In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Bijna middag, ik kom efkes ts de soep en de patatten langs
Even een goede dag toewensen
Verdorie de tijd vliegt zo voorbij hé
toedeloe
En nu moet ik hoognodig aan mijn eten beginnen
Menu: stoofschotel van gehakt en tomaten en natuuraardappelen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeie morgen allemaal
ik kom vandaag zeker nog terug hoor
maar nu moeten we nog de rest van de boodschappen doen die we daarjuist onderbroken hebben om een koffietje te komen drinken thuis met een verse croissant er bij
en mijn ventje staat alweer klaar om te vertrekken , dus tot later hé
daaaaaaag

ik kom vandaag zeker nog terug hoor
maar nu moeten we nog de rest van de boodschappen doen die we daarjuist onderbroken hebben om een koffietje te komen drinken thuis met een verse croissant er bij
en mijn ventje staat alweer klaar om te vertrekken , dus tot later hé
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Goedemiddag allen, hier schijnen 3 zonnen om de vrieskou weg te werken!
Ben al tijden wakker hoor, en heb er al een sessie bij de kiné/osteopaat opzitten (3 x/week), en wat spulletjes bijgehaald.
Ondertussen ventje het resterende poetswerk gedaan.
Zo zeg Bert, dat klinkt niet zo goed, doe je rustig aan?
Ook hier hoor ik van 3-dubbele verhoging van de voorschotten op energie, daar word je niet vrolijk van
Gelukkig hier onze eigen energie en lekkere warme pelletkachel, maar tanken scheelt goed 1/4de tank minder voor zelfde geld, echt bar!
Nu ff wat te knabbelen zoeken en dan verplicht rust.
Vanavond spaghetti carbonara, en dan hondenschool
Mijn honden zijn trouwens geen Tibetanen of zo, maar Polski Owczarek Nizinny's of PON genoemd
En die haren voor de ogen moet (tegen infecties), maar het reutje op de foto werd speciaal met een föhn bewerkt net om die foto te maken
Als we werken, gaat er een speldje of elastiekje in.
Heb best honger nu, dus ben er vandoor, tot laters!

Ben al tijden wakker hoor, en heb er al een sessie bij de kiné/osteopaat opzitten (3 x/week), en wat spulletjes bijgehaald.
Ondertussen ventje het resterende poetswerk gedaan.
Zo zeg Bert, dat klinkt niet zo goed, doe je rustig aan?
Ook hier hoor ik van 3-dubbele verhoging van de voorschotten op energie, daar word je niet vrolijk van
Gelukkig hier onze eigen energie en lekkere warme pelletkachel, maar tanken scheelt goed 1/4de tank minder voor zelfde geld, echt bar!
Nu ff wat te knabbelen zoeken en dan verplicht rust.
Vanavond spaghetti carbonara, en dan hondenschool
Mijn honden zijn trouwens geen Tibetanen of zo, maar Polski Owczarek Nizinny's of PON genoemd
En die haren voor de ogen moet (tegen infecties), maar het reutje op de foto werd speciaal met een föhn bewerkt net om die foto te maken
Heb best honger nu, dus ben er vandoor, tot laters!

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Mag ik voortaan PON als nickname gaan gebruiken voor U, dat Nizinny krijg ik maar niet in mijn kop geprent om te onthouden. Dat slecht onthouden gooien voor nu nog maar effe op de ouderdom, maar dan jok gelijk wel 'n beetje.
Oké PON..?
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Zoals mijn banner het aangeeft, koffietijd hier in ‘Huisje Weltevree’, pak ook gerust ’n bakkie Luitjes.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
hallooooo
nu dat Remie de koffie heeft meegebracht ben ik hier in de rapte met de taartjes
en laat het jullie maar smaken hoor

nu nog rap wat kleine werkjes doen voordat het donker word
want ik heb na de middag al verplichte rust moeten nemen
daaaaaaag
nu dat Remie de koffie heeft meegebracht ben ik hier in de rapte met de taartjes
en laat het jullie maar smaken hoor

nu nog rap wat kleine werkjes doen voordat het donker word
want ik heb na de middag al verplichte rust moeten nemen
daaaaaaag

