In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Vanaf nu ga ik voorlopig op NON-ACTIEF i.v.m. weer een logeerpartij(tje) bij het Erasmus MC hotel in Rotterdam.
Iedereen voor de steun telkens weer..! Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder fraaie dagen toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
De kinderen zijn weer klaar voor school, 1 al op de fiets en de 2e gaat zo richting school
Wat opruim klusjes in de planning
En in de loop van de ochtend een afspraak
Even kijken of ik nog tijd heb voor de boodschappen en anders word dat morgen of donderdag
Moet ook nog een tas inpakken voor jongste zoon, die gaat zaterdagavond in de bus naar Oostenrijk, werkweek (ski week) en daar moeten ook nog wat dingen voor geregeld worden

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
De kinderen zijn weer klaar voor school, 1 al op de fiets en de 2e gaat zo richting school
Wat opruim klusjes in de planning
En in de loop van de ochtend een afspraak
Even kijken of ik nog tijd heb voor de boodschappen en anders word dat morgen of donderdag
Moet ook nog een tas inpakken voor jongste zoon, die gaat zaterdagavond in de bus naar Oostenrijk, werkweek (ski week) en daar moeten ook nog wat dingen voor geregeld worden

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
Remie toi toi toi onze duimen staan omhoog tot ze er pijn van doen , als jij er maar beter door wordt

deze voormiddag had ik een afspraak bij de kinesist en de volgende dagen hebben we iedere dag een afspraak in de voormiddag
morgen naar orthopedie voor een inspuiting met Ostenil in mijn linker knie
en morgen op 8 januari zal het juist geteld één jaar zijn dat we verhuisd zijn naar ons appartement
en morgen 8 januari is het ook de verjaardag van mijn vader die nu 100 jaar zou geworden zijn , maar helaas al is overleden op 8 augustus 2000
en nu ist tijd voor mijn zetel sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder

Remie toi toi toi onze duimen staan omhoog tot ze er pijn van doen , als jij er maar beter door wordt

deze voormiddag had ik een afspraak bij de kinesist en de volgende dagen hebben we iedere dag een afspraak in de voormiddag
morgen naar orthopedie voor een inspuiting met Ostenil in mijn linker knie
en morgen op 8 januari zal het juist geteld één jaar zijn dat we verhuisd zijn naar ons appartement
en morgen 8 januari is het ook de verjaardag van mijn vader die nu 100 jaar zou geworden zijn , maar helaas al is overleden op 8 augustus 2000
en nu ist tijd voor mijn zetel sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, laarsjes zijn al aan mijn voeten , nog mijn vest nemen en dan op boodschappen. Terwijl het weer nog oké is , wat voorraad opslaan. . Er ligt wat sneeuw op de asfaltdaken , en men spreekt van nog sneeuw. Dus maar zorgen dat Suzke (mijn autootje) terug op stal is .. Ik rijd niet zo graag meer ver , en de weersomstandigheden spelen blijkbaar ook al een rol voor mij ..
Verder weet ik niet veel te vertellen . De week is weeral terug in twee. Ook in dit jaar vliegen de dagen zo voorbij.
Niks te zien buiten, van uit mijn venster alleen melkglas van de balustrade. In de top van de berken zie ik een eenzame kauw, en het is windstil. Het jolijt van de kinderen op de speelplaats is te horen tot hier. Het klinkt als muziek in mijn oren , er is nog wat leven in onze slapende natuur dus
Remie mijn gedachten zijn bij u ♥
Zonnebloemetje jij hebt gisteren het deurtje gesloten , ik heb het terug open gedaan deze morgen . De verwarming enkele graden hoger gezet .. We kunnen er weer tegen aan .. Zo te lezen een heel drukke week . Hier is het jaar ook druk begonnen. Ik heb het al zo graag. Morgen poetsvrouw, ik ga mijn trilwekker moeten zetten anders is het gevaar dat ik me overslaap. ik geraak blijkbaar niet meer voor 9u uit mijn bed.. Ik
Sorry, iedereen maar ik kan deze keer niet blijven plakken . Je weet wel de broodnodige boodschappen. Ik ga hutsepot groenten en spek en . . meebrengen .
Het is het weer er voor..
Ik wens aan iedereen een fijne woensdag toe
toedeloe
menu: dat ik het nog niet weet ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-

Volià we zijn terug van weg geweest. De hutsepot groenten waren uit in de Colruyt . Dus even die "goestingstand" opbergen
En wat is de menu: kalkoengebraad in champagnesaus en puree (meegebracht van Renmans)
* Nu eerst mijn karretje leegmaken , zodat kasten en de rest weer wat aangevuld is ..
zwaai zwaai Inge
smakelijk iedereen
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Vanmorgen was mijn vriendin koffie komen leuten , even een selfie gemaakt
Daarna aan de huishaat klusjes .
Jadi , ik heb gekeken met eerst ogen dicht en daarna met klein beetje open . Wat moet ik zien ?
Is het bij jullie ook zo koud ?
Er wordt sneeuw voorspeld

