In de Vier Seizoenen reeks 15 Zomer 2019
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede avond iedereen in ons hoekje
Wat een weertje, enfin,daar hebben we genoeg over geklaagd zeker
maar ja als er verder niks te vertellen is dan maar over het weer hé...
Helena ik zet altijd een spie onder de deuren zodat ze niet kunnen dichtslaan
't zal schrikken geweest zijn dat gebonk
Maar het was vannacht niet frisser geworden het was buiten even warm als binnen
Nu is het nog zo, en als er straks een onweer komt hou ik m'n hart al vast
M-J, ook een zere rug... ja krom staan en draaien is niet bevorderlijk voor die ruggen
ik wens je veel sterkte en hopelijk rap genezen...
en net nu alles klaar is in de tuin voor de vriezer...
anjelierken, ook druk met de tuin, alles is nu gereed om verwerkt te worden
dat brengt veel werk mee...
clive zal genoten hebben aan zee, daar scheelt het altijd wel een aantal graden
M-M ook altijd bezig met voorbereidingen... ja eten moet je altijd hé...
als je pillen moet nemen zeker... want medicatie op een lege maag dat komt niet goed...
aar kan je maagzweren van krijgen
Ik denk dat ik weeral wel maatjes vergeten ben maar sorry,
't is te warm om aan de pc te zitten ik hou het zo kort mogelijk...
Zopas op tv gezien dat de renners niet tot in Tigne (Z-O Frankrijk) geraakt zijn
er was een sneeuwstorm en hagel en regen alles overstroomd daar onderweg
ze hebben de rit stilgelegd en de renners naar het hotel gebracht
afwachten hoe dat zal aflopen.... voor de uitslagen....
Erg voor de bewoners daar, wij hebben ook ooit eens zoiets
meegemaakt in Zwitserland... amaai zoiets vergeet je nooit...
Nog een fijne avond en hopelijk niet teveel klank en lichtspel vannacht...
en vooral geen water in de kelder
Slaapwel allen en tot.....
Wat een weertje, enfin,daar hebben we genoeg over geklaagd zeker
maar ja als er verder niks te vertellen is dan maar over het weer hé...
Helena ik zet altijd een spie onder de deuren zodat ze niet kunnen dichtslaan
't zal schrikken geweest zijn dat gebonk
Maar het was vannacht niet frisser geworden het was buiten even warm als binnen
Nu is het nog zo, en als er straks een onweer komt hou ik m'n hart al vast
M-J, ook een zere rug... ja krom staan en draaien is niet bevorderlijk voor die ruggen
ik wens je veel sterkte en hopelijk rap genezen...
en net nu alles klaar is in de tuin voor de vriezer...
anjelierken, ook druk met de tuin, alles is nu gereed om verwerkt te worden
dat brengt veel werk mee...
clive zal genoten hebben aan zee, daar scheelt het altijd wel een aantal graden
M-M ook altijd bezig met voorbereidingen... ja eten moet je altijd hé...
als je pillen moet nemen zeker... want medicatie op een lege maag dat komt niet goed...
aar kan je maagzweren van krijgen
Ik denk dat ik weeral wel maatjes vergeten ben maar sorry,
't is te warm om aan de pc te zitten ik hou het zo kort mogelijk...
Zopas op tv gezien dat de renners niet tot in Tigne (Z-O Frankrijk) geraakt zijn
er was een sneeuwstorm en hagel en regen alles overstroomd daar onderweg
ze hebben de rit stilgelegd en de renners naar het hotel gebracht
afwachten hoe dat zal aflopen.... voor de uitslagen....
Erg voor de bewoners daar, wij hebben ook ooit eens zoiets
meegemaakt in Zwitserland... amaai zoiets vergeet je nooit...
Nog een fijne avond en hopelijk niet teveel klank en lichtspel vannacht...
en vooral geen water in de kelder
Slaapwel allen en tot.....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Oma C: dat je maaglast kan hebben van maaglast heb ik gisteren tot mijn schade ondervonden. was vergeten pantomed én primperan te nemen, draai me in m'n bed om, krijg dat vervelende gevoel zo van oepsie daisy. ben dan naar beneden gegaan en alsnog midden in de nacht de pillen ingenomen, zodra die werkten in slaap gevallen en nu pas opgestaan. ventje aan de andere hand, moet om de twee dagen pantomed nemen, maar het brood met de kaas was hem misvallen en ja, alles eruit.
vanmorgen opgestaan en alles van Gimly opgekuist. mijn moeder vloekt en kettert als ze dat hoory maar 't manneke kan er ook niets aan doen. 't is die warmte.
weten weer niet wat we gaan eten. voor zondag mss een kale kip maar ik wil spaghetti.
oeps, het onweder wordt hier krachtiger....