-
Bert
Bloemeke, bedankt voor de taartjes, maar Remie kon weer niet wachten, de snoeper!
https://www.bing.com/videos/search?q=Po ... &FORM=VIRE
Wie zou daar nu niet van wegsmelten...
https://www.bing.com/videos/search?q=Po ... &FORM=VIRE
Wie zou daar nu niet van wegsmelten...
-
halloooo efkes een korte pauze tussendoor sè
Remie groot gelijk hoor dat je een taartje snoept want ze zijn lekker zie ik
en op het nieuws hier bij ons is het dagelijks van wat er daar bij jullie gebeurt ivm dat schandaal
en ik kijk iedere dag 's middags en 's avonds naar het nieuws op VTM en soms ook eens naar het laat avond nieuws op EEN
en dan hebben we hier van die actrices die de kinderachtige trien uithangen en onlangs Bart De Pauw voor de rechtbank sleepten om dat hij hen een SMSje stuurde , maar in Nederland gaat het wel om véél ergere feiten dan hier en niet om een pietluttig SMSje
ik ben benieuwd welke koppen er daar bij jullie allemaal zullen rollen
Bertje veel beterschap hoor en trek je best maar niks meer aan want das niet goed voor je tikker
en wat schattig die puppies op dat filmpje
An wat een schatje jou harig kleinkind
mama-inge oei al sneeuw daar bij jullie , maar das wel plezant voor de kinderen hé
nizinnyke wat een leuke bende op die foto en ze zijn nog fotogeniek ook en jij natuurlijk ook hé
en veel plezier op de hondenschool
puzzel hallooooo
Sita al aan de wasjes bezig , hier is het morgen wasdag
gerda ook een gezellige dag verder
jadi heeft de stoofschotel gesmaakt ?????????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en nizinnyke
nog een gezellige vrijdagavond verder
en nu nog de visjes een vers badje geven sè
daaaaaaag

Remie groot gelijk hoor dat je een taartje snoept want ze zijn lekker zie ik
en op het nieuws hier bij ons is het dagelijks van wat er daar bij jullie gebeurt ivm dat schandaal
en ik kijk iedere dag 's middags en 's avonds naar het nieuws op VTM en soms ook eens naar het laat avond nieuws op EEN
en dan hebben we hier van die actrices die de kinderachtige trien uithangen en onlangs Bart De Pauw voor de rechtbank sleepten om dat hij hen een SMSje stuurde , maar in Nederland gaat het wel om véél ergere feiten dan hier en niet om een pietluttig SMSje
ik ben benieuwd welke koppen er daar bij jullie allemaal zullen rollen
Bertje veel beterschap hoor en trek je best maar niks meer aan want das niet goed voor je tikker
en wat schattig die puppies op dat filmpje
An wat een schatje jou harig kleinkind
mama-inge oei al sneeuw daar bij jullie , maar das wel plezant voor de kinderen hé
nizinnyke wat een leuke bende op die foto en ze zijn nog fotogeniek ook en jij natuurlijk ook hé
en veel plezier op de hondenschool
puzzel hallooooo
Sita al aan de wasjes bezig , hier is het morgen wasdag
gerda ook een gezellige dag verder
jadi heeft de stoofschotel gesmaakt ?????????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en nizinnyke
nog een gezellige vrijdagavond verder
en nu nog de visjes een vers badje geven sè
daaaaaaag

Heb ik ook veel van meegekregen, volg ook iedere dag het journaal op Eén van 13:00 uur van bij jullie.zonnebloemetje schreef: ↑21 jan 2022, 17:25hebben we hier van die actrices die de kinderachtige trien uithangen en onlangs Bart De Pauw voor de rechtbank sleepten om dat hij hen een SMSje stuurde
Zeker ook beslist niet netjes van hem, werd toch als stalking ervaren door die vrouwen van wat ik begreep.
Maar inderdaad ‘t haalt niet bij de smeerlapperij van bij ons die nu aan het licht is gekomen uit dat showbizz wereldje.