Goede morgen deze morgen, de zon is hier van de partij. Een mens herleeft als het zonnig is , vinden jullie dat ook niet .
Yorkje met veel toeters en bellen ben je hier terug, eindelijk ! ! ! . . . en heel hartelijk welkom van ons allen. .
Tja zowel in uw huishouden en in mijn huishouden is er veel veranderd.. De tijd dat is relatief en we hebben het niet in de hand. Mijn pa zaliger zei altijd, "waarom miserie zoeken die staat al rap genoeg aan de deur". . Je diamanten dochter, dat vind ik zo mooi gezegd ♥ Ook ik heb sedert de dood van mijn ventje een andere band gekregen met de kinderen, nog dieper , nog intenser. Ik ben hun eeuwig dankbaar.
Inderdaad
Rietjes nu nog onze
Corry terug, en nog vele anderen zijn welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt men.
Je hebt weer een heel mooie wandeling gedaan , en dank voor de mooie foto's. Het is weer om er bij weg te dromen. Bij die schaapjes dacht ik aan onze schapenboer waar we vroeger woonden . . Die lammetjes zijn zo koddig hé.
Meme-rietje zo'n slecht weer bij jullie, hier schijnt de zon in al glorie. Er is wel nog wat wind dat wel. .
Oma-C bij U ook al zo'n rotweer . .
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: vol au vent met puree