Fijne dag allen!
Oma C: dat je maaglast kan hebben van maaglast heb ik gisteren tot mijn schade ondervonden. was vergeten pantomed én primperan te nemen, draai me in m'n bed om, krijg dat vervelende gevoel zo van oepsie daisy. ben dan naar beneden gegaan en alsnog midden in de nacht de pillen ingenomen, zodra die werkten in slaap gevallen en nu pas opgestaan. ventje aan de andere hand, moet om de twee dagen pantomed nemen, maar het brood met de kaas was hem misvallen en ja, alles eruit.
vanmorgen opgestaan en alles van Gimly opgekuist. mijn moeder vloekt en kettert als ze dat hoory maar 't manneke kan er ook niets aan doen. 't is die warmte.
weten weer niet wat we gaan eten. voor zondag mss een kale kip maar ik wil spaghetti.
oeps, het onweder wordt hier krachtiger....
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes, hier valt al een hele tijd malse zachte regen
goed voor wat ons nog te wachten staat, dan kan het direct in de grond trekken
je ziet de plantjes allemaal opfleuren door wat ze al kregen
Onweer hebben we hier nog niet gehad, of ik heb er doorgeslapen
maar dat denk ik niet want ik heb 5 x moeten opstaan vannacht
Straks nog even een paar boodschappen doen, want dat is er niet
van gekomen in die hitte, en het fruit is bijna op
nu krijgen we terug zuurstof, fijn is dat...
M-M ik moet altijd iets eten voor ik mijn medicatie inneem,
kan en mag dat nooit op een lege maag doen,
ik eet 3 keer per dag en moet 3 keer pillen nemen, dan heb ik er geen last van
ja je moet je lichaam leren kennen en als je last genoeg hebt
dan leer je het wel, ikke toch
en regelmaat is voor alles goed...
Een fijn weekend... en sterkte voor Gimly de sukkelaar
Iedereen nog aan het uitpuffen van de hitte?, het mag nu stoppen
wij zijn niet gemaakt voor die temperaturen
Voor allen een aangenaam weekend.... tot....
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma_C, bedankt voor het mooie overzichtje , ik ga niet alles herhalen.
MJ , veel beterschap met jouw rug en MM, met jouw maag. Vandaag misschien iets licht eten
Heb al een zijden kleedje gewassen op zijdewas programma Dat had ik gisteren aan toen we naar Renesse gingen. Waren daar nog nooit geweest, maar het is ons ontzettend meegevallen. Echt een leuk dorpje en heel veel strand en een paar mooie winkels en restaurants. Ook daar zeer hondvriendelijk.
Waren dan naar een hotel gestapt, waar ook honden toegelaten zijn en dat voldoet aan al onze criteria. Zeer mooi hotel Kan zijn wat we bij de jaarwisseling daar oud- nieuw gaan vieren. 2 à 3 daagjes dan maar. Maar het arrangement dat ze die dagen aanbieden, zeg er uiterst aantrekkelijk uit
Heb ook al de 2 benedenverdiepingen opgeruimd en al gestofzuigd en Matice zijn tas van gisteren leeggemaakt, zo'n woef heeft eigenlijk veel nodig voor een dagje weg Hij heeft gisteren in Renesse in een dierenwinkel weer een speeltje gescoord. Was er heel tevreden mee, want heeft er een ganse tijd mee gespeeld toen we ' s avonds op restaurant zaten Hij is gisteren echt wel heel braaf geweest
Zo lieve Sezoentjes , ik wens julie allemaal een koele zaterdag. Liefs aan jullie allen.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag,
Zalig geslapen vanaf één uur.
Tevoren nog nog gratis mee genoten van de bassen van Tomorrow Land.
Maar stipt om één uur was het gedaan met de feest.
Daar kunnen we best mee leven.
