In de Vier Seizoenen reeks 17 Winter 2019
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Hallo seizoentjes :
ik had een heel epistel getypt , maar het staat hier blijkbaar niet .....
Onderwerp was dat ik niet in Lier naar "Juke box 2020 " ga kijken.
ik heb het vorige week twee maal gezien en ga in maart en april nog een aantal keren .
HVT en familie die in Lier gaan kijken , kunnen op voorhand op de lijst van www.jukbox2020.be hun favoriete liedjes kiezen uide speellijst van 100 .
Lucas , Tine en Nele zingen elke avond ongeveer 25 liedjes , meestal door het publiek gekozen .
Veel plezier voor HVT !
ik had een heel epistel getypt , maar het staat hier blijkbaar niet .....
Onderwerp was dat ik niet in Lier naar "Juke box 2020 " ga kijken.
HVT en familie die in Lier gaan kijken , kunnen op voorhand op de lijst van www.jukbox2020.be hun favoriete liedjes kiezen uide speellijst van 100 .
Veel plezier voor HVT !
-
Verder voor iedereen die naar buiten moet : warm aankleden , het heeft hier vannacht goed gevroren ....
voor Anjelierken : beterschap voor je vader .
////
Voor de dieren die buiten wonen : liefst zorgen voor vers water en nootjes , vetbollen enz..
groetjes aan iedereen ...
voor Anjelierken : beterschap voor je vader .
////
Voor de dieren die buiten wonen : liefst zorgen voor vers water en nootjes , vetbollen enz..
groetjes aan iedereen ...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag,
Tot de dochter de kleinzoon kwam halen dapper al mijn taken afgewerkt.
Dan stil gevallen.
Maar er staat nog op het lijstje.
Hoe het met Poessiekat is?
Die ligt hier voor de tweede keer vandaag in het zeteltje te maffen.
Ik denk dat ze kort van memorie is, ofwel waren ze niet thuis bij haar baasjes.
Dan denk ik dat ik doof ben.
Ik hoor een raspend geluid en denk:"Wat hoor ik toch heel de tijd?"
Zie ik Poessiekat stiekem het plankje aflikken, waar ik gisteren het vlees op gesneden heb.
Dat is handafwas en dat was nog één van de niet uitgevoerde taken.
Ging jij ook naar Lier gaan Wilde Eend?
Voor de rest is het hier ook maar grijs en kil.
Zal mijn muts toch moeten opzetten na de beurt bij de kapper...
Pedicure aan huis is bij mij ook 25€. Ik krijg wel een bedrag terug van de mutualiteit voor vijf beurten per jaar.
Het is toch gemakkelijk zo thuis. De super senioren buurtjes zijn op zoek naar een kapster aan huis, want de kapster hier in de beurt stopt ermee in september. Die zal ook in een zwart gat vallen vrees ik.
De rij achterkleinkinderen van mijn schoonouders is weer met een meisje aangegroeid.
Dames en dieren hou jullie goed en tot de volgende.
Tot de dochter de kleinzoon kwam halen dapper al mijn taken afgewerkt.
Dan stil gevallen.
Maar er staat nog op het lijstje.
Hoe het met Poessiekat is?
Die ligt hier voor de tweede keer vandaag in het zeteltje te maffen.
Ik denk dat ze kort van memorie is, ofwel waren ze niet thuis bij haar baasjes.
Dan denk ik dat ik doof ben.
Ik hoor een raspend geluid en denk:"Wat hoor ik toch heel de tijd?"
Zie ik Poessiekat stiekem het plankje aflikken, waar ik gisteren het vlees op gesneden heb.
Dat is handafwas en dat was nog één van de niet uitgevoerde taken.
Ging jij ook naar Lier gaan Wilde Eend?
Voor de rest is het hier ook maar grijs en kil.
Zal mijn muts toch moeten opzetten na de beurt bij de kapper...
Pedicure aan huis is bij mij ook 25€. Ik krijg wel een bedrag terug van de mutualiteit voor vijf beurten per jaar.
Het is toch gemakkelijk zo thuis. De super senioren buurtjes zijn op zoek naar een kapster aan huis, want de kapster hier in de beurt stopt ermee in september. Die zal ook in een zwart gat vallen vrees ik.
De rij achterkleinkinderen van mijn schoonouders is weer met een meisje aangegroeid.
Dames en dieren hou jullie goed en tot de volgende.
