In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
en wat hebben we zoal gedaan vandaag ,
vanmorgen koffieklets bij zoon , en mijn hartediefje gezien ,
en nademiddag klein fietstoertjegedaan ,
en natuurlijk onderweg iets lekker gaan smullen ,
meer moet dat niet zijn ,
verder ben ik heel de week de poes gaan eten geven ,
van m'n bovenbuur , die was op vakantie ,
en zo ben ik drie keer per dag geweest ,
Bekske wat mooi gedaan
thijli je mag best trotst zijn op zo'n mooie meis ,
en nog wel met 'n medaille , proficiat voor haar hoor ,
Remie , zo te lezen ben ik te vroeg geboren ,
want parkeren en ver rijden , zijn niet aan mij besteed nu
An w , prachtig die cactussen ,
tof dat we er mee mogen van genieten
Sita altijd mooi om te zien ,
zo'n kleurrijke vlinder
mamaingne , ja zalig dat zonneke ,
dat deed echt deugd ,
Bertje die zit nu ergens te genieten in d' ardennen
puzzel bloemeke
en iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
gisteren had ik het echt druk en ik heb zelfs mijn laptop niet open gedaan
dus nu nog efkes in de rapte bijgelezen van gisteren en vandaag
want daarjuist heb ik nog een mand strijk weggewerkt want opgeruimd staat netjes
en bij mijn wekelijks kuiswerk binnen en buiten heb ik nu ook nog wat extra werkjes te doen buiten nu dat de winter voor de deur staat en het s'nachts alsmaar kouder word
Bertje hopelijk genoten van jullie vakantie in de Ardennen , en ik weet eigenlijk niet hoelang jullie weg zijn op vakantie want ik heb nogal rap alles gelezen
thijli proficiat met de prestatie van de kleindochter hoor
Sita een mooie foto hoor
Bekske weeral mooie plaatjes hoor van jou en gaat het nog een beetje ????? hopelijk niet te veel pijn
An mooi hoor die cactussen , laat maar komen want ik ben een echte cactus liefhebber
puzzel oei oei aan de grote werken bezig bij jou
mama-inge alles goed met de kids ?????
Remie deze namiddag was het hier ook rustdag hoor want na het middageten hebben we eens lui in de zetel naar een mooie film gekeken , en dat moet kunnen hé
Lenk hopelijk goed uitgerust in het weekend om er morgen terug in te vliegen
jadi niet gezien in het weekend zeker
gerda een leuk weekend gehad samen met je ventje
miesje ook alles goed bij jou hoop ik
ghyra nog op de camping zeker samen met Dieseltje met dat mooi weer
marietteke wat een mooie foto van Sookie
allé tis alweer tijd voor het avondeten sè , dus nu mijn vers gebakken broodje die deze voormiddag gebakken is nog snijden en dat zal weer smaken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie avond
en dat zullen wij ook doen
daaaaaaag

gisteren had ik het echt druk en ik heb zelfs mijn laptop niet open gedaan
dus nu nog efkes in de rapte bijgelezen van gisteren en vandaag
want daarjuist heb ik nog een mand strijk weggewerkt want opgeruimd staat netjes
en bij mijn wekelijks kuiswerk binnen en buiten heb ik nu ook nog wat extra werkjes te doen buiten nu dat de winter voor de deur staat en het s'nachts alsmaar kouder word
Bertje hopelijk genoten van jullie vakantie in de Ardennen , en ik weet eigenlijk niet hoelang jullie weg zijn op vakantie want ik heb nogal rap alles gelezen
thijli proficiat met de prestatie van de kleindochter hoor
Sita een mooie foto hoor
Bekske weeral mooie plaatjes hoor van jou en gaat het nog een beetje ????? hopelijk niet te veel pijn
An mooi hoor die cactussen , laat maar komen want ik ben een echte cactus liefhebber
puzzel oei oei aan de grote werken bezig bij jou
mama-inge alles goed met de kids ?????
