In de Vier Seizoenen reeks 27 Zomer 2022
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes
hier wat grijs en minder wind en het zou
even wat frisser worden met buien ....We zien het wel
Veel sterkte en moed aan wie het nodig heeft
Groetjes en tot later.......
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Namiddag kapper.
Voormiddag afspraken maken voor reparatie venster en onderhoud fiets.
Ik bereid mij al voor op:"Al onze medewerkers zijn in gesprek."
We gaan aan onze zoektocht beginnen.
Prettige dag iedereen.
Voormiddag afspraken maken voor reparatie venster en onderhoud fiets.
Ik bereid mij al voor op:"Al onze medewerkers zijn in gesprek."
We gaan aan onze zoektocht beginnen.
Prettige dag iedereen.
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
url=https://www.animaatjes.nl/plaatjes/vissen]
[/url]
Hallo iedereen,
Het is hier kalm in ons hoekje
.
Deze morgend mosselen gaan kopen voor vanavond. Vond die redelijk duur 10,90€ de kilo. Ze zijn wel groot.
Dus vanavond frieten met mosselen . Heb het oude frietvet ook vervangen, was nodig. Ik giet het oude vet
in een bidon van 5 l. Dat kun je goed dichtdraaien. Zou niet graag meemaken dat het onderweg naar containerpark uitloopt
. Buurman heeft dat ooit eens voorgehad, dat spoor kon je volgen tot bij hem thuis
.
Heb ontdekt dat er een gemeente verder een grote speeltuin is. Daar gaan we morgen eens naartoe. Want hoe moet je dat jong geweld een ganse dag bezighouden. In de voormiddag gaat alles goed, maar eens namiddag
komt de verveling. Ze hebben dan al van alles gedaan , en beginnen zich dan stilletjes aan te vervelen. Ze weten niet meer wat te doen.
Gisteren waren we naar een kinderboerderij geweest in de buurt. Was jaren geleden dat we daar nog geweest waren. Wat bleek...de kinderboerderij is er nog maar zonder dieren. Daar kun je nog een ijsje eten, een groot assortiment aan bieren en een piepklein speeltuintje. Dat was het. Ukkemeisje 2 zei dat het een kinderboederij is zonder dieren
. Hopelijk morgen beter.
Dames, tot morgen allemaal.
[/url]Hallo iedereen,
Het is hier kalm in ons hoekje
Deze morgend mosselen gaan kopen voor vanavond. Vond die redelijk duur 10,90€ de kilo. Ze zijn wel groot.
Dus vanavond frieten met mosselen . Heb het oude frietvet ook vervangen, was nodig. Ik giet het oude vet
in een bidon van 5 l. Dat kun je goed dichtdraaien. Zou niet graag meemaken dat het onderweg naar containerpark uitloopt
Heb ontdekt dat er een gemeente verder een grote speeltuin is. Daar gaan we morgen eens naartoe. Want hoe moet je dat jong geweld een ganse dag bezighouden. In de voormiddag gaat alles goed, maar eens namiddag
komt de verveling. Ze hebben dan al van alles gedaan , en beginnen zich dan stilletjes aan te vervelen. Ze weten niet meer wat te doen.
Gisteren waren we naar een kinderboerderij geweest in de buurt. Was jaren geleden dat we daar nog geweest waren. Wat bleek...de kinderboerderij is er nog maar zonder dieren. Daar kun je nog een ijsje eten, een groot assortiment aan bieren en een piepklein speeltuintje. Dat was het. Ukkemeisje 2 zei dat het een kinderboederij is zonder dieren
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizioentjes,
Matice heeft gisterenavond pas wat gegeten, zijn ontbijt had ik na een kwartier terug in de koelkast gezet. Nadat hij echt bijna alles op is, heb ik hem onmiddellijk beloond met snoepjes en hem echt geprezen. Dit X heeft hij toen hij slapen ging, dus wel slaapsnoepjes gekregen. Wie weet, misschien zijn we op goede weg.