Fijne woensdag allemaal .
Vanmorgen was mijn vriendin koffie komen leuten , even een selfie gemaakt

Daarna aan de huishaat klusjes .
Jadi , ik heb gekeken met eerst ogen dicht en daarna met klein beetje open . Wat moet ik zien ?
Is het bij jullie ook zo koud ?
Er wordt sneeuw voorspeld

Fijne woensdag allemaal .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Hier niet zo koud, 3,5°C geen wind
Een Jezus gezicht of een man met een baard ..
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Bij ons was het vanmorgen -2 en behoorlijk glad op de weg.
Man is onderuit gegaan toen hij 1 van de honden uit liet.
Gelukkig geen breuken of zo, maar hij voelt zijn hele lichaam
Hij heeft de kinderen ook maar even met de auto weg gebracht want fietsen met die gladheid is ook geen doen
Las dat er hier in de omgeving behoorlijk wat ongelukken door de gladheid zijn geweest
Nu naar de hondenschool
Wens iedereen een fijne avond
Man is onderuit gegaan toen hij 1 van de honden uit liet.
Gelukkig geen breuken of zo, maar hij voelt zijn hele lichaam
Hij heeft de kinderen ook maar even met de auto weg gebracht want fietsen met die gladheid is ook geen doen
Las dat er hier in de omgeving behoorlijk wat ongelukken door de gladheid zijn geweest
Nu naar de hondenschool
Wens iedereen een fijne avond
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
deze voormiddag dus een afspraak op orthopedie en daarna wat tijd gemaakt om gezellig een koffietje te gaan drinken in onze favoriete tearoom en daarna nog om de wekelijkse boodschappen naar de Colruyt geweest in het naar huis rijden en dus was het 13u tegen dat we thuis waren
en morgen voormiddag heb ik dan een afspraak bij de huisarts , dus hopelijk ligt het niet te glad , maar ze zullen wel op tijd strooien van 't stad
jadi oeps jij was de eerste vandaag en ik had deze morgen geen tijd voor mijn pc
en die kalkoenfilet is heel lekker van Renmans en super zacht
en maak je maar geen zorgen want wij geraken tegenwoordig ook bijna niet voor 9u uit ons bed
en nu dat we deze week iedere voormiddag een afspraak hebben moeten we wel vroeger opstaan
ik denk dat we de laatste tijd aan onze winterslaap bezig zijn , ha ha
inge bbbrrrrrr zo koud voor de hondenschool , of is het in de winter binnen ??
An , ook gezellig een koffietje gedronken deze voormiddag , ja dat kan smaken hé
Remie we denken aan jou hoor
marietteke hopelijk al wat beterschap met je ogen
allé ik moet mijn droogkast leegmaken zo te horen
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder

deze voormiddag dus een afspraak op orthopedie en daarna wat tijd gemaakt om gezellig een koffietje te gaan drinken in onze favoriete tearoom en daarna nog om de wekelijkse boodschappen naar de Colruyt geweest in het naar huis rijden en dus was het 13u tegen dat we thuis waren
en morgen voormiddag heb ik dan een afspraak bij de huisarts , dus hopelijk ligt het niet te glad , maar ze zullen wel op tijd strooien van 't stad
jadi oeps jij was de eerste vandaag en ik had deze morgen geen tijd voor mijn pc
en die kalkoenfilet is heel lekker van Renmans en super zacht
en maak je maar geen zorgen want wij geraken tegenwoordig ook bijna niet voor 9u uit ons bed
en nu dat we deze week iedere voormiddag een afspraak hebben moeten we wel vroeger opstaan
ik denk dat we de laatste tijd aan onze winterslaap bezig zijn , ha ha
inge bbbrrrrrr zo koud voor de hondenschool , of is het in de winter binnen ??
An , ook gezellig een koffietje gedronken deze voormiddag , ja dat kan smaken hé
Remie we denken aan jou hoor
marietteke hopelijk al wat beterschap met je ogen
allé ik moet mijn droogkast leegmaken zo te horen
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Inge , ai je man gevallen door de gladheid . Ja het is glad bij jullie zag ik op het nieuws.
Doe maar voorzichtig .
Z'bloemeke ook glad daar , voorzichtig hoor .
Ik mis Yuna hier al een hele tijd . Half november voor het laatst op sennet.
Hopelijk alles goed ?
Fijne avond allemaal .

Doe maar voorzichtig .
Z'bloemeke ook glad daar , voorzichtig hoor .
Ik mis Yuna hier al een hele tijd . Half november voor het laatst op sennet.
Hopelijk alles goed ?
Fijne avond allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'