Nu staat alles overeen open en gaat het seffens terug toe want er komt een regenwolk aan op de buienradar.
Toch plezant dat je dat op tijd kan voorzien.
Die pillen innemen op tijd en stond, met of zonder eten, geeft toch een zekere regelmaat in een mens zijn leven.
Ik denk dat ik bij een van de buren ga eten.
Het ruikt lekker ergens in de buurt.
Vandaag grote opruim actie: alles op zijn plaats en met nat kuisen.
Langzaam rap en naar de goesting...
Wanneer moet een mens nu een verjaardagskaartje opsturen om op tijd te zijn?
Maandag heb ik de kaart op de post gedaan om donderdag op tijd te zijn en zie het was pas vrijdag dat ze aangekomen is...
Ik ga gewoon telkens "oeps te laat" kaartjes sturen denk ik.
Misschien nu al aan de kerstkaarten beginnen.
Dames ik ga er eens aan beginnen.
Gedaan met luieriken.
Zalig geslapen vanaf één uur.
Tevoren nog nog gratis mee genoten van de bassen van Tomorrow Land.
Maar stipt om één uur was het gedaan met de feest.
Daar kunnen we best mee leven.
Nu staat alles overeen open en gaat het seffens terug toe want er komt een regenwolk aan op de buienradar.
Toch plezant dat je dat op tijd kan voorzien.
Die pillen innemen op tijd en stond, met of zonder eten, geeft toch een zekere regelmaat in een mens zijn leven.
Ik denk dat ik bij een van de buren ga eten.
Het ruikt lekker ergens in de buurt.
Vandaag grote opruim actie: alles op zijn plaats en met nat kuisen.
Langzaam rap en naar de goesting...
Wanneer moet een mens nu een verjaardagskaartje opsturen om op tijd te zijn?
Maandag heb ik de kaart op de post gedaan om donderdag op tijd te zijn en zie het was pas vrijdag dat ze aangekomen is...
Ik ga gewoon telkens "oeps te laat" kaartjes sturen denk ik.
Misschien nu al aan de kerstkaarten beginnen.
Dames ik ga er eens aan beginnen.
Gedaan met luieriken.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Het giet hier, je ziet de planten zo opfleuren.Was ook hard nodig.
Oma-C: ik heb weinig groenten om in te maken nu.Had ook minder gezaaid, voor 2 personen heb je zoveel niet nodig.In de diepvries zit nog redelijk.Op de "lege" grond had ik een mengsel bloemenweide voor bijen en vlinders gezaaid, daar gonste het dagelijks van de bijen, de vlinders wel minder.
Wij hebben ook naar de koers gekeken, en het was inderdaad wel het beste om de koers stil te leggen.Het zou levensgevaarlijk geweest zijn , en je kon gewoon niet doorrijden door de modderstroom.
Deze morgend aan buurvrouw de goede tip gegeven over koelen met ventilator.Gezegd van een blok ijs (water) voor de ventilator te leggen.Daar had ze nog niet aan gedacht.Bij de volgende hitte gaat ze het zeker doen.Ik moest jullie bedanken voor de tip.
Dames, tot morgen allemaal.
Het giet hier, je ziet de planten zo opfleuren.Was ook hard nodig.
Oma-C: ik heb weinig groenten om in te maken nu.Had ook minder gezaaid, voor 2 personen heb je zoveel niet nodig.In de diepvries zit nog redelijk.Op de "lege" grond had ik een mengsel bloemenweide voor bijen en vlinders gezaaid, daar gonste het dagelijks van de bijen, de vlinders wel minder.
Wij hebben ook naar de koers gekeken, en het was inderdaad wel het beste om de koers stil te leggen.Het zou levensgevaarlijk geweest zijn , en je kon gewoon niet doorrijden door de modderstroom.
Deze morgend aan buurvrouw de goede tip gegeven over koelen met ventilator.Gezegd van een blok ijs (water) voor de ventilator te leggen.Daar had ze nog niet aan gedacht.Bij de volgende hitte gaat ze het zeker doen.Ik moest jullie bedanken voor de tip.
Dames, tot morgen allemaal.