Ga vandaag boven poetsen en het bed voorzien van nieuw beddengoed.
Ga meteen beginnen, dat ik vandaag vroeg klaar ben met alles.
Verder heb ik weinig te vertellen.
Dus, liefs aan iedereen en een dikke knuffel hoort erbij.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Op huizenjacht
Ik ontzie mijn hand een beetje
Tenslotte is typen met één hand niet goed voor mijn andere schouder
Poes och arme wou op het aanrecht springen.
Ze mispakte haar.
Ik had het juist gezien.
Ze kwam haar beklag maken.
Ik heb dan maar mijn opstapje geplaatst.
Zo is ze er op geraakt.
Ze had dorst en wou aan de kraan drinken.
Haar baasjes zijn weer in grote stilte gehuld.
Ze zal nog maar een dagje langer blijven denk ik.
Ik begin me ongerust te maken.
Normaal gezien krijg ik altijd antwoord op mijn berichtjes.
Nu al twee dagen niet...
Ofwel hebben ze geen data meer over, ofwel is de gsm plat of kapot...
Ik ben mezelf aan het sussen.
Slaap wel allemaal!
Ik ontzie mijn hand een beetje
Tenslotte is typen met één hand niet goed voor mijn andere schouder
Poes och arme wou op het aanrecht springen.
Ze mispakte haar.
Ik had het juist gezien.
Ze kwam haar beklag maken.
Ik heb dan maar mijn opstapje geplaatst.
Zo is ze er op geraakt.
Ze had dorst en wou aan de kraan drinken.
Haar baasjes zijn weer in grote stilte gehuld.
Ze zal nog maar een dagje langer blijven denk ik.
Ik begin me ongerust te maken.
Normaal gezien krijg ik altijd antwoord op mijn berichtjes.
Nu al twee dagen niet...
Ofwel hebben ze geen data meer over, ofwel is de gsm plat of kapot...
Ik ben mezelf aan het sussen.
Slaap wel allemaal!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond, voor hetgeen nog overblijft van de avond !
MH, bij ons zeggen ze : geen nieuws is goed nieuws...... misschien is dat ook hun motto ?
Maar ik begrijp volkomen je ongerustheid. Dat mag je wel eens stilletjes zeggen als ze terug zijn......
Vandaag een pedicure-beurt gehad, er waren weer 2 kanten ferm ingegroeid. Gelukkig heb ik een flesje dat de pijnlijke kanten verdoofd, zodat het nogal meevalt....
En gisteren zijn we naar de kipper geweest, waar ik vroeger ging, en we zijn weer netjes !
Morgen moet de auto naar de garage voor nazicht en dan rijden ze direct door naar de autocontrole. Ik rij mee met manlief, zodat het wachten niet zo lang lijkt.
Maar eerst, in de voormiddag nog zijn kine...... en vrijdag is het de beurt voor de tandarts.....
Pfff. Heel de week is bekletst met dingen die 'moeten' , dat zijn 'moetjes', zegt dochterlief dan !
Heb trouwens ook al 2 dikke courgettes en een hoop tomaten uit de serre gedaan, voor de vriezer, ook een werken dat niet zo lang duurt maar wel moet gebeuren..... en zo houden we onszelf 'aan de waggel' , met tussendoor bezoekje van buurvrouwen... en onze zetel heeft de neiging voor 'te plakken' , zodat het moeilijk is om weg te gaan !!!
Zo, we zullen eens gaan slapen, morgen weer vroeg er uit, om 8 u ben ik altijd wakker, zonder wakker, en alles wat dan komt is al 'routine' , zodat alles op tijd en stond gebeurt.
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende.....
MH, bij ons zeggen ze : geen nieuws is goed nieuws...... misschien is dat ook hun motto ?