Remie deze namiddag was het hier ook rustdag hoor want na het middageten hebben we eens lui in de zetel naar een mooie film gekeken , en dat moet kunnen hé
Lenk hopelijk goed uitgerust in het weekend om er morgen terug in te vliegen
jadi niet gezien in het weekend zeker
gerda een leuk weekend gehad samen met je ventje
miesje ook alles goed bij jou hoop ik
ghyra nog op de camping zeker samen met Dieseltje met dat mooi weer
marietteke wat een mooie foto van Sookie
allé tis alweer tijd voor het avondeten sè , dus nu mijn vers gebakken broodje die deze voormiddag gebakken is nog snijden en dat zal weer smaken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie avond
en dat zullen wij ook doen
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Dag leuterkes
Amai wat een mist vandaag weeral, daarna even opgetrokken en daarna alles terug toe. Ik dacht nog was buiten te hangen maar heb het maar niet gedaan.
Gisteren een fietstocht gedaan van 42 km. Het was heerlijk fietsweer. 's morgens wel heel koud maar daarna zalig weer om te fietsen. Echt genoten heb ik. Daarna om op te warmen lekkere zelfgemaakt goulash gegeten met zelf gemaakte frietjes.
An-W jouw cactussen zeer er heel speciale hoor. Heel grappig. Die laatste was zeker een mannelijke cactus
Thijli dikke proficiat voor je kleindochter. Iedereen mag fier zijn op haar en zij op zichzelf ook natuurlijk
Sita mooie vlinder weten op vast te leggen.
Remie als dat allemaal uitkomt, amai dan, ..... Je puzzeltjes heb ik vandaag gemaakt die van gisteren en van vandaag. en altijd leuke foto's uit je donkere kamer. Kunnen we mee genieten van de buurt waar je vaart en woont.
Zonnebloemeke, weinig van vertellen de laatste dagen, druk druk en nog eens druk
Bertje, leuke tijd gewenst in de Ardennen, en eens lekker gaan eten het wildseizoen begint hé, lekker van genieten en leuke wandelingen maken
Marietteke wat een mooie foto van je lieverd. En ook genoten van een fietstochtje. Kan zo leuk zijn hé.
Mama Inge lekker gaan wandelen met de hond.
Bekske jij maakt toch altijd mooie dingen, waar haal de de inspiratie toch vandaan?
zo nu frans brood snijden, wij eten kaasfondue deze avond. Njam, njam, njam
Amai wat een mist vandaag weeral, daarna even opgetrokken en daarna alles terug toe. Ik dacht nog was buiten te hangen maar heb het maar niet gedaan.
Gisteren een fietstocht gedaan van 42 km. Het was heerlijk fietsweer. 's morgens wel heel koud maar daarna zalig weer om te fietsen. Echt genoten heb ik. Daarna om op te warmen lekkere zelfgemaakt goulash gegeten met zelf gemaakte frietjes.
An-W jouw cactussen zeer er heel speciale hoor. Heel grappig. Die laatste was zeker een mannelijke cactus
Thijli dikke proficiat voor je kleindochter. Iedereen mag fier zijn op haar en zij op zichzelf ook natuurlijk
Sita mooie vlinder weten op vast te leggen.
Remie als dat allemaal uitkomt, amai dan, ..... Je puzzeltjes heb ik vandaag gemaakt die van gisteren en van vandaag. en altijd leuke foto's uit je donkere kamer. Kunnen we mee genieten van de buurt waar je vaart en woont.
Zonnebloemeke, weinig van vertellen de laatste dagen, druk druk en nog eens druk
Bertje, leuke tijd gewenst in de Ardennen, en eens lekker gaan eten het wildseizoen begint hé, lekker van genieten en leuke wandelingen maken
Marietteke wat een mooie foto van je lieverd. En ook genoten van een fietstochtje. Kan zo leuk zijn hé.
Mama Inge lekker gaan wandelen met de hond.
Bekske jij maakt toch altijd mooie dingen, waar haal de de inspiratie toch vandaan?
zo nu frans brood snijden, wij eten kaasfondue deze avond. Njam, njam, njam
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vandaag mijn boot naar 't haventje in Montfoort varen voor haar winterslaap.
Als alles volgens plan verloopt…., kan ik tegen
tijd (±15:00 uur) weer hier thuis zijn.Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Deze foto komt nog eens 'n keer terug als puzzeltje. Oké Marietteke?
