In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Remie, fijn dat je er weer bent.
Vanmorgen nogal lang geslapen
Daarna een afspraak
Net een broodje achter de kiezen
Zo een eindje lopen met de honden, maar zit te wachten tot het droog wordt
Verder ligt er nog wel het 1 en ander wat gedaan moet worden

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Remie, fijn dat je er weer bent.
Vanmorgen nogal lang geslapen
Daarna een afspraak
Net een broodje achter de kiezen
Zo een eindje lopen met de honden, maar zit te wachten tot het droog wordt
Verder ligt er nog wel het 1 en ander wat gedaan moet worden

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Fijne avond iedereen, de avondklok luidde daarstraks 7x . Het nieuws is al begonnen. Met meer slecht dan goed nieuws . . Mijn kaarsje(s) branden en brengen een gezellig sfeer .. Eerst nog iets eten , en dan cocoonen voor de tv.
Deze morgen enkele boodschappen gedaan en zoals gewoonlijk het één en het ander vergeten .
Hé hé de Remie is terug , fijn zo , ik ben in mijn nopjes ♪♫
Ik heb daarnet nog een babbel gehad met mijn zoon . Die vertelde een anekdote die op het werk gebeurd was waar ik op antwoordde " Al lieg je nog zo snel , de waarheid achterhaalt hem wel ."
Na mijn boterhammetje natuurlijk
Tot morgen iedereen
daaaag
de menu WAS; ribbetjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
zojuist gedaan met eten en nu terwijl ik naar familie kijk nog efkes binnenspringen hier
jadi is je zoon al wat bekomen van zijn ongeval ???
want die dingen kan je niet zo rap vergeten hé
inge het zal je goed gedaan hebben om eens lang te slapen
An alweer jou plicht vervuld vandaag
Remie goed naar de dokter luisteren en op tijd en stond je pilletjes pakken hé
Anne-marie , marietteke , Yuna , Adam en Michiel
hallooooo
en nu als de bliksem in mijn zetel voor de tv
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

zojuist gedaan met eten en nu terwijl ik naar familie kijk nog efkes binnenspringen hier
jadi is je zoon al wat bekomen van zijn ongeval ???
want die dingen kan je niet zo rap vergeten hé
inge het zal je goed gedaan hebben om eens lang te slapen
An alweer jou plicht vervuld vandaag
Remie goed naar de dokter luisteren en op tijd en stond je pilletjes pakken hé
Anne-marie , marietteke , Yuna , Adam en Michiel
hallooooo
en nu als de bliksem in mijn zetel voor de tv
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Laatste dagen van het “Hotel” waar ik verbleef, heb ik daar geprobeerd op een hometrainer weer wat conditie op te doen om niet direct om te vallen als ik thuis binnen zou stappen.
Wat een leuke geweldige apparaten zijn dat tegenwoordig, je kunt er zelfs je fietsroute van je eigenomgeving van thuis mee instellen. Op die manier had ik er al de laatste dagen minuten op zitten met de fiets dicht bij huis.
Morgen ga ik het weer in ’t eggie proberen, dan geven de weersvoorspellingen minder wind en tussendoor enkele uurtjes droog op….. hoop ik dan toch..!
Dus de
kleding, muts en handschoenen kunnen dan ook weer uit de kast. ‘k Miste toch net effe de natuurlijke elementen op de hometrainer, al was het enkel maar voor die echte kouwe neus voor bijvoorbeeld alvast maar ’n kwartiertje..1

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Zeker Zonnebloemetje, ik ben er verdorie dagelijks hartstikke druk mee..!zonnebloemetje schreef: ↑09 dec 2024, 20:29Remie goed naar de dokter luisteren en op tijd en stond je pilletjes pakken hé
En is dat nog gelukt Zonnebloemetje? Zodat eindelijk eens wat beter/makkelijker uit de voeten (nou ja... in dit geval dan effe misschien wielen) kunt.
-
Da's ook een hele mooie Annemarie, en dan ook nog het juiste moment te kunnen pakken

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Goede morgen , brr . . net terug van de plaatselijke winkel . Wat een ijzige wind . En het is nog donker , we zitten in de donkerste dagen en dit tot 21 december. .De vogels zijn redelijke actief , maar geen gekwetter, geen concert 's morgens .. De magere bruine takken wiegen heen en weer . Het ziet er schraal uit . . Aleen die ene den een maxi maxi boom staat dik gevuld .
Die zou op de markt van Brussel kunnen staan .. Maar eerlijk laat die hier maar . Het is zo mooi het leven in de bomen te zien .. De krulwilg die maakt tussen de berken en andere wilgen een uitzondering .. Mooi die zou ik met plezier zijn stam willen strelen en zeggen dat hij mooi is .Maar die staat net zoals de andere bomen op privé bezit ..En wat verder een pracht van een treurwilg, mijn lievelingsboom ..
Ola er is hier een promenade aan de gang van kauwen . . Wedden dat mijn buurvrouw op het gelijkvloers weer brood smijt . . Daar gaan we weer. . Ik heb al zo veel vogel kwakjes op venster en terras. En broodrestjes die ze onderweg verliezen ..
Hallo Zonnebloemetje , ja hoor zoonlief is al bekomen . Hij rijd nu rond met een stuk karton in zijn achterste zijruit.. Hopelijk wordt het vlug opgelost. Maar het zijn nu net rare dagen hé.. .
Dank voor je bezorgdheid.
Heb je al uw rolstoel ?
Remie
Succes op uw fietstochtje , maar wees voorzichtig hé . Tja vrouwelijke bezorgdheid hé
An dit ik nu lief van je . Drukke oppasdag , en toch nog even tijd maken om langs te komen.
Oeps ik ben weer op dreef. . Ik ga er een eind aan breien. .
Ik wens aan iedereen een fijne dinsdag toe
toedeloe
menu: voor de 1ste keer in mijn leven aangekochte hutsepot van een heel gekende traiteur hier op de streek. Ik hoop dat het goeie is, want ik schrok van de prijs.. Alleen nog worst er bij . . Volgens de prijs mocht er wel een worstje bij zijn
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Vanmorgen druk met de huishoudelijke klusjes
Vanmiddag rustig aan gedaan en een aantal afleveringen van een serie terug gekeken
Eten achter de kiezen en nu nog even op de bank hangen

Diner: aardappels met casselerrib pannetje (gewokte casselerrib met zuurkool, paprika en ananas)

Vanmorgen druk met de huishoudelijke klusjes
Vanmiddag rustig aan gedaan en een aantal afleveringen van een serie terug gekeken
Eten achter de kiezen en nu nog even op de bank hangen

Diner: aardappels met casselerrib pannetje (gewokte casselerrib met zuurkool, paprika en ananas)

Laatst gewijzigd door mama-inge op 10 dec 2024, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.