In de Vier Seizoenen reeks 27 Zomer 2022
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Linkerschouder in protestmodus nog steeds.
We zullen daar dan toch eens moeten laten naar kijken.
Verder niet veel te beleven hier
TW potjes kast inhoud over mijn hoofd gekregen wegens on/één-handig.
Poes blijft tot woensdag
Voetjes sinds gisteren verzorgd heerlijk.
Geniet van jullie dag verder.
Goed dat Matice terug eet.
We zullen daar dan toch eens moeten laten naar kijken.
Verder niet veel te beleven hier
TW potjes kast inhoud over mijn hoofd gekregen wegens on/één-handig.
Poes blijft tot woensdag
Voetjes sinds gisteren verzorgd heerlijk.
Geniet van jullie dag verder.
Goed dat Matice terug eet.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
goede morgen seizoentjes,
ons bezoek is geweest en vonden de stoofpot lekker. Suzanne krijgt tandjes! och, neen kreunde haar vader, weer slapeloze nachten.
ze heeft een minion gekregen om er zich mee bezig te houden. en is nog steeds een papa-kindje. toen ik zei dat de tweeling nog te fragiel was, zei Justine dat ze nog niet geweest waren. het klopt dan toch dat Frè omdat hij te ver woont, niet veel meer met de familie te maken heeft. allez dat was het gevoel dat ik had toen wij bij hen waren.
toen ze huiswaarts reden zijn ze nog ergens iets gaan drinken en hebben een BV gezien. wie het is weet ik al niet meer en waar hij in meedoet nog veel minder.
ik heb twee kleine cappucinokopjes gekregen. denk dat ze wel niet voor koffie gaan dienen. ze zijn juist groot genoeg om een likeurtje in te schenken. ben dan nog vergeten Suzanne haar verjaardagskaartje mee te geven. ach, ik stop het morgen wel in de bus.
ik heb verder niet veel meer te vertellen. buiten dat wij een dunne lende op de bbq gaan doen.
Fijne dag seizoentjes, keep safe + knuffel.
ons bezoek is geweest en vonden de stoofpot lekker. Suzanne krijgt tandjes! och, neen kreunde haar vader, weer slapeloze nachten.
ze heeft een minion gekregen om er zich mee bezig te houden. en is nog steeds een papa-kindje. toen ik zei dat de tweeling nog te fragiel was, zei Justine dat ze nog niet geweest waren. het klopt dan toch dat Frè omdat hij te ver woont, niet veel meer met de familie te maken heeft. allez dat was het gevoel dat ik had toen wij bij hen waren.
toen ze huiswaarts reden zijn ze nog ergens iets gaan drinken en hebben een BV gezien. wie het is weet ik al niet meer en waar hij in meedoet nog veel minder.
ik heb twee kleine cappucinokopjes gekregen. denk dat ze wel niet voor koffie gaan dienen. ze zijn juist groot genoeg om een likeurtje in te schenken. ben dan nog vergeten Suzanne haar verjaardagskaartje mee te geven. ach, ik stop het morgen wel in de bus.
ik heb verder niet veel meer te vertellen. buiten dat wij een dunne lende op de bbq gaan doen.
Fijne dag seizoentjes, keep safe + knuffel.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
Het wordt weer een warme dag, ongeveer 30°
het wordt weer puffen, maar ik hou me koest
Kijken naar atletiek en de laatste tourdag...op tv
de weekendtaken zijn gisteren allemaal gedaan
dus een rustige dag vandaag
Goedemorgen Bekske
M-M fijn dat het bezoek is meegevallen
Ik wens jullie allemaal veel sterkte en
beterschap wie het nodig heeft
nog een fijne zondag; niks moet en alles mag
als je voorzichtig bent.....
Groetjes en tot later.................
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Deze ochtend vroeg uit de veren. Was van plan het donsdeken te wassen in het wassalon. Dat opent
al om 7u. Ik dacht daar alleen te zijn, maar verkeerd gedacht. Enkele mannen waren er met hun was, gelukkig was het grote machine nog vrij. Na ongeveer 1 uurtje was ik terug thuis. Heb het donsdeken in de veranda gehangen op het droogrek, daar zal het wel goed drogen. Is superwarm in de veranda nu. Wassen is ook duurder geworden, moest 10€ in de machine steken.
Daarna zijn we gaan wandelen, het was nog vroeg en fris , dus ideaal.
Vandaag laatste rit van de tour voor de mannen , en de eerste voor de vrouwen. Manlief is aan het kijken.
Straks zelfgebakken witte broodjes eten, ze zijn nu aan het rijzen. Was al een tijdje geleden.