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Lenk , je had heel wat kilometers in de benen . Dat was een flinke fietstocht.
Z'bloemeke , een rustdag die zeker verdiend is .
De Remie vaart naar de winterhaven . Mooie foto's van jouw vaar en fiets tochtjes gezien .
Marietteke , zo schattig die foto . Leuk dat Remie daar een puzzeltje van maakt .
Bekske maakt mooie creaties .
Bert is aan het genieten in de Ardennen .
Ik wens jullie allemaal hier in het huisje , marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel, Z'bloemeke , Thijli, mama-inge en Bekske een hele fijne maandag .
Ik ben werken in de winkel . Toedeloe .

Lenk , je had heel wat kilometers in de benen . Dat was een flinke fietstocht.
Z'bloemeke , een rustdag die zeker verdiend is .
De Remie vaart naar de winterhaven . Mooie foto's van jouw vaar en fiets tochtjes gezien .
Marietteke , zo schattig die foto . Leuk dat Remie daar een puzzeltje van maakt .
Bekske maakt mooie creaties .
Bert is aan het genieten in de Ardennen .
Ik wens jullie allemaal hier in het huisje , marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel, Z'bloemeke , Thijli, mama-inge en Bekske een hele fijne maandag .
Ik ben werken in de winkel . Toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
goede morgen leuterkes,
jaja, ben terug van weggeweest.
De bedoeling was om pas deze avond terug naar huis te komen maar de plannen werden veranderd.
Dus een dagje vroeger dan voorzien.
We zijn eventjes naar de Ardennen getrokken om er te genieten en vooral om er even uit te zijn.
Weg van alle drukte en stress toestanden, gewoon genieten van de stilte en de natuur.
Neen, geen lange wandelingen want dat kan ik niet meer. De tijd van de 100 km. is al lang gepasseerd.
Gewoon kleine wandelingetjes in de prachtige bossen. Met mijne wandelstok om niet om te vallen
.
En genoten van de stilte daar. Dat had ik toch wel even nodig.
Maar het was een mooi weekend en we zijn beiden tevreden dat we dat meegepikt hebben.
Eén ding was wel jammer. Ik miste iets toen we daar aankwamen.
Natuurlijk had ik mijn Nikon niet mee. Die lag bij onze thuiskomst mooi te lachen op tafel
.
Ik heb natuurlijk nog niet veel bijgelezen, er zal wel heel wat geleuterd zijn denk ik....

Zal er straks eens aan beginnen.
De waarheid is wel, dat ik jullie gemist heb die paar dagen.
Akkoord ik was op zoek naar rust en stilte maar de gewoonte om eens een babbeltje te doen.......
Allé, nu moet ik nog ontbijten want we hebben nog maar eens goed uitgeslapen......
jaja, ben terug van weggeweest.
De bedoeling was om pas deze avond terug naar huis te komen maar de plannen werden veranderd.
Dus een dagje vroeger dan voorzien.
We zijn eventjes naar de Ardennen getrokken om er te genieten en vooral om er even uit te zijn.
Weg van alle drukte en stress toestanden, gewoon genieten van de stilte en de natuur.
Neen, geen lange wandelingen want dat kan ik niet meer. De tijd van de 100 km. is al lang gepasseerd.
Gewoon kleine wandelingetjes in de prachtige bossen. Met mijne wandelstok om niet om te vallen
En genoten van de stilte daar. Dat had ik toch wel even nodig.
Maar het was een mooi weekend en we zijn beiden tevreden dat we dat meegepikt hebben.
Eén ding was wel jammer. Ik miste iets toen we daar aankwamen.
Natuurlijk had ik mijn Nikon niet mee. Die lag bij onze thuiskomst mooi te lachen op tafel
Ik heb natuurlijk nog niet veel bijgelezen, er zal wel heel wat geleuterd zijn denk ik....
Zal er straks eens aan beginnen.
De waarheid is wel, dat ik jullie gemist heb die paar dagen.
Akkoord ik was op zoek naar rust en stilte maar de gewoonte om eens een babbeltje te doen.......
Allé, nu moet ik nog ontbijten want we hebben nog maar eens goed uitgeslapen......