uur op school zijn en om 8u 30 was de eerste les. de woensdagnamiddag vrij tenzij je praktijkles had. ik had altijd moeite om "klanten" te vinden. vooral mannen om te leren scheren met zo'n mes. ik heb alleen nog het scheerschuimborsteltje. gebruikte ik om ventjes nek haartjes vrij te maken als ik hem nog moest bewerken met de tondeuze. nu weiger ik. hij heeft enorm dik haar en nu wordt het terug precies blond! een soort asblond. zijn baard blijft grijs. en die doet hij zelf.
ik ga vandaag proberen een kaartje te maken nu mijn duim niet zo veel pijn doet.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe! sterkte aan wie het nodig heeft en je krijgt nog een knuffeltje erbij.
wakker geworden door iets die viel aan de kant van ventje die niets zag. zouden wij een spook hebben? dan gok ik op Vinny. enfin, aangezien de niet werkende wekker aan mijn kant bijna kwart voor 8 aangaf ben ik dan opgestaan, ventje is naar de badkamer geweest en is terug gekropen.
Ons Gimly is blijkbaar ook nog moe, na een aaitje is die terug op zijn dweil gekropen.
gisteren naar moeder gebeld, die had ook van papa gedroomd. dat hij haar veel te weinig geld nagelaten had. ze had veel te vertellen ondanks dat ik de zondag nog gebeld had.
Ja, Helena, dat was ons groot kerkplein. daar waar die fietser gevallen was, daar zijn assistentiewoningen. die weg lijdt ook naar de carref. en ik vermoed dat Rosa daar naartoe was. die doet/deed alles met de fiets. echt jammer dat ze de slechte toestand van het verleyepleintje niet in camera gebracht hebben. het is daar met dat kapot "riviertje" aan het verloerderen. de banken onder de lommerijke bomen zijn allemaal groen en rot. van de speeltuigen daar kan ik me niet over uitspreken. de schommels zijn toch altijd bezet. vroeger kon je daar zitten met een boek.
waar fleur de lys nu is dat was vroeger een kledingwinkel voor dames. ik heb daar ook nog een jurkje gekocht om uit eten te gaan met de buro van ventje. elk jaar met de kermis hielden ze een grote uitverkoop in een tent. daar ging ik altijd kijken. soms was er een t- shirt in mijn maat met een opschrift. voor zo'n 5 à 10 euro. die kledingwinkel zit nu in de buurtgemeente.
over de buurtgemeente gesproken, ik zou daar eens naar de aldie moeten gaan. maar de diepvries zit eivol en ik heb net dingen uit de diepvries nodig. gisteren kippenbillen in de stoofpan gedaan en idd, ook ik krijg dat krokante korstje niet. misschien is dat omdat ik vroeger op de appartementen op electrische platen kookte en die afzette als het gerecht bijna klaar was. zo verloor ik geen warmte. en dan zette ik het deksel op de pan. heb nu boter en olijfolie van Pascalle N. gebruikt. ooit eens zo'n bus gekocht bij fleur de lys waar ze ook tafelstukken verkopen maar die zijn van tv- chefs en duur. als ze ergens bv kruiden van den piet verkopen ga ik deze niet aanschaffen. ik vind dat den piet een beetje een dikke nek heeft. ik kijk ook bijna nooit naar een uitzending met jeroen smeus omdat die commentaarstem op de achtergrond mij stoort. en ik heb dat mens nog nooit gezien.
ik ben eerder voor de Loïc. mijn moeder vind hem te druk en wordt zenuwachtig.
ik ga straks in de koelkast kijken wat er nog ligt van vlees. ik heb ventje iets horen zeggen van cordon blue. jammer dat ik dan het zuur ervan heb. of ik moet hem na het weerbericht klaarmaken als ventje nog ergens op boodschap moet. ventje moet vandaag het leesvoer gaan halen ten minste als ze die duo-pakken geleverd hebben.
ik ben bezig in het boek dat ik van ventje gekregen heb. natuurlijk wijkt het af van de tv- serie. maar ik heb nog niets van michael robotham gelezen. dit wordt dus de eerste.
de vaders en de moeders brengen hun kroost naar school. wij moesten al om 8 uur op school zijn en om 8u 30 was de eerste les. de woensdagnamiddag vrij tenzij je praktijkles had. ik had altijd moeite om "klanten" te vinden. vooral mannen om te leren scheren met zo'n mes. ik heb alleen nog het scheerschuimborsteltje. gebruikte ik om ventjes nek haartjes vrij te maken als ik hem nog moest bewerken met de tondeuze. nu weiger ik. hij heeft enorm dik haar en nu wordt het terug precies blond! een soort asblond. zijn baard blijft grijs. en die doet hij zelf.
ik ga vandaag proberen een kaartje te maken nu mijn duim niet zo veel pijn doet.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe! sterkte aan wie het nodig heeft en je krijgt nog een knuffeltje erbij.
Cats Rule!
-

403 Forbidden Access to this resource on the server is denied!
en op andere topics geen probleem
Goede morgen alle seizoentjes ik stuur een beetje zon
naar hen die geen zon zien
Zolang het duurt want het wordt af en toe weer grijs....
Hier geen nieuws, mijn hand is nog blauw ondanks dat
ik er gel aan smeer, iedereen vraagt wat ik gedaan heb
maar je hebt die handen voor alles nodig,
ik kan ze niet in mijn zakken houden
M-M ik heb dat politieprogramma ook gezien (per toeval
door te zappen)waar die dame gevallen was door de deur
van die auto...en ja het ging over een politie en niet
over de omgeving van het plein hé...
voetpaden en pleintjes, ze zijn overal bezig maar veel verbetert
het niet.... een fijne dag...
