In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zeker niet, ik had begrepen dat u dit alleen constateerde.
Ook weet ik toch dat u nog 'n zeer drukke baan heeft, daarvoor mijn
om dan toch hier iedere dag wat probeert te posten.-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
En dit terzijde ik post omdat ik het leuk vind om met de Leuterkes te kletsen. De dag dat het voelt als een verplichting is het einde verhaal.
En je moet geen pluimen in mijn kont steken. Die steek, ik, er zelf wel in.
Btw wat de foto van An betreft volgens de Europese geldende GDPR richtlijnen moet je expliciet toestemming hebben om privé gegevens van een persoon te gebruiken. Niet omgekeerd. Zelfs voor eigen doeleinden.
Ik ben niet een vingertje aan het wijzen maar als ik aan een leverancier privé gegevens van een persoon moet doorgeven, lees ik wil iets laten leveren omdat mijn collega ziek is, moet ik met deze leveranciers een overeenkomst hebben dat deze de privé gegevens niet voor andere doeleinden zal gebruiken en deze ook zal vernietigen. Ik lach hier niet maar dit is een Europese wet met boetes als gevolg bij niet naleven.
Sorry maar dit is dagelijkse kost. Met dank aan de Eu. Maar een mand fruit laten leveren aan een zieke collega is veel meer dan de telefoon effe nemen.
Geen vingertje gewoon waarheid let op wat je met privé gegevens van iemand doet kan je veel miserie kosten
En nu een glaasje wijn het is vrijdag en dit met een krimi
Slaapwel Leuterkes
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hey hallo allemaal
zalig dat zonneke , en zonder die gure wind ,
ben wat gaan fietsen met zus , en een terrasje gedaan ,
meer moet dt niet zijn ,
Remie blijf jij maar lekker "tateren " hoor ,
is altijd leuk om je te lezen ,
lenk ...En je moet geen pluimen in mijn kont steken. Die steek, ik, er zelf wel in.
haha , wat 'n leuke uitdrukking ,
ik lig hier dubbel
remie , hoe kom je op dat leadersboard ,
maar ik zit wel ongeveer 25 minuten of meer aan een puzzel
an w op stap met de dochters , geniet ervan hoor ,
bloemeke alles ok , ?
allee ik ga iedereen 'n fijne avond wensen
zo vergeet ik niemand hé
geluk vind je onverwacht
-
Bert
hey allemaal,
ik zal het kort houden want ben een beetje verontwaardigd over wat vandaag allemaal geschreven werd. Wat is dat allemaal. Ik dacht dat het hier een rustig hoekje was...waar we goed overeen kwamen!
Dus als er niet veel gepost wordt zien ze het hier niet meer zitten?????? Is het dan te veel gevraagd om eens af te wachten en niet na 1 of 2 dagen er de brui aan te geven?
En wat is er verdorie nu zo verkeerd aan een deelplaatje??? Beter dat de mensen dit posten dan dat ze helemaal niet meer langskomen.
Oké, ik ben ook niet veel langs gekomen, dat heeft een reden en dat zal nog eventjes duren ook als het verder gaat zoals nu.
Het moet al even in mijn lijf gezeten hebben want ik was steeds maar moe. Dan wat beter voor een dag en dan weer moe, heesheid, pijnlijke keel enz.... Om het kort te maken, ik heb het vlaggen en voel me echt niet goed. Hoe of waar ik het opgelopen heb, geen idee. Draag overal een maskertje, ontsmet overal de handen en 'k weet niet hoeveel keer per dag mijn handen wassen. Volgende week opnieuw testen en hopelijk voel ik me dan beter, mijn vrouwtje moet natuurlijk ook getest worden maar tot nu toe heeft ze geen klachten.
Slaapwel
ik zal het kort houden want ben een beetje verontwaardigd over wat vandaag allemaal geschreven werd. Wat is dat allemaal. Ik dacht dat het hier een rustig hoekje was...waar we goed overeen kwamen!
Dus als er niet veel gepost wordt zien ze het hier niet meer zitten?????? Is het dan te veel gevraagd om eens af te wachten en niet na 1 of 2 dagen er de brui aan te geven?
En wat is er verdorie nu zo verkeerd aan een deelplaatje??? Beter dat de mensen dit posten dan dat ze helemaal niet meer langskomen.
Oké, ik ben ook niet veel langs gekomen, dat heeft een reden en dat zal nog eventjes duren ook als het verder gaat zoals nu.
Het moet al even in mijn lijf gezeten hebben want ik was steeds maar moe. Dan wat beter voor een dag en dan weer moe, heesheid, pijnlijke keel enz.... Om het kort te maken, ik heb het vlaggen en voel me echt niet goed. Hoe of waar ik het opgelopen heb, geen idee. Draag overal een maskertje, ontsmet overal de handen en 'k weet niet hoeveel keer per dag mijn handen wassen. Volgende week opnieuw testen en hopelijk voel ik me dan beter, mijn vrouwtje moet natuurlijk ook getest worden maar tot nu toe heeft ze geen klachten.
Slaapwel
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Bert beterschap
De kinderen zijn weer in bed.
Drukke middag achter de rug met veel indrukken
Kind ziet deze school wel zitten.
Er is een speciale klas voor kinderen met ASS, wat voor hem erg fijn zou zijn, daar gaan wij en de basisschool voor 100 procent voor.
Ze zitten daar de hele dag in hetzelfde lokaal en per kind word in de loop van het jaar gekeken wat hij/zij meer aan zou kunnen
De kinderen zijn weer in bed.
Drukke middag achter de rug met veel indrukken
Kind ziet deze school wel zitten.
Er is een speciale klas voor kinderen met ASS, wat voor hem erg fijn zou zijn, daar gaan wij en de basisschool voor 100 procent voor.
Ze zitten daar de hele dag in hetzelfde lokaal en per kind word in de loop van het jaar gekeken wat hij/zij meer aan zou kunnen
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Slaap wel Bert mijn man is ook ziek nu. We zien wel. Ik zal wel volgen zekers.Bert schreef: ↑04 mar 2022, 21:43hey allemaal,
Slaapwel
En wat dit hoekje betreft ik ben de verwijten beu.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een late goeie avond
ik ben hier deze week niet komen schrijven en dat heeft zo zijn reden
en ligt al gans de week iets op mijn maag en ik had een beetje tijd nodig om het te laten verteren
dus als ik één dezer dagen mij er wat heb over gezet dan zal ik wel weer wat meer komen schrijven , maar eerst nog proberen om het volledig te laten verteren
Bertje spoedig beterschap voor jou
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel

ik ben hier deze week niet komen schrijven en dat heeft zo zijn reden
en ligt al gans de week iets op mijn maag en ik had een beetje tijd nodig om het te laten verteren
dus als ik één dezer dagen mij er wat heb over gezet dan zal ik wel weer wat meer komen schrijven , maar eerst nog proberen om het volledig te laten verteren
Bertje spoedig beterschap voor jou
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Sita

Aan degenen die ziek zijn, beterschap.
Aan zij die zich gekwetst voelen, een beetje tijd.
Het leven kan zo kort zijn.
Deze middag een slecht nieuwsbericht ontvangen van familie.
Ik ben helemaal van slag.
Welterusten iedereen.
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
En hier de nachtraaf nog even dus!
Drukke dag was het weer, ook vanalles gebeurd, en niet eerder aan een bericht toegekomen.
Bovendien vrijdag, dus kinétherapie, winkelen, poetsen, hondenschool, en net nog 2 honden gekamd
Dan lukt het vrijwel niet wat zinnigs te posten.
Ik schrok me wezenloos over die aanval op de kernreactor, en probeer ook al sinds afgelopen nacht contact te krijgen met mijn kennis in Kiev...die daar momenteel nog steeds zit. Ze kunnen ook niet meer weg nu
Hier was het een zonnige dag, wel bar koud vanmorgen. En nu koelt het alweer snel af, gelukkig blijft het droog!
Ach ja, code oranje komt eraan, en net nu worden er weer mensen ziek???? Niet doen hoor, verzorg je en snel weer beter worden!
Mooie krokussen Sita!
Fijn mama-inge dat je nu een leuke school voor je zoon hebt gevonden, weer wat verluchting.
Zo...heb ik toch nog gauw mijn zegje gedaan, zullen we dan nu in vrede slapen gaan?
Welterusten allemaal, tot morgen
Drukke dag was het weer, ook vanalles gebeurd, en niet eerder aan een bericht toegekomen.
Bovendien vrijdag, dus kinétherapie, winkelen, poetsen, hondenschool, en net nog 2 honden gekamd
Dan lukt het vrijwel niet wat zinnigs te posten.
Ik schrok me wezenloos over die aanval op de kernreactor, en probeer ook al sinds afgelopen nacht contact te krijgen met mijn kennis in Kiev...die daar momenteel nog steeds zit. Ze kunnen ook niet meer weg nu
Hier was het een zonnige dag, wel bar koud vanmorgen. En nu koelt het alweer snel af, gelukkig blijft het droog!
Ach ja, code oranje komt eraan, en net nu worden er weer mensen ziek???? Niet doen hoor, verzorg je en snel weer beter worden!
Mooie krokussen Sita!
Fijn mama-inge dat je nu een leuke school voor je zoon hebt gevonden, weer wat verluchting.
Zo...heb ik toch nog gauw mijn zegje gedaan, zullen we dan nu in vrede slapen gaan?
Welterusten allemaal, tot morgen

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Kan ook natuurlijk, als je er maar van geniet...
Je gooit wat in ’n rimpelloze vijver en alles komt bijna direct (weer) in beweging..!......................................................................

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE en BETERSCHAP toegewenst.
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Hier weer een deelplaatje van mij.

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

Sita veel sterkte hoor
*** Zie het leven van de zonnige kant ***