-

Goede bijna avond alle seizoentjes...
ik ben vanmorgen nat geworden van een regenbui, 't was een malse regen
en die deed deugd... ik was bij Colr*** en het bleef regenen ik ben er dan
maar doorgegaan een kwartiertje onderweg is niet zo erg, en ik vond het zalig
ik had nog lang kunnen wachten want het heeft de hele morgen geregend
Ja Helena regelmaat is goed voor ons, op tijd eten en op tijd naar bed
dat is gezond ik wens alle maatjes een heel fijn weekend, geniet ervan wat je ook wil doen,
de regen moet je erbij nemen, maar die was dringend nodig
Een fijne avond en een goeie nacht straks,
ik ga verse groene boontjes eten, opgestoofd met een chalotje
en een klein kippenworstje erbij, dat is weer lang geleden
na die koude schotels van elke dag
-
Van gedacht veranderd en de slaapkamers op orde gebracht.
Gewoon frietjes gegeten met niets erbij.
Had al een fruitmoes gemaakt om vier uur.
Fijne avond iedereen!
Gewoon frietjes gegeten met niets erbij.
Had al een fruitmoes gemaakt om vier uur.
Fijne avond iedereen!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ik ben wakker gemaakt door een mug die mij wilde steken. Blijkbaar ben ik heel lekker.
Kwam beneden en er stond een bontjasje te wenen: hij had honger. heeft gisteren ook kippenmouse gehad en vanmiddag heeft hij dubbel chans want wij eten kip aan het spit.
qua eten het zeer rustig gehouden met broodjes martino en 's avonds eitjes met spek. Helaas heeft ventje een andere bakwijze dan ik voor een omelet: de zijne was nog redelijk "nat".
hij heeft dan de afwas gedaan. hebben gekeken naar 27 dresses, Pete's dragon en the help. was al veel te laat voor Gimly's uurwerk, die deed lastig tot we naar boven trokken.
Straks de marinade voor de kip maken maar ze niet tè straf maken met het oog op mijn maagontsteking. Gisteren me braaf aan het regime gehouden.
het was nog 25° op de slaapkamer en heb liggen lezen tot kwart na 12. dan heb ik geprobeert te slapen. werd nog een keer wakker van ventje die tegen de grote semi-airco botste. Toen was het kwart voor 3.
vannacht heeft het ook nog geregend maar nu is het droog. we moeten niet buiten. morgen spaghetti, dinsdag dan pulled pork, woensdag iets met kip en donderdag zijn de congè dagen gedaan, ik ga mee naar brugge naar mijn moeder. hopelijk heb ik dan de bestekken want Jan ging komen om de velux vooraan meten, maar ze hebben het zeer druk.
het raam in de keuken op kip en die achteraan de living op kip om de temp. hier beneden nog wat naar beneden te halen. buiten is het 17°.
Straks mijn rug nog eens insmeren met fastumgel. het is nu koud genoeg om een warmtegel te gebruiken.
Gisteren was Floortje van Suus 14 jaar. zij gelijkt goed op Gimly.
Gimly is richting dweil gaan lopen. denk dat hij mss een klein half uurtje erop gaat dutten, in elk geval tot hij mij in de keuken bezig hoort. En met dat te doen mist hij een stout vogeltje. hij was gisteren misnoegd dat door de regen er geen vogeltjes op het dak kwamen zitten.
we gaan het vandaag ook rustig aan doen. mss maandag wat poetsen. de was is toch gedaan. er wacht L. een berg strijk. Moet ook maandag nog bellen om te weten wanneer ze nu komt.
Op onze 22 ste huwelijksverjaardag zouden we mss naar de rode kaars exotisch vlees gaan eten. de wereld is klein was de laatste keer midden in de week een beetje een teleurstelling, ventje denkt dat ze omdat je moet reserveren, ze het eten berekenen op personen die komen.
gisteren ook voor de eerste keer onze sfeerverlichting en kaars aangestoken omdat het zo vroeg donker werd en vandaag ook een donkere dag zal zijn. en 20° volgens mijn meteo.
ik hoop dat het op de buren bbq eind volgende maand toch ietsje warmer zal zijn want ventje zei dat hij dan niet ging. In september/oktober zouden ze dan de straat openbreken, maar we zouden voor de nieuwjaarsdrink terecht kunnen in het leegstaande buurthuis. we zullen dat allemaal wel zien.
Seffens is het 2020 eer ze hier aan de straat beginnen want we hebben al 2 datums gehad. 2010 en 2013.