Vandaag een pedicure-beurt gehad, er waren weer 2 kanten ferm ingegroeid. Gelukkig heb ik een flesje dat de pijnlijke kanten verdoofd, zodat het nogal meevalt....
En gisteren zijn we naar de kipper geweest, waar ik vroeger ging, en we zijn weer netjes !
Morgen moet de auto naar de garage voor nazicht en dan rijden ze direct door naar de autocontrole. Ik rij mee met manlief, zodat het wachten niet zo lang lijkt.
Maar eerst, in de voormiddag nog zijn kine...... en vrijdag is het de beurt voor de tandarts.....
Pfff. Heel de week is bekletst met dingen die 'moeten' , dat zijn 'moetjes', zegt dochterlief dan !
Heb trouwens ook al 2 dikke courgettes en een hoop tomaten uit de serre gedaan, voor de vriezer, ook een werken dat niet zo lang duurt maar wel moet gebeuren..... en zo houden we onszelf 'aan de waggel' , met tussendoor bezoekje van buurvrouwen... en onze zetel heeft de neiging voor 'te plakken' , zodat het moeilijk is om weg te gaan !!!
Zo, we zullen eens gaan slapen, morgen weer vroeg er uit, om 8 u ben ik altijd wakker, zonder wakker, en alles wat dan komt is al 'routine' , zodat alles op tijd en stond gebeurt.
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende.....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
Hallo iedereen,
HVT: ik zou ook ongerust zijn , moest er op mijn berichtjes geen antwoord komen.
Een antwoord sturen duurt toch maar even, maar misschien is het iets buiten hun wil om.
Clive: fijn dat Matice iets gegeten heeft. Misschien zit de warmte er voor iets tussen. En zolang hij energiek is, is alles oké. Maar ik begrijp je, een mens wordt vlug ongerust.
De ukjes zijn gepasseerd vandaag. Ze waren braaf , maar wel luidruchtig. Vooral ukkemeisje2 , die heeft een goede stem
. Het is de jongste, maar onderschat ze maar niet
. Maar ja, ze heeft een goed voorbeeld aan ukkemeisje1
.
In de speeltuin zijn we niet geraakt, wegens wegwerkzaamheden. Er was een andere weg voorgesteld, maar die lag ook onderbroken. Dus zijn we naar een naburige kinderboerderij gereden, waar ze wel dieren hadden
. Er was redelijk volk. We hebben er ook een ijsje gegeten.
De ukjes waren tevreden.
HVT: ik zou ook ongerust zijn , moest er op mijn berichtjes geen antwoord komen.
Een antwoord sturen duurt toch maar even, maar misschien is het iets buiten hun wil om.
Clive: fijn dat Matice iets gegeten heeft. Misschien zit de warmte er voor iets tussen. En zolang hij energiek is, is alles oké. Maar ik begrijp je, een mens wordt vlug ongerust.
De ukjes zijn gepasseerd vandaag. Ze waren braaf , maar wel luidruchtig. Vooral ukkemeisje2 , die heeft een goede stem
In de speeltuin zijn we niet geraakt, wegens wegwerkzaamheden. Er was een andere weg voorgesteld, maar die lag ook onderbroken. Dus zijn we naar een naburige kinderboerderij gereden, waar ze wel dieren hadden
De ukjes waren tevreden.
-

Goede morgen alle maatjes,
het is wat aangenamer om ons werk te doen
nu het minder heet is, ik ga ervan genieten
en de living een goeie beurt geven
M-J, altijd even druk maar 't is goed dat jullie goed bezig zijn
Helena, hier is het de gewoonte dat mijn toeristen (als ze weg zijn):
2x per week bellen, en elke avond een mailtje laten
met de uitleg wat ze die dag deden, en waar ze waren
zodat ik hen een beetje kan volgen, zo ben ik er een beetje bij hé
Je moet het wel zo afspreken... zo is het een gewoonte geworden
en 't gaat al jaren zo....als ik niks zie of hoor dan bel ik ze zelf....
