In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Goeiemorgen Iedereen.
(Spreuk/Gezegde) Waar een wil is een weg, maar op de mijne zijn wel vaak wegwerkzaamheden.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
U heeft helemaal gelijk wat die muziek van de Shadows betreft. En zeer zeker graag gedaan om u ook mee te kunnen laten genieten.jadi schreef: ↑02 jan 2025, 11:05Hi Remie , die Shadows daar mogen menig muzikanten een punt aan zuigen hé .. Dank om ons mee te laten genieten...
Tijdens mijn mini wandeling langs de sentier (onverhard pad) of ook wel in de volksmond kerkwegel genoemd bij Lorenzo stil blijven staan. Hij wou niet tot aan den draad komen . Nu had ik eens mijn gsm mee.. Ik ben geen fotograaf, maar ik heb mijn best gedaan ..
Heel hartelijk bedankt om zoveel moeite te willen doen voor ons/mij om Lorenzo op de foto te krijgen en hier voor ons te posten.
Ik ben er in ieder geval zeer blij mee om nu een beeld te hebben als u over hem schrijft.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Jadi wat een mooie foto van Lorenzo , je schrijft altijd zo beeldend en poëtisch over hem , nu hebben we een beeld . Prachtig paard .
Remie , ik had je zoekplaatje even gemist , maar ik had ook niet mijn goede bril op denk ik .
Kleintje van dochter vanmorgen voor het eerst koortsvrij ( na 2 weken ) gelukkig , hopelijk gaat het nu de goede kant op . Blijft wel onder controle van de arts .
Vandaag gaan we maar eens de kerstspullen opruimen .
Wat boodschapjes scoren
en verder zien we wel .
Fijne dag allemaal . Groetjes van mij

Jadi wat een mooie foto van Lorenzo , je schrijft altijd zo beeldend en poëtisch over hem , nu hebben we een beeld . Prachtig paard .
Remie , ik had je zoekplaatje even gemist , maar ik had ook niet mijn goede bril op denk ik .
Kleintje van dochter vanmorgen voor het eerst koortsvrij ( na 2 weken ) gelukkig , hopelijk gaat het nu de goede kant op . Blijft wel onder controle van de arts .
Vandaag gaan we maar eens de kerstspullen opruimen .
Wat boodschapjes scoren
en verder zien we wel .Fijne dag allemaal . Groetjes van mij

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Nu ging ik weg voor mijn bijna weer dagelijkse
tochtje (±7km nu nog maar Op de terugweg naar huis draaide dat al snel om naar hoofdzakelijk alleen maar bewolking. Nu is het inmiddels, terwijl ik dit post, grauw en weer ongezellig weer geworden in onze omgeving.
Blij dat ik weer gezellig binnen in huis en bij de kachel ben..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vriendelijke groet,
en
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Remie schreef: ↑03 jan 2025, 06:23U heeft helemaal gelijk wat die muziek van de Shadows betreft. En zeer zeker graag gedaan om u ook mee te kunnen laten genieten.jadi schreef: ↑02 jan 2025, 11:05Hi Remie , die Shadows daar mogen menig muzikanten een punt aan zuigen hé .. Dank om ons mee te laten genieten...
Tijdens mijn mini wandeling langs de sentier (onverhard pad) of ook wel in de volksmond kerkwegel genoemd bij Lorenzo stil blijven staan. Hij wou niet tot aan den draad komen . Nu had ik eens mijn gsm mee.. Ik ben geen fotograaf, maar ik heb mijn best gedaan ..![]()
Heel hartelijk bedankt om zoveel moeite te willen doen voor ons/mij om Lorenzo op de foto te krijgen en hier voor ons te posten.![]()
Ik ben er in ieder geval zeer blij mee om nu een beeld te hebben als u over hem schrijft.![]()

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, eerst en vooral een fijne dag aan iedereen.
Deze morgen keek ik rondom mij , en zag overal witte asfaltdaken .. Om dat het even anders zou zijn , ben ik naar de Delhaize geweest in een ander dorp.. De Dag Allemaal mee en de krant, zo kan ik me deze namiddag zoet houden, en tussendoor nog wat HH . .
Hé hé Inge jij was blijkbaar gisteren jarig .. Bij deze een late dikke proficiat met uw geboortedag.

Zonnebloemetjes vandaag terug in de plooi hoor ..
Aan niemand zeggen hé, maar Lorenzo is mijn minnaar
E wel merci Adam ik zou die poes nooit gevonden hebben chapeau.
Vandaag zit ik met een oorworm . ♪♫ . . .Waarom fluister ik je naam nog. . .♪♪ enz . . Vroeger Remi hadden wij op een bepaald moment 7 jukeboxen en allemaal gevuld met plaatjes .. Dus ja de muziek is de rode draad in ons gezin. Ventje was een verzamelaar dus is dit met de paplepel ingegeven .. Onze zoon die zou kunnen meedoen in muziek quizzen ..En die is als verzamelaar nog erger dan zijn pa. Dochter is net het omgekeerde. Soit dit even tussen haakjes
Dankjewel An, het is voor het ogenblik het enige dier met vier benen dat ik zie in de groene vlakte . Koetjes en schaapjes zijn verhuist dichter bij huis . .
Aan iedereen een fijne namiddag , gezellig in de warmte met een natje en droogje straks, meer moet dat niet zijn.
Toedeloe
menu: minuut steak met worteltjes en erwtjes .. (restje wortels en ik heb er een dozeke erwtjes bij gedaan) Luie wijven kost dus
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Na mijn middag
weer van mooie cross kunnen genieten.Ook zorgt
dan dat er ook een heerlijke
met wat lekkers is om het allemaal compleet en extra aangenaam te maken om voor de TV. te moeten zitten. Weet U dat ook weer..!
Menu:

Vriendelijke groet,
en