Dag Bekske, mooie eekhoorn, fijne dag
Een aangename dag aan alle seizoentjes, en sterkte wie het
kan gebruiken....o.a. M-J
Groetjes allen en tot later
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Waar gaan we dat schrijven? Zes uur aan één stuk doorgeslapen! n dan nog eens een uur en een kwartier erboven op. Om dan nog te zwijgen van de tijd dat ik voor tv in slaap gevallen was gisteravond.
Het kan maar deugd gedaan hebben.
Bekske zo een eekhoorntje komt hier regelmatig over het terras gespurt.
Rap dat die zijn!
Hoplijk lukt het allemaal een beetje voor MJ en man vandaag.
Ja, die blauwe plek dat is nog niet zo rap weg op de hand, oma-C
Ik prikte absoluut niet graag op de hand.
Kent je huisarts het trucje van het verwarmingskussen?
Bij mensen waarvan we wisten dat ze moeilijk te prikken waren legden wij een kwartiertje tevoren een verwarmingskussen rond de arm. Ik zie je al zitten in de wachtzaal...
Hier doet de zon haar beste best om de wolken te overwinnen.
Fijne dag aan iedereen vandaag!
Het kan maar deugd gedaan hebben.
Bekske zo een eekhoorntje komt hier regelmatig over het terras gespurt.
Rap dat die zijn!
Hoplijk lukt het allemaal een beetje voor MJ en man vandaag.
Bij mensen waarvan we wisten dat ze moeilijk te prikken waren legden wij een kwartiertje tevoren een verwarmingskussen rond de arm. Ik zie je al zitten in de wachtzaal...
Hier doet de zon haar beste best om de wolken te overwinnen.
Fijne dag aan iedereen vandaag!
-
Helena schreef:
Ja Helena.... dokter kent dat wel maar kan er geen tijd voor maken
alles gaat op afspraak en moet in een kwartier afgehandeld zijn..
zo gaat dat tegenwoordig, bandwerk! en hij prikt ook niet graag op de hand
maar als het niet anders gaat.... is dat de enige oplossing en
dan lukt het soms nog niet...om enkele druppels eruit te krijgen
En vroeger was ik bloedgever... nooit problemen gehad maar die
aders zijn weggekropen diep weg en vindt ze dan maar ...
Fijne dag en geniet van die goede slaap
Smakelijk eten straks aan allemaal
Ja Helena.... dokter kent dat wel maar kan er geen tijd voor maken
alles gaat op afspraak en moet in een kwartier afgehandeld zijn..
zo gaat dat tegenwoordig, bandwerk! en hij prikt ook niet graag op de hand
maar als het niet anders gaat.... is dat de enige oplossing en
dan lukt het soms nog niet...om enkele druppels eruit te krijgen
En vroeger was ik bloedgever... nooit problemen gehad maar die
aders zijn weggekropen diep weg en vindt ze dan maar ...
Fijne dag en geniet van die goede slaap
Smakelijk eten straks aan allemaal
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Ben deze ochtend al bij de dokter geweest voor bloedafname. Doe dat elk jaar rond deze tijd. Ik neem dan ook telkens een urinestaal mee .Beter voorkomen dan genezen.
Hier is het nu volop zon. Heb nog bloembakken buiten staan, die ga ik ook eens uitkuisen, want de bloemetjes hebben hun beste tijd gehad .De ornamenten mogen ook stilaan binnen.
Daarstraks met zus gebeld, die is beter . Afgesproken om zaterdag naar het kerkhof te gaan. Ga zelf een bloemstukje maken voor op het graf van moeder.
Ben deze ochtend al bij de dokter geweest voor bloedafname. Doe dat elk jaar rond deze tijd. Ik neem dan ook telkens een urinestaal mee .Beter voorkomen dan genezen.
Hier is het nu volop zon. Heb nog bloembakken buiten staan, die ga ik ook eens uitkuisen, want de bloemetjes hebben hun beste tijd gehad .De ornamenten mogen ook stilaan binnen.
Daarstraks met zus gebeld, die is beter . Afgesproken om zaterdag naar het kerkhof te gaan. Ga zelf een bloemstukje maken voor op het graf van moeder.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
Bekske : zo'n mooi prentje van een eekhoorntje .... Waar ik vroeger woonde, kwamen ze op de vensterbank van de keuken om van de okkernoten te smullen ... Zo lief ......: Dat mis ik hier wel .... Zo'n klein bos achter het huis ....
Hier staan wel bomen en er komen veel vogeltjes eten ,... maar toch .. Ik voel me nog steeds niet echt "thuis" hier en ik woon hier nu al een jaar ...Komt ook wel doordat er nog steeds problemen zijn hier in het huis onder andere met de verwarming .....
zucht ...
MJ : ik denk aan jullie : ik duim echt dat alles goed komt ...
Aan alle seizoentjes een goede avond en vooral een goede nachtrust zonder pijn en ongemakken ..
Bekske : zo'n mooi prentje van een eekhoorntje .... Waar ik vroeger woonde, kwamen ze op de vensterbank van de keuken om van de okkernoten te smullen ... Zo lief ......: Dat mis ik hier wel .... Zo'n klein bos achter het huis ....
MJ : ik denk aan jullie : ik duim echt dat alles goed komt ...
Aan alle seizoentjes een goede avond en vooral een goede nachtrust zonder pijn en ongemakken ..