Dames, tot morgen allemaal.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske, dankjewel voor het mooie plaatje alweer.
Anjelier, gelukkig zijn de stylostrepen eruit, oef
Wilde eend, altijd fijn jou te lezen.
Oma-C, ronde van Frankrijk gedaan ? En als ik me niet vergis, zijn nu de vrouwen aan de beurt.
HVT, veel beterschap, langzaam rap gaat ook zou Oma-C zeggen. Forceer jouw goede schouder maar niet.
MJ, ik wens jullie beiden een heel mooie dag.
Muddy Maddy, genoten van het bezoek ? En 2 kleine glaasjes gekregen en die hebben al een bestemming
Matice heeft gisteren 3X zijn eten voor hem gekregen , geen van de keren nam hij aanstalten om te eten, dus na een kwartier ging zijn eetbak onherroepelijk terug de koelkast in. In de avond had hij dan toch een beetje gegeten, heeft dan zijn slaapsnoepjes gekregen. Gedurende de dag was hij dan aan het zeuren voor snoep, maar we zijn koppig geweest en hij heeft er geen gekregen. Niet eten = geen snoep.
Ga dadelijk beginnen met het HH, nu is het nog koel.
Ik wens iedereen zonder namen een fijne maandag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-

Alle maatjes een goede morgen
Hier ook al vroeg de huistaken gedaan
ik schrok er van dat het al zo laat was
Veel sterkte aan wie het nodig heeft
en voorzichtig met het C beest
want het is niet leuk om ziek(er) te worden
Groetjes allen en maak er een fijne dag van
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje is een beetje boos. vanmorgen om 6.30 u kwamen de mannen van het dak toe en begonnen te werken. ik heb er op geantwoord dat ze dit mogen. ( en stiekem tegen mezelf: wat ben jij een oude zeur aan het worden.) heb gezegd dat hij het raam maar moest dicht doen en zijn ogen ook. hij heeft dan toch geslapen tot rond 9 u. ikzelf heb vannacht zeer weinig geslapen. onstabiel weer=last van de knoken.
de pastoor heeft een begrafenis. Gimly kijkt mij weer niet aan. is al viesgezind sinds ons bezoek is geweest. hangt tegenwoordig heel veel aan ventje. maar schootje zitten? dat zit er nog steeds niet in. en dat zal zo blijven denk ik. tenzij hij jaloers wordt omdat lili dat wel gaat doen. Zoals Monique zei dat is afwachten hoe hij gaat reageren. Gimly ging normaal mijn kat worden maar Vinny verkoos mij omdat hij me kon pesten. hij was een beetje een aandachtshoer. ( positief natuurlijk) ging schaamteloos languit op de vensterbank liggen zodat iedereen hem gezien had. onlangs vroeg de overbuurvrouw, die nu op reis is of wij geen katten meer hadden. jawel, zei ventje maar Gimly ligt nooit aan de venster. vroeger zaten ze er alletwee. initatief van Vinny. Gimly heeft lange tijd zijn "bevelen" opgevolgd tot hij met rust wilde gelaten worden en dat fysiek ook liet blijken. Gimly werd een beetje onverdraagzaam. ik hoop dan ook dat Lili hem een beetje rond haar poot kan winden.
Clive: dat wordt op je strepen staan zoals een sergeant
als Matice niet wil eten. ik denk dat matice wel een tijdje met zijn kop zal spelen zoals Gimly doet. die koffiekopjes zijn van steen en van een Italiaans merk. het is net een onderdeel van een poppenservies. ventje hoopt dat Suzanne's minion haar lievelingsspeelgoed wordt die overal mee moet.
Anjelier: mijn moeder prijst zich nu gelukkig dat ze een eigen wasmachine en een droogkast heeft. 10 euro voor een grote machine is tamelijk goedkoop. ik ken een beetje de prijzen omdat mijn moeder een wassalon prefereerde. ze nam dan zelf haar waspoeder en wasverzachter mee. want dat was doorgaans duurder. de droogtrommels gingen sneller dan haar eigen droogkast. er heeft daar een tijdje een dakloze geslapen en zoals je ziet in de reclame: ook een jongen die al zijn kleren uittrok en in zijn nakie daar ging zitten op zijn gsm tokkelen. het wassalon was 24/7 open en toch hebben ze de dakloze regelmatig buiten moeten zetten als de eigenaars kwamen om het salon te onderhouden en de geldlades te openen. Mia's schoondochter had die dakloze gespot omdat zij onder het dak van de moterwinkel woont. ze hebben wel een eigen huis gekocht dat Steve zelf eigenhandig wil opknappen. een project van 5 jaar. zoals hier. ventje wil nu niets meer doen omdat hier binnen 10 jaar toch alles onder water gaat staan.
ik heb een week niets te doen. ventje staat nu eindelijk onder de douche en moet dan straks eten gaan scoren en naar de drankencentrale. met Frè hier te zijn is de tarief een beetje overschreden. moet nog Suzanne haar kaartje in de brievenbus gaan steken. heb nog tijd want ze verjaart maar de 7 de augustus. maar met de post waarop je niet kan rekenen....