Zo, ga m'n medicatie innemen, framboosjes eten en dan kijken wie wat waar gedaan heeft op fb en daarna de boerderij. Dan de marinade maken. moet wel zien als ik vanmiddag kip eet ik niet mors op m'n vers t-shirt.
Fijne dag allen!
Ik ben wakker gemaakt door een mug die mij wilde steken. Blijkbaar ben ik heel lekker.
Kwam beneden en er stond een bontjasje te wenen: hij had honger. heeft gisteren ook kippenmouse gehad en vanmiddag heeft hij dubbel chans want wij eten kip aan het spit.
qua eten het zeer rustig gehouden met broodjes martino en 's avonds eitjes met spek. Helaas heeft ventje een andere bakwijze dan ik voor een omelet: de zijne was nog redelijk "nat".
hij heeft dan de afwas gedaan. hebben gekeken naar 27 dresses, Pete's dragon en the help. was al veel te laat voor Gimly's uurwerk, die deed lastig tot we naar boven trokken.
Straks de marinade voor de kip maken maar ze niet tè straf maken met het oog op mijn maagontsteking. Gisteren me braaf aan het regime gehouden.
het was nog 25° op de slaapkamer en heb liggen lezen tot kwart na 12. dan heb ik geprobeert te slapen. werd nog een keer wakker van ventje die tegen de grote semi-airco botste. Toen was het kwart voor 3.
vannacht heeft het ook nog geregend maar nu is het droog. we moeten niet buiten. morgen spaghetti, dinsdag dan pulled pork, woensdag iets met kip en donderdag zijn de congè dagen gedaan, ik ga mee naar brugge naar mijn moeder. hopelijk heb ik dan de bestekken want Jan ging komen om de velux vooraan meten, maar ze hebben het zeer druk.
het raam in de keuken op kip en die achteraan de living op kip om de temp. hier beneden nog wat naar beneden te halen. buiten is het 17°.
Straks mijn rug nog eens insmeren met fastumgel. het is nu koud genoeg om een warmtegel te gebruiken.
Gisteren was Floortje van Suus 14 jaar. zij gelijkt goed op Gimly.
Gimly is richting dweil gaan lopen. denk dat hij mss een klein half uurtje erop gaat dutten, in elk geval tot hij mij in de keuken bezig hoort. En met dat te doen mist hij een stout vogeltje. hij was gisteren misnoegd dat door de regen er geen vogeltjes op het dak kwamen zitten.
we gaan het vandaag ook rustig aan doen. mss maandag wat poetsen. de was is toch gedaan. er wacht L. een berg strijk. Moet ook maandag nog bellen om te weten wanneer ze nu komt.
Op onze 22 ste huwelijksverjaardag zouden we mss naar de rode kaars exotisch vlees gaan eten. de wereld is klein was de laatste keer midden in de week een beetje een teleurstelling, ventje denkt dat ze omdat je moet reserveren, ze het eten berekenen op personen die komen.
gisteren ook voor de eerste keer onze sfeerverlichting en kaars aangestoken omdat het zo vroeg donker werd en vandaag ook een donkere dag zal zijn. en 20° volgens mijn meteo.
ik hoop dat het op de buren bbq eind volgende maand toch ietsje warmer zal zijn want ventje zei dat hij dan niet ging. In september/oktober zouden ze dan de straat openbreken, maar we zouden voor de nieuwjaarsdrink terecht kunnen in het leegstaande buurthuis. we zullen dat allemaal wel zien.
Seffens is het 2020 eer ze hier aan de straat beginnen want we hebben al 2 datums gehad. 2010 en 2013.
Zo, ga m'n medicatie innemen, framboosjes eten en dan kijken wie wat waar gedaan heeft op fb en daarna de boerderij. Dan de marinade maken. moet wel zien als ik vanmiddag kip eet ik niet mors op m'n vers t-shirt.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-

Goede morgen iedereen, ik heb mijn regenjas aangetrokken
om jullie een fijne zondag te wensen
Zachte malse regen en nog geen onweer gezien
de grond is er dankbaar voor, en er zit een windje
dat de mensen deugd doet, de regen is niet koud
M-M al een hele menu klaar voor de hele week,
ik weet soms een uur voor etenstijd niet wat ik ga eten
hier is het momenteel over, maar er zit nog regen in de lucht..
fijne zondag
clive zal de bottekes aan hebben op de hondenweide
anders krijgt ze natte voeten, aangename zondag clive
Helena, een rustige dag vandaag.... of heb je plannen..
