In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, hoop dat die vieze "M " jou vlug verlaat. Kan me het nauwelijks voorstellen als je steeds het gevoel hebt op een paardenmolen te zitten
HVT, buurman wordt oud en komt haast niet meer buiten, erg is dat eigenlijk. En je hebt de klimop naar de andere richting gestuurd
Muddy Maddy, ventje ziek aan het worden, dat is minder, hopelijk breekt het toch niet uit en voelt hij zich snel terug beter. Koop nooit Chrysanten voor op het graf van manlief zijn ouders, laat altijd een mooi bloemstuk maken tot grote ergernis van schoonzus die plastic bloemen geweldig vindt, maar dat laat ik echt niet toe. En betaal elk jaar het bloemstuk zelf, dan is er geen discussie mogelijk en moet ze het wel goed vinden. Zondag na de hondenschool het bloemstuk gaan halen , dat heb ik vorige zondag besteld. En dan moeten we om 14.00H bij schoonbroer en schoonzus zijn. Het zal haasten zijn. Is eigenlijk 1 grote commerce.
Anjelier, voor jullie gaat 1 november wat triest zijn , denk ik met het recente overlijden van jouw mama.
MJ, hopelijk alles een beetje oké met jullie.
Wilde eend, altijd als het goed weer is, denk ik aan jou
Zo, manlief is thuis, ga naar zijn dag luisteren.
Ik wens iedereen nog een fijne avond en voor straks een hopelijk deugddoende nachtrust. Lief en een dikke knuffel.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Tweede poging om even een antwoord te plaatsen.
Oma C : veel moed en hopelijk blijft M niet te lang ..... het is heel vervelend en niks aan te doen ...
Clive : fijn dat je aan me denkt
, Het was mooi weer vandaag maar ipv te gaan wandelen heb ik de garage en kelder schoongemaakt .. het was echt nodig
en in de winter komt het er zeker niet van .....
MM : ik ben niet bang van de ambetante gebuur en als hij nu nog mijn planten plat rijdt , zal het zijn beste dag niet zijn ..............
Voor diegenen die van cultuur houden : vrijdagvoormiddag is er een speciale nieuwsuitzending op VRT om 10u55 ivm het feest voor de verjaardag van prinses Elisabeth die 18 wordt . De leerlingen van de balletschool komen er dansen o.a. op muziek uit de opera "Carmen" . Het wordt super mooi : ik heb al een stuk van de repetitie gezien , Prachtig ! de blonde jongen die dat duet danst , is Victor Polster , die de hoofdrol speelt in de bekroonde film " Girl" over dat transgender balletmeisje . Iets om naar uit te kijken voor mij
Verder wens ik iedereen nog een goede avond en nacht , zonder pijn en omgemakken ... Groetjes !
Oma C : veel moed en hopelijk blijft M niet te lang ..... het is heel vervelend en niks aan te doen ...
Clive : fijn dat je aan me denkt
MM : ik ben niet bang van de ambetante gebuur en als hij nu nog mijn planten plat rijdt , zal het zijn beste dag niet zijn ..............
Voor diegenen die van cultuur houden : vrijdagvoormiddag is er een speciale nieuwsuitzending op VRT om 10u55 ivm het feest voor de verjaardag van prinses Elisabeth die 18 wordt . De leerlingen van de balletschool komen er dansen o.a. op muziek uit de opera "Carmen" . Het wordt super mooi : ik heb al een stuk van de repetitie gezien , Prachtig ! de blonde jongen die dat duet danst , is Victor Polster , die de hoofdrol speelt in de bekroonde film " Girl" over dat transgender balletmeisje . Iets om naar uit te kijken voor mij
Verder wens ik iedereen nog een goede avond en nacht , zonder pijn en omgemakken ... Groetjes !
