in de Vier Seizoenen reeks 43 Zomer 2026
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
zondag hier in dorp keuring van echtte boerenpaarden zoals die vroeger waren,
zoons zijn zien ik geen goesting blijf liever thuis, de zon laat zich van haar beste kant zien,
en ja de ijskar hier voorbij geweest en heb een bolletje ijs genomen en advocaat opgedaan heel lekker
weet dat dit zonde voor mij is maar het heeft gesmaakt,
heb laatste keer diabetes arts gezegd dat ik zal eten waar ik nog goesting voor hebt
zal suiker in oog houden en bij inspuiten maar voor mijn ouderdom pas ik niet meer op (84j )
dus hij heeft er begrip voor, grtjs van krakje,

zoons zijn zien ik geen goesting blijf liever thuis, de zon laat zich van haar beste kant zien,
en ja de ijskar hier voorbij geweest en heb een bolletje ijs genomen en advocaat opgedaan heel lekker
weet dat dit zonde voor mij is maar het heeft gesmaakt,
heb laatste keer diabetes arts gezegd dat ik zal eten waar ik nog goesting voor hebt
zal suiker in oog houden en bij inspuiten maar voor mijn ouderdom pas ik niet meer op (84j )
dus hij heeft er begrip voor, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
De laatste week vakantie, denk dat veel ouders en grootouders blij zullen zijn.
In het franstalig gedeelte van ons land zijn ze vandaag al gestart.
Deze voormiddag een lekkere cake gebakken met courgette , munt en appeltjes erin. Allemaal dingen die ik in de tuin heb. Misschien speciaal maar o zo lekker. Door de munt is het verfrissend.
Denk dat ik in mijn vorig berichtje een fout heb geschreven over dat ramen zemen. Dat is niet met zuurstofarm water maar met gedemineraliseerd water . Heb het voor de zekerheid eens opgezocht .Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ga het toch eens doen.
Zo is de temperatuur buiten goed, niet te warm en niet te koud. De zon is van de partij.
Je merkt al duidelijk dat de dagen korten, om 21u30 is het al donker.
Tot morgen, allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hoera! Hoera! Hoera!
Op één voormiddag alle tuinklussen uit de voeten die ik met moeite op een maand gedaan krijg.
Van 9:45 bezig de klimop is gesnoeid, de boerenjasmijn gedecimeerd, de spirea gesnoeid, de kanten gemaaid, alles proper geblazen. Nu nog de haag en de gazon.
Om 13:00 uur was alles opgeruimd.
Ik ben zo blij.
Er blijft nog genoeg over om mij te amuseren dat wel.
Munt en appeltjes dat zie ik wel te combineren, maar die courgette daarbij?
Schoonzus had cake met peren en speculoos gebakken. Ook lekker.
Ik ga nog wat van mijn propere tuin genieten.
Op één voormiddag alle tuinklussen uit de voeten die ik met moeite op een maand gedaan krijg.
Van 9:45 bezig de klimop is gesnoeid, de boerenjasmijn gedecimeerd, de spirea gesnoeid, de kanten gemaaid, alles proper geblazen. Nu nog de haag en de gazon.
Om 13:00 uur was alles opgeruimd.
Ik ben zo blij.
Er blijft nog genoeg over om mij te amuseren dat wel.
Munt en appeltjes dat zie ik wel te combineren, maar die courgette daarbij?
Schoonzus had cake met peren en speculoos gebakken. Ook lekker.
Ik ga nog wat van mijn propere tuin genieten.