-
Voor HVT : neen , in Lier ga ik niet naar Jukebox 2020 kijken
wel nog in een aantal keren in andere cultuurcentra in de maanden maart en april
Goede avond aan alle seizoentjes !
Goede avond aan alle seizoentjes !
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Oeps, dat was dan een misverstand dat Wilde eend en HVT op dezelfde dag naar een concert in Lier gingen gaan. Lijkt me wel een leuk concept.
Anjelier, heel veel beterschap voor jouw vader.
Oma-C, ik betaal 27€ voor een pedicure, maar dan wel niet aan huis , maar vind dat nog meevallen.
Al een tijdje niets meer gehoord van mammymetro en MJ, hopelijk gewoon gebrek aan tijd.
Heb geen verse soep gemaakt vandaag, na de wandeling met Matice , moest ik nog strijken en plots had ik echt geen zin meer iets te doen, het licht HH was wel al allemaal gedaan. Maak morgen wel verse soep. Als ik de 2 benedenverdiepingen dweilklaar heb gemaakt voor vrijdag.
Vond het koud en vochtig vandaag, helemaal niet aangenaam.
Zo, ik wens iedereen nog een gezellige avond en voor straks een deugddoende nachtrust. Liefs.
-
Ik had vandaag ook zo een ineens "geen goesting meer" bui.
In plaats van tomaat gevuld met tonijn en frietjes is het een spiegelei geworden.
Het is dat een mens moet eten, anders at ik gewoon niet.
Slaap wel!
In plaats van tomaat gevuld met tonijn en frietjes is het een spiegelei geworden.
Het is dat een mens moet eten, anders at ik gewoon niet.
Slaap wel!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond, dames,
Ben hier hoor, Clive
, vandaag de glazenwasser over de vloer gehad, ze zijn weer proper aan de buitenkant ! Dat laat ik tegenwoordig doen, ik zit er veel langer aan dan die mannen, en kan ondertussen wat anders doen
.
Heb wat moeten bijlezen, dat gaat zo als je enkele dagen niet komt, he.
Anjelierken, dat je vader maar terug rap beter wordt, het zit echt al onder de mensen.....
En ik lees hier ook welke bedragen jullie geven aan pedicure, ik heb eentje die aan huis komt, en betaal € 21,00, en krijg ook € 20,00 terug van de mutualiteit, van 4 beurten. De mensen die diabetes zijn, krijgen terug voor 6 beurten, dus € 30,00.
Een kapster had ik vroeger ook aan huis, maar we moesten eens ergens naartoe en ze is gewoon niet gekomen, niet verwittigd ook niet. Toen ik haar later daarover belde zei ze dat haar grootvader overleden was en dat ze er zo erg verdrietig van was en dus niet kon komen...... Heb haar vriendelijk gezegd dat ze dan haar klanten diende te verwittigen dat ze niet kon komen, en heb haar nooit meer gevraagd. Heb een goede gevonden in de buurt en niet te ver van huis, zodat ik er te voet naartoe kan.
Ik ga hier afronden, dames, het is al bijna 9.30 u, nog wat tv kijken, en morgen is het hier weer een dag van boodschappen doen. Dat doen we 1 x per week, op donderdag, omdat ze in die winkel produkten hebben die ze in de Col***t niet hebben, op maandag gaan we wel naar de Col***t, Renm**s en Al*i, naargelang wat ik moet hebben.....
Dames, goede nacht, en morgen weer gezond op..... Tot... de volgende
.
Ben hier hoor, Clive
Heb wat moeten bijlezen, dat gaat zo als je enkele dagen niet komt, he.
Anjelierken, dat je vader maar terug rap beter wordt, het zit echt al onder de mensen.....
En ik lees hier ook welke bedragen jullie geven aan pedicure, ik heb eentje die aan huis komt, en betaal € 21,00, en krijg ook € 20,00 terug van de mutualiteit, van 4 beurten. De mensen die diabetes zijn, krijgen terug voor 6 beurten, dus € 30,00.
Een kapster had ik vroeger ook aan huis, maar we moesten eens ergens naartoe en ze is gewoon niet gekomen, niet verwittigd ook niet. Toen ik haar later daarover belde zei ze dat haar grootvader overleden was en dat ze er zo erg verdrietig van was en dus niet kon komen...... Heb haar vriendelijk gezegd dat ze dan haar klanten diende te verwittigen dat ze niet kon komen, en heb haar nooit meer gevraagd. Heb een goede gevonden in de buurt en niet te ver van huis, zodat ik er te voet naartoe kan.