Fijne dag seizoentjes, keep safe + knuffel
ventje is een beetje boos. vanmorgen om 6.30 u kwamen de mannen van het dak toe en begonnen te werken. ik heb er op geantwoord dat ze dit mogen. ( en stiekem tegen mezelf: wat ben jij een oude zeur aan het worden.) heb gezegd dat hij het raam maar moest dicht doen en zijn ogen ook. hij heeft dan toch geslapen tot rond 9 u. ikzelf heb vannacht zeer weinig geslapen. onstabiel weer=last van de knoken.
de pastoor heeft een begrafenis. Gimly kijkt mij weer niet aan. is al viesgezind sinds ons bezoek is geweest. hangt tegenwoordig heel veel aan ventje. maar schootje zitten? dat zit er nog steeds niet in. en dat zal zo blijven denk ik. tenzij hij jaloers wordt omdat lili dat wel gaat doen. Zoals Monique zei dat is afwachten hoe hij gaat reageren. Gimly ging normaal mijn kat worden maar Vinny verkoos mij omdat hij me kon pesten. hij was een beetje een aandachtshoer. ( positief natuurlijk) ging schaamteloos languit op de vensterbank liggen zodat iedereen hem gezien had. onlangs vroeg de overbuurvrouw, die nu op reis is of wij geen katten meer hadden. jawel, zei ventje maar Gimly ligt nooit aan de venster. vroeger zaten ze er alletwee. initatief van Vinny. Gimly heeft lange tijd zijn "bevelen" opgevolgd tot hij met rust wilde gelaten worden en dat fysiek ook liet blijken. Gimly werd een beetje onverdraagzaam. ik hoop dan ook dat Lili hem een beetje rond haar poot kan winden.
Clive: dat wordt op je strepen staan zoals een sergeant
Anjelier: mijn moeder prijst zich nu gelukkig dat ze een eigen wasmachine en een droogkast heeft. 10 euro voor een grote machine is tamelijk goedkoop. ik ken een beetje de prijzen omdat mijn moeder een wassalon prefereerde. ze nam dan zelf haar waspoeder en wasverzachter mee. want dat was doorgaans duurder. de droogtrommels gingen sneller dan haar eigen droogkast. er heeft daar een tijdje een dakloze geslapen en zoals je ziet in de reclame: ook een jongen die al zijn kleren uittrok en in zijn nakie daar ging zitten op zijn gsm tokkelen. het wassalon was 24/7 open en toch hebben ze de dakloze regelmatig buiten moeten zetten als de eigenaars kwamen om het salon te onderhouden en de geldlades te openen. Mia's schoondochter had die dakloze gespot omdat zij onder het dak van de moterwinkel woont. ze hebben wel een eigen huis gekocht dat Steve zelf eigenhandig wil opknappen. een project van 5 jaar. zoals hier. ventje wil nu niets meer doen omdat hier binnen 10 jaar toch alles onder water gaat staan.
ik heb een week niets te doen. ventje staat nu eindelijk onder de douche en moet dan straks eten gaan scoren en naar de drankencentrale. met Frè hier te zijn is de tarief een beetje overschreden. moet nog Suzanne haar kaartje in de brievenbus gaan steken. heb nog tijd want ze verjaart maar de 7 de augustus. maar met de post waarop je niet kan rekenen....
Fijne dag seizoentjes, keep safe + knuffel
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hier is het echt maandag.
Poes had gespuwd, dat doet ze anders nooit.
Ook geen snoepjes vandaag.
Alles opgekuist methode MM.
Nu moet ik wachten tot donderdag eer het deftig gedaan is.
Of de vloer kloddernat laten.
Gelukkig komt Poetsje langs op haar vrije dag
Vandaag moest ze met haar man naar het ziekenhuis.
Dat gaat voor.
Ik wil de firma bellen om een raam te komen herstellen
Bouwverlof tot 31 juli.
Ik wil een afspraak maken voor het eerste onderhoud van mijn fiets.