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen bbrr wat is het nog donker, killig
slechte nacht gehad maar ik overleef het wel weer
ik kom in de rapte even iedereen een fijne dag wensen
ik moet me klaarmaken om naar de dokter te gaan
en moet op tijd de bus hebben naar 't stad...
toch maar een kleine plu in m'n tas steken , je weet nooit
Fijne dag iedereen, en de vuilzak is al weg.... nu de blauwe zak nog
slechte nacht gehad maar ik overleef het wel weer
ik kom in de rapte even iedereen een fijne dag wensen
ik moet me klaarmaken om naar de dokter te gaan
en moet op tijd de bus hebben naar 't stad...
toch maar een kleine plu in m'n tas steken , je weet nooit
Fijne dag iedereen, en de vuilzak is al weg.... nu de blauwe zak nog
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ipv ventje is Gimly ziek. haarbal.is 5 weken geleden dus we mogen nog niet klagen. ventje is erdoor omdat ik hem quasi gedwongen heb een bruistablet te nemen. die heeft daarnet gebeld, maandag komen ze het vloertje leggen en we gaan er wss niet direct op mogen lopen en moeten zien dat we onze "chef Ping" in de living hebben, borden en bestek enz. de koffiemachine dan ook.
ze moeten maar mijn keukentafel door het raam onder het afdak zetten. ventje vreest voor de frigo,maar die hebben ze ook moeten verzetten, stond toen aan de achterdeur als ze de keuken aan het bekleden waren. Poets is ziek en die zie ik pas binnen 14 dagen weer. dan zal ze pas werk hebben.
toen ze de badkamer had gedaan zei ze dat die Latifa nooit al het stof weggedaan had! met de franse slag dus. met ziek te zijn kan ze dus niet de gang goed in orde brengen. maar binnen 14 dagen heeft ze dan weer de strijk en de lakens. en aan het weer te zien vandaag geen ramen wassen. want dat stond al op d'r lijst. ( gang +ramen)
Gisteren zou de carref. feestelijk opengegaan zijn, maar ik wacht tot vrijdag om te gaan, kan ondertussen de reacties lezen op Fb.
vanavond frietjes.met frituursnacks. als ventje oppert om stoofvlees, dan gaan we zelf want nu heb ik eens geen afwas. heeft gisteren de appelsmoes koud gegeten. begin ik niet aan. ik lust dat zelf niet eens graag. zouden beter zelf gaan want ik moet nog boodschappen hebben van de liedl, oa volle yoghurt en fruit. denk dat ik zondag kip mozzarella ga klaarmaken.
Gisteren me moeten insmeren met fastum, denk dat het constant vochtig weer, weer op de knoken werkt. ook pijnstiller moeten nemen. hebben naar een paar afleveringen van csi miami gekeken.
dacht al dat het zeker 10 uur moest zijn, maar het was pas 10 na 9. en overal reclame. weet van 2 zenders al wanneer het reclame gaat zijn als ik het logo van de zender zie vervagen.
gisteren niet buiten geweest en vandaag alleen vanavond. ten zij ik na de middag om een roddelblaadje ga. want met dat uitslapen vanwege niet kunnen inslapen, is het bijna 11 eer ik aan een ontbijt begin. ( vanaf het weekend kan het zijn, dat het dan in feite 12 is)
postbode fietst voorbij: geen post. het is de vervangster want de onze werkt om de twee weken een woensdag niet en om de andere week een donderdag. En zie daar gaat G. met haar gemoterizeerde rolwagen. die haalt makkelijk 38 km per uur. maar dan is d'r batterij rapper leeg. ze moet wss naar het ontmoetingscentrum "de ballon" in de mansveldstraat waar ook de chiro is. maar om een gewone koffie te gaan drinken en een babbeltje te slaan is me dat te ver. ik haal alleen de bushalte aan het rondpunt zonder pijn. het is donderdag dus ze zal wel helpen bij de bingo.
koffie uitdrinken en dan eerst een loeren wat Fb zegt. heb gisteren de sims gespeeld en ga daar mee verder doen. tv intresseert me in de middag voor de moment niet.
Fijne dag seizoentjes!
Ipv ventje is Gimly ziek. haarbal.is 5 weken geleden dus we mogen nog niet klagen. ventje is erdoor omdat ik hem quasi gedwongen heb een bruistablet te nemen. die heeft daarnet gebeld, maandag komen ze het vloertje leggen en we gaan er wss niet direct op mogen lopen en moeten zien dat we onze "chef Ping" in de living hebben, borden en bestek enz. de koffiemachine dan ook.
ze moeten maar mijn keukentafel door het raam onder het afdak zetten. ventje vreest voor de frigo,maar die hebben ze ook moeten verzetten, stond toen aan de achterdeur als ze de keuken aan het bekleden waren. Poets is ziek en die zie ik pas binnen 14 dagen weer. dan zal ze pas werk hebben.