Ik ga hier afronden, dames, het is al bijna 9.30 u, nog wat tv kijken, en morgen is het hier weer een dag van boodschappen doen. Dat doen we 1 x per week, op donderdag, omdat ze in die winkel produkten hebben die ze in de Col***t niet hebben, op maandag gaan we wel naar de Col***t, Renm**s en Al*i, naargelang wat ik moet hebben.....
Dames, goede nacht, en morgen weer gezond op..... Tot... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ben maar mee opgestaan, had een rare droom gehad en had ook hoofdpijn. ventje is naar zijn gewone werk.
wou juist naar de beenhouwer gaan als ventje van zending terug kwam. hij is dan meegeweest, ook naar de bank want ik moest geld storten voor twee bedragen die van mijn rekening zijn gegaan: Monique en een bestelling voor gekleurde kartonnen kaarten. Mocht Gimly meteen zijn spaarpotje voor openen. zijn behandeling en mijn gekleurd karton, die via banccontact waren betaald en ik hield zo weinig over. ( moet nog eens naar de kapper) ik weet nog niet of ik vandaag buiten kom en zo ja is het maar een brood en een stukje roddelblad. het is berekoud voor de moment. als ik dan thuis kom heb ik een slijmaanval. niet leuk, ik neem er wel iets voor, maar 't helpt niet.
afwas van kip satay is nog niet gedaan. ventje had ook nergens zin in. zit hij hier te werken: ze hadden hem zien toekomen: of hij thuis was en met de tentverwarmers wilde helpen. ik zeg tegen Joyce: ja, maar hij is aan het thuiswerken. als antwoord: trek het dan maar van je pauze af, zeg hun dat je diarree hebt!
ik heb ze binnen gelaten om te tonen dat ik de waarheid sprak en ventje moest zelf beslissen of die meeging. ja, en natuurlijk had die de bijna kapotte.
hij kan ook geen neen zeggen.
had toch ook geen zin meer om de rekening omgekeerd te herrekenen want natuurlijk hadden ze een fout gemaakt en wie mag dat oplossen? juist. het rekenhof zal niet blij zijn dat ze een maand ten achter zijn. ( een zieke werkneemster, een verkeerde berekening, de lijst gaat verder)
Joyce vertelde dat ze met de vriend van haar vorige relatie ( toen die nog man was) naar Italië moet voor zijn papieren. hij moet anders terug naar Ghana. Die vrouw gaat anders liefdesverdriet hebben.
ze zijn nu drie jaar samen en hij heeft hier een inburgeringscursus gedaan.
ik heb een trui voor mannen gekocht. zit me perfect. donkerblauw met V-hals. Had ook een maat groter kunnen nemen maar die doos was al open en dan ben ik daar vies van. ze hebben die bepoteld. als het echt niet anders gaat koop ik het maar steek het direct in de wasmachine. heb dat nu ook met bibliotheek boeken. in wiens handen is dat boek geweest en wat zijn die vegen en kringen? *huiver* neen dan koop ik ze liever zelf. ze zijn ook in andermans handen geweest, maar dat is minder erg. Er staan er al weer 3 op mijn te kopen lijstje. en weer 1 die besteld gaat moeten worden als die nog in druk is. ander is het op het web zoeken.
had een pakje voor buurman aangenomen en toen hij het kwam afhalen was hij een beetje kortaf. denk dat ze toch last hebben gehad van 3 dagen luidruchtige Nederlanders en die tent. whatever. dat hij op en blauw steentje pist zeggen ze in brugge. hij zal rap weer blij zijn.
De was is nog niet 100% droog en moet nog een beurtje droogkast. ventje tijdsduur te kort gezet.
Gimly moest weer eten hebben. lag een leeg pakje op de tafel.
vandaag komen ze ook mijn pakje leveren. dus moet ik thuis blijven. hopelijk heb ik het snel want ik heb een broodje nodig. vrijdag kunnen we een stokbrood afbakken.
Zo, Gimly komt tonen dat zijn eten gesmaakt heeft, daarna dutje. Koffie 2 staat klaar. nu wachten op smsje van ventje. en dan hay- day ( gisteren niets gedaan- tablet moest opladen) en klondike en iets anders.