Maak er allen (alle seizoentjes) een fijne dag van en neem een plu mee
als je buitenkomt....hier blijft het rustig... zondag..
Ik hoor hier al 2 dagen ambulance's rijden... weet niet wat er gaande is
een vies geluid vind ik dat
Salukes en tot later....
-
Goede middag iedereen,
Heel goed geslapen vannacht in de kamer van de dochter.
Ik overweeg een verhuis in mijn eigen huis.
Misschien een zomer en een winterslaapkamer installeren.
Oma-C hier was het gisteren ambulance dag.
Wat dat eten betreft is dat hier hetzelfde.
Het gebeurt ook al eens dat ik 's morgens een idee heb en dan 's avonds van gedacht verander.
Plannen heb ik niet voor vandaag. Ik zie wel wat er op mij afkomt en waar ik zin in heb.
Als ik naar mijn huis luister moet ik dringend de benden met nat poetsen, zeker de keuken.
Ik plak nog net niet aan de vloer, vooral omdat ik zelden suiker gebruik.
Het zal nat en fris zijn op de hondenschool, dat wel.
MM jouw maag darmsparend dieet is toch nog straf genoeg, me dunkt.
Aan allen een fijne zondag gewenst!
Heel goed geslapen vannacht in de kamer van de dochter.
Ik overweeg een verhuis in mijn eigen huis.
Misschien een zomer en een winterslaapkamer installeren.
Oma-C hier was het gisteren ambulance dag.
Wat dat eten betreft is dat hier hetzelfde.
Het gebeurt ook al eens dat ik 's morgens een idee heb en dan 's avonds van gedacht verander.
Plannen heb ik niet voor vandaag. Ik zie wel wat er op mij afkomt en waar ik zin in heb.
Als ik naar mijn huis luister moet ik dringend de benden met nat poetsen, zeker de keuken.
Ik plak nog net niet aan de vloer, vooral omdat ik zelden suiker gebruik.
Het zal nat en fris zijn op de hondenschool, dat wel.
MM jouw maag darmsparend dieet is toch nog straf genoeg, me dunkt.
Aan allen een fijne zondag gewenst!
-

Goedemiddag Seizoentjes,
Heerlijk die regen en de koelte die het met zich meebrengt
Oma-c, en of ik laarsjes aan had op de plein. Rode laarsjes, een rood petje met daar mijn kap van mijn rood licht regenjasje erop. En een zwarte jeans. De machine is aan het draaien wegen opspringende Cobberdog.
Een uur in de regen op de plein met Matice die het heel goed deed vandaag. Trainer neemt hem nog steeds over bij oefeningen waar bruukse bewegingen nodig zijn. Merk dan toch dat Matice beter naar hem luistert dan naar mij. Maar die mannen hebben dan ook jaren ervaring. Sta wel graag op de plein, dat uurtje is zo om.
Anjelier, een mooi moestuintje voor jullie beidjes, ook hier zal de regen dankbaar zijn. Heb dat nooit gehad , een moestuin, maar lijkt me ontzettend leuk;
HVT, een verhuis gepland in eigen huis
Muddy Maddy, ik vind jouw maag- darmsparend dieet ook aan de zware kant. Eitjes met spek lijkt me nu niet meteen lichte voeding. Sorry voor het bemoeien, maar zeg dat voor je eigen goed. En fijn zo dat de vaat gedaan is. Ik wens jou veel beterschap.
Toen we thuiskwamen van de hondenschool, meteen een ( tweede ) douche genomen en me comfortabel aangedaan. En dan alles van het licht HH gedaan zodat alles weer netjes is. Eindelijk is het terug koel in huis. Morgen de overige was doen en buiten hangen.
Vandaag zelf voor de eerste keer zelf mijn haren gewassen met mijn nieuw kapsel en dat is wonderwel zonder veel moeite goed gelukt. Mijn pierenverdriet ziet er nu door de snit veel voller uit. Ben blij.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een fijne zondag. LIefs en een knuffel voor wie er eentje kan gebruiken.