toen ze de badkamer had gedaan zei ze dat die Latifa nooit al het stof weggedaan had! met de franse slag dus. met ziek te zijn kan ze dus niet de gang goed in orde brengen. maar binnen 14 dagen heeft ze dan weer de strijk en de lakens. en aan het weer te zien vandaag geen ramen wassen. want dat stond al op d'r lijst. ( gang +ramen)
Gisteren zou de carref. feestelijk opengegaan zijn, maar ik wacht tot vrijdag om te gaan, kan ondertussen de reacties lezen op Fb.
vanavond frietjes.met frituursnacks. als ventje oppert om stoofvlees, dan gaan we zelf want nu heb ik eens geen afwas. heeft gisteren de appelsmoes koud gegeten. begin ik niet aan. ik lust dat zelf niet eens graag. zouden beter zelf gaan want ik moet nog boodschappen hebben van de liedl, oa volle yoghurt en fruit. denk dat ik zondag kip mozzarella ga klaarmaken.
Gisteren me moeten insmeren met fastum, denk dat het constant vochtig weer, weer op de knoken werkt. ook pijnstiller moeten nemen. hebben naar een paar afleveringen van csi miami gekeken.
dacht al dat het zeker 10 uur moest zijn, maar het was pas 10 na 9. en overal reclame. weet van 2 zenders al wanneer het reclame gaat zijn als ik het logo van de zender zie vervagen.
gisteren niet buiten geweest en vandaag alleen vanavond. ten zij ik na de middag om een roddelblaadje ga. want met dat uitslapen vanwege niet kunnen inslapen, is het bijna 11 eer ik aan een ontbijt begin. ( vanaf het weekend kan het zijn, dat het dan in feite 12 is)
postbode fietst voorbij: geen post. het is de vervangster want de onze werkt om de twee weken een woensdag niet en om de andere week een donderdag. En zie daar gaat G. met haar gemoterizeerde rolwagen. die haalt makkelijk 38 km per uur. maar dan is d'r batterij rapper leeg. ze moet wss naar het ontmoetingscentrum "de ballon" in de mansveldstraat waar ook de chiro is. maar om een gewone koffie te gaan drinken en een babbeltje te slaan is me dat te ver. ik haal alleen de bushalte aan het rondpunt zonder pijn. het is donderdag dus ze zal wel helpen bij de bingo.
koffie uitdrinken en dan eerst een loeren wat Fb zegt. heb gisteren de sims gespeeld en ga daar mee verder doen. tv intresseert me in de middag voor de moment niet.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Wilde eend, dank je wel voor de tip voor de extra nieuwsuitzending vrijdagochtend. Als ik de kans heb ga ik zeker kijken.
Oma-C, jij bent waarschijnlijk al naar de NKO. Hoop zo dat het weer niet op een teleurstelling uitloopt. Maar denk dat het ijdele hoop is
Muddy Maddy, hopelijk is ventje niet ziek. Spijtig dat de poetshulp niet komt.
HVT, wat staat er op jouw planning vandaag
De ochtend is hier wat chaotisch begonnen. Wij hadden ons serieus verslapen, dus manlief die vandaag van thuis uitwerkt, moest zich haasten om in te loggen voor de meeting om 09.00H. Zit dus nu in pyjama achter zijn computer
Vandaag de 2 benedenverdiepingen volledig met nat afvegen zodat ik die morgen enkel moet dweilen. En dan nog wat taken. Moet vandaag ook verse soep maken, tomatenroomsoep. Niet teveel room natuurlijk, het moet geen caloriebom worden. Ook nog een machine zijdewasjes instoppen en gaan ophangen.
En nu ga ik dringend onder de douche en meteen de bovenverdieping opruimen en stofzuigen.
Ga niet alle namen noemen maar wens iedereen een zo'n mooi mogelijke dag. Liefs en dikke knuffel.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hallo, benieuwd wanneer buurvrouw er door komt om een tasje thee.
Er zal onverwacht iets tussen gekomen zijn.
Mijn planning voor vandaag:
de vijf minuten werkjes zijn al allemaal gedaan
de eerste was hangt op het rekje
de tweede steekt in en er volgen er nog
boodschappen doen
crumble maken, de appelen moeten op
spaghetti bolognaise maken, de aardappelen zijn op
de border aan het terras schoffelen
het kleine bloemenperkje ex-zandbak proper maken
de terra cotta bloembakken leeg maken, zou nog even willen wachten
we zien wel waar we geraken
Duimen jullie mee dat de evaluatie van de student goed afloopt?