Fijne dag seizoentjes!
ben maar mee opgestaan, had een rare droom gehad en had ook hoofdpijn. ventje is naar zijn gewone werk.
wou juist naar de beenhouwer gaan als ventje van zending terug kwam. hij is dan meegeweest, ook naar de bank want ik moest geld storten voor twee bedragen die van mijn rekening zijn gegaan: Monique en een bestelling voor gekleurde kartonnen kaarten. Mocht Gimly meteen zijn spaarpotje voor openen. zijn behandeling en mijn gekleurd karton, die via banccontact waren betaald en ik hield zo weinig over. ( moet nog eens naar de kapper) ik weet nog niet of ik vandaag buiten kom en zo ja is het maar een brood en een stukje roddelblad. het is berekoud voor de moment. als ik dan thuis kom heb ik een slijmaanval. niet leuk, ik neem er wel iets voor, maar 't helpt niet.
afwas van kip satay is nog niet gedaan. ventje had ook nergens zin in. zit hij hier te werken: ze hadden hem zien toekomen: of hij thuis was en met de tentverwarmers wilde helpen. ik zeg tegen Joyce: ja, maar hij is aan het thuiswerken. als antwoord: trek het dan maar van je pauze af, zeg hun dat je diarree hebt!
Joyce vertelde dat ze met de vriend van haar vorige relatie ( toen die nog man was) naar Italië moet voor zijn papieren. hij moet anders terug naar Ghana. Die vrouw gaat anders liefdesverdriet hebben.
ze zijn nu drie jaar samen en hij heeft hier een inburgeringscursus gedaan.
ik heb een trui voor mannen gekocht. zit me perfect. donkerblauw met V-hals. Had ook een maat groter kunnen nemen maar die doos was al open en dan ben ik daar vies van. ze hebben die bepoteld. als het echt niet anders gaat koop ik het maar steek het direct in de wasmachine. heb dat nu ook met bibliotheek boeken. in wiens handen is dat boek geweest en wat zijn die vegen en kringen? *huiver* neen dan koop ik ze liever zelf. ze zijn ook in andermans handen geweest, maar dat is minder erg. Er staan er al weer 3 op mijn te kopen lijstje. en weer 1 die besteld gaat moeten worden als die nog in druk is. ander is het op het web zoeken.
had een pakje voor buurman aangenomen en toen hij het kwam afhalen was hij een beetje kortaf. denk dat ze toch last hebben gehad van 3 dagen luidruchtige Nederlanders en die tent. whatever. dat hij op en blauw steentje pist zeggen ze in brugge. hij zal rap weer blij zijn.
De was is nog niet 100% droog en moet nog een beurtje droogkast. ventje tijdsduur te kort gezet.
Gimly moest weer eten hebben. lag een leeg pakje op de tafel.
vandaag komen ze ook mijn pakje leveren. dus moet ik thuis blijven. hopelijk heb ik het snel want ik heb een broodje nodig. vrijdag kunnen we een stokbrood afbakken.
Zo, Gimly komt tonen dat zijn eten gesmaakt heeft, daarna dutje. Koffie 2 staat klaar. nu wachten op smsje van ventje. en dan hay- day ( gisteren niets gedaan- tablet moest opladen) en klondike en iets anders.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
MJ, fijn jou te lezen, was een beetje ongerust
HVT, dus jij was gisteren ook stil gevallen. Heb vandaag terug wat meer energie, heb de koffiezet al ontkalkt. In het boekje staat dat dat een speciaal product moet zijn, maar ik ontkalk altijd gewoon met azijn.
Oma-C, de " sneeuw" waar ik gisteren van sprak was gewoon smeltsneeuw rond een uur of 05.00 toen ik wakker werd en even door het raam keek. Hij was dus vlug weg.
Anjelier, hoop dat de lezing gisteren interessant was. Je kunt er alleen maar van bijleren.
Wilde eend, voor de diertjes buiten wordt voor gezorgd hoor. Dat siert jou zo, jouw grenzeloze liefde voor dieren.
Muddy Maddy, gisteren gaan betalen met de kaart. Heb juist nog een rekening betaald van een longonderzoek dat ik in november gehad heb en de rekening zat gisteren pas in mijn bus.
En je hebt jou een mooie donkerblauwe trui gekocht. Aan een trui zie je dat toch niet als het er eentje is voor heren, als jij jou er maar goed in voelt. En een zure buurman ? Waait wel over.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen met nat afvegen, dan kan ik die morgen onmiddellijk dweilen. Als ik ze nu dweilklaar maak, heb ik morgen een stuk minder werk. Anders als ik dat niet doe, vind ik het te vermoeiend. Matice komt hier net binnenwaaien vanuit zijn kamer Bench was al een hele tijd open.