Winkel gesloten.
Morgen ander en beter zeker?
Hoe die fiets daar gaat geraken? Wie weet dat?
Normaal gezien zou ons dochter al thuis moeten zijn.
Ik heb nog niets gehoord.
Ik zou dat toch zo plezant vinden al was het maar een sms-je.
Ach ja...
Wacht tot ze zelf alleen is en hele dagen niemand ziet of hoort...
Morgen naar de kapper.
Ik kijk er naar uit want mijn froufrou begint te kriebelen.
Dames geniet van de zonnige dag al dan niet mee sportend binnen of buiten.
Poes had gespuwd, dat doet ze anders nooit.
Ook geen snoepjes vandaag.
Alles opgekuist methode MM.
Nu moet ik wachten tot donderdag eer het deftig gedaan is.
Of de vloer kloddernat laten.
Gelukkig komt Poetsje langs op haar vrije dag
Vandaag moest ze met haar man naar het ziekenhuis.
Dat gaat voor.
Ik wil de firma bellen om een raam te komen herstellen
Bouwverlof tot 31 juli.
Ik wil een afspraak maken voor het eerste onderhoud van mijn fiets.
Winkel gesloten.
Morgen ander en beter zeker?
Hoe die fiets daar gaat geraken? Wie weet dat?
Normaal gezien zou ons dochter al thuis moeten zijn.
Ik heb nog niets gehoord.
Ik zou dat toch zo plezant vinden al was het maar een sms-je.
Ach ja...
Wacht tot ze zelf alleen is en hele dagen niemand ziet of hoort...
Morgen naar de kapper.
Ik kijk er naar uit want mijn froufrou begint te kriebelen.
Dames geniet van de zonnige dag al dan niet mee sportend binnen of buiten.
-
Goede middag allen,
Helena, ja bouwverlof
en voor andere winkels ma en di sluitingsdag
(hier toch) of misschien ook verlof,
je kan er geen staat op maken deze periode
Misschien nog efkes wachten voor een controle afspraak?
En dochter zal het druk hebben.... was strijk
boodschappen enzomeer,
en als ze vermoeden dat alles goed met jou is
clive, hopelijk is het alleen maar de warmte
die Matice de honger beneemt, er zijn
ook mensen die bij warm weer minder eten
sterkte in elk geval...
anjelier, ik heb een eenpersoonsdekbed en
dat kan in mijn eigen wasmachien en droger
dekbed van een dubbel bed is moeilijker....
M-M ik ben benieuwd hoe Gimly gaat reageren
op de kleine poes.... dat wordt nog wat....
Zo nu mijn betaling doen aan het labo voor onderzoeken
Allen een fijne dag verder en tot....................
Helena, ja bouwverlof
en voor andere winkels ma en di sluitingsdag
(hier toch) of misschien ook verlof,
je kan er geen staat op maken deze periode
Misschien nog efkes wachten voor een controle afspraak?
En dochter zal het druk hebben.... was strijk
boodschappen enzomeer,
en als ze vermoeden dat alles goed met jou is
clive, hopelijk is het alleen maar de warmte
die Matice de honger beneemt, er zijn
ook mensen die bij warm weer minder eten
sterkte in elk geval...
anjelier, ik heb een eenpersoonsdekbed en
dat kan in mijn eigen wasmachien en droger
dekbed van een dubbel bed is moeilijker....
M-M ik ben benieuwd hoe Gimly gaat reageren
op de kleine poes.... dat wordt nog wat....
Zo nu mijn betaling doen aan het labo voor onderzoeken
Allen een fijne dag verder en tot....................
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Clive: ja, ik ben ook blij dat die inktvlek eruit is. Had het niet gezegd tegen manlief, die zou daar niet mee kunnen lachen. Vandaag waren de ukjes hier, had ukkemeisje 2 met stift op de zetel geschreven. Gelukkig zijn het uitwasbare stiften ( ik let daarop bij aankoop). Is er ook uit. Ja, als ze nog klein zijn , gebeuren die dingen.
MM: ik vond dat toch duur. Ik meen dat ik de vorige keer minder betaald heb. En als je van plan bent naar het wassalon te gaan, moet je weken op voorhand 0,5€ en 1€ sparen. Het machine neemt enkel dat geld aan.
De ukjes komen woensdag terug. Zoon en schoondochter werken hun laatste week en het is superdruk. Die zullen ook blij zijn als het vrijdagavond is. Waarschijnlijk zijn die zaterdag al weg op reis ( die laten daar geen gras over groeien
Dames, tot morgen allemaal.