Hij heeft zijn best gedaan, denk ik
Grootvake zei altijd dat je best doen niet genoeg was.
Je moest het wel kennen.
Aan allen een fijne dag, de zon komt erdoor hier!
Er zal onverwacht iets tussen gekomen zijn.
Mijn planning voor vandaag:
de vijf minuten werkjes zijn al allemaal gedaan
de eerste was hangt op het rekje
de tweede steekt in en er volgen er nog
boodschappen doen
crumble maken, de appelen moeten op
spaghetti bolognaise maken, de aardappelen zijn op
de border aan het terras schoffelen
het kleine bloemenperkje ex-zandbak proper maken
de terra cotta bloembakken leeg maken, zou nog even willen wachten
we zien wel waar we geraken
Duimen jullie mee dat de evaluatie van de student goed afloopt?
Hij heeft zijn best gedaan, denk ik
Grootvake zei altijd dat je best doen niet genoeg was.
Je moest het wel kennen.
Aan allen een fijne dag, de zon komt erdoor hier!
-
Goede avond iedereen, het wordt alweer goed donker
dat zal volgende week wel wat schelen als de klok weer verzet wordt
niet dat ik dat verzetten van het uur zo fijn vind
helemaal niet
Ze gaan er nog eens over nadenken of het de laatste keer zal zijn
we zullen het weer moeten afwachten...
Ik was pas in de stad als het begon te regenen vanmorgen
en als ik buiten kwam bij de dokter dan scheen de zon en was
het precies zomer.... raar weertje
De testen voor de kristalletjes in het oor hebben weer
(zoals gewoonlijk) niks opgeleverd
dus zal ik wel zien of het beter wordt met de dagen, niet veel
aan te doen zei de dokter.. maar dat wist ik al een aantal jaren
Afwachten en rustig zijn...
clive heb je geen 'aluin'steen, zo'n blok aluin waar mannen hun bloed
mee stelpen als ze zich gekwetst hebben bij het scheren , dat stelpt het bloed
het er een tijdje ertegen houden... ik gebruik dat regelmatig want ik moet
bloedverdunner nemen en als ik me kwets bloedt het ook hevig en lang
't is maar een tip hé...
Voor allen een fijne avond en een goeie nacht
ik ga wat prei stoven met een stukje gebakken kabeljauw, smakelijk...

dat zal volgende week wel wat schelen als de klok weer verzet wordt
niet dat ik dat verzetten van het uur zo fijn vind
Ze gaan er nog eens over nadenken of het de laatste keer zal zijn
we zullen het weer moeten afwachten...
Ik was pas in de stad als het begon te regenen vanmorgen
en als ik buiten kwam bij de dokter dan scheen de zon en was
het precies zomer.... raar weertje
De testen voor de kristalletjes in het oor hebben weer
(zoals gewoonlijk) niks opgeleverd
dus zal ik wel zien of het beter wordt met de dagen, niet veel
aan te doen zei de dokter.. maar dat wist ik al een aantal jaren
Afwachten en rustig zijn...
clive heb je geen 'aluin'steen, zo'n blok aluin waar mannen hun bloed
mee stelpen als ze zich gekwetst hebben bij het scheren , dat stelpt het bloed
het er een tijdje ertegen houden... ik gebruik dat regelmatig want ik moet
bloedverdunner nemen en als ik me kwets bloedt het ook hevig en lang
't is maar een tip hé...
Voor allen een fijne avond en een goeie nacht
ik ga wat prei stoven met een stukje gebakken kabeljauw, smakelijk...

-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag iedereen,
Oei, Clive , het bloeden stopt niet .... ? mijn schoonzus had vorige week bij het bloemschikken ook in haar vinger geprikt met de tip van een mesje . ze is ten einde raad naar spoed moeten gaan om het te laten naaien . ik hoop voor jou dat het gauw stopt ....
HVT : we duimen voor de student ..
OMa C : ik duim voor jou dat je je beter mag voelen ..