Moeten normaal deze week nog of zeer zeker volgende week met Matice naar de dierenarts voor zijn spuiten en een volledig onderzoek. Maar ben niet bang, hij is gezond met een aandachtspuntje, zijn oren namelijk.
Ben bij dat we ons op die cursus hebben ingeschreven die dan op de 5 zaterdagen in februari zal doorgaan. Denk dat we daar veel gaan leren.
Zo, ga er eens aan beginnen. En vandaag dan wel verse soep maken.
Liefs aan jullie allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
't is waarschijnlijk van de mist of van fijne regen...
clive dank voor je overzichtje, ik ga niks herhalen
ik wens iedereen ook een hele aangename dag
en beterschap voor wie het nodig heeft...
verderdoen .... straks is het boodschappen doen
Groetjes aan allen en maak er het beste van...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: die lezing was heel interessant, werd ook gebracht op een beetje een ludieke manier.Die dokter was van Hasselt.Eigenlijk komt het erop neer dat darmkanker de 2de doodsoorzaak is zowel voor mannen als voor vrouwen na borstkanker.Als je er op tijd bij bent , dan heb je 95% kans om te genezen.Via het bevolkingsonderzoek worden veel nieuwe gevallen ontdekt.Val je buiten de leeftijdscategorie kan je die test bij de apotheker kopen.
Wilde eend2: ik heb in een boom een houdertje hangen met een pot pindakaas voor tuinvogels, da's een schot in de roos.Daar zijn ze dol op en het is gemakkelijk , met 1 pot komen ze ongeveer 5 weken toe.Dan is die zo mooi uitgekuist, dat je het direct in de glasbol kan doen.
MM: als ik nieuwe kleding koop, was ik het direct.
Manlief is met zijn vader naar de oogarts.
Vanavond gaan we uit eten met schoonbroer en schoonzus, was al heel lang gepland.
Dames, tot morgen allemaal.
Clive: die lezing was heel interessant, werd ook gebracht op een beetje een ludieke manier.Die dokter was van Hasselt.Eigenlijk komt het erop neer dat darmkanker de 2de doodsoorzaak is zowel voor mannen als voor vrouwen na borstkanker.Als je er op tijd bij bent , dan heb je 95% kans om te genezen.Via het bevolkingsonderzoek worden veel nieuwe gevallen ontdekt.Val je buiten de leeftijdscategorie kan je die test bij de apotheker kopen.
Wilde eend2: ik heb in een boom een houdertje hangen met een pot pindakaas voor tuinvogels, da's een schot in de roos.Daar zijn ze dol op en het is gemakkelijk , met 1 pot komen ze ongeveer 5 weken toe.Dan is die zo mooi uitgekuist, dat je het direct in de glasbol kan doen.
MM: als ik nieuwe kleding koop, was ik het direct.
Manlief is met zijn vader naar de oogarts.
Vanavond gaan we uit eten met schoonbroer en schoonzus, was al heel lang gepland.
Dames, tot morgen allemaal.
-
beetje knip en plak:
Ik kom er ook nog door vandaag.
Deze voormiddag vlug, vlug om brood, daarna de afwas, 2 wasjes gedaan en opgehangen, de keuken opgeruimd en de tafel gedekt voor mij en mijn zus.
Deze namiddag zijn we big spenders geweest.
Ik denk dat we op minder dan een uur een kast en een salon gekozen hebben.
Zij de kast en ik het salon...
Het strafste van al was dat mijn zus als we de toonzaal binnenkomen even rondkijkt en regelrecht op het salon afgaat dat ik gezien had op de site van de winkel en het mooiste vond. Ik was stom verbaasd, want ik had absoluut nog niets erover gezegd of laten zien....
Zo hebben wij op een kwartier de steen voor ons moeder haar graf gekozen ook. Die mevrouw bij de begrafenisondernemer was ook verbaasd dat wij alle twee regelrecht naar hetzelfde ontwerp trokken. Alleen het lettertype was heel even een dilemma. Dat had ze nog niet veel meegemaakt dat mensen zo goed overeenkwamen. Idem met de kist.
Zij heeft een mooie kast gekozen in een gedurfde kleur.
Dat had ik dan niet van haar verwacht.