Voor iedereen veel sterkte en maak er
een aangename dag van
Groetjes en tot.......
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Oef...... kunnen aanmelden. Dat is hier de laatste tijd een soep.....
We zitten in de garage, aan het wachten, ze gaan met de auto naar de controle voor ons.
Mooie uil, omaC, die hou ik bij (als je het goedvind) , manlief zijn nicht houd alles bij van uilen, en dat zou ik eens kunnen doorsturen, bij gelegenheid.
Ja, zoals je zegt, altijd druk, maar dat is ook niet altijd Oké. Mijn kaartjesspullen moeten dikwijls plaats maken voor andere dingen, en het is nog maar de vraag hoelang het nog duurt éér ik stop met mijn hobby..... het zou spijtig zijn, dat weet ik wel, maar als je steeds met je sullen moet uitwijken weet je op de duur niet meer aan wat je bezig bent en waar je moet aan verder doen. De plaats daarvoor is hier niet zo goed, temeer dat ik vroeger een tafel gans voor mij alleen had en alles kon laten liggen, zodat, als ik die passeerde, kon iets verder aanpassen , en..... daar zou ik nog iets moeten op vinden, anders gaan er veel teleurstellingen zijn, vrees ik......
Voorlopig gaat het nog......
Moet hier wat luisteren wat ze zeggen over de auto, hij heeft geen update nodig zegt men hier, de rest ook proberen te volgen!
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende....
We zitten in de garage, aan het wachten, ze gaan met de auto naar de controle voor ons.
Mooie uil, omaC, die hou ik bij (als je het goedvind) , manlief zijn nicht houd alles bij van uilen, en dat zou ik eens kunnen doorsturen, bij gelegenheid.
Ja, zoals je zegt, altijd druk, maar dat is ook niet altijd Oké. Mijn kaartjesspullen moeten dikwijls plaats maken voor andere dingen, en het is nog maar de vraag hoelang het nog duurt éér ik stop met mijn hobby..... het zou spijtig zijn, dat weet ik wel, maar als je steeds met je sullen moet uitwijken weet je op de duur niet meer aan wat je bezig bent en waar je moet aan verder doen. De plaats daarvoor is hier niet zo goed, temeer dat ik vroeger een tafel gans voor mij alleen had en alles kon laten liggen, zodat, als ik die passeerde, kon iets verder aanpassen , en..... daar zou ik nog iets moeten op vinden, anders gaan er veel teleurstellingen zijn, vrees ik......
Voorlopig gaat het nog......
Moet hier wat luisteren wat ze zeggen over de auto, hij heeft geen update nodig zegt men hier, de rest ook proberen te volgen!
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Voor M-J

M-J, ik heb nog wat voorraad kaartjes maar als die
zo goed als weggewerkt is zal het bij mij
ook jammer maar helaas stoppen met kaartjes
maken, mijn handen willen niet meer mee
en de ogen ook niet
ouder worden
is mooi zegt men, maar ik vind er niet veel
moois aan alleen last en pijnen....maar we moeten
ermee leren leven.... 't is dat of....................
Goede middag allen, poetswerk gedaan,
seffens efkes het zweet wegwerken in
de regenkamer, en straks naar de meisjes
kijken in de Franse tour de femme
Ik heb de rust verdient....
Groetjes allen en tot later

M-J, ik heb nog wat voorraad kaartjes maar als die
zo goed als weggewerkt is zal het bij mij
ook jammer maar helaas stoppen met kaartjes
maken, mijn handen willen niet meer mee
en de ogen ook niet
is mooi zegt men, maar ik vind er niet veel
moois aan alleen last en pijnen....maar we moeten
ermee leren leven.... 't is dat of....................
Goede middag allen, poetswerk gedaan,
seffens efkes het zweet wegwerken in
de regenkamer, en straks naar de meisjes
kijken in de Franse tour de femme
Ik heb de rust verdient....
Groetjes allen en tot later