Vandaag heb ik verder ramen gewassen en klimop geknipt ... nu is bijna alles klaar voor de winter ... want volg week zou het al lichtjes kunnen vriezen.... tja, hetis de tijd van het jaar hé ..
Voor iedereen : hopelijk een goede nacht zonder pijn en ongemakken ... Groetjes !
Oei, Clive , het bloeden stopt niet .... ? mijn schoonzus had vorige week bij het bloemschikken ook in haar vinger geprikt met de tip van een mesje . ze is ten einde raad naar spoed moeten gaan om het te laten naaien . ik hoop voor jou dat het gauw stopt ....
HVT : we duimen voor de student ..
OMa C : ik duim voor jou dat je je beter mag voelen ..
Vandaag heb ik verder ramen gewassen en klimop geknipt ... nu is bijna alles klaar voor de winter ... want volg week zou het al lichtjes kunnen vriezen.... tja, hetis de tijd van het jaar hé ..
Voor iedereen : hopelijk een goede nacht zonder pijn en ongemakken ... Groetjes !
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Het duimen heeft geholpen.
Hij kwam heel blij vertellen dat hij 75% heeft gehaald.
Schijnt dat de computer dadelijk berekend hoe je test is geweest.
Nu hebben we samen nog een crumble gemaakt die in de oven staat.
We hebben het recept uit de Libelle gemaakt, maar we hebben de zaak een beetje aangepast.
Ben eens benieuwd.
Voor de rest moet alles zo strikt en secuur zijn, maar koken dat doet hij uit de losse pols...
Dat is wel plezant zo met ons tweetjes kokkerellen.
Nu is het wel genoeg geweest voor vandaag.
Morgen naar Latijn en 's avonds naar amateurtoneel in Burcht nog wel.
Hij kwam heel blij vertellen dat hij 75% heeft gehaald.
Schijnt dat de computer dadelijk berekend hoe je test is geweest.
Nu hebben we samen nog een crumble gemaakt die in de oven staat.
We hebben het recept uit de Libelle gemaakt, maar we hebben de zaak een beetje aangepast.
Ben eens benieuwd.
Voor de rest moet alles zo strikt en secuur zijn, maar koken dat doet hij uit de losse pols...
Dat is wel plezant zo met ons tweetjes kokkerellen.
Nu is het wel genoeg geweest voor vandaag.
Morgen naar Latijn en 's avonds naar amateurtoneel in Burcht nog wel.
-

Goedenavond Seizoentjes,
Dank je voor de tips voor het stelpen van het bloeden van mijn vinger, hier en op een lief berichtje dat ik mocht ontvangen. Zou dat inderdaad in huis moeten hebben want ik weet dat ik veel en heel lang bloed ondanks dat ik niets van bloedverdunners moet nemen. Elke keer dat ik geopereerd ben geweest was dat steeds een bijkomende " zorg". Nu heb ik mijn vingertop opnieuw moeten inpakken, want toen ik het verbandje weghaalde , begon het terug wat te bloeden. Een sneetje van niks en dat moeten inpakken
Oma-C , ontmoedigend jouw bezoek bij NKO
Wilde eend, heel herkenbaar jouw verhaal van jouw schoonzus. Heb dat ook eens aan de hand gehad dat het zo erg bleef bloeden dat ik met schaamte naar spoed moest om het te laten hechten.
Vandaag door het verslapen, niet alles gedaan gekregen wat ik wou doen vandaag, morgen dan maar een tandje bijsteken. Heb wel tomatenroomsoep gemaakt en manlief wou daar per se balletje in. Heb dat dan maar gedaan, daar gaat mijn "gezond" tussendoortje
Wij hebben net Matice zijn oor verzorgd, dat laat hij goed toe, gelukkig maar, want onze dierenarts had de grootste moeite om in beide oortjes te kijken. Kan heel koppig zijn, onze krullenbol.
Zo, ga hem slapen leggen. Het is bijna zijn slaaptijd.
Ik wens iedereen nog een fijne avond en een goede nachtrust als dat mogelijk is. Liefs en een dikke knuffel.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: een dikke proficiat voor kleinzoon.
Clive: ja, de triestige dagen komen eraan.Moet nog met zus afspreken wanneer we naar het kerkhof gaan, we doen dat altijd samen.We gaan ook altijd de graven van onze grootouders langs moederskant schoonmaken . Langs vaderskant zijn ze enkele jaren geleden verwijderd.