Ik vind dat die goei goesting heeft om een huis aan te kleren.
De verkoper vond dat ik een moderne madame was.
Ja, zeg, het is niet omdat je 72 bent dat je tierelantijn meubeltjes moet kopen.
Het was wel grappig hoe die dadelijk zag waar ik goed in zat en waar niet.
Ook mijn zus wist direct dat een bepaalde zetel absoluut niet mijn ding ging zijn om gemakkelijk in te zitten ook al was hij heel mooi.
Het zullen de paasklokken zijn die de meubels zullen brengen.
Ikke blij dat ze met mij naar ginder gereden is.
Anders met de bus was het een uur een half onderweg geweest.
Daarna zijn we in de Lunchgarden gaan eten. En raar maar waar het eten was warm en het was nog lekker ook.
Ik kom er ook nog door vandaag.
Deze voormiddag vlug, vlug om brood, daarna de afwas, 2 wasjes gedaan en opgehangen, de keuken opgeruimd en de tafel gedekt voor mij en mijn zus.
Deze namiddag zijn we big spenders geweest.
Ik denk dat we op minder dan een uur een kast en een salon gekozen hebben.
Zij de kast en ik het salon...
Het strafste van al was dat mijn zus als we de toonzaal binnenkomen even rondkijkt en regelrecht op het salon afgaat dat ik gezien had op de site van de winkel en het mooiste vond. Ik was stom verbaasd, want ik had absoluut nog niets erover gezegd of laten zien....
Zo hebben wij op een kwartier de steen voor ons moeder haar graf gekozen ook. Die mevrouw bij de begrafenisondernemer was ook verbaasd dat wij alle twee regelrecht naar hetzelfde ontwerp trokken. Alleen het lettertype was heel even een dilemma. Dat had ze nog niet veel meegemaakt dat mensen zo goed overeenkwamen. Idem met de kist.
Zij heeft een mooie kast gekozen in een gedurfde kleur.
Dat had ik dan niet van haar verwacht.
Ik vind dat die goei goesting heeft om een huis aan te kleren.
De verkoper vond dat ik een moderne madame was.
Ja, zeg, het is niet omdat je 72 bent dat je tierelantijn meubeltjes moet kopen.
Het was wel grappig hoe die dadelijk zag waar ik goed in zat en waar niet.
Ook mijn zus wist direct dat een bepaalde zetel absoluut niet mijn ding ging zijn om gemakkelijk in te zitten ook al was hij heel mooi.
Het zullen de paasklokken zijn die de meubels zullen brengen.
Ikke blij dat ze met mij naar ginder gereden is.
Anders met de bus was het een uur een half onderweg geweest.
Daarna zijn we in de Lunchgarden gaan eten. En raar maar waar het eten was warm en het was nog lekker ook.
-

Goedenavond Seizoentjes,
Anjelier, lijkt me een heel educatieve lezing geweest te zijn gisteren en fijn dat het op een beetje ludieke manier gebracht werd, anders wordt het een serieuze kost. Die dokter was dan van mijn geboortestad. Fijn ook dat je de belangrijke punten met ons gedeeld hebt. Hoop dat de ouders van schoondochter niet te ongerust zijn voor hun familie in China aangaande het coronavirus.
Heb vandaag alles gedaan gekregen wat ik wou doen + heb lekkere verse soep gemaakt. Heb het HH voor en na de wandeling met Matice gedaan. Was om iets voor 14.00H met hem gaan wandelen, dan komen we agressieve hond niet tegen, die man laat zijn hond altijd rond 15.00H buiten heb ik gemerkt en dan zijn Matice en ik al lang terug. Weet niet of hij zijn hond loslaat in het bosje, maar denk van wel als jij denkt dat hij alleen is. En wil geen risico's lopen met Matice , noch voor mezelf. En als ik rond 14.00H ga wandelen , kom ik eigenlijk niemand tegen buiten buurman met zijn maltezertje, maar die zijn altijd aan het wandelen, daar kan ik niet opletten. Maar dat hondje doet ook niets en Matice doet ook niets aan hem. Maar agressieve honden (en baasjes) probeer ik te vermijden in de mate dat dat mogelijk is.
Had een mooie foto gemaakt van Matice in het bosje.
Zo, hoor net manlief op de oprit stoppen. Zal er dan maar uitgaan.
Ik wens jullie allemaal nog een heel gezellige avond en voor later vandaag een zachte slaapwel. Liefs en een dikke knuffel.