-

Aan alle maatjes een gezellige avond en een goeie nacht voor straks
ik ga verder naar de koers kijken in Parijs, de allerlaatste rit van de tour
Groetjes en tot later, slaapwel...
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ,
Héérlijk .. die temperatuur nu , binnen is het nog steeds 23° en buiten 18° vandaag / Het heeft héél veel geregend .... mijn twee regentonnen zijn terug vol
/ Je ziet de natuur helemaal herleven.. je moest de vogels zien genieten ... ook de fazanten bleven gewoon ter plekke staan , zodat ze goed nat konden regenen ...Het onkruid is natuurlijk ook blij
/ dan weten we weer wat te doen .de volgende dagen
Clive :jullie hebben Renesse ontdekt ... die stranden in Zeeland zijn prachtig ! Zoveel plaats , kilometers strand .... Ik parkeer gewoonlijk (gratis )op de grote parking aan de Brouwersdam/ Ouddorp met aan de andere kant het Grevelingenmeer . dan doe ik daar een lange wandeling tot aan het strand van Renesse en terug en namiddag rijd ik naar Zierikzee om lekker te gaan eten ...
Nu de temperatuur terug draaglijk is, staan hier ook nog HH werken en opruimen op de kalender ..... ik heb al te lang geluierd met die warmte .....
Vandaag ben ik in de cinema naar het concert van André Rieu gaan kijken , Begin juli opgenomen in Maastricht / het was echt de moeite waard ..
Voor alle seizoentjes : een fijne avond ... en héél goed slapen vannacht
Héérlijk .. die temperatuur nu , binnen is het nog steeds 23° en buiten 18° vandaag / Het heeft héél veel geregend .... mijn twee regentonnen zijn terug vol
Clive :jullie hebben Renesse ontdekt ... die stranden in Zeeland zijn prachtig ! Zoveel plaats , kilometers strand .... Ik parkeer gewoonlijk (gratis )op de grote parking aan de Brouwersdam/ Ouddorp met aan de andere kant het Grevelingenmeer . dan doe ik daar een lange wandeling tot aan het strand van Renesse en terug en namiddag rijd ik naar Zierikzee om lekker te gaan eten ...
Nu de temperatuur terug draaglijk is, staan hier ook nog HH werken en opruimen op de kalender ..... ik heb al te lang geluierd met die warmte .....
Vandaag ben ik in de cinema naar het concert van André Rieu gaan kijken , Begin juli opgenomen in Maastricht / het was echt de moeite waard ..
Voor alle seizoentjes : een fijne avond ... en héél goed slapen vannacht
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Zwanenmeer, ik vond Renesse echt wel zeer leuk. Ook wij hadden de gratis parking gevonden. We zijn er hard over aan het nadenken, Oud-Nieuw daar te gaan " vieren" in het hotel : De Zeeuwse Stromen. Wij zijn ook daar iets gaan drinken en hadden informatie gevraagd. Het hotel voldoet aan al onze criteria en natuurlijk is Matice er welkom. Vind die feestdagen altijd zo stressvol en daar moeten we ons van niets iets aantrekken.
Oma-C, gisteren de laatste dag van de Ronde van Frankrijk. Hoop van harte dat je ervan genoten hebt.
Anjelier, hoe is het met jouw ouders ? Zegt jouw papa al wat meer of is hij nog zo stil ?
Muddy Maddy, hopelijk is jouw maag al wat beter. Is vervelend een maagontsteking. Zelf heb ik daar ook veel last van ondanks aangepaste voeding. Heb toen Manlief en ik net een wek getrouwd waren een maagbloeding gehad, heb toen wel even in het ziekenhuis gelegen, want ik herstelde toen heel slecht.
Vandaag de was en de strijk ervan doen, kan die vandaag nog buiten hangen. Ik vind als je de wasetiketten leest, dat je minder en minder kleding in de droogkast mag stoppen. In de lente en zomer geen probleem, maar in de herfts en winter soms wel.
Het duurde gisteren lang eerdat Matice droog was en hij naar de living mocht. Vanavond terug met hem gaan wandelen, want gisteren was die zo moe van de hondenschool, dat is elke zondag zo, dat hij geen in had om te gaan wandelen. Maar vandaag is hij uitgerust.
Zo, ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Lief en een dikke knuffel voor jullie allen.