In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Natuurlijk weer koers hier zou ik bijna willen zeggen waar ik naar kijk, vandaag de vrouwen in Parijs-Roubaix, wat ‘n geweldige mooie (harde) sport is het toch..!
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
wij hebben zojuist een koffietje gedronken met een lekker javanais taartje er bij , want ik eet veel liever crème au beurre dan slagroom bij taart en het was lekker
we zijn ook van deze namiddag naar een spannende film aan 't kijken op de digicorder en we gaan dan nog naar de rest van de film kijken
Remie laat de spruitjes smaken hoor
wij hebben ook een lekkere menu gegeten deze middag
magere varkensfilet in lekkere bruine ju met erwtjes en worteltjes en puree
en je bent ook al op kraambezoek geweest zie ik
inge aan de kuis bezig tegen morgen , geniet maar van je bezoek morgen
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, en Anne_marie en Adam2
nog en fijne zaterdag verder
daaaaag

wij hebben zojuist een koffietje gedronken met een lekker javanais taartje er bij , want ik eet veel liever crème au beurre dan slagroom bij taart en het was lekker
we zijn ook van deze namiddag naar een spannende film aan 't kijken op de digicorder en we gaan dan nog naar de rest van de film kijken
Remie laat de spruitjes smaken hoor
wij hebben ook een lekkere menu gegeten deze middag
magere varkensfilet in lekkere bruine ju met erwtjes en worteltjes en puree
en je bent ook al op kraambezoek geweest zie ik
inge aan de kuis bezig tegen morgen , geniet maar van je bezoek morgen
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, en Anne_marie en Adam2
nog en fijne zaterdag verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Fijne Paasdagen aan de mensen met goede bedoelingen

Lieve Jadi, ik wens je heel veel sterkte toe, je gaat het heel goed kunnen gebruiken.
Probeer te genieten van de "goede" dagen samen nog en rust te vinden voor jezelf, ik leef met je mee
Ben nog niet zolang terug van de dierenarts, de ingreep duurde heel erg lang, en ik werd ook even met m'n voetjes weer op de grond gezet... arme lieverd. En over enkele weken moeten we nog eens gaan
Om enkele misverstanden even op te lossen : dit ging om mijn bijna 10-jarige eigen gefokte teef, waar ik onlangs bolletjes voelde vlak rond de tepels: mamatumoren luidde het verdict van de week. Die zijn vandaag dus weggehaald. Het is de agressieve vorm, en dus moet ook de baarmoeder en eileiders er nog uit over enkele tijd als dit van vandaag is hersteld. Dit is de 1ste x in 27 jaar als fokker dat me dit overkomt en ben er niet goed van.
Op de opmerking van "zonnebloemetje" beraad ik me nog met een antwoord, want je dubbelzinnige vraag is wel heel hard aangekomen...

Lieve Jadi, ik wens je heel veel sterkte toe, je gaat het heel goed kunnen gebruiken.
Probeer te genieten van de "goede" dagen samen nog en rust te vinden voor jezelf, ik leef met je mee

Ben nog niet zolang terug van de dierenarts, de ingreep duurde heel erg lang, en ik werd ook even met m'n voetjes weer op de grond gezet... arme lieverd. En over enkele weken moeten we nog eens gaan

Om enkele misverstanden even op te lossen : dit ging om mijn bijna 10-jarige eigen gefokte teef, waar ik onlangs bolletjes voelde vlak rond de tepels: mamatumoren luidde het verdict van de week. Die zijn vandaag dus weggehaald. Het is de agressieve vorm, en dus moet ook de baarmoeder en eileiders er nog uit over enkele tijd als dit van vandaag is hersteld. Dit is de 1ste x in 27 jaar als fokker dat me dit overkomt en ben er niet goed van.
Op de opmerking van "zonnebloemetje" beraad ik me nog met een antwoord, want je dubbelzinnige vraag is wel heel hard aangekomen...
-
ponneke WAT HEB IK NU WEER VERKEERD GEZEGD ???????????????????????ponneke , proficiat met je prijs van de hondjes en een operatie bij de dierenarts das niet zo goed , hopelijk komt het weer goed met dat beestje , en is het een puppy die geopereerd moet worden ?????
wat is er nu dubbelzinnig aan de vraag of het een puppy is die moet geopereerd worden ????
zou dat onmogelijk zijn misschien , want zo'n beestje kan toch ook iets mankeren wat moet geopereerd worden of zelfs iets wat misschien erfelijk is en van bij de geboorte niet goed is en zou dat nu zo abnormaal zijn dat een puppy ook kan ziek worden ?????
maar soit ik zal nooit nog iets vragen als mijn vragen die goed bedoeld zijn in het verkeerde keelgat terecht komen

voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanmiddag zit ik weer voor de buis i.v.m. de wedstrijd wielrennen Parijs-Roubaix mannen.Om vanochtend zelf ook nog even ’n toertje in de polder op ‘t
te maken is het weer mij ook goedgezind in onze omgeving. Dus is er niks of niemand die me daarvan gaat weerhouden. 
Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag.
Jadi, geniet van elkaar en doe fijne dingen samen als dat lukt.
Heel veel sterkte.

Remie, jouw kat heeft zich goed verstopt in de tuin van de buren, zie hem niet.
Ponneke, sneu voor je jond, sterkte ermee.
Ik ga zo de ontbijt tafel klaar maken en eitjes koken.
Wens iedereen fijne paasdagen

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Jadi, geniet van elkaar en doe fijne dingen samen als dat lukt.
Heel veel sterkte.

Remie, jouw kat heeft zich goed verstopt in de tuin van de buren, zie hem niet.
Ponneke, sneu voor je jond, sterkte ermee.
Ik ga zo de ontbijt tafel klaar maken en eitjes koken.
Wens iedereen fijne paasdagen

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
-
hallooooo een goeie zonnige morgen leutertjes allemaal
vandaag Pasen en het weer ziet er goed uit
en dus zal er wel veel volk aan de kust zijn voor het paasweekend
maar wij blijven gezellig thuis vandaag
we hebben zojuist onze koffie gedronken met paaseitjes er bij , want op zo'n dag mag dat hé
en ik ga dadelijk een appeltaart bakken voor bij onze koffie deze namiddag
jadi probeer er met je ventje toch nog een aangename paaszondag van te maken indien mogelijk
veel sterkte nog en ook van mijn ventje
allé ik ga aan de appeltaart beginnen sè
voor iedereen nog een fijne paaszondag verder
daaaaaag
[/b

vandaag Pasen en het weer ziet er goed uit
en dus zal er wel veel volk aan de kust zijn voor het paasweekend
maar wij blijven gezellig thuis vandaag
we hebben zojuist onze koffie gedronken met paaseitjes er bij , want op zo'n dag mag dat hé
en ik ga dadelijk een appeltaart bakken voor bij onze koffie deze namiddag
jadi probeer er met je ventje toch nog een aangename paaszondag van te maken indien mogelijk
veel sterkte nog en ook van mijn ventje
allé ik ga aan de appeltaart beginnen sè
voor iedereen nog een fijne paaszondag verder
daaaaaag
[/b

*** Zie het leven van de zonnige kant ***