Vandaag voor de eerste keer poetsjuweeltje van zoonlief gezien, een super lief meisje.Vroeg of ze ook een tasje koffie of thee wou, maar ze wilde niks.Zoonlief zegt dat ze nooit iets aanneemt.Was vandaag een dagje bij zoonlief voor zijn tuin eens onder handen te nemen, nu ga ik om de 2 weken.Elke week is niet meer nodig.Normaal gezien gingen ze rond deze tijd zijn tuin omploegen, maar aannemer laat niks meer van zich horen.Elke keer als zoonlief belt, wordt er niet opgenomen.Ik vind dat ze dat toch kunnen zeggen als ze teveel werk hebben, inplaats van de mensen te laten wachten en uiteindelijk niet te komen
.Nu nog iemand vinden, zal moeilijk zijn.Waarschijnlijk zal het al voor na de winter zijn.
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: een dikke proficiat voor kleinzoon.
Clive: ja, de triestige dagen komen eraan.Moet nog met zus afspreken wanneer we naar het kerkhof gaan, we doen dat altijd samen.We gaan ook altijd de graven van onze grootouders langs moederskant schoonmaken . Langs vaderskant zijn ze enkele jaren geleden verwijderd.
Vandaag voor de eerste keer poetsjuweeltje van zoonlief gezien, een super lief meisje.Vroeg of ze ook een tasje koffie of thee wou, maar ze wilde niks.Zoonlief zegt dat ze nooit iets aanneemt.Was vandaag een dagje bij zoonlief voor zijn tuin eens onder handen te nemen, nu ga ik om de 2 weken.Elke week is niet meer nodig.Normaal gezien gingen ze rond deze tijd zijn tuin omploegen, maar aannemer laat niks meer van zich horen.Elke keer als zoonlief belt, wordt er niet opgenomen.Ik vind dat ze dat toch kunnen zeggen als ze teveel werk hebben, inplaats van de mensen te laten wachten en uiteindelijk niet te komen
Dames, tot morgen allemaal.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Wilde eend , heel veel plezier straks als je naar de extra uitzending gaat kijken , ik ga tijdens het poetsen alleszins de TV opzetten zodat ik toch een beetje van al die pracht kan genieten.
Anjelier, sterkte met deze dagen. Manlief zijn ouders zijn ook beiden in november lang geleden overleden en nog steeds is november zijn maand niet.
Oma-C, hopelijk heb je toch een heel klein beetje kunnen slapen deze nacht. Ik gun het jou zo hard.
HVT, jij had vandaag ook wat activiteiten gepland, geniet ervan.
Muddy Maddy, nog in dromenland ? Heel veel beterschap voor Gimly.
MJ, Mammyretro en iedereen die ik vergeet, een fijne dag gewenst.
Ik ga dadelijk in actie schieten. Want heb gisteren dan niet alles gedaan gekregen omdat we zo laat op waren. Moet ik vandaag een tandje bijsteken. Eerst mijn soep diepvriezen en 1 doos in de koelkast stoppen e, dan de keuken en de living nog volledig afvegen. Pas dan kan ik daar alles dweilen. Beneden heb ik gisteren wel alles kunnen afvegen , dus daar kan ik onmiddellijk beginnen te dweilen. Nog een wasmachine instoppen en gaan wandelen met Matice nadat ik boven alles gedaan heb en daar alles terug staat.
Beneden poets ik dan als we van zijn wandeling terugkomen.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Liefs en een knuffel voor jullie allen.
-

Goede morgen iedereen
na een regenachtige nacht is de zon toch al van de partij
fijn zo dan kan ik de rest van de ramen poetsen
ik hoop altijd dat de regen ze wem proper maakt
maar het blijft eraan plakken helaas....
dus kalmkes aan ... ik heb gelukkig geen trapje nodig
ik doe de ramen open en kan overal bij... alle hoekjes en gaatjes
en dan maar hopen dat het even over blijft... anders heeft het weinig nut
clive dank voor je overzichtje.... ik ga niet alles herhalen
alleen een dikke proficiat aan Helena voor de kleinzoon, flink gewerkt!
Iedereen sterkte in deze moeilijke dagen... 't is zo de tijd van 't jaar hé
en nu ga ik verderdoen... de kabouters